Asuinalueen ainoa pakoputkiauto on vanhalla jäärällä joka laittaa sen. Käyntiin ja antaa käydä usean minuutin ajan ennen kuin lähtee liikkeelle.
Siinä ajassa naapurustossa haisee dieselin käry niin että on pakko mennä sisälle.
Äijä on niin koko naapurustoa vastaan että kun lähtee niin polkee kunnolla että musta savu leijailee pitkään ilmassa.
Yrittää myrkyttää meidät muut.
Naapuri yrittää myrkyttää
8
50
Vastaukset 8
- Anonyymi00002
Voi ressua, oliko oikein sääntöjen vastainen vastaus yhyy...
- Anonyymi00003
Oletkohan sinä minun naapuri ?
- Anonyymi00004
Silti, kun laitat siellä kotonasi takkaan tulet, niin vastaavaa määrää saasteita ei tule vaikka saman ajan käyttäisi tuhatta pakoputkiautoa.
- Anonyymi00005
Miksi vihaat takkoja?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi vihaat takkoja?
Sekö oli sääntöjen vastaista sanoa että siitä takastakin tulee haisevaa ja myrkyllistä savua? Jos se ei sellaista ole niin miksette sitten nautiskele siitä kotonanne vaan tuprutatte savupiipusta ulos naapureiden kiusaksi?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi vihaat takkoja?
Tuo automies tupruttelee oikein muutaman minuutin mutta niitä takkoja tuprutellaan tuntikausia.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuo automies tupruttelee oikein muutaman minuutin mutta niitä takkoja tuprutellaan tuntikausia.
Miksi vihaat miehiä?
- Anonyymi00007UUSI
On kyllä oikeasti typerä aloitus taas. No minkäs näille idiooteille voi🤯
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459