näin se on ihan vaan faktana uskovaisille

Anonyymi-ap

totuus on se että moni kuolee koska elämä on liikaa se hakkaa alusta alkaen liikaa päähäsi

9

79

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

siltä hakkaukselta et voi välttyä ollessasi erilainen kuin muut

• Anonyymi00002

Jos nyt ensin poistetaan uskosta kaikki politiikka ja markkina/sotatalous niin henkilökohtainen usko tuo

mielenrauhaa kuolevalle

kauniin ajatuksen läheisille jotka jäävät kaipaamaan

lohtua surevalle

toivoa niille jotka jatkavat maanpäällistä fyysistä taaperrusta.

Ei sun tarvii alkaa uskovaksi jos et halua, mutta jätä rauhaan niiden usko jotka siitä saavat voimaa vaikeuksiin.

• Anonyymi00003

Oletko itse uskovainen?

• Anonyymi00004

Suhteet yläkertaan ok kunnossa. En lahkoile.

• Anonyymi00005

Kaikki kerran kuolee koska on olemassa syntiä. Jeesus on ainoa tie pois synnistä takaisin luojasi yhteyteen mihin olet luotu. Sillä on paljon merkitystä mihin menet kuolemasi jälkeen.

• Anonyymi00006

se on nykyään uskova 2.0, siitä lähtien kun Hiltunen kertoi että Torinon käärinliinat on aidot.

• Anonyymi00007

Luuletko että uskovaisilla ei ole tuskaa ja murhetta elämässä? Me emme tee siitä liian suurta numeroa koska olemme tietoisia maallisen kärsimyksen katoavaisuudesta ja tulevasta taivaallisesta elämästä. Siksi me siedämme pahaa tai osa meistä, eivät kaikki uskovatkaan siedä.
      Jos viittaat itsetuhoisuuteen, niin ainoa lääke itseinhoon on ottaa vastaan Jumalan armo: Jeesusta inhottiin, vihattiin ja rangaistiin meidän puolestamme. Hänen yllään oli Jumalan iankaikkinen viha syntiin/kaikkeen pahaan.

2. Korinttilaiskirje 5:19-21 FB38
      [19] Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan. [20] Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa. [21] Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.

Itsekin inhoan monia sanomisia, tekoja ja valintoja mitä olen tehnyt. Ainoa toivoni on, että se kaikki on Jeesuksessa ristiinnaulittu. Tämä on muuten ihan jokaisen ihmisen ainut toivo, ei vain minun.

• Anonyymi00008

....
        Roomalaiskirje 9:1-5
        ' Minä sanon totuuden Kristuksessa, en valhettele — sen todistaa minulle omatuntoni Pyhässä Hengessä — että minulla on suuri murhe ja ainainen kipu sydämessäni. Sillä minä soisin itse olevani kirottu pois Kristuksesta veljieni hyväksi, jotka ovat minun sukulaisiani lihan puolesta, ovat israelilaisia: heidän on lapseus ja kirkkaus ja liitot ja lain antaminen ja jumalanpalvelus ja lupaukset; heidän ovat isät, ja heistä on Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, amen! '

Paavali, jonka Jeesus teki esimerkilliseksi kristityksi, oli murheen murtama, niiden ihmisten vuoksi, jotka yrittivät tappaa häntä. Miksi? Koska hän tiesi, että jos he jäävät epäuskoon, Jumala hylkää heidät ikuisesti.

Matteus 27:46
        'Ja yhdeksännen hetken vaiheilla Jeesus huusi suurella äänellä sanoen: "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" Se on: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit? '

Epäuskoisen kohtalo tulee olemaan Jumalan hylkäämäksi tuleminen, kuten Jeesus hylättiin kaikkien puolesta, niin jokainen epäuskoinen hylätään omien syntiensä tähden, koska he eivät ota vastaan Jumalan armoa.

Roomalaiskirje 3:21-26
        ' Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia, se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta. Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen. '

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

....
        Roomalaiskirje 9:1-5
        ' Minä sanon totuuden Kristuksessa, en valhettele — sen todistaa minulle omatuntoni Pyhässä Hengessä — että minulla on suuri murhe ja ainainen kipu sydämessäni. Sillä minä soisin itse olevani kirottu pois Kristuksesta veljieni hyväksi, jotka ovat minun sukulaisiani lihan puolesta, ovat israelilaisia: heidän on lapseus ja kirkkaus ja liitot ja lain antaminen ja jumalanpalvelus ja lupaukset; heidän ovat isät, ja heistä on Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, amen! '

Paavali, jonka Jeesus teki esimerkilliseksi kristityksi, oli murheen murtama, niiden ihmisten vuoksi, jotka yrittivät tappaa häntä. Miksi? Koska hän tiesi, että jos he jäävät epäuskoon, Jumala hylkää heidät ikuisesti.

Matteus 27:46
        'Ja yhdeksännen hetken vaiheilla Jeesus huusi suurella äänellä sanoen: "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" Se on: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit? '

Epäuskoisen kohtalo tulee olemaan Jumalan hylkäämäksi tuleminen, kuten Jeesus hylättiin kaikkien puolesta, niin jokainen epäuskoinen hylätään omien syntiensä tähden, koska he eivät ota vastaan Jumalan armoa.

Roomalaiskirje 3:21-26
        ' Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia, se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta. Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen. '

...
        1. Korinttilaiskirje 1:18
        'Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima. '

Epäuskoiset vetoavat evoluutioon, vetoavat maailman pahuuteen, puolustavat epäuskoaan erilaisilla vastaväitteillä.

1. Korinttilaiskirje 1:21-29
        'Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat, koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta, me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus, mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus. Sillä Jumalan hulluus on viisaampi kuin ihmiset, ja Jumalan heikkous on väkevämpi kuin ihmiset. Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista, vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään, ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on, ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä. '

Jumala on nähnyt hyväksi pelastaa ne jotka uskovat sanan rististä. Ne jotka jotain luulevat olevansa ilman sitä, hukkuvat omaan ylpeyteensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      443
      1731
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      95
      1156
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      94
      960
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      63
      889
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      798
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      793
    7. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      11
      773
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      123
      763
    9. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      740
    10. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      39
      739
    11. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      61
      707
    12. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      37
      637
    13. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      626
    14. 45
      577
    15. Miten nainen kohteli sinua?

😋
      Ikävä
      34
      575
    16. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    17. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      557
    18. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      92
      556
    19. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      52
      546
    20. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      85
      518
    Aihe