Sentään kuinka suloinen asia tapahtui äskettäin ulkoillessani 🥰😍. Hahaaaa! Sainpas pro-voamalla huomionne! Nimittäin mä eksyin. Juoksin sinne sun tänne ja ennen kuin huomasinkaan, olin jo katu-partioimassa vankimielisairaalalla. Rauhallista oli kun mä pidin siellä rotia yllä 💪👌.
Oon itsekriittinen ja alan oleen semi-tyytyväinen käsi-keskivartalolookkiini. Se vaatii jatkuvaa harrastamista eli oltava elämäntapa. Hieman jo pyörrytti tossa lopussa kun etenin tahdonvoiman siivittämänä 🕊. -💊-.
Oon itsekriittinen ja alan oleen semi-tyytyväinen käsi-keskivartalolookkiini. Se vaatii jatkuvaa harrastamista eli oltava elämäntapa. Hieman jo pyörrytti tossa lopussa kun etenin tahdonvoiman siivittämänä 🕊. -💊-.
Vastaukset 23
Vanhimmat
Rottia pidit niskasta kiinni? Olisi töitä tarjolla...
https://www.scrimshawgallery.com/product-category/prints/geoff-hunt/
Niitä on kärrätty iät ajat Ranskaan ne tekee niille rei`ät juustoihin.
Hyvät hyssykät.
Liikunta on kivaa.
"Hyvät hyssykät, tytöt tanssii t*kapuolet pystyssä, ja Stigi on siihen pystyvä". Se meni suunnilleen nuin. Luulin jo lankani hautautuneen netin syövereihin. Kaatopaikkahan tää netti lähinnä on. Tosin krapulassa se yks täällä mainittu sivusto on ihan kelpo kamaa. Arvaatteko mikä 😁? Oon selevänä enkä krapulassa, btw. -💊-.
Tää saitti kadottaa välillä aloituksia.
Laita kirjamerkki selaimeen tai
jätä auki toiselle välilehdelle.
En arvaa.
https://fi.pinterest.com/pin/5418462024146829/
,,
Siksi xhamster. Ex-hiiriä. Kun niitä ei ole niin dna:ta muokataan hiirillä ne rupeaa piilottaa hiirenkoloihin ite kaikkea. Räjähtää vaan ympäriinsä tietokenttiä kuin hiirilauma. Intialaiset ruvennu aikanaan muokkaamaan näiden vilja-laivastoja.
Olet mitä syöt kirjaimellisesti.
Mitäpä muistuttaa 2.? https://www.lahtoportti.fi/pariisi-vinkit-nahtavyydet/
Ei-falafel (Marokon siirtomaat) , vaan...
Länsimaat ei yksinkertaisesti välitä omasta ruoantuotannostaan sen vertaa että tarkistaisivat mistä jatkuvat talouspaniikit oikeasti johtuvat. Genetiikasta.
Ainakin sitä tuetaan hillittömästi, sekä EU:n, että kansallisin voimin.
Vankimielisairaala. Mielenkiintoista. Oisimpa mäki päässy sinne. Tavallisessa mielisairaalassa oon kyllä ollu töissä. Se on kiva paikka ja kivat potilaat. Paitsi masennusosastosta en pitäny.
Kyllä niitä kävelytetään välillä aivan vapaasti ihmisten ilmoilla. Enpä tuudittautuisi tällöin turvallisuudentunteeseen. Näin kerran kun niitä suorastaan parveili hoitolaitoksen pihalla. Jotain 25 v sitten joku teki siellä pihalla pakkoliikkeitä, tai ehkä ne oli vain jotain fyysisiä voimisteluja (epäilen). Eduskunnan jäsenistön vois passittaa niihin 🤭. -💊-.
Niin voihan ne vankimielisairaat olla vähän hurjempia.
Meillä tavallisessa mielisairaalassa, siellä vanhassa, niin suurin osa potilaista kulki siellä pihoilla ihan vapaana. Se oli tosi kaunis paikka se hattelmala. Mutta ikävä kyllä lopetettiin.
Hellan lettas sentään ja duudeli duu, näin ihan hemmetin nätin rotan naaman äsken unipussissa.
Haukotus kruunasi kauneuden huipennukseensa, että voi joku olento ollakin kaunis ja virheetön.
Onko mikään ihme että luulija luulee sua biologiseksi mieheksi koska tykkäät rotista? Suurin osa naisista saa sydärin niistä. Chinchilla ja vompatti on mun mieleen 😊. Linnuista kakapo 🦜. Muistuttaa muodoltaan pöllöä 🦉. -💊-.
Chinchilla ja wombatti on kyllä kans mageita. Kaverilla on 2 chinchillaa ja paljon muutakin käärmeistä torakoihin.
Mulle noi karvaset on jotenkin mieluiset. Kabybarakin/vesisika on kyl hieno eläin.
Ja degut on kans persoonia. Nyt ymmärrän senkin mistä tulee sanonta, vituttaa kuin pientä oravaa. Degu eli chilenorava on tempperamenttinen eläin. Ja aivan mahtava. 😄
Ja rotista, niin Suomen kasvattajista suurin osa on naisia. Virallisia rottakasvattajia taitaa olla yks mies Tampereen kupeessa. Mullakin on näitä virallisia ja epävirallisia kasvatteja täällä ilonani. Epäviralliset tuntuu olevan terveempiä, en tiiä miksi näin ei käy näyttelyissä?
Mut ihan yhtä ihania kaikki, ei mitään eroa ihanuudessa. Rotta on upea eläin. Todella rakastan sieluneläinmenäni.
Oli viikinkejä. Oli hunneja. Oli roomalaisia.
Nykyään vaan oli, oli oli, oli.
Mediassa ilo ilo ilo. Surkuhupaisaa.
Southebyssä oikeat muistikuvatkin maksaa enemmän kuin"virittelyt". Aina maksanut.