Niiden kahdentoista oikean ja aidon apostolin lisäksi!
Vastaukset 116
- Anonyymi00001
Jeesus ei valinnut Paavalia omaksi Kristuksen apostolikseen.
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
OIkeiden apostolien nimet löytyy Apt.1 kohalta. Paavali ei siihen joukkoon kuulu. - Anonyymi00002
Kaikki muut itsensä apostoliksi julistaneet ovat valheapostoleita, ja heitä on vaikka kuinka paljon.
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. - Anonyymi00003
Tuon harhaopin mukaan kun vain 12 hyväksytään, me ollaan kaikki saatanoita.
- Anonyymi00004
Jokaiseeen pöytään mahtuu yksi Juudas.
Job 2:1
Eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat taas koolle ja asettuivat Herran eteen.
Myös Saatana oli heidän joukossaan. - Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jokaiseeen pöytään mahtuu yksi Juudas.
Job 2:1
Eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat taas koolle ja asettuivat Herran eteen.
Myös Saatana oli heidän joukossaan.Juudas ei pettänyt Jeesusta vaan Jeesus petti Juudaksen!
Jeesus KÄSKI Juudaksen ilmiantamaan olinpaikkansa, jonne sitten meni pidättäjiään odottamaan.
Jeesus halusi täten "toteuttaa" yhden vanhoista kirjoituksista!
JUUDAS OLI SYYTÖN! - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Juudas ei pettänyt Jeesusta vaan Jeesus petti Juudaksen!
Jeesus KÄSKI Juudaksen ilmiantamaan olinpaikkansa, jonne sitten meni pidättäjiään odottamaan.
Jeesus halusi täten "toteuttaa" yhden vanhoista kirjoituksista!
JUUDAS OLI SYYTÖN!Juudaksen seuraajat hirttää isensä, on niin se niin paha synti.
- Anonyymi00065
Tuskin tittelit ovat tärkeitä, ainakaan itse Jumalalle. Teot tekevät apostolin. Paavali oli selkeästi apostoli. Myös Jeesus itse kutsui Saulus/ Paavalin väkeväksi aseeksi työhönsä. Hänen kirjeensä, olivat itse Jeesuksen inspiroimaa sanomaa ihmiskunnalle selkeästi. Hän vahvisti uudenliiton evankeliumeja kirjeillään, toimillaan ja horjumattomalla uskollaan.
- Anonyymi00078
Anonyymi00065 kirjoitti:
Tuskin tittelit ovat tärkeitä, ainakaan itse Jumalalle. Teot tekevät apostolin. Paavali oli selkeästi apostoli. Myös Jeesus itse kutsui Saulus/ Paavalin väkeväksi aseeksi työhönsä. Hänen kirjeensä, olivat itse Jeesuksen inspiroimaa sanomaa ihmiskunnalle selkeästi. Hän vahvisti uudenliiton evankeliumeja kirjeillään, toimillaan ja horjumattomalla uskollaan.
Oikeilla 12 apostolilla oli apostolin virka, virkoja oli vain 12 kpl.
Apt.1:25.
Paavali oli osallinen Juutalaisten pyhien miesten joukkomurhista.
Ei murhamiehiä valita apostolin virkaan, eikä mihinkään maalliseenkaan virkaan.
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.
Paavali olisi pitänyt vangita heti Stefanoksen murhan jälkeen ja viedä lukkojen taakse.
- Anonyymi00005
Ilmestyskirja on Jeesuksen puhetta. Totta.
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31] - Anonyymi00006
Eikä ne sinetillä merkityt valitut ole mitään Jehovantodistajia eikä Helluntailaisia,
vaan Israelin 12 heimon jälkeläisiä.
Ilm. 7:4
Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista Israelin heimoista.- Anonyymi00007
Ei siellä hihhulit juhli, vaan laintaulut tulee uuteen Jerusalemin temppeliin.
Kuri ja järjestys pitää olla. Jumala on järjestyksen Jumala.
Hepr. 9:4
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei siellä hihhulit juhli, vaan laintaulut tulee uuteen Jerusalemin temppeliin.
Kuri ja järjestys pitää olla. Jumala on järjestyksen Jumala.
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut.Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
- Anonyymi00011
Juutalaisten temppeli sinne Jerusalemiin tulee, ei mitään hurmahenkisten lahkolaisten telttoja. Ei siellä lahkolaiset ihmisiä töni otsasta nurin lattialle.
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.- Anonyymi00012
Juutalaisten temppelimenot palautetaan entiseen loistoonsa kun Jeesus palaa takaisin maan päälle.
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut.
- Anonyymi00013
Kyllä se jutuista huomaa, että ollaan saatanoita.
- Anonyymi00014
Niinko sulle on käynyt?
Äl* ylipäästä Perhanaa (Parhamia)
Helluntailaisuus on Ameerikasta tänne 100 vuotta sitten tuotu paha eksytys heresia. Selllaisiin lahkoihin ei pidä sotkeentua. - Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niinko sulle on käynyt?
Äl* ylipäästä Perhanaa (Parhamia)
Helluntailaisuus on Ameerikasta tänne 100 vuotta sitten tuotu paha eksytys heresia. Selllaisiin lahkoihin ei pidä sotkeentua.Niin, ettei jo se, että itse RAAMATUN TARINASSA ON SAATANA JUMALAN PAIKALLA, riitä pahaksi eksytykseksi, vaan eksytetyt eksyttelevät vielä toisiaankin?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niin, ettei jo se, että itse RAAMATUN TARINASSA ON SAATANA JUMALAN PAIKALLA, riitä pahaksi eksytykseksi, vaan eksytetyt eksyttelevät vielä toisiaankin?
Ja hilpeintähän on, kun ateistit lyövät kauhansa soppaan, vakuuttamalla uskovaisten Jumala-puheista, etteivät he usko Jumalaan, ollenkaan, eikä se edes ole ollut koskaan Jumala!
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ja hilpeintähän on, kun ateistit lyövät kauhansa soppaan, vakuuttamalla uskovaisten Jumala-puheista, etteivät he usko Jumalaan, ollenkaan, eikä se edes ole ollut koskaan Jumala!
Uskovaiset ja ateistit ovat ihan yhtä pihalla.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Uskovaiset ja ateistit ovat ihan yhtä pihalla.
Kuten Albert Einstein sanoi, niin kahden pisteen lyhyin välimatka ei ole jana, vaan kaari, eikä totuus ole kummassakaan ääripäässä - uskovainen ja ateisti uskollaan ovat vain saman kolikon kääntöpuolia.
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niin, ettei jo se, että itse RAAMATUN TARINASSA ON SAATANA JUMALAN PAIKALLA, riitä pahaksi eksytykseksi, vaan eksytetyt eksyttelevät vielä toisiaankin?
Paavalissa oli Saatanan enkeli henkioppaana.
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
- Anonyymi00015
Luvulla 13 löytyy koko raamatun tosi tarina. Tehtävä selvittää raamatun totuus, on tällä tavalla tehty jopa helpoksi.
- Anonyymi00016
Mutta kuten massakopioinneista näkyy, kukaan ei edes yritä, usko riittää, venyy ja paukkuu joka suuntaan ilman aivoja.
- Anonyymi00017
Tyroksen Doroteus luetteli apostolit ja 70 oppilasta eikä Saul/Paulus ollut luettelossa mukana. Samoin Hippolytos ja Basran Salomo luettelivat 70 oppilasta. Eikä Saulia laskettu Jeesuksen oppilaaksi:
https://en.wikipedia.org/wiki/Seventy_disciples
Mikä Paavali siis oli? Eksyneet nostivat hänet Jeesuksen apostolien yläpuolelle?
"Paavali tappoi hänet"
http://iapsop.com/ssoc/1834__taylor___diegesis.pdf
s. 265
9. Jaakob, Alfeuksen poika, oli muiden apostolien asettama Jerusalemin piispa. "Pyhä" Paavali tappoi hänet. Juutalaisten toimitettua Jaakobin temppelin huipulle Saul, jota jälkikäteen kutsuttiin Paulukseksi, syöksi hänet alas. Ja kun hänessä vielä henki pihisi putoamisen jälkeen, saapui eräs vanutusnuijan kanssa ja murskasi hänen aivonsa.
Myös Klemensin Homilioista löytyy muistiinpano, että Paavali aiheutti sekasortoa ja murhasi Jaakobin. Pitääkö se kaivaa esiin tänäkin vuonna?
Paavalistien vaikutuksesta Pietarin 2. kirjeessä (Paavalia vastaan) jakeessa 1:10 "hyvien tekojen kautta" on jätetty pois raamatunkäännöksistä.
διὰ τῶν καλῶν ἔργων
https://codexsinaiticus.org/en/manuscript.aspx?__VIEWSTATEGENERATOR=01FB804F&book=54&chapter=1&lid=en&side=r&verse=10&zoomSlider=0
https://biblehub.com/2_peter/1-10.htm
Pyrkikää siis, veljet, yhä innokkaammin hyvien tekojen kautta vahvistamaan kutsumuksenne ja valintanne. Kun näin teette, te ette koskaan lankea, ja niin te saatte avatuista ovista vapaasti astua meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen iankaikkiseen valtakuntaan.
On kyllä aikamoista, että pitää etsiä korjauksia Codex Sinaiticuksesta ja Shem Tovin Matteuksesta asti.
Ihmisen Pojan Israelissa vanhurskaan israelilaisen murhaamista ei lasketa hyväksi teoksi.- Anonyymi00023
Klemensin Tunnustukset: Saul aiheuttaa sekasortoa
https://biblehub.com/library/unknown/recognitions_of_clement_/chapter_lxx_tumult_raised_by_saul.htm
https://www.ccel.org/ccel/calvin/calcom45.vii.iv.iv.html
"16. In which are some things. The relative which does not refer to epistles, for it is in the neuter gender."
Calvinin mielestä 2. Pietarin kirjeessä ne "vaikeaselkoiset" ei ollut viittaus Paavalin kirjeisiin vaan asioihin, joita Paavali käsitteli kirjeissään.
Siispä Paavali käsitteli kirjoituksissaan aika vaikeaselkoisia asioita, jollaisia tuollaiset vakaantumattomat -Paavalin kaltaiset- vääntelivät ja vääntelevät omaksi turmiokseen.
https://www.gutenberg.org/files/31960/31960-pdf.pdf
If these identifications are correct, the “man of scoffing,” or Belial, who is sent to pervert the nation and turn it from the law, can be no other than the Apostle Paul...
