Mutta miten voidaan ottaa sunnuntaipäivä oikeaan käteen, siihen en ole saanut vastausta adventisteilta. Heidän opissaan kun sunnuntain viettäminen on perdon merkin ottamista.
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Sitä minäkin ihmettelen. Miten he lukevat Raamattua kun siellä selvästi sanotaan, pedon merkki 666. Ja oikeaan käteen tai otsaan merkitään.
Tai sitten Ellenin opetus on suurin auktoriteetti. Raamatusta otetaan se mikä soveltuu heidän oppiinsa.- Anonyymi00006
Lukekaapas tarkemmin. Pedon merkki on pedon nimi ja sen nimen luku. Molemmissa kyse luonteesta, joka on kypsynyt vastustamaan Jumalaa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lukekaapas tarkemmin. Pedon merkki on pedon nimi ja sen nimen luku. Molemmissa kyse luonteesta, joka on kypsynyt vastustamaan Jumalaa.
Ompa kauheata!
- Anonyymi00002
Siellä otsan takana on tärkeä elin nimeltä aivot, joilla voimme tehdä päätöksiä ja valintoja ketä haluamme palvella ja kumartaa, Kristusta vai antikristusta. Voimme myös valita, kumman merkin haluamme otsaamme. Jumalan omat valitsevat Jumalan merkin "ja pyhittäkää minun sapattini; ne olkoot merkkinä välillämme, minun ja teidän, että tulisitte tietämään, että minä olen Herra, teidän Jumalanne." Hes.20:20 "Ja se olkoon merkkinä sinun kädessäsi ja muistutuksena sinun otsallasi,"2Moos.13:9
- Anonyymi00013
Aivot sanovat, ettei kumpaistakaan ole olemassa.
- Anonyymi00003
Lähtökohta kuitenkin lakihenkisyydessä on Paavalin herjaaminen, koska Paavali puhui täysin vastoin sapattia, siitä ei voinut tuomita ketään, sekä saattoi pitää yhden päivän tai kaikki päivät. Siten sapattiuskossa Paavali on vihamies numero yksi tai hänen juttunsa täytyy saada muutoin raukeamaan tyhjiin.
- Anonyymi00007
Höpöhöpö. Vääristelet Paavalia.
- Anonyymi00008
Rauhaa sinulle veli ! En minä Paavalia herjaa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Rauhaa sinulle veli ! En minä Paavalia herjaa.
Paavali oli pahin paskanpuhuja!
Lukekaa Raamattunne oikein.
- Anonyymi00004
Aika outoa porukkaa. Harhaoppia koko tivoli mitä pellet pyörittää.
- Anonyymi00005
Otsassa = hyväksyn asian
Kädessä = toimin sen mukaan - Anonyymi00009
Voit katsoa mitä Amerikassa puhutaan
You tube The four stages of the sanday Law in Bible propheay
siihen saa suomalaisen automaatti käänöksen. - Anonyymi00010
Ei Paavalia pidä herjata, vaan lukea kuten kirjoitettu on.
Jokainen voi pitää hyvinä mitkä päivät haluaa tai kaikki päivät yhtä hyvinä.
Sekä lakihenkisyys on älytöntä, Kristuksen ristintyön mitätöintiä.
Sen kaiken voi tietenkin vääntää harhaoppisella kieroudella siksi, että Paavali valehtelee ja vetää Raamatun vessanpöntöstä alas. perdon 😹👍
- Anonyymi00011
Harhaoppisuus usein lähteekin usein siitä, että tutkiskellaan mitä kirjoitettu on. Ollaan olevinaan alkukielen tuntijoita sekä historiallisten merkitysten tietäjiä ja pian käy niin, että enää ei ole siten kuten kirjoitettu on, vaan siten miten olen tutkiskellen vääntänyt ja kääntänyt kaiken merkityksen.
- Anonyymi00015
Minä en ainakaan saa selvää mikä on raikasta opetusta.
Olen lopettanut tekstien lukemisen. - Anonyymi00016
Taas vasenkätisiä sorretaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101290- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66751
- 33642
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501