Ensin Trump teki selväksi että Ukrainan tukeminen
ollut Usan kannalta järjetöntä.Nyt Brittien
sotavoimat haluaa palauttaa asialliset suhteet Venäjän armeijan kanssa.
Ukrainan tukiverkko murtumassa?
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001UUSI
Tehkää hätäkokous lopettakaa sotaa aivan hullujen hommaa.
venäjälle ehto kaikkien maiden kanssa hyökkäämättömyys ja muiden
maiden häirintä.
vastikkeeksi jäädytetyt rahat palauttaa. - Anonyymi00002UUSI
Britannian halitus ja DEF on kirjoittanut ja solminut uuden aseapu sopimuksen . Sisältäen 155mm amuxia ja ilmatorjunta ohjuxia ja n. 6000 kpl erilaisia drooneja. Sekä ohjuksia. Tämä viume viikolla Lontoossa. Sekä lisäksi energia alan tuotteita. Romania.. Ruotsi.. Tanska.. Saksa. Norja.. Taiwan.. Japani.. Etelä Korea.. Turkki.. Australia.. Canada . Suomi Hollanti.. Belgia.. Bulgaria.. Espanja.. Portugali. Italia .. SERBIA ym toimittaa sotilas apua ja nostetu määriä ja drooneja on toimitukset jo n. 800 000 kpl yhteensä/ kk ja määrät nousevat. Aloittajalle: otappa selvää faktat ja koita pysä mukana missä mennään. Nämä tiedot löytyy netistä
- Anonyymi00003UUSI
Made in USA apu ei ole loppunut pikemminkin noussut. Mm 12,7 mm aluksia oli eilen saapunut Puolaan. Ja Routsista n. 350 000 uutta tykistön ammusta ja q6 kpl Jas hävittäjiä. Romania lahjoitti 8 kpl Himarsit jotka ovat jo käytössä. MADE IN USA Himarsit saapuvat 16kpl nyt päivien sisällä.
- Anonyymi00004UUSI
Sitten kysymys : Igori Pietarista koska itse rintamalla lähdet vai oletko pelkuri?? Vastaileppas nyt tänne ku kysytään Igori Pietarista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5831210- 76869
Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.269672- 55646
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä179633Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o161622Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88580Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta122569Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht203536Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20496