"Täys' murhamies tuo mikä merestä pelastettiin. Oikeus elää evätty." (Apt 28:4 alkukieleltä)
https://biblehub.com/interlinear/acts/28-4.htm
Ja jos ottaa vähän etäisyyttä kirjeisiin, huomaa, ettei Paavali osannut siteerata Jeesusta. Jos kiinnostaa, mitä Jeesus halusi sanoa, se pitää etsiä apostoleilta.
- Anonyymi00018
Niin ei massakopionti ja jankuttaminen ole uskoa.
- Anonyymi00032
No, ensin pitäisi tietysti tutkia, että mihin edes käsketään uskomaan.
- Anonyymi00025
Paavalin henkiopas
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
The messenger of Satan , Saatanan enkeliruhinas, Saatanan viestintuoja - Anonyymi00026
Molempien Saulien kohtalo oli ihan samanlainen.
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.- Anonyymi00029
Tällaisilla kopioinneilla ei ole itse tarinan kannalta mitään arvoa.
- Anonyymi00027
Ja yhtään ainoaa nuneroa 13 ei löytynyt. Annan muutaman.
Ilmestyskirja luku 13.
2.Mooseksen kirja luku 13,
5.Mooseksen kirja luku 13.
Paavali:
Galatalaiskirje luku 3:13.
1.Korinttokaiskirje 3:13.- Anonyymi00028
Ja näiden vertailuun on sitten raamattuun koodattu luku 7.
Matteus 7 luku, Jeesus
Roomalaiskirje 7 luku, Paavali
Jeremian kirja luku 7, Israelin Jumala - Anonyymi00030
Tämä ei ole mitään numerologiaa, vaan matkan varrella on haluttu jättää meille vihjeitä raamatun tarinan oikein ymmärtämiseen.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tämä ei ole mitään numerologiaa, vaan matkan varrella on haluttu jättää meille vihjeitä raamatun tarinan oikein ymmärtämiseen.
Jos te nyt perehdytte näihin kohtiin - myös muita on - niin te tajuatte, että miten yhdentekevää teidän pelkkien yksittäisten raamatun kohtien monistaminen tänne päivästä toiseen, kaikessa puuduttavuudessaan on, kun ei mikään mene kuotenkaan eteenpäin.
- Anonyymi00033
Paavali (oikealta nimeltään Saulus Tarsolainen, murhamies) nousi kapinaan Jumalaa vastaan tekeytymällä 13. apostoliksi.
1. Moos. 14:4
He olivat kaksitoista vuotta olleet Kedorlaomerin alaisina mutta nousivat kolmantenatoista vuotena kapinaan. - Anonyymi00041
Anonyymi00033 kirjoitti:
Paavali (oikealta nimeltään Saulus Tarsolainen, murhamies) nousi kapinaan Jumalaa vastaan tekeytymällä 13. apostoliksi.
1. Moos. 14:4
He olivat kaksitoista vuotta olleet Kedorlaomerin alaisina mutta nousivat kolmantenatoista vuotena kapinaan.MITÄ JUMALAA VASTAAN?!
Juutalaisuuden Jumala on Baal, on ollut jo 5000 vuotta. - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
MITÄ JUMALAA VASTAAN?!
Juutalaisuuden Jumala on Baal, on ollut jo 5000 vuotta.Ja Paavalin opilla on kristinuskon Jumala edelleenkin.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ja Paavalin opilla on kristinuskon Jumala edelleenkin.
Israelin Jumala taas on se Jeesuksen nimeen kuoliaaksi kidutettu ja kirottu uhri.
- Anonyymi00034
Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. - Anonyymi00035
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
- Anonyymi00040
Yhdentekevää, kun kristus sana on kreikkaa ja tarkoittaa balsamoitu muumio, ei siihen kuulunut edes uskoa.
- Anonyymi00036
LUITTEKO RAAMATUSTA NE KOHDAT MITKÄ LAITOIN?
- Anonyymi00038
Mitä sanoo Israelin Jumala Jeremian kirja 7 luku, mihin viittaa kaikissa evankeliumeissa Jeesuksen sanat, kun hän riehuu Jerusalemin temppelissä: 'Kirjoitettu on - ryövärien luola'?
Se on kirjoitettu siinä. Kyseessä on evankeliumeissa oleva vihje. - Anonyymi00045
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mitä sanoo Israelin Jumala Jeremian kirja 7 luku, mihin viittaa kaikissa evankeliumeissa Jeesuksen sanat, kun hän riehuu Jerusalemin temppelissä: 'Kirjoitettu on - ryövärien luola'?
Se on kirjoitettu siinä. Kyseessä on evankeliumeissa oleva vihje.MITÄ HISTORIASSA ON TAPAHTUNUT JERUSALEMIN TEMPPELILLE?
- Anonyymi00059
Anonyymi00038 kirjoitti:
Se on kirjoitettu siinä. Kyseessä on evankeliumeissa oleva vihje.Paavalin kaverit Roomalaiset hajotti temppelin ja tappoivat miljoonia Juutalaisia noin v. 70 jKr.
