Hienoa Erika 🇫🇮
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Äänestän PS.
- Anonyymi00002
Kaveeraako enää Hörkön kanssa? Saivat paljon pahaa aikaan Hirvniemelle ja siitä seurauksena yhteistyökumppanilleen Katajalle. Yhteinen firmansakin meni lopulta konkurssiin. Hörköllä ja Katajalla on ollut jotain kärhämää joskus, Hesarista luin.
Itseään rahasta paljasteleva Helin ei tykännyt kun Aku oli lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä herra Luttisen tapaan.- Anonyymi00003
Hörkkö oli kirjoittanut fb "nimeltä mainitsemattomasta riihimäkeläisestä taikuriretaleesta" ja "Kuolis pois. Karma hoitaa, kun vastaan tulee."
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hörkkö oli kirjoittanut fb "nimeltä mainitsemattomasta riihimäkeläisestä taikuriretaleesta" ja "Kuolis pois. Karma hoitaa, kun vastaan tulee."
Eräs entinen poliisi naureskeli että Hörkön juttua ylen toimittajasta jouduttiin korjaamaan niin että ei jäänyt kuin kuvat jäljelle. Hörkkö vastasi että "Aarnio veteli sua kuivalla sata kertaa kakkoseen.."
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hirviniemen avopuoliso kertoi Hesarin jutussa että tunsi jopa pelkoa kun tuon kohun aikaan oli pienen lapsen kanssa liikenteessä, ja Seiskan paparazzi seurasi jopa ratikkaan perässä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Samaa taso jutut kuin täällä muutamalla mutta koska kyseessä laajalevikkisen median toimittaja niin sata kertaa pahempaa.
- Anonyymi00007
Ihan sama mitä joku suttura on mistäkin asiasta mieltä, mutta julistan tämän päivän viralliseksi ILON PÄIVÄKSI ja nasautan auki 0,33 Nallen!
- Anonyymi00008
Erika tekee hyvää vaalityötä perussuomalaisille.
- Anonyymi00009
Juurikin näin on asia 🤭.
- Anonyymi00010
Surkeaa. Kertoo paljon PS:stä.
- Anonyymi00011
Kiitos Erika. Äänestän entistäkin varmemmin perussuomalaisia 🇫🇮
- Anonyymi00012
Koskahan Hörkkö pyrkii eduskuntaan perussuomalaisten riveistä? Menisi muuten heittämällä läpi.
- Anonyymi00013UUSI
Hörköllä ei ole mitään asiaa edes lähelle eduskuntaa koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459