”Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.
Apt 2:21
Kas kummaa! Sanaan ”jokainen” kuuluvat molemmat sukupuolet, miehet ja naiset!
Evankeliumi ja sen kautta pelastus kuuluu myös naisille
18
<50
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Ja pitää tapahtuman, että jokainen, joka avuksi huutaa Herran nimeä, se tulee autuaaksi.
- Anonyymi00002
Och det skall ske att var och en som åkallar Herrens namn, han skall varda frälst.'
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Och det skall ske att var och en som åkallar Herrens namn, han skall varda frälst.'
And it shall come to pass, that whosoever shall call on the name of the Lord shall be saved.
- Anonyymi00004
Ei ne pelkät huutamiset ketään pelasta.
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.- Anonyymi00009
Ap. t. 16:33
Heti paikalla, keskellä yötä, vanginvartija otti heidät hoiviinsa ja pesi ruoskaniskujen haavat, ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin heti. - Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ap. t. 16:33
Heti paikalla, keskellä yötä, vanginvartija otti heidät hoiviinsa ja pesi ruoskaniskujen haavat, ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin heti.Niin! Lapsetkin! Sylivauvoista lähtien! Kastettiin!
- Anonyymi00016
Teuvo. Etkö muista tai välitä, että herjaaminen vie sinut kadotukseen, jos et parannusta tee!
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin! Lapsetkin! Sylivauvoista lähtien! Kastettiin!
Huom! Tuossa Raamatun kohdassa ei kerrota, että oli kyse sylivauvoista.
Lapset ovat sellaisinaan kelvollisia Jumalalle. Ei siis tarvita hätäkastetta!
- Anonyymi00005
Hoos. 5:4
Sinun tekosi estävät sinua palaamasta Jumalan luo. Sinussa on huoruuden henki, sinä et tunne Herraa. - Anonyymi00006
Ei, ei , ei! Ei onnistu! Fariseus Paavali esti sen!
1. Kor. 14
34 olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.- Anonyymi00010
Naiset oli miehen omaisuutta, orjan asemassa. Paavali oli paha mies, jolla oli pitkä rikostