Olen rasisti. Se on paras kertoa kaikille

Anonyymi-ap

Tulin rasistiksi maahanmuuttajien toiminnan ja käyttäytymisen vuoksi. Ennen mamuja en ollut rasisti, nyt olen.

67

138

Vastaukset 67

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onhan se selvää, rasismi on ympäristön aiheuttama tila.

• Anonyymi00014

Näin on , mieki vihaan vammasia ja persuja .

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sinun kohdallasi kyse on vanhempiesi tekemästä virheestä.

• Anonyymi00024

Paha sukuvika teilla kaikilla.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Aivovammasi on vanhemmistasi lähtöisin.

• Anonyymi00003

Rasismiksi nimitetty mielentila on täysin normaali reaktiojoka on kirjoitettu ihmisen perimään. Ei tarvitse olla lainkaan huolissaan siitä, että on ihminen.

• Anonyymi00005

Darwinin mukaan asia on juuri niin kuin kerroit.

• Anonyymi00006

Ihmisellä saa olla tuntemuksia jos joku puree syöttäjän kättä ,niin saa sanoa
      ja tuntea tuntemukset.

• Anonyymi00007

Sinä suvaitsematon

• Anonyymi00009

Etkö suvaitse ihmisen tunteita ja elämänvalintoja?

Rasismi on ihmisoikeus, samoin kuin esim. sukupuolenvaihto. Kyse on siitä miltä tuntuu.

Miksi haluat tuhota ihmisten tunteita ja minäkuvaa, sekä identiteettiä?

• Anonyymi00026

Eihän " suvsitsevsiset" suvsitse esim.persuja tai muita oikeistolaisia.
        Suvaitsevat kuitenkin naisten alistamisen ja haraavat vastaan naamahuivikielloille.
        Koska,haluavat naisten alistus jatkuu?

• Anonyymi00008

Aivan sama jos kertoisit olevasi varas. Kerrot siis olevasi rikollinen.

• Anonyymi00010

Rasismi ei ole rikos Suomessa.

• Anonyymi00011

Mitens on se ku eivät elä maassa maan tavalla?? Itse aiheuttaneet että niistä Suomessa Suomalaiset pidetä

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Suomessa rikoslaki kieltää syrjinnän eri tilanteissa. Tämä kielto perustuu perustuslaissa turvattuun jokaisen oikeuteen tulla kohdelluksi samanarvoisina. Rikoslaissa esimerkiksi kielletään syrjintä ja kiihottaminen kansanryhmää vastaan syntyperän tai uskonnon perusteella.

• Anonyymi00018

Mistä tuollaisen tarinan keksit. Suomen lain mukaan rasismi ei ole rikos. Rasismi on aate tai asenne, kuten esim. feminismi.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Suomessa rikoslaki kieltää syrjinnän eri tilanteissa. Tämä kielto perustuu perustuslaissa turvattuun jokaisen oikeuteen tulla kohdelluksi samanarvoisina. Rikoslaissa esimerkiksi kielletään syrjintä ja kiihottaminen kansanryhmää vastaan syntyperän tai uskonnon perusteella.

Rikos edellyttää tekoa. Aate ei ole rikos.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mistä tuollaisen tarinan keksit. Suomen lain mukaan rasismi ei ole rikos. Rasismi on aate tai asenne, kuten esim. feminismi.

Äärivasemmistolaisuus on myös aate.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Juuri noin, mitkään -ismit eivät ole rikoksia.

• Anonyymi00027

Ei ole rikos.Voi olla leima,jonka täällä saanut sanasta,mielipiteestä.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Lopettakaas siis kiihottelut Persuista!

• Anonyymi00032
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ehkä sinusta pitää tehdä rikosilmoitus, jos syrjit rasisteja. Jokaista pitää kohdella samanarvoisena, myös rasisteja.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Äärivasemmistolaisuus on myös aate.

Paitsi punaset ovat Rikollisia nazeja .

• Anonyymi00040
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Vasemmistolaisuuskaan ei ole rikos, vaan mielen kieroutuma.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Rikos edellyttää tekoa. Aate ei ole rikos.

Persujen solvaaminen on kiihottamista kansanryhmää kohtaan.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Vasemmistolaisuuskaan ei ole rikos, vaan mielen kieroutuma.

Niitä ei pystytä hoitamaan. On sen verran pahasti vinksahtanut yläkerrassa.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Ehkä sinusta pitää tehdä rikosilmoitus, jos syrjit rasisteja. Jokaista pitää kohdella samanarvoisena, myös rasisteja.

Suomessa maahanmuuttajat ovat tosiasiassa pahimpia rasisteja. Kulttuurit, joista tänne on muutettu, ovat siitä tunnettuja, ja se seuraa mukana. Jos viha ja kantaväestön halveksunta ei yhdistäisi maahanmuuttajia, he taistelisivat verisesti paikasta kukkulan kuninkaina.
        Kuten Israel on ainoa, mikä yhdistää muslimi- ja arabimaailmaa, kantaväestön rasisteiksi syyttely ja silti hyväksikäyttö yhdistävät maahanmuuttajia. Muuten täällä olisi sisällissota; mutta senkin aika tulee, kunhan kantaväestö kuolee pois.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Älä siis syyllistä/ maalita tietyn puolueen kannattajia,tai tietynlaisten mielipiteiden esittäjiä.

Suomessa,sanan,ja mielipiteen vapaus.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Suomalaiset kuitenkin joutuvat kokemaan tätä rasismista koska heitä kohdellaan huonommin kuin tulijoita.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Suomalaiset kuitenkin joutuvat kokemaan tätä rasismista koska heitä kohdellaan huonommin kuin tulijoita.

Korjaan. Rasismia

• Anonyymi00069

Aiheeton varkaaksi syyttäminen täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkistön. Suomen rikoslain mukaan toisen halventaminen tai valheellisen tiedon esittäminen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa, kärsimystä tai häpeää, on rangaistavaa.

Siksi jouduin tekemään sinusta ilmoituksen poliisille.

• Anonyymi00012

Hyi helvetti!

• Anonyymi00020

Miksi vihaat ihmisiä?

• Anonyymi00030

Etkö suvaitse erilaisuutta?
        Miksi muiden sitten pitäisi suvaita?

• Anonyymi00046
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Miksi vihaat ihmisiä?

"Pelko ja viha, kaupungin kaduilla, pelko ja viha systeemin sydämessä", karjui Pelle 1000 000 aikoinaan.

• Anonyymi00017

Olet pelkkä haisulin pieru

• Anonyymi00031

Ehkä,joku tuttu/ läheinen joutunut uhriksi?

• Anonyymi00022

Rikoksien,raiskauksien,jengipahoinpitelyjenkö vuoksi?

• Anonyymi00029

Kuvaat persujen ehdokkaita?

• Anonyymi00050
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Kuvaat persujen ehdokkaita?

Persut Pelastaa Suomea!!!

• Anonyymi00034

Matut ja muut eivät ole rasismia vaan ovat realismia!
      Ei muuten uudet sanatkaan olisi muodostuneet, matu ja mamu.

Kaikki ovat väsyneet näihin hyväksikäyttäjiin kaikin tavoin!

• Anonyymi00051

Kyllästyminen,pettyminen.Kun koko euroopa on levoton,terrori iskuja,autot palaa,autopommeja,autot ajaa ihmisten päälle jne.Kyllä se aiheuttaa pettymyksen,niissäkin,jotka odottivat nuhteetonta käytöstä,kunnioitusta ja kiitollisuutta siitä mitä verovaroilla kustannetaan.

• Anonyymi00035

on aivan idiootti jos vaaleissa saa vallan oppositio!
      Suomi kuuluu suomalaisille ainakin varallisuus joka kylläkin on muuttunut
      suureksi velkataakaksi.
      Ja suomalaiset ei ole tehneet syömävelkaa vyötä on kiristetty rahat on vieneet muut.

• Anonyymi00053

Olet oikeassa.He muuttanevat kaiken taas Suomalaisten kustannuksella hyödyksi muille.

• Anonyymi00036

Rasismi on selvästi tuontitavaraa.

• Anonyymi00054

Lapsena 1970- luvulla tuota sanaa ei edes käytetty,eikä kuultu.

Nykylapset haukkuu sillä toisiaankin.

Kuka hölmö sen sanan tänne toi?

• Anonyymi00037

Minä taas olin ennen suuri rasisti ja ylistin perussuomalaisia. Nykyään olen suvakki ja onnellisessa parisuhteessa syyrialaisen komistuksen kanssa.

• Anonyymi00056

Reps....🫣🫣🫣🫣🫣😂😂😂🫪😂🫪

• Anonyymi00038

Nykyään tuntuu oudolta jos joku ei ole rasisti

• Anonyymi00057

En oo koskaan nähny rasistia,enkä kuullu rasismis.

Media niitä vääntelee,milloin mistäkin,klikkien toivossa

• Anonyymi00039

Minäkään en tiennyt olevani rasisti, mutta kun poiitikkotädit kertoivat sen minulle, niin pakkohan se on uskoa. Nyt olen siis rasisti, ja onnellinen, rasimistani huolimatta.

• Anonyymi00043

Minä en tiennyt olevani natsi. Nyt tiedän. Helsingissä joku vihreätukkainen huusi minulle, että olen natsi.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Minä en tiennyt olevani natsi. Nyt tiedän. Helsingissä joku vihreätukkainen huusi minulle, että olen natsi.

