olin liikenteessä ja kävin kotimatkalla kaupassa, missä oli kolme hihittäjä teiniä 22- jälkeen noin 15v, jos olisivat mun lapsia, en ostasi heille mopoja. Pojat oli noin alle 10 vuotiaan tasolla ja ihmettelin vaan miksi kaupassa 22 aikaan!!!
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
joten voimme unohtaa sanonnan ''lapsissa on tulevaisuus''.
- Anonyymi00012UUSI
Kysyin pojilta ''mikä jengi'' pojat meni hiljaiseksi, ja kerroin että itse olin jengissä heidän ikäsenä ja tunnustan että tehtiin pahaa... ja sitten muutin maailmalle tuppukaupungista.
- Anonyymi00002
Miittiä odottelivat. Ihmiset ei vielä nuku niin ei pääse säikäyttämään.
- Anonyymi00004
Suomi ei ole mikään USA, täällä lapset kulkevat kaupungilla ja käyvät kaupassa vaikka klo 22:n aikaan.
- Anonyymi00005
Miten ne tuohon aikaan vielä kaupassa käyvät?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Todennäköisesti mopoillaan ja kaupassa sisällä ihan omin jaloin.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Syytä oikeistoa, halusivat että kaupat ovat auki 24/7. Joten aivan hyvin voisivat olla kaupassa vaikka klo 01:00.
- Anonyymi00008
Mopopennut sitä älyllisesti alinta ja heikointa sakkia mitä maa päällään kantaa
- Anonyymi00009
Joukossa tyhmyys tiivistyy! Se on aina. Mopolla ajelevat kaveriporukat käyttäytyvät liikenteessä odottamattomasti ja ymmärtämättä autoilijoita. Esim. Ajavat ihan perässä lähellä ja vilkuilevat vimmatusti ympärilleen. Liikennevaloissa ryntäyttävät kaasua koko ajan. Ei ole vielä heillä kaikilla aivot kehittyneet.
- Anonyymi00010
Poliisiauton nähdessään menevät aivan vimmatuiksi ja iskee kestämätön halu näyttää kavereille. Uhma kasvaa jne.
- Anonyymi00011
Kun irrottaudutaan vanhempien auktoriteetista, on seuraavana haastevuorossa poliisi. Ja opettajat. Fiksummat osaa käsitellä tätä muuten kuin uhmaamalla.
- Anonyymi00013UUSI
Työ opettaa nukkumaan oikeaan aikaan. Eihän teinit sitä ymmärrä, että nukkuminen tuo uutta energiaa, eikä energiajuomat.
- Anonyymi00014UUSI
Mitä muiden ulkona olo sinua liikuttaa? Suomi ei ole poliisivaltio.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471023
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha112960Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät63758PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.49547- 42519
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33501- 63473
- 22427
- 13411
Ulla Appelsin: Sari Essayahin kohtelu vs Nasima
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012205897.html Mutta vaikuttaa siltä, että kun kyse on kristinuskosta, samat säännöt157375