Kyseinen rakennus yritetty sytyttää tuleen,toistamiseen. ...mitä jos sisällä olisi ollut ihmisiä ja yritys olisi onnistunut. Pitkähkö vankeus olisi lopputulema..
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Mikä sakki heitä vihaa noin jatkuvasti? "Sirppi ja vasarako" ?
- Anonyymi00002
Vihervasemmistolaiset idiootit ovat olleet asialla. Nämä vajakit eivät tajua että kiinteistön omistaa ihan tavallinen suomalainen veronmaksaja joka on joutunut tekemään töitä saadakseen ostettua kiinteistön. No, ehkä se juuri onkin syynä kun nämä vajakit eivät ole tehneet päivääkään töitä.
- Anonyymi00003
Yrittäjä joka vuokraa kaksi kertaa rakennuksen natsien käyttöön on joko erittäin yksinkertainen tai sitten itse myös aatteen kannattaja käsi ojossa!!!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Yrittäjä joka vuokraa kaksi kertaa rakennuksen natsien käyttöön on joko erittäin yksinkertainen tai sitten itse myös aatteen kannattaja käsi ojossa!!!
Eli tuossa edellä oltiin oikeassa äärikommareiden suhteen. Yrittäjä yrittääsaada vuokralaisen, mutta työtä vieroksiville se ei sovi. Nyt on menossa 2020 vuosikymmen, ei mikään 1930 vuosikymmen jolloin kommarit ja äärioikeisto ottivat yhteen. Osa jatkoi riehumistaan jopa 1970 vuosikymmenelle "stallareiden" toimesta. Onko joillain vielä henkinen tutti jäänyt päälle?
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Yrittäjää ei todellakaan kiinnosta vuokralaisen aatemaailma vaan oleellista on se että vuokra maksetaan ajallaan. No, ethän sinä kelan tuilla eläjä voi ymmärtää mitä tarkoittaa kiinteistön omistaminen sijoitusmielessä.
- Anonyymi00005
60-luvulla Hyvinkäällä syntyneenä tiedän että siellä on aina runsaasti natspenikoita ja heidän hyysääjiä aivan liikaa ja ovat nyt lauantaina sinimustien kanssa naamioituina hesassa kulkueena pikkutyttöjä hakkaamassa!!!
- Anonyymi00007
Varmaan muistat myös "kommareiden" vappumarssit ja muut mielenosoitukset, joissa ääriporukka "stallareilla" oli omat ryhmänsä. Onneksi heidän aikeensa Suomen sosialisoimiseksi ei onnistunut, vaan itse saamme edelleen päättää asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45717
- 20649
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit48620- 53608
- 46579
- 76576
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132548Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan186525- 41522