- Anonyymi00037
Jer. 29:26
'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.
Mitä on ollut ennen, sitä on nytkin. Ei uutta augingon alla. - Anonyymi00039
Keniassa lahkopastori kehotti seurakuntalaisiaan paastoamaan, koska heidät piti pikapuoliin temmata taivaaseen.
Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 vielä etsittiin. - Anonyymi00044
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]
Ilm. 21:21
Porttitorneina oli kaksitoista helmeä -- kukin kahdestatoista tornista oli tehty yhdestä helmestä. Kaupungin valtakatu oli kultaa, puhdasta kuin läpinäkyvä lasi. - Anonyymi00046
Onhan se vähän vaihtelua kun Paavalin herjan lomassa lataa jonkin muunin herjan.
Olisi vaihtelua jos se olisi uusi eikä sekin jo samaa nähtyä. - Anonyymi00047
JEREMIAN KIRJA 7. LUKU. MITÄ HISTORIASSA ON TAPAHTUNUT JERUSALEMIN TEMPPELILLE?
- Anonyymi00048
Uusi temppeli laskeutuu taivaasta. Ei sinne ole pakanoilla mitään asiaa mennä.
Siellä on Juutalaisten temppelimot samanlaisina kuten ne oli Salomon loiston aikana.
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni. - Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Uusi temppeli laskeutuu taivaasta. Ei sinne ole pakanoilla mitään asiaa mennä.
Siellä on Juutalaisten temppelimot samanlaisina kuten ne oli Salomon loiston aikana.
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.Lainkivet murskaa monen hihhulin toiveet sinne pääsystä.
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut. - Anonyymi00050
Jeesuksen seuraajat odottavat taivaasta laskeutuvaa uutta temppeliä, jossa on liitonarkku ja siellä laintaulut. Lait on voimassa tuhat vuotta.
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon. - Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Jeesuksen seuraajat odottavat taivaasta laskeutuvaa uutta temppeliä, jossa on liitonarkku ja siellä laintaulut. Lait on voimassa tuhat vuotta.
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.Lainkivet murskaa hurmahenkisten hihhulien toiveet päästä uuteen Jerusalemin temppeliin Jeesusta katsomaan.
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut. - Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Lainkivet murskaa hurmahenkisten hihhulien toiveet päästä uuteen Jerusalemin temppeliin Jeesusta katsomaan.
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut.Matt. 5:17
Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan.
Ilm. 21:27
Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan. - Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Matt. 5:17
Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan.
Ilm. 21:27
Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.Matt. 5:18
Sillä totisesti sanon minä teille: siihenasti kuin taivas ja maa katoo, ei pidä vähinkään piirto eikä joku rahtu laista katooman, siihenasti kuin kaikki tapahtuvat.
- Anonyymi00054
Juutalaisten temmpelimenot otetaan käyttöön Jerusalemissa uudessa temppelissä.
Ei siellä hurmahenget ketään otsasta töni maahan selälleen.
Älä mene lahkoihin edes uteliaisuuttasi, vaikka leijuisivat siellä ilmasssa teltan katon rajassa.- Anonyymi00055
Ei pakanoilla oli mitään asiaa Juutalaisten pyhiin temppelimenoihin uudessa Jerusalemin temppelissä. Nehän hajottaisi koko paikan hetkessä.
Matt. 6:7
"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]
Mark. 12:40
mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5] - Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ei pakanoilla oli mitään asiaa Juutalaisten pyhiin temppelimenoihin uudessa Jerusalemin temppelissä. Nehän hajottaisi koko paikan hetkessä.
Matt. 6:7
"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]
Mark. 12:40
mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]Ilm. 7:4
Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista ISRAELIN HEIMOISTA. - Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ilm. 7:4
Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista ISRAELIN HEIMOISTA.Hihhulit luulisivat, että kiinteä kaste-eli pesoastia on sinne laitettu käsien pesua varten koronan takia.
2. Moos. 40:7
"Ja paneman pesoastian seurakunnan majan ja alttarin välille,
ja paneman siihen vettä."
- Anonyymi00058
Lakihenkisyyteen meni vaikkei pitäisi tuntea mitään muuta kuin Paavalin herjattuna.
Kaikki muu on roskaa.- Anonyymi00060
Jeesuksen seuraajat uskoo Jeesusta. Ei mitään Tarsolaisia murhamiehiä pidä lähteä seuraamaan.
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan, vaan noudattamaan." - Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Jeesuksen seuraajat uskoo Jeesusta. Ei mitään Tarsolaisia murhamiehiä pidä lähteä seuraamaan.
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan, vaan noudattamaan."Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
Lakien ja käskyjen kieltäminen, kumoaminen ja vähättely on kapinaa Jumalaa vastaan, mistä ei hyvää seuraa. - Anonyymi00063
Anonyymi00061 kirjoitti:
Lakien ja käskyjen kieltäminen, kumoaminen ja vähättely on kapinaa Jumalaa vastaan, mistä ei hyvää seuraa.10 He istuivat pimeydessä ja synkeydessä, vangittuina kurjuuteen ja rautoihin,
11 koska olivat niskoitelleet Jumalan käskyjä vastaan ja katsoneet halvaksi Korkeimman neuvon. - Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
10 He istuivat pimeydessä ja synkeydessä, vangittuina kurjuuteen ja rautoihin,
11 koska olivat niskoitelleet Jumalan käskyjä vastaan ja katsoneet halvaksi Korkeimman neuvon.Jumalan lakien ja käskyjen vastustaminen on karmea synti.
