Mitä meidän tulee tietää

Anonyymi-ap

Oleellista on tämä: Jeesus Kristus Nazaretilainen ei tullut tuomitsemaan ketään maailmassa vaan pelastamaan jokaisen joka uskoo: Joh 3:16. Tämän Hän tekee prosessilla joka sisältää kaksi asiaa:auktorisoidun raamatun lukemisen ja sen saman sanan kuuntelemisen, siis käytännössä: lue KJB ja kuuntele https://www.youtube.com/@kingdomrecoverychurch/streams

20

<50

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kaikki tuomitaan lakien ja tekojensa mukaan.

1. Piet. 1:17

Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika.

Room. 3:31

Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan, me päinvastoin vahvistamme sen mitä laki sanoo.

• Anonyymi00002
        UUSI

Jaak.2:24

"Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen,
        ei yksistään uskon perusteella."

• Anonyymi00005
        UUSI

Kyllä kaikki tuomitaan: tuomiona palkkio tai syyllinen : Roo8:1 ja Ilm 20.12

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Jaak.2:24

"Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen,
        ei yksistään uskon perusteella."

Kenen teoilla ihminen tulee vanhurskaaksi?

• Anonyymi00003
      UUSI

Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.

• Anonyymi00004
        UUSI

Tämä on tosi kuten Jeesus puhui väkijoukolle ja opetuslapsilleen eli meille kaikille, matt23:1,15. Mitä meidän sitten pitäisi tehdä?

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tämä on tosi kuten Jeesus puhui väkijoukolle ja opetuslapsilleen eli meille kaikille, matt23:1,15. Mitä meidän sitten pitäisi tehdä?

No sehän löytyy Matteus 7 - tehkää niitä Isän tahtomia tekoja.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ja hyvä Jumala haluaa, että ihminen on oikeudenmukainen, pysyy totuudessa ja kaivaa niitä tikkuja vain omista silmistään.

Toisin sanoen opettelee tuntemaan itsensä, ja tunnistamaan omien, alhaisten tunteidensa voiman, eikä kutsu vihaansa tai kateuttaan oikeudenmukaisuudeksi, kun lyö naapurin postilaatikon luukusta ulostetta sisään.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Näitäkö tekojako pitäisi tehdä: Matt7:22:
        Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ja hyvä Jumala haluaa, että ihminen on oikeudenmukainen, pysyy totuudessa ja kaivaa niitä tikkuja vain omista silmistään.

Toisin sanoen opettelee tuntemaan itsensä, ja tunnistamaan omien, alhaisten tunteidensa voiman, eikä kutsu vihaansa tai kateuttaan oikeudenmukaisuudeksi, kun lyö naapurin postilaatikon luukusta ulostetta sisään.

Tähän tunnistamiseen on eräs hyvä koodi: IHMINEN ON AINA VASTUUSSA VAIN ITSE OMISTA TUNTEISTAAN.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jumalan Sana on Henkinen, ei hengellinen eli uskonnollinen: He eivät tiedä, mitä Jumalan vanhurskaus on, ja yrittäessään pystyttää omaa vanhurskauttaan he eivät ole alistuneet siihen vanhurskauteen, joka tulee Jumalalta. Emme tule vanhurskaaksi teoillamme, vaikka kuinka yrittäisimme.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jumalan Sana on Henkinen, ei hengellinen eli uskonnollinen: He eivät tiedä, mitä Jumalan vanhurskaus on, ja yrittäessään pystyttää omaa vanhurskauttaan he eivät ole alistuneet siihen vanhurskauteen, joka tulee Jumalalta. Emme tule vanhurskaaksi teoillamme, vaikka kuinka yrittäisimme.

Mikä on Jumalan sana? Puhuva Jumala, niinkö?

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tiedätkö, että 'vanhurskas' on Mikael Agricolan sanaväännös sanasta 'oikeudenmukainen'?

Todellisuudessa alkuperäinen raamatun teksti oli kirjoitettu oikeidenmukaisuuden vaatimiseen, eikä hurskasteluun.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tiedätkö, että 'vanhurskas' on Mikael Agricolan sanaväännös sanasta 'oikeudenmukainen'?

Todellisuudessa alkuperäinen raamatun teksti oli kirjoitettu oikeidenmukaisuuden vaatimiseen, eikä hurskasteluun.

Toisin sanoen,väitätkö että teot eivät liity käsitteeseen 'oikeudenmukaisuus'?

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Toisin sanoen,väitätkö että teot eivät liity käsitteeseen 'oikeudenmukaisuus'?

Sama asia on suomennos 'autuas', sen kuuluisi olla sana onnellinen.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sama asia on suomennos 'autuas', sen kuuluisi olla sana onnellinen.

Ja vastaavasti sana 'parannuksen teko' kuuluisikin lukea 'mielen muutos, tieltä kääntyminen', kun Jeesuksen oli tarkoitus olla vapahtaja synnistä, ja hän käski kääntymään pois koko juutalaisten syntiopin tieltä ja tekemään mielenmuutoksen Joh.8, kun sanoi juutalaisten Jumalaa Saatanaksi ja valheen isäksi.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ja vastaavasti sana 'parannuksen teko' kuuluisikin lukea 'mielen muutos, tieltä kääntyminen', kun Jeesuksen oli tarkoitus olla vapahtaja synnistä, ja hän käski kääntymään pois koko juutalaisten syntiopin tieltä ja tekemään mielenmuutoksen Joh.8, kun sanoi juutalaisten Jumalaa Saatanaksi ja valheen isäksi.

Lisäystä - ja kaiken tämän uskovaiset valehtelevat teille, ettei heidän tarvitse itse vastata teoistaan 'vanhurskaasti', kun palvovat Jeesusta itsensä puolesta kiroukseksi kirottuna Luojajumalana.

• Anonyymi00018
      UUSI

Jeesuksen veli Jaakob varoittaa "yksin uskosta" -mantran hokemisesta.

Jaak.2: 24

" Niin te siis näette, että ihminen töistä vanhurskautetuksi osoitetaan,
      ei ainoastansa uskosta."

• Anonyymi00019
      UUSI

Jeesus ei väittänyt olevansa Jumala.

Mark. 10:18

Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin.

Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat eri Persoonia, mutta ovat kaikki sitoutuneet samoihin Jumalan lakeihin. Ei ole erikseen mitään lievempiä Pojan lakeja tai Hengen lakeja.

• Anonyymi00020
      UUSI

Miten luotettava onkaan tuo Johanneksen evankeliumi kun ei maininnut missään erämaan kiusauksista, jesuksen kasteesta ja monta muuta asiaa jätti väliin. Satukirja on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      436
      906
    2. 56
      569
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      157
      550
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      545
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      164
      527
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      218
      496
    7. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      436
    8. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      90
      424
    9. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      63
      418
    10. Se siitä sitten

Hyvin lyhyt oli loppuelämä, kun ei suhde ehtinyt edes alkaa ennen, kuin päätit lopettaa. Nauti olostasi sitten.
      Ikävä
      22
      410
    Aihe