VAIKKA EN HÄNTÄ TUNNE, NIIN VÄÄNNÄN SUT MUUSSIKS ,JOS PUHUT HÄNESTÄ PAHAA TÄÄLLÄ.
Vihreät silmäinen blondi kaunis nainen on hän, ja sä olet vaan joku pälvikalju vanha stalkkeri, pysy poissa.
https://open.spotify.com/track/1mZjfaQkaaphQiaGmnCJzQ?si=eaad5a194efa4e0d
LOPETAT SEN KUUMAN PERUNANENÄ NAISEN KIUSAAMISEN TÄÄLLÄ
15
205
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Ihan kun sä voisit mitään kakkafetissimies.
- Anonyymi00002
Voit pitää gubbe fetissit omana tietonas, ja ei kannata ryppyillä miehelle joka nostaa penkistä sun painon kolme kertaa. :)
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Voit pitää gubbe fetissit omana tietonas, ja ei kannata ryppyillä miehelle joka nostaa penkistä sun painon kolme kertaa. :)
Näkijä! Tietää jo pelkän tekstin perusteella, minkä painoinen kirjoittaja on 😱
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Rotat ei paljoa paina - sivu.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nythän se näkee vieläkin enemmän. Tietää toisen olevan eläinkunnan edustaja. 😱
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jep. Ja Torin kautta viel; Keskisuomalainen, Punamusta ja åFKP. Joko ne kaikki fuusioitu jossakin muualla ku mun postilaatikossa? Klapien ja niitten keuhkojen puolesta vaa kyselen.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
En lähde veikkaamaan. Nyt on niin paljon muutakin tekemistä 😊
Vain sen näin että tulinaisella on tullut hetki myöntää vaikka edes itselleen ettei olekkaan ihan niin täydellinen ja rikas materialisti kuin on antanut ymmärtää. Rakkaus korjaantuu kyllä vaikka raha onkin tiukassa
Ao. näkijä
Hyvää vkon loppua 🛣
En viihdy täällä enempää, joten ensi viikkoon - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
En lähde veikkaamaan. Nyt on niin paljon muutakin tekemistä 😊
Vain sen näin että tulinaisella on tullut hetki myöntää vaikka edes itselleen ettei olekkaan ihan niin täydellinen ja rikas materialisti kuin on antanut ymmärtää. Rakkaus korjaantuu kyllä vaikka raha onkin tiukassa
Ao. näkijä
Hyvää vkon loppua 🛣
En viihdy täällä enempää, joten ensi viikkoonTiukennusleikkaus ja rasvaimuka auta rahanhaalimisessa, ku muutenki on pelkkää mätää.
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Torakat vielä vähemmän - sivu
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Torakat vielä vähemmän - sivu
Muu-Rahaiset ei paina kohta enää mitää. Fakta!
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Muu-Rahaiset ei paina kohta enää mitää. Fakta!
Myxobolus-shekeliä pienempää ei taida olla.
- Anonyymi00013
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ittes siis nostat penkistä ylös vai ;)
-naiselta joka ei halua mitään salisekoa miestä - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Myxobolus-shekeliä pienempää ei taida olla.
Lisään vielä. Ja niiltäkään ei vaadita rahaisena tai edes muu-rahaisena olemista toisin kuin ihmiseltä/ihmisiltä vaaditaan.
- Anonyymi00006
jep
- Anonyymi00014
En osalistu koko keskusteluun ....
joku jo luulee mua ap tsi kommentoiksi ..
Ei kiinosta
Pitäkää töä te sekopsla ja sivu ...
Oon jo toisaallla
Sivusts 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398