Roosa Tynjälä täyttää lehden sivut laadukkaasti viikosta toiseen, mietin mitä ne muut tekevät ? Lehdessä on ollut vuosikymmeniä vähätöisiä toimittajaia kovalla palkalla. Roosa vakituiseksi ja muut pois. Laatu on noussut roimasti, Kiitos Roosa. Asiasta toiseen Jussi Lähteen kirjoitus kunnan toiminnasta täyttä asiaa. Ei mulla muuta.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Lähteen ehdotus on kannatettava, veronmaksajat mukaan kokouksiin. Saadaan ehkä hölmöydet vähenemään,
- Anonyymi00002
Ainut kuntalainen päätoimittajan ohella joka tohtii suunsa avata. Väkevä on pohjanmaan henki!!!
- Anonyymi00003
Onhan siellä jo karsittu ja uudistettu Osoittaa päätöksentekokykyä ja näkyä vuosikymmenten jälkeen. Lapuan poliitikot ei hyppää toimituksessa kun hollituvassa enää niinkun tottuneet. Etenkin kok poikien tiet tukossa. Hallintoporras siivottu kaupungin virkamiehistä. Muun muassa.
- Anonyymi00004
Hallintoporras siivottu mutta keitäpä tuli tilalle ei ainakaan takaa työrauhaa lehden tekijöille, omaa agendaa runtataan kaiken aikaa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hallintoporras siivottu mutta keitäpä tuli tilalle ei ainakaan takaa työrauhaa lehden tekijöille, omaa agendaa runtataan kaiken aikaa.
Höpö höpö
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sama hyvävelikerhon siivoustoimenpide pitäisi tehdä myös kaupungin sisäiselle organisaatiolle
- Anonyymi00007UUSI
Tämä minä itte ja mun kaverit ja oman agendan möyhötys ja yritys vaikuttaa hallintoon ja paikallismediaan näyttää näin ulkopaikkakuntalaisen mielestä säälittävältä. Te siellä Lapualla ette osaa laittaa yhtään kampoihin saman pitäjän wanna-be-poliitikoille, joiden tärkein missio on hakea oikeutusta ja rahoitusta omille bisneksilleen. Miten te olette niin lapatossuja reppanoita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459