Kun kosketat minua ja minä kosketan sinua, mitä tunnet? Olemme joissakin asioissa sielunkumppaneita. Mutta olenko enemmän? Haluaisin olla. Unissani tulen lähemmäs kuin päivällä voin. Kumpikin meistä ehkä etsii jotain. Ehkä vääristä suunnista. Mitä ajattelisit, jos paljastaisin sinulle tunteeni? Voisimmeko olla hetken kaksin, taivaan alla, unohtaa kaiken muun?
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Eräälle tietylle naiselle vastaisin : Tunnen vähintään yhtä voimakkaasti kuin sinä. Magneettinen vetovoima vetää meitä toistemme puoleen, kemiat kohtaa, ja ollaan toisiamme täydentävä tiimi. Jos ap hetkeäkään epäilet että voisi olla molemminpuoleista, anna palaa ja tee aloite. On ainoastaan voitettavaa...
- Anonyymi00002
Minne päin tämä menee? Nainen kysyy
- Anonyymi00003
Lappiin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Lappiin.
Miksi sinä et sitten ole Lapissa nyt? Jos kaipaamasi ihminen asuu siellä?
- Anonyymi00005
Alueella, jossa nopeus ei päätä huimaa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Alueella, jossa nopeus ei päätä huimaa.
Ikävöin sinua, jo monen monta vuotta
- Anonyymi00006
Toivon miehen paljastavan tunteensa. Hän koskee minua aina niin lyhyesti
- Anonyymi00007
En niitä mitenkään peittele. Ne näkyy mun eleistä selvästi, jos osaa lukea. Jos signaalit takaisin ei olisi ristiriitaisia, voisin huoletta sanoakin.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
En niitä mitenkään peittele. Ne näkyy mun eleistä selvästi, jos osaa lukea. Jos signaalit takaisin ei olisi ristiriitaisia, voisin huoletta sanoakin.
Millä tavalla ne on ristiriitaisia
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Millä tavalla ne on ristiriitaisia
Toiset eleet kertoo kiinnostuksesta, mahd. jopa ihastuksesta. Toiset eleet torjunnasta. En sen tarkemmin ala tätä avaamaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Toiset eleet kertoo kiinnostuksesta, mahd. jopa ihastuksesta. Toiset eleet torjunnasta. En sen tarkemmin ala tätä avaamaan.
Ja kuitenkin koskettelette toisianne?
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ehkä näkee sinun eleesi ristiriitaisina?😅
Itsellä voisi olla niin. Plus ei mitään hajua, miten suhdejutut normaalisti etenee, kun omat aiemmat kokemukset ei lähelläkään normaalia. Siitä tulee sellainen yhdistelmälukko, että vaikea tehdä mitään.
Sivusta
- Anonyymi00009
Pohjoisen taivaan alla kituutteli köyhä kansa.
Rikkailta lainaamalla toteutti toiveitansa.
https://www.youtube.com/watch?v=I56ubuOPeNo&list=RDI56ubuOPeNo&start_radio=1 - Anonyymi00010
Täällä mä olen ja kukakohan siellä noin kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67809
- 113769
- 37706
- 130677
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40609- 67589
- 28498
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142482Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 69445
- 41432
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys68411Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408- 35408
- 46406
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0405- 45403
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59395Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti27395