Hoos. 14:1
Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan. - Anonyymi00067
1. Kor. 9:8
En tässä esitä vain ihmisten ajatuksia, sillä lakikin sanoo samaa.
1. Kor. 14:34
naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.
Miehiä ei lait juurikaan koskeneet.
Kreikan vapaat miehet pössytteli ooppiumia ja puhuivat sekavia hurmoskieliä.
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
- Anonyymi00062
Jeesusta pitää seurata armottomalla herjaamisella.
Siihenkin löytää hyvät perusteet kun Jeesus sanoi että tuo miekan eikä rauhaa. Sitä ei tosin saanut käyttää, se täytyi pitää tupessa.
Harhaoppinen löytää rääpimiselleen aina perusteet.
Ei muutoin olisi harhaoppinen.- Anonyymi00066
JA MIJIN MINÄ KERROIN, ETTÄ SITÄ MIEKKAA TARVITAAN?
- Anonyymi00068
Anonyymi00066 kirjoitti:
JA MIJIN MINÄ KERROIN, ETTÄ SITÄ MIEKKAA TARVITAAN?
Eikö niin, että totta kai te luette, ettekä vain jankkaa omia typeryyksiänne, kun antaa tietoa, eikö niin?
- Anonyymi00069
Pietari käytti miekkaa, mutta taisi niin juovuksissa yöllä, kun huitaisi miekalla ei osunut kuin sotilaan korvaan.
Juovuksissa ne miehet siellä yöllä puistoissa nukkuivat, ei mutoin. - Anonyymi00070
Tiedä - teidän tyhmyytenne riittää perustaksi - ihan miten se raamatussakin Paavalia ärsyttää, kun hän sanoo, että kun te itse olette niin mieleviä, niin tehän hyvin siedätte mielettömiä, että joku orjuutta teidät, joku saa teidät saaliikseen,joku syö teidät puhtaaksi ja lyö päin kasvoja.
- Anonyymi00072
Anonyymi00070 kirjoitti:
Tiedä - teidän tyhmyytenne riittää perustaksi - ihan miten se raamatussakin Paavalia ärsyttää, kun hän sanoo, että kun te itse olette niin mieleviä, niin tehän hyvin siedätte mielettömiä, että joku orjuutta teidät, joku saa teidät saaliikseen,joku syö teidät puhtaaksi ja lyö päin kasvoja.
Siinä on teille oikein Paavalin kunnialaulu. Haluatko vielä kopioituna raamatusta?
- Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Siinä on teille oikein Paavalin kunnialaulu. Haluatko vielä kopioituna raamatusta?
Paavalin valeita kopioitu aivan tarpeeksi.
Sen Jeesuksen sanan voi kopioida, että ei tullut jumalattomille lakia kumoamaan, vaan heille jokainen piirto voimassa.
Sitä ei vielä kukaan tiedä ja on hyvää keskustelua vain kopioida. - Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
Paavalin valeita kopioitu aivan tarpeeksi.
Sen Jeesuksen sanan voi kopioida, että ei tullut jumalattomille lakia kumoamaan, vaan heille jokainen piirto voimassa.
Sitä ei vielä kukaan tiedä ja on hyvää keskustelua vain kopioida.Lahkot on hyviä piilopaikkoja, niitä etsiville, koska siellä lakien merkitys hävitetään tehokkaasti.
- Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
Lahkot on hyviä piilopaikkoja, niitä etsiville, koska siellä lakien merkitys hävitetään tehokkaasti.
Joh. 3:20
Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.
- Anonyymi00076
Ruandalainen baptistipastorikin osoittautui osalliseksi kansanmurhasta.
- Anonyymi00077
Paavalin herjaajien lahkoon ei kannata kuulua.
Ovat vielä lisäksi sotahulluja.
Ne kannattaa kiertää kaukaa.- Anonyymi00079
Paavali olisi pitänyt vangita heti Stefanoksen murhan jälkeen ja viedä lukkojen taakse.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa. - Anonyymi00080
Anonyymi00079 kirjoitti:
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.Paavali sai mellastaa ihan vapaasti, koska nautti Roomanvallan suojeluksesta mafiamiesten tapaan.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaise.
- Anonyymi00081
Paavali kehuu Roomalaisille kavereilleen valehtelevansa ja väittää sen kirkastavan Jumalan sanan totuuksia
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan? - Anonyymi00082
Stefanos tulikin tappaa juutalaisuuden mukaan kun ei viettänyt sapattia. Ei siitä ketään rangaistu.
Armotonta valehtelemista Paavalin herjaaja laskee.
Ei mitään tietoa totuudesta tuossa jankkavassa mussutuksessa- Anonyymi00083
Paavali oli Roomanvallan palkkamurhaaja, jolla oli lupa tappaa sekä Juutalaisia että Kristittyjä, mikäli he ovat uhka Roomanvallalle.
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen. - Anonyymi00084
Anonyymi00083 kirjoitti:
Paavali oli Roomanvallan palkkamurhaaja, jolla oli lupa tappaa sekä Juutalaisia että Kristittyjä, mikäli he ovat uhka Roomanvallalle.
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.Sekin tiedetään, että Paavalin isä jo rikastui Roomanvallalle tekemistään palveluksista ja sai Rooman kansalaisuuden. Samoin sen sai poika Saulus, joka sitten esiityi väärärällä nimellä "Paavali"ettei olisi saatu kiinni murhista.
- Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
Sekin tiedetään, että Paavalin isä jo rikastui Roomanvallalle tekemistään palveluksista ja sai Rooman kansalaisuuden. Samoin sen sai poika Saulus, joka sitten esiityi väärärällä nimellä "Paavali"ettei olisi saatu kiinni murhista.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.
Mies piilotteli Arabian erämaassakin monta vuotta ettei olisi saatu kiinni pahoista teoista.
Gal. 1:17
enkä heti lähtenyt Jerusalemiin tapaamaan niitä, joista oli tullut apostoleja jo ennen minua. Sen sijaan menin Arabiaan ja palasin sieltä takaisin Damaskokseen. - Anonyymi00094
Anonyymi00085 kirjoitti:
Mies piilotteli Arabian erämaassakin monta vuotta ettei olisi saatu kiinni pahoista teoista.
Gal. 1:17
enkä heti lähtenyt Jerusalemiin tapaamaan niitä, joista oli tullut apostoleja jo ennen minua. Sen sijaan menin Arabiaan ja palasin sieltä takaisin Damaskokseen.Entäs sitten.
- Anonyymi00086
Ei esim. Jeesus ollut mikään uhka Rooman vallalle ja silti hänet piti saada tapetuksi juuri fariseusten toimesta. Syy siihen oli siinä että Jeesus ei viettänyt sapattia ja sanoi aina tekevänsä työtä kuten Isä taivaassa. Ei edes Jumala Jeesuksen mukaan viettänyt sapattia, niin vähemmästäkin juutalainen hermostuu. Roomalaiset taasen eivät edes uskaltaneet Jeesusta tuomita, vaan Pilatus pesi asiassa kätensä.
Paavali oli vain tavallinen fariseus, joka jahtasi lahkolaisia, jotka uskoivat Jeesukseen ja olivat hyljänneet sapatin. Kun itse tuli uskoon, joutui itse sen kohteeksi mitä oli itse tehnyt, juutalaiset alkoivat vainota häntä kun ei viettänyt enää sapattia.
Se oli Paavalin tarina ja muu on täyttä sepitettä, harhaoppista sepitettä, jolla on oma saatanallinen tarkoituksensa.- Anonyymi00087
Pyövelihän se mies oli.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa. - Anonyymi00088
Jeesuksen kuolemantuomion syy oli uhka Roomanvallalle.
INRI,Jeesuksesta haluttiin tehdä itsenäistyvän Juudan kuningas. - Anonyymi00089
Anonyymi00088 kirjoitti:
Jeesuksen kuolemantuomion syy oli uhka Roomanvallalle.
INRI,Jeesuksesta haluttiin tehdä itsenäistyvän Juudan kuningas.Pakanat tappoivat Jeesuksen, ei Juutalaiset, kuten usein valehdellaan.
Luuk. 18:32-33
Hänet annetaan pakanoiden käsiin, häntä pilkataan ja häpäistään ja hänen päälleen syljetään,33 ja he ruoskivat häntä ja tappavat hänet. Mutta kolmantena päivänä hän nousee kuolleista." - Anonyymi00090
Anonyymi00089 kirjoitti:
Pakanat tappoivat Jeesuksen, ei Juutalaiset, kuten usein valehdellaan.
Hänet annetaan pakanoiden käsiin, häntä pilkataan ja häpäistään ja hänen päälleen syljetään,33 ja he ruoskivat häntä ja tappavat hänet. Mutta kolmantena päivänä hän nousee kuolleista."Joko selvisi, mitä muinoin tapahtui Jerusalemin temppelille Israelin Jumalan sanoin Jeremia 7. luku?
- Anonyymi00091
Anonyymi00089 kirjoitti:
Pakanat tappoivat Jeesuksen, ei Juutalaiset, kuten usein valehdellaan.
Hänet annetaan pakanoiden käsiin, häntä pilkataan ja häpäistään ja hänen päälleen syljetään,33 ja he ruoskivat häntä ja tappavat hänet. Mutta kolmantena päivänä hän nousee kuolleista."Eikä mitään kuolleesta nousemista tapahtunut. Löytyy vuodelta 53 Ap.19, joten ei myöskään ilmeisesti mitän muuta mitä siinä lukee.
- Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
Eikä mitään kuolleesta nousemista tapahtunut. Löytyy vuodelta 53 Ap.19, joten ei myöskään ilmeisesti mitän muuta mitä siinä lukee.
Puolet valhetta, puolet totta, mikä logiikka?
- Anonyymi00093
Anonyymi00091 kirjoitti:
Eikä mitään kuolleesta nousemista tapahtunut. Löytyy vuodelta 53 Ap.19, joten ei myöskään ilmeisesti mitän muuta mitä siinä lukee.
