Tuksu ja sandaalimies sopii yhteen

Anonyymi-ap

Tuksu ja sandaalimies sopii yhteen

8

138

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Milla sai Oikea häntäheikki koko Joonas. Milla kokee vielä kuinka häntäkin petetään.. Johannan rikkoi ruotsalainen uskonjärjestö. Johanna on narsistisen uskonnollisen opettajan uhri.

• Anonyymi00003

Kaikki kelpaa, näköjään ja vaatimus taso näkyy kyllä hyvin selvästi näissä naisten valinoissa.

• Anonyymi00009

Onnea upealle nuorelle parille. Milla ja Joonas sopii yhteen.

• Anonyymi00005

Lallin Veijo on kunnollinen mies. Ystävällinen, avoin, iloinen, fiksu, varakas ja komeakin. Moni nainen ottaisi tämän lutusen miehen.

• Anonyymi00006

Ja Veijo osaa käyttää kikulia💪🏻

• Anonyymi00007

Ja taaas on Lalli saanut turpaan...

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ja taaas on Lalli saanut turpaan...

Kunnes kuolema heidät erottaa? Kirjaimellisesti.

Tuksu ei ymmärrä, että Loviisan mies on laittanut vähintään sata tonnia Tuksun oikkuihin. On vuokrannut Suomessa ja Ruottissa asuntoja ja maksanut remppakuluja ja lyhyeksi jääneen päihdekuntoutuksen. Koiria, tukkajatkeita, ripsiä, mekkoja, koruja, takkeja, matkoja ja yksi hedelmöityshoidon alku hommattu viikkojen Marbelja-majoituksineen. Tuksu muuten mainosti kun on saanut 8××× euroo takas hedelmöityshoitolasta. Paha vaan, että klinikka on tehnyt konkurssin. Tuolla rahamäärällä saisi periaatteessa asunnon Stadista.

Nyt on raivotar taas näyttänyt luonteensa. Kun Tuksu somettaa "Veijo lyö mua", niin se on Tuksu joka alottaa kahakan ja hintelä hemmo puolustautuu. Tuksu sen kun ottaa, lähtee ja hommaa asunnon Stadista tai vaikka Miamista. Mikään ei estä. Paitsi totaalinen avuttomuus, rahanpuute, osaamattomuus.

• Anonyymi00008

Kaunotar olisi kadulla ilman tätä miestä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2351
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      59
      794
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      45
      782
    4. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      215
      605
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      587
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      7
      559
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      530
    8. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      16
      524
    9. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      522
    10. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42