Kun yli 65 vuotiaista ei moni ole osannut pyytää mahdollisuutta päästä yksityiselle lääkärille eikä todennäköisesti edes tiedä kuinka ja keneltä sitä saa pyytää.
Eihän lääkärille pääse edes varaanämaqn aikaa saati että joku vastaisi puhelimeen sellainenjolta voi tiedustella mahdollisuutta yksityisen palveluista.
Näin suomi tekee aina. Raha harvoin päätyy niille joille se on tarkoitettu koska tiedon pimittäminen on ihanaa vallankäyttöä.
KELA on taas onnistuneesti piilottanut avun
27
68
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Uutiset juuri kertoi että 85 miljoonasta eurosta on käytetty vasta 10 miljoonaa ja vuosi on jo kohta mennyt. Kenelleköhän jaetaan se säästynyt 60 miljoonaa?
- Anonyymi00019
kelalla riittää niitä kompakysymyksiä ym pienelläprätntättyjä sopimusehtoja joka lähtöön tuhoamaan suomalainen avuntarvitsija tai eläkeläinen
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
kelalla riittää niitä kompakysymyksiä ym pienelläprätntättyjä sopimusehtoja joka lähtöön tuhoamaan suomalainen avuntarvitsija tai eläkeläinen
ottakaa selville ne kaikki virkailijat jotka kiusaa ja riistää ihmisä, ja...
- Anonyymi00002
Killauttaaskos joku orpolle ku tahtoo ilima veenpaisummusta tulla noita erilaisia kaloja? Suomesta löytyi uusi kala – havainto huolestuttaa. Jaa riittääkö valtaa?
- Anonyymi00004
Kuulemma kiinalainen kala eli venäjän varjolaivaston tulokas.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Painolasti - Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kuulemma kiinalainen kala eli venäjän varjolaivaston tulokas.
https://fi.wikipedia.org/wiki/PainolastiSe on tullut Euroopan viljelytarhoilta ja on haittaeläin.
- Anonyymi00003
KANSALAISPALKKA SAATAVA!
- Anonyymi00007
No kuka helketti yksityislääkärille menee muutenkaan sieltä alkaa kohta tulla satojen eurojen laskuja ties mistä "tutkimuksista"
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
No kuka helketti yksityislääkärille menee muutenkaan sieltä alkaa kohta tulla satojen eurojen laskuja ties mistä "tutkimuksista"
Minä kävin yksityislääkärillä ja otatin keuhkoista röntgenkuvan, kun hän kertoi mitä se tulisi maksamaan ja oli viereisessä huoneessa saatavilla heti viidelläkympillä.
Sieltä yksityiseltä voi mennä julkisen puolen leikkauksiin ja tutkimuksiin kun diagnoosi on tullut. Se lääkäri voi kirjoittaa lähetteen.
- Anonyymi00005
Sen olen saanut huomata, että tämä ns. yhteiskunta on itsestään paholaisesta. Aina kun sen kanssa joutuu asioimaan, tulee huonolle tuulelle ja rahaa kuluu yhä lisääntyviin lippuihin ja lappuihin.
- Anonyymi00006
Tästä vastaanottomaksusta menee 55 euroa Terveysjätille ja 45 euroa lääkärille!
Terveysjätti pakottaa lääkärin 20 minuutin aikaan, jolloin potilaita on 3/tunti.
Yksityinen Terveysjätti saa 165 euroa/tunti
Lääkäri 135 euroa/tunti.
Tämän päälle muuta toimenpidemaksua. Vanhat monivaivaiset potilaat tuskin ehtivät riisuutua tai pukeutua, lisäksi toive on että "yksi vaiva kerrallaan", sitten häädettiin pois.
Ei edes potilaan historiaa saati lääkelistaa ehditä läpi käymään.
Virheitä tulee solkenaan!
Dementiaa potilaat eivät muista, ovatko he jo käyneet sallitun 3 kertaa vuodessa ja kun eivät heiltä kiskotaan täysi hinta surutta.
Tämä 65 kokeilu on pelkkä rahastus ja verorahojen tuhlaus!!- Anonyymi00014
Mä kun soitan terveysasemalle, niin siellä automaatti vastaa, että soitetaan takaisin. No sitten odotetaan viikko tai pari sitä takaisinsoitttoa. Kun takaisinsoitto tulee, niin itse pitää tietää vaivansa, että pääsee lääkäriin. Astmaakaan ei kuulemma tutkita, jos se ei vaivaa. No kellä se astma muka ei vaivaa.
