Peltokankaan kirjoittelun arvioijia ovat vain ja ainoastaan hänen äänestäjänsä, ei raakkuvat punikit, eikä ruikuttavat ruåtsalaiset!
Hänen kannattajansa antavat ensi keväänä arvionsa.
Jos hän olisi tehnyt jonkin rikoksen, niin joku eläköitynyt pilkunn...sijatuomari olisi varmasti jo tuominnut hänet siltä istumalta, mutta kun ei!
Pysytäänpä aitojen sisällä
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Hänen äänestäjänsä ovat nyt tyhmää sakkia.
- Anonyymi00002
Se on makuasia. Eduskunnasta löytyy monenlaisia edustajia.
- Anonyymi00003
Netistä poimittukirjoitus:
AINA AJANKOHTAINEN.
Islamisaatio on todellista ja on jo pitkällä koko Euroopassa, joitain maita lukuunottamatta.
Suomen sinisilmäisyys on tässä asiassa todella vaarallista, kuten politiikassa SDP on sitä eniten toteuttanut.
Alla Iranista lähtöisin olevan naisen kertomus, kopioitu netistä.
CHRISTIN IRANISTA
Kommentti on iranilaiselta naiselta ja kaikkien pitäisi lukea se. Koska monet täällä eivät ymmärrä totuutta.
Christin Iranista kirjoitti seuraavaa:
Te kaikki tarvitsette islamin peruskurssin. Monilla teistä ei ole tarpeeksi tietoa tästä "uskonnosta". Olette liian nopeita vaihtamaan "puolta".
Olen iranilainen kristitty ja olen ollut Saksassa yli 36 vuotta. Asun nyt Sveitsissä, koska se vaikutti minusta poliittisesti vakaammalta. Täytyy kuitenkin sanoa, että islamin suhteen on paljon tyhmyyttä ja naiiviutta.
Tunnen islamin läheltä. Pakenin islamista Saksaan Shaahi Mohammed Reza Pahlavin kaaduttua. Opiskelin täällä, menin naimisiin ja sain lapsia. Olen täysin integroitunut ja olen sopeutunut isäntämaan sääntöihin. Minulle se oli ja on aina ollut kunnioituksen ja säädyllisyyden kysymys!
"Uskovan" muslimin on erittäin vaikea tehdä näin, koska se tarkoittaisi alistumista. Koska hänen uskontonsa kieltää häntä tekemästä sitä. Mutta hän osaa teeskennellä. Ikään kuin koska taqiyya sallii hänen tehdä niin (googleta se)!
Islam ei tule Eurooppaan rikastuttamaan sitä vaan valloittamaan! Se on yksi syy siihen, miksi lähinnä taisteluikäisiä nuoria miehiä on tulossa ja on tullut Eurooppaan.
Muslimi uskoo, että koko maailma kuuluu hänelle. Näin Mohammed lupasi heille, että muslimit saavat murhata kaikki, jotka ajattelevat toisin. Tämä on islamin oikeutettu tieto ja käytäntö.
Islam on julistanut sodan länttä vastaan - mutta kukaan täällä ei ole vielä oikein ymmärtänyt sitä!
Selvennyksen vuoksi katsokaa Koraanin ja islamin historiaa. Iranilaisena minulla on pääsy moskeijoihin ja kuulen siellä jatkuvasti pelottavia asioita, jotka eivät todellakaan ole perustuslain mukaisia.
Moskeijoissa julistetaan, että maailma kuuluu VAIN Allahille ja Hänen uskojilleen. Kaikkien muslimien tulisi vaatia tätä oikeutta myös väkivallan kautta. Se on heidän ainoa motivaationsa elämässä. He seuraavat tätä fanaattisesti! (kuten kaikkialla nähty)
Islam on kuitenkin nyt myöntänyt, että lännen sotilaallinen valloitus ei ole enää mahdollinen. Sotilaallisen voiman puutetta on yksinkertaisesti. Siksi etsittiin "rauhanomaista" hyökkäystä.
Iranilaisena minua ei tunnisteta moskeijoissa ja olen toistuvasti kuullut radikaaleja, imperialistisia sävyjä. Joten muslimien pitäisi mennä ulkomaille, toimia rauhallisesti ja lisääntyä runsaasti ja odottaa Allahin päivää.
Katsokaa nyt 57 islamilaisen maan historiaa maailmassa. Osa valloitettiin sodalla, mutta vähäpätöinen osa oli sorron vallassa.
Taktiikka on aina sama:
- maahanmuutto,
- käyttäydy rauhallisesti,
- lisääntyä,
- rakentaa moskeijoita,
- perustaa islamilaisia yhdistyksiä,
- mennä politiikkaan,
- Ota ohjat!
Saksa ja myös Sveitsi ja jotkut muut Euroopan maat ovat tällä hetkellä toiseksi viimeisellä pisteellä.
Jos et tunnista tätä, olet hävinnyt! Joten en voi kuin suositella ajattelemaan laatikon ulkopuolisesti!
Iloinen tervehdys teille kaikille!
Christin
https://www.afd-kvhalle.de/…/christin-aus-iran-schreibte
Saa olla uskovainen mutta ei hyväuskoinen. Siinä ero. - Anonyymi00004
Muslimien oppien mukaan suomalaiset ova vääräuskoisina tuhottava. Se tarkoittaa myös punakaartia, joka on hyväuskoisena helpompi saalis kuin älykäs porvaristo, poislukien ruåtsalaiset.
- Anonyymi00005
Ei Naximan kannata ottaa pulttia asiattomasta kielenkäytöstä. Sitä on ja tulee aina olemaan. Sitä kohtaavat myös persut, savolaiset, turkulaiset, helsinkiläiset, pienet, lihavat, blondit, ruotsinkieliset, venäläiset jne
- Anonyymi00006
Punikki on niin herkkänahkainen kun se penkka kummittelee vielä siellä ajatuksissa.
- Anonyymi00007
Niiden joukossa marssi myös sun esi-isäs.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niiden joukossa marssi myös sun esi-isäs.
Lahtasi Kekkosen kanssa kymmeniä punikkeja monttuun ja siitä olen hänessä ylpeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371313- 1481061
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67835PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.51648- 60641
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33531- 30523
- 39507
- 63503
- 16487