Ellei lasketa ihan fyysisesti haudasta, kun Jeesus ei kuollutkaan
- Anonyymi00096
Sinun valheille ei kukaan enää lotkauta korvia. Kokeile välillä amerikan homoja, vai oletko kehittänyt sapattimanian ohella vielä muita manioita? Tätä uskonto teettää.
- Anonyymi00098
Anonyymi00092 kirjoitti:
Puolet valhetta, puolet totta, mikä logiikka?
Jenkkilahkot syöttäää kaikenlaisia valheita, kun yrittävät saalistaa kristittyjä omille saatanallisille lahkokasteilleen.
- Anonyymi00095
Miksi pitää aina korvasyyhyyn valehdella?
Kun Jeesus paransi sairaan sapattina, silloin alkoivat kuten sana sen kertoo fariseukset tavoittelemaan tappaakseen Hänet. Kansansuosion vuoksi eivät uskaltaneet sitä toteuttaa kuin roomalaisten avustuksella.
Roomalaiset olivat enemminkin kankena kaskessa, kun Pilatus totesi ettei tässä miehessä ole mitään syytä ja pesi vielä kätensä asian vannottamiseksi, ettei hän tuomitse roomalaisena Jeesusta.
Pitää olla jotenkin sotkeutunut harhaoppiin, jos pitää vääntää suorat asiat valheeksi ja nähdä sitä mitä ei Raamatussa ole eikä nähdä sitä mitä siellä on.- Anonyymi00097
Jeesus oli Rabbi, joita sapatinsännöt eivät koskeneet.
Matt. 12:5
Tai ettekö ole laista lukeneet, että papit tekevät temppelissä sapattinakin työtä mutta ovat silti syyttömiä?
- Anonyymi00099
Ei pakanoilla ole mitään asiaa Juutalaisten temppeliin, mikä laskeutuu taivaasta.
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31] - Anonyymi00100
Luuk. 4:16
Jeesus tuli Nasaretiin, missä hän oli kasvanut, ja meni sapattina tapansa mukaan synagogaan. Hän nousi lukemaan. - Anonyymi00101
Paavalin perustamia pakanoiden seurakuntia kutsutaan saatanan synagogaksi.
Ilm. 3:9
Niinpä minä annan sinulle väkeä Saatanan synagogasta, niitä valehtelijoita, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole. Minä panen heidät tulemaan luoksesi ja kumartumaan maahan jalkojesi edessä, ja he ymmärtävät silloin, että sinä olet minun valittuni. - Anonyymi00102
Miksi jankuttamalla jankuttaa samoista asioista, miksi lainata samat kohdat Raamatusta, toistaa samat epätodet asiat tuhat miljoona kertaa? Mitä siellä kuvitellaan saavutettavan. Mikä on voittopalkinto?
Eikö enemmin kannattaisi kertoa miljoonasti sama asia siitä mitä pelastus Kristuksessa on, miten Jeesus Kristinkuolemalla poisti lain ja synnin kirouksen ihmisen päältä, kantoi kuorman ettei meidän ei tarvitse sitä enää kantaa, vaan voimme saada Pyhän Hengen pelastua Hengen yhteydessä Jumalan kanssa. Siinä Jumala tekee asioita ja me vain uskomme, niin siten uskon teot seuraavat meitä.
Eikö sitä kannattaisi jankuttaa jankuttamisesta päästyään eikä jotain joka ei johda mihinkään ja josta ei ole mitään hyötyä kellekään.- Anonyymi00104
Olet kyllä käsittänyt koko jutun väärin ihan kristinuskon opinkin mukaan, raamatusta nyt ouhumattakasn.
Mitään ei ole poistettu - kyse on puhtaasta omstatunnoista teoista huolimatta, kun Jeesus on sijaiskärsijä. - Anonyymi00105
Anonyymi00104 kirjoitti:
Olet kyllä käsittänyt koko jutun väärin ihan kristinuskon opinkin mukaan, raamatusta nyt ouhumattakasn.
Mitään ei ole poistettu - kyse on puhtaasta omstatunnoista teoista huolimatta, kun Jeesus on sijaiskärsijä.Ja tämä on nyt vähän kiinalainen jankutettava., voi herätä kysymys, että mistä on kysymys, jos itse ei tarvitse kantaa teoistaan seurauksia.
- Anonyymi00106
Ja toinen asia on tuo vaikea Jumala kysymys, kun se on tällä opilla kirottu kiroukseksi. Ei sitäkään voi jankuttaa - ihmissyönnistä ja kuoliaaksi kiduttamisesta puhumattakaan, kun kumpikaan ei edusta hyvää tietoa, vaan pahaa tietoa.
- Anonyymi00103
Silloin palstalaisille valkeni, että Teuvo oli ollut oikeassa Paavalin suhteen. Totuus sattui kuin tutkain pedon lihassa, pimeydessä kuoppaan langenneen saalistajan, joka surkeasti ulisten järjettömänä turhaan rimpuilee lammaspaimenen jo saatua siitä voimakkaan otteen.
Tulitko kahlitsemaan vanhurskaita israelilaisia? Viemään uskolliset palvelijat Daavidin Haadekseen? Nyt sinä olet valossa, Lykaonin koira!