Yksityiselle 65 palveluun kun menin, niin pääsin heti samana päivänä nettiajanvarauksella, eikä tarvinnut selitellä kenellekään ulkopuoliselle mitään. Hyvin tutkittiin ja hyvät lääkkeet sain. - Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mä kun soitan terveysasemalle, niin siellä automaatti vastaa, että soitetaan takaisin. No sitten odotetaan viikko tai pari sitä takaisinsoitttoa. Kun takaisinsoitto tulee, niin itse pitää tietää vaivansa, että pääsee lääkäriin. Astmaakaan ei kuulemma tutkita, jos se ei vaivaa. No kellä se astma muka ei vaivaa.
Yksityiselle 65 palveluun kun menin, niin pääsin heti samana päivänä nettiajanvarauksella, eikä tarvinnut selitellä kenellekään ulkopuoliselle mitään. Hyvin tutkittiin ja hyvät lääkkeet sain.Valtio on järjestänyt kunnallisen kelvottomaksi jotta hoito siirtyisi yksityisille. Siitähän kokoomusta syytetään ja varmaan aiheesta.
Olisihan sen julkisen voinut rakentaa samanlaiseksi kuin yksityinen mutra ei haluttu.
Onneksi valtiot tuhoutuu pian. - Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Valtio on järjestänyt kunnallisen kelvottomaksi jotta hoito siirtyisi yksityisille. Siitähän kokoomusta syytetään ja varmaan aiheesta.
Olisihan sen julkisen voinut rakentaa samanlaiseksi kuin yksityinen mutra ei haluttu.
Onneksi valtiot tuhoutuu pian.Amerikan malliin mennään.
- Anonyymi00008
En olisi osannut itsekään. Jos ei seuraa nettiä ja uutisia, ei tiedä mitään. Palvelupaikat eivät enää neuvo eikä niihin pääsekään ilman ajanvarausta. Peruspalvelujen olisi oltava mahdollisimman yksinkertaisia ja ohjata asiakas oikeille oville, vaikka hän ei osaisi kysyäkään. Toisaalta, uutinenhan kertoo myös "vanhanaikaisen" julkisen terveydenhoidon toimineen.
- Anonyymi00009
Paikkakunnalla voi olla yksi kokeiluun osallistuva lääkäri, jolle ajan saaminen voi kestää jopa viikkoja.
Tutkimukset ovat melko suppeat, mutta laajentuvat.
Mielestäni ns perusvaivan hoito varmaan onnistuu.
Itse menin sinne, asia ei edennyt.
Olisi pitänyt tehdä pieni toimenpide, joka ei ole listalla. Olisin siitä joutunut maksamaan useita satasia yksityisellä. Sitten julkisen puolen lääkärille.
Olin siellä, ei vielä tehty mitään, lääkäri katsoi kyllä.
Nyt sitten odotan uutta aikaa julkiselle, jolloin asian pitäisi hoitua.- Anonyymi00018
Ahaa se on syy ettei asiakkaat mene yksityiselle kun on määrätty lista sairauksista joita saa hoitaa. Kyllä tämä on ihmiskunnan historian mielisairain aikakausi.
- Anonyymi00010
Kels ei neuvo kuin matuja joille hommataan tulkitkin kun eivät kieltä viitsi opetella 😭😭😭😭
- Anonyymi00011
Ei se ole osaamisestakaan kiinni. Ota huomioon, ettei maaseudulla ole yksityisiä lääkäreitä joka nurkalla, eikä julkista liikennettä millä sinne pääsisi.
Olisi kiva, jos hallitus osaisi tarkastaa nykyhetken tilanteen, ennenkuin lätkivät niitä päätöksiään hatusta. Esim 600 000 on ilman digiyhteyksiä. - Anonyymi00015
Tarvis päästä hammaslääkäriin, eikä ole varaa yksityiseen. Missään ei kerrota miten julkiselle puolelle pääsee. Joskus kun pitkän etsimisen jälkeen löysin tietoa, niin siellä sanottiin, että palveluseteleitä ei enää jaeta?
- Anonyymi00016
Rydman "säästää" nekin rahat viiteryhmälleen. Saatanan vahanamaapersu.
- Anonyymi00021
Nekin rahat pitäisi siirtää SOTEeen. Eikä lihottaa
ulkolaisia terveysjättejä. - Anonyymi00022
Apuun kansalaispalkka!
- Anonyymi00024
Mutta sarvikuonot on päässeet jotain tekeen eli töihin hommiin.
- Anonyymi00025
"Kenelleköhän jaetaan se säästynyt 60 miljoonaa?"
Kokoomus jakaa sulle, mulle, sulle, mulle. - Anonyymi00026
olisi aika kansalaispalkan!
- Anonyymi00027
Pitää saada kansalaispalkka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371313- 1481061
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67835PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.51648- 60641
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33531- 30523
- 39507
- 63503
- 16487