Aviopari tänään Sreiskan kannessa. https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/jasmine-harkimon-okysormus-loksauttaa-leuat-kova-paljastus-unelmahaiden-kustannuksista/2231560
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Melko noloa, onko noikin niin ahneita että häät myytiin. No ehkä rahalle on käyttöä kun Hjallis tippuu eduskunnasta ja naisen firma tuottaz persnettoa.
- Anonyymi00002
Kaikki keinot käytössä media julkisuudessa että pappa pääsee eduskuntaan seuraavissa eduskuntavaaleissa. Voi toki myös olla että nuorikkokin hinkuaa kansanedustajaksi niin sanottuna yrittäjänä. Aika näyttää mitä tapahtuu.
- Anonyymi00003
Ehkäpä muut lehdet ei halunnut turhasta maksaa.
- Anonyymi00004
Raha ratkaisee. Iltasanomatkin siteerasi Sevenin uutista mutta tuskin maksoi kuten Steven yksinoikeudella.
- Anonyymi00005
Molemmat ehdolla seuraavissa eduskuntavaaleissa Hjalliksen puolueen listalla.
- Anonyymi00006
Ja molemmat jää rannalle ruikuttamaan. Ukosta ei pidetä huonon esiintymistaidon ja ärhäkkyyden takia, naista nähdään pyrkyrinä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ja molemmat jää rannalle ruikuttamaan. Ukosta ei pidetä huonon esiintymistaidon ja ärhäkkyyden takia, naista nähdään pyrkyrinä.
Nolo pariskunta ja miksi vielä mediassa noista joka päivä kirjoitetaan?
- Anonyymi00008
Jutussa morsio puhui Meidän rannasta, näinköhän on
- Anonyymi00009
Seiskaa maksaa hyvin. Sieppi kertoo kirjassaan tämän.
- Anonyymi00010
MIHIN HE KAJOSI
- Anonyymi00011
Vaalit lähestyy. Vaalit lähestyy. Harkimo sitä. Harkimot tätä.
- Anonyymi00012
HAIIISTA JALLIS OIKEIN MÄTÄ WIIIITTU! HAHAH!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398