Se oli tarsolaisen jalanalusille kuin maanjäristys, kuulla kilpajuoksijamestari surkeana ja nöyryytettynä. Tekopyhä teeskentelijä!
Kenelle on Jumalan käsi ojennettu? Kenen niskassa on puutarhurin käsi?
Ananias kastoi, mutta tuossa olennossa pimeys vei voiton valosta. Hän pettäisi Pyhän Hengen, riitautuisi Barnabaan kanssa, tukeutuisi Agrippaan ja miekallaan, omalla kielellään, tappaisi itsensä julistautumalla separatistiksi vielä Felixin päivinä.
Minä tiedän, mitä sinussa on. Sinun nimesi ei ole enää Saul eikä Paulus. Nyt sinä olet Bileam ja Johannes kehottaa kaikkia Taivasten valtakunnassa sinua karttamaan ja olemaan avaamatta sinulle ovia, koska olet itse Diabolus ja Belial.
Siitä lähtien palstalla oli rauhallista ja seurakunnat alkoivat vahvistua rakentuen apostolien Jeesuksen totuudessa ja Israelin Jumalan valossa.- Anonyymi00107
Missä taivasten valtakunnassa, kun Jeesuksen opetuksin se raamatun ainoa taivasten valtakunta on elävien todellisuus?!
Paavali vain siirsi sen kuoleman tuolle puolelle, että sai tälle puolelle tilaa pahan teolle, ja uskomaan itseään, loi porkkanan, jonkin mystisen tavoitteluun hänen luomin luuloin ja kuvitelmin. - Anonyymi00108
Anonyymi00107 kirjoitti:
Missä taivasten valtakunnassa, kun Jeesuksen opetuksin se raamatun ainoa taivasten valtakunta on elävien todellisuus?!
Paavali vain siirsi sen kuoleman tuolle puolelle, että sai tälle puolelle tilaa pahan teolle, ja uskomaan itseään, loi porkkanan, jonkin mystisen tavoitteluun hänen luomin luuloin ja kuvitelmin.Lisäystä - ilmeisesti luit juutalaisten jumalahuijauksen Jeremia 7 luku - Israelin Jumalahan ei ole juutalaisten Jumala. Voi olla, että ihan oikein puhuit tästä puolesta taivasten valtakuntana, ja käytit karttamiseen vain kuvakieltä.
- Anonyymi00109
Anonyymi00108 kirjoitti:
Lisäystä - ilmeisesti luit juutalaisten jumalahuijauksen Jeremia 7 luku - Israelin Jumalahan ei ole juutalaisten Jumala. Voi olla, että ihan oikein puhuit tästä puolesta taivasten valtakuntana, ja käytit karttamiseen vain kuvakieltä.
Mutta kun itse Israelin Jumala on nyt kristinuskon 'temppeleissä' kuoliaaksi kidutettuna ja kiroukseksi kirottuna uhrina - mitä palvotaan jopa ihmissyönnillä, eivätkä juutalaiset enää uhraa - on pyhässä.paikassa nyt turmion iljetys ja hävityksen kauhistus, se Danielin kirjan ennustus.
- Anonyymi00110
Anonyymi00109 kirjoitti:
Mutta kun itse Israelin Jumala on nyt kristinuskon 'temppeleissä' kuoliaaksi kidutettuna ja kiroukseksi kirottuna uhrina - mitä palvotaan jopa ihmissyönnillä, eivätkä juutalaiset enää uhraa - on pyhässä.paikassa nyt turmion iljetys ja hävityksen kauhistus, se Danielin kirjan ennustus.
Sen lisäksi, että kristinuskollla pelastuu tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaa.
- Anonyymi00111
Entistä hullummaksi tulevat kun vääntelevät ja kääntelvät kaiken päälaelleen eikä mikään ole totta eikä oikeaa.
Se on saatanan sylttytehtaan todellisuus. - Anonyymi00112
Paavalille kävi itselle juuri niin, mitä toivoi toisille tekevänsä.
1. Kor. 5:5
Herran Jeesuksen nimessä hyljättävä Saatanan haltuun lihan turmioksi.
"Liha" tarkoittaa ihmisen mieltä.
Room. 8:6
Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha.
Jumala heitti Paavalin Saatanan haltuun kuritettavaksi, eikä ottanut demonia "The messenger of Satan" hänestä pois pyynnöistä huolimatta.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.- Anonyymi00113
Paavali ei mahtanut mitään hänessä asuneelle Saatanan enkelille eli demonille, joka oli joka päivä miehen mukana esim. lähetysmatkoilla.
Room. 7:19
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.
- Anonyymi00114
Paavalin Demoni "The messenger of Satan" on Saatanan viestintuoja, Saatanan enkeliruhtinas.
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure. For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me. - Anonyymi00115
Paha demoni viimeisteli tekonsa Roomassa. Paha äkkikuolema. Ei siihen liittynyt mitään armoa.
- Anonyymi00117
Tunnettujen henkilöiden pahat äkkikuolemat on tarkoituksella jätetty kertomatta, vaikka ne olivat tiedossa kun Uutta Testamenttia on koottu.Ne on vaan kaunisteltu ja puhutaan "marttyyrikuolemista".
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
- Anonyymi00116
Saatanan sylttytehdas toimii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398