Suurin kunnia mitä vihertukkainen nenärengas rekkalesbo Gaza marssija voi antaa. Onnittelut siitä, ei mulla muuta.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Juu,niinhän se on,että muut sen leiman heittää.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Suurin kunnia mitä vihertukkainen nenärengas rekkalesbo Gaza marssija voi antaa. Onnittelut siitä, ei mulla muuta.

Paljon parempi on tulla haukutuksi natsiksi setan pervojen toimesta. Se kannattaa ottaa tavoitteeksi.

• Anonyymi00045

Ra ra Rasputin, nyt ra ra rasisti

Boney M

• Anonyymi00059

Hypnotisoiko kansaaaaa👹

• Anonyymi00048

En Usko!

Olet lähinnä Realisti,joka on huomannut haitat,kulut,rikokset ja uhrimäärät.Joiden vuoksi et kannata maahanmuuttoa.

Niinkö?

• Anonyymi00052

Taidan itsekkin olla rasisti. Mulle valkoinen suomalainen tulee aina ensimmäiseksi. Inhottavaa yrittää äänestää politiikan puolesta joka on suomalaisuuden vastaista.

• Anonyymi00055

Johan latasit. Suomessa enään ole yhtään puoluetta joka olisi suomalaisten puolella matutusta vastaan.

• Anonyymi00060

"Mulle valkoinen suomalainen tulee aina ensimmäiseksi."

Välittämättä siis siitä, onko se kenties B tai jopa C luokkaa. Itse en voisi mennä silmälasipäisen kanssa naimisiin. Vai eikö lapsella ole oikeus syntyä A luokkaan?

• Anonyymi00061

Kyllähän tää maa ja nää matut wituttaa kun ennen oli
      ihan toisin, oli hyvä Suomi nyt ei!
      EU'n prostituoitu maa!

• Anonyymi00062

Etelä-aftikka romahti kun toimiva Apartheid politiikka lopetettiin. Nyt maassa viidakon lait.

• Anonyymi00064

Olisiko rasisti/ateisti yhdistelmä se korkein olotila mitä voi saavuttaa?

• Anonyymi00068

Ei.

• Anonyymi00065

Rasismi on rakkautta omaa kansaa kohtaan.

Rasismi on luonnossa tyypillinen toimintatapa - rasismi on luonnollista ja luonnonmukaista.

• Anonyymi00071

Matut on etuoikeutettuja, ilmaiseen terveydenhoito ja hammashoidon, lapsilisiä ja yksinhuoltajalisät verottomana, parhaat tuet, ilmaiset asunnot, sähkölaskuineen, usein kalliilla asuntoalueilla kehäkolmosen sisällä, ainakin 1500 €, joka kämppä, jotka suomalaiset rakentaneet kalliille alueille kalliilla asunto rahalla, lisänä maksusopimuksela vaatteet ja kengät, huushollitavarat. kunnat kassavajeessa, väkeä tulee muttei verotuloja.

Maksetaan matkustukset pakomaihinsa 3xvuodessa.

Miljardeja joka vuosi elätyksiin.

Lisänä matu opiskelijoiden koulutukset ja heidän perheidensä elätykset, monta vuotta Suomessa, saatuaan opiskelun päätökseen ei mitään velvollisuuksia Suomelle

Koulumaailmassa kytee ongelmia, kulttuurieroja,
      Osaamisongelmat kasvaa. Ei osaa kieltä ei kirjoittaa, ei työllisty,

Kotoutumista ei tapahdu kun matut pitää omista tavoistaan kiinni
      Jengisodat kun matut omistaa suurkaupunkien kadut.
      Raiskaustilastot kasvaa
      Huume ja päihdeongelmat kasvaa.
      Suomalaiset joutuu muuttamaan pois missä matut vaan lisääntyy.
      Suurin osa kela ja sossu rahojen avulla eläviä, sukuja jo kolmannessa sukupolvessa.
      Näitä ongelmia käsitellään päivittäin.
      Suomalaisilta riistetty työttömyyspäivärahat, asunto tuet, nostettu lääkäri laskut, lääkkeiden hinnat, pitkät jonot lonkka, polvi, kaihi leikkauksiin
      Sairaalamaksut nostettu, kelataxin hinnat samoin.
      Ei mitään hyvää sanottavaa, joka iikka kun kadulla, kaupoissa tulee vastaan mietin kuinka kauan suomalaiset politiikot sortavat suomalaisia ja matujen olot loistavat, tukea tulee joka puolelta.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      25
      1625
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1387
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1171
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      76
      1109
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      799
    6. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      746
    7. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      737
    8. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      656
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      63
      656
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      629
    Aihe