Merkki oikeassa kädessä

Anonyymi-ap

Mutta miten voidaan ottaa sunnuntaipäivä oikeaan käteen, siihen en ole saanut vastausta adventisteilta. Heidän opissaan kun sunnuntain viettäminen on perdon merkin ottamista.

19

<50

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sitä minäkin ihmettelen. Miten he lukevat Raamattua kun siellä selvästi sanotaan, pedon merkki 666. Ja oikeaan käteen tai otsaan merkitään.
      Tai sitten Ellenin opetus on suurin auktoriteetti. Raamatusta otetaan se mikä soveltuu heidän oppiinsa.

• Anonyymi00006

Lukekaapas tarkemmin. Pedon merkki on pedon nimi ja sen nimen luku. Molemmissa kyse luonteesta, joka on kypsynyt vastustamaan Jumalaa.

• Ellen G. White 666.🏴‍☠️

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Lukekaapas tarkemmin. Pedon merkki on pedon nimi ja sen nimen luku. Molemmissa kyse luonteesta, joka on kypsynyt vastustamaan Jumalaa.

Ompa kauheata!

• Anonyymi00002

Siellä otsan takana on tärkeä elin nimeltä aivot, joilla voimme tehdä päätöksiä ja valintoja ketä haluamme palvella ja kumartaa, Kristusta vai antikristusta. Voimme myös valita, kumman merkin haluamme otsaamme. Jumalan omat valitsevat Jumalan merkin "ja pyhittäkää minun sapattini; ne olkoot merkkinä välillämme, minun ja teidän, että tulisitte tietämään, että minä olen Herra, teidän Jumalanne." Hes.20:20 "Ja se olkoon merkkinä sinun kädessäsi ja muistutuksena sinun otsallasi,"2Moos.13:9

• Anonyymi00013

Aivot sanovat, ettei kumpaistakaan ole olemassa.

• Anonyymi00003

Lähtökohta kuitenkin lakihenkisyydessä on Paavalin herjaaminen, koska Paavali puhui täysin vastoin sapattia, siitä ei voinut tuomita ketään, sekä saattoi pitää yhden päivän tai kaikki päivät. Siten sapattiuskossa Paavali on vihamies numero yksi tai hänen juttunsa täytyy saada muutoin raukeamaan tyhjiin.

• Anonyymi00007

Höpöhöpö. Vääristelet Paavalia.

• Anonyymi00008

Rauhaa sinulle veli ! En minä Paavalia herjaa.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Rauhaa sinulle veli ! En minä Paavalia herjaa.

Paavali oli pahin paskanpuhuja!
        Lukekaa Raamattunne oikein.

• Anonyymi00004

Aika outoa porukkaa. Harhaoppia koko tivoli mitä pellet pyörittää.

• Aamen!🎪🤡🤡🎪

• Anonyymi00005

Otsassa = hyväksyn asian
      Kädessä = toimin sen mukaan

• Anonyymi00009

Voit katsoa mitä Amerikassa puhutaan
      You tube The four stages of the sanday Law in Bible propheay
      siihen saa suomalaisen automaatti käänöksen.

• Anonyymi00010

Ei Paavalia pidä herjata, vaan lukea kuten kirjoitettu on.

Jokainen voi pitää hyvinä mitkä päivät haluaa tai kaikki päivät yhtä hyvinä.

Sekä lakihenkisyys on älytöntä, Kristuksen ristintyön mitätöintiä.

Sen kaiken voi tietenkin vääntää harhaoppisella kieroudella siksi, että Paavali valehtelee ja vetää Raamatun vessanpöntöstä alas.

• perdon 😹👍

• Anonyymi00011

Harhaoppisuus usein lähteekin usein siitä, että tutkiskellaan mitä kirjoitettu on. Ollaan olevinaan alkukielen tuntijoita sekä historiallisten merkitysten tietäjiä ja pian käy niin, että enää ei ole siten kuten kirjoitettu on, vaan siten miten olen tutkiskellen vääntänyt ja kääntänyt kaiken merkityksen.

• Anonyymi00015

Minä en ainakaan saa selvää mikä on raikasta opetusta.
      Olen lopettanut tekstien lukemisen.

• Anonyymi00016

Taas vasenkätisiä sorretaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1290
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      904
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      751
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      642
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      518
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe