Peltokangas mainitsi vain kansalaisuuden ja uskonnon

Anonyymi-ap

ja siinä näkee sitten rasismia nämä tekopyhät tyypit jotka pitää itseään ns. "suvaitsevaisina".

Suomalainen evlut, venäläinen ortodoksi, afgaani muslimi, vain viime mainittu herättää kummallista pöyristymistä.

Eli miksi sana "muslimi" herättää tunteita, eihän sana ole millään lailla kielletty tai rasistinen, ja Razmyar on muslimi?

38

76

Vastaukset 38

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Asiaa asiaa!!

• Anonyymi00003

Aloittaja on persujen trollitehtaalta, ei mitään asiaa tälläkään kertaa.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Aloittaja on persujen trollitehtaalta, ei mitään asiaa tälläkään kertaa.

Todella hyvä, että kärsit elämässäsi köyhä punikki.

• Anonyymi00004

Se oli Afkaani muslimi, ei ollut Peltokankaan pojalla pokkaa muuta kirjoittaa. Eipä hän ketään Afkaani muslimia toki edes tunne, jep jep.

• Anonyymi00006

Ihan sama, afgaani tai afkaani.

• Anonyymi00007

Ollaan jo aika pitkällä tuhon tiellä jos eräät ovat öyhötyksellään saaneet sanan "muslimi" rässistiseksi. Woken mukaan sana on rasistinen jos "valkoinen" sanoo sen, jos taas ruskeat ja vastaan sanovat ei rassismia. Vähän sama kuin neg ge-sanan kanssa.
      Musset myös itse yrittävät päästä kantisten niskaan kiinni väittämällä kaikkea islamofobiseksi. Olisi aika katkaista tältä jenkki-woke-maamuhyökkäys öyhötykseltä siivet.

Miksi tällaista paskaa joutuu edes sietämään Suomessa?? Kiitos venäjä.

• Anonyymi00010

Tuollainen kirjoittaminen ei ole ihan normaalia.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei varmaan hyysääjien mielestä olekaan mutta tällaista tämä on, nykypäivänä. Kannattaa miettiä kennelle sitä valtaa antaa.
        Älkää missään nimessä alkako kumartelemaan muslimeille, siitä ei sen jälkeen tule loppua.

• Anonyymi00017

Näin se vaan menee 🤷‍♂️

https://youtu.be/9g9e6CErH7I?si=ADubfkbsCrdrtjzd

https://youtu.be/YVZOj7kc1LY?si=FNrO-bNAh9VPimTK

Sanaa ”nee**ri” ei saa käyttää missään tilanteessa… paitsi tietenkin silloin, jos ite käyttää sitä. 🤷‍♂️

• Anonyymi00024
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jos kirjoittaa, tai ajatteleekin, mitään muuta kuin kansanvaltuuskunnan: YLE & Sanoma Oy, Vihreät, Demarit, RKP (tuo kaksinaamaisuuden ruumiillistuma), hyväksymää liturgiaa, on tietenkin epänormaalia. Suomen kansasta/ äänestäjistä siis epänormaaleja on aika iso osa.

• Anonyymi00008

Mauri sai aikaiseksi ihanaa vikinää

• Anonyymi00009

Kansalaisuus meni väärin ja tarkoituksella. Iki-ihana Nasima Razmyar on suomalainen.

• Anonyymi00014

Huono provo huoh..

• Anonyymi00015

Nasimalla on maamme passi, mutta ei tule koskaan olemaan suomalainen, ei ole syntynyt täällä.

• Anonyymi00025

Kun asun USA:ssa, olen suomalainen 🇫🇮. Kun muutan Ruotsiin, olen suomalainen 🇫🇮. Vaikka olisin kummankin näistä maista kansalainen, olen silti suomalainen 🇫🇮, jaa ylpeä siitä.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kun asun USA:ssa, olen suomalainen 🇫🇮. Kun muutan Ruotsiin, olen suomalainen 🇫🇮. Vaikka olisin kummankin näistä maista kansalainen, olen silti suomalainen 🇫🇮, jaa ylpeä siitä.

Näin se menee.

• Anonyymi00016

Miksi sanaa "muslimi" ei saisi käyttää.

• Anonyymi00019

Se on kuulema rasistista täällä? Itse tietenkin kutsuvat itseään muslimeiksi ja kaikkea muuta. Jännä miten kaikkein tiukin uskonto käyttää woke-opasta uhriutumiseen lol.

• Anonyymi00020

Peltokankaalla ei ole tapoja. Eipä ole monella perussuomalaisella muutenkaan tapoja.
      Siihen joukkoon kerääntyy paljon epäsosiaalista ainesta.

• Anonyymi00021

No mitäs tapojen puutetta tuossa oli, sanoi niin kuin asia on. Eikö vettäkään saa enää sanoa märäksi ettei aavikon väki hermostu?

• Anonyymi00026

Politiikassa ei ole tapoja kenelläkään, paitsi KD:llä. Kakaroitten kukkulan kuningas leikkijöitä joka iikka. Ennen nuoleskeltiin Kremliä, nykyään USA:n b-luokan yliopistoja ja Brysseliä.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00021 kirjoitti:

No mitäs tapojen puutetta tuossa oli, sanoi niin kuin asia on. Eikö vettäkään saa enää sanoa märäksi ettei aavikon väki hermostu?

Sellaista ei kukaan kiellä.
        Kansanedustajilta sentään vaaditaan jotain. Mutta silti kaikilla ei ole sitä.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Sellaista ei kukaan kiellä.
        Kansanedustajilta sentään vaaditaan jotain. Mutta silti kaikilla ei ole sitä.

Mut miks vassut sankoin joukoin kannattaa rasistista intersektionaalisuutta

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Mut miks vassut sankoin joukoin kannattaa rasistista intersektionaalisuutta

Tampereen valtuuston empatiataulu oli tästä yksi esimerkki. Se taulu kehoitti antamaan erityiskohtelua muille kuin kantiksille. Eihän tämä ole oikein. Kaikille pitää antaa prikulleen sama kohtelu.

• Anonyymi00022

Yhtään muslimia ei Suomeen saa ottaa.

• Anonyymi00023

Tekopyhyys, kaksinaamaisuus, kaksilla rattailla ajelu... Vasemmistoa an sich. Luetteloa voi jatkaa lähes loputtomiin: hyveposeeraus, nepotismi, rasismi = antisemitismi...

• Anonyymi00027

Peltokangas mainitsi afgaanimuslimin ja eduskunnassa on vain yksi kansanedustaja johon tuo sopii, joten kaikki tietävät kenestä hän puhui.

Toisekseen Peltopölvästi väitti että afgaanimuslimi ei voi toimia ministerinä, vaikka Suomen perustuslaki kieltää syrjinnän tuollaisilla persuperusteilla.

Jos Suomen perustuslaki ei merkitse mitään niin sitten ei ole kelvollinen toimimaan kansanedustajana.

• Anonyymi00029

Peltokangas on Suomalainen kristitty ja Natsima Afgaani muslimi

Vai kuinka?

• Anonyymi00030

Peltokangas on älykäs

• Anonyymi00031

Juuri niin, hyvä.

• Anonyymi00032

Miksi persuPeltokangas haluaa korostaa viestissaan demareita, muslimiutta ja puhuu samalla salaliittoteorikkojen keksimästä sanasta islamisaatio? Sen jälkeen hän väittää, ettei hän oikeastaan ole sanonut yhtään mitään kenestäkään muuta kuin puhunut viestissään tavanomaista politiikkaa ?

• Anonyymi00034

Mauri Peltokangas vaikuttaa ikäisekseen kovakuntoiselta kovanaamalta. Sellainen vaarallisen ristiriitainen habitus; toisaalta siisti pukeutuminen, siististi ajettu parta ja asialliseksi tekevät silmälasit, mutta toisaalta agressiivinen ja käsittääkseni myös valmis vaikkapa tappelemaan ja lyömään. Tulee mieleen joku Napolin tai Palermon mafioso.

• Anonyymi00041

Peltokangas on selvästi psykopaatti. Näkee kaikesta.

• Anonyymi00037

Afkaani vai Afgaani, ei muka väliä?

Peltokankaalle on, kun on kansanedustaja, eikä tunne Afkaani-edustajaa. Tunteeko Afgaanin, ei tietoa.

Persuille muuten ei ole, samaa matujen sakkia kaikki, paitsi savolaiset.

• Anonyymi00038

Täytyy olla tollo, jos ei ymmärrä mikä Peltokankaan kirjoituksessa oli rasismia.
      Tollot tuijottaa vain sanoja muslimi ja afgaani.
      Lukekaa ajatiksella, niin ehkä alkaa umpiluussa itää!
      Tai kysykää viisaammilta!
      Jopa Kokoomuksen vanha Ben löysi sen rasismin.

• Anonyymi00039

Kuka vaan voi tehdä kirjoitusvirheen. Lapsellista alkaa sen takia maalittamaan

• Anonyymi00040

Peltokankaalla voi olla lukihäiriö, eihän Hjallis Harkimoakaan siitä pilkata

• Anonyymi00042

Persuloisen kiero mieli yrittää kääntää ja vääntää asiat aina mieleisekseen huolimatta kovasta faktasta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      358
      1114
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      748
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      49
      590
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      321
      501
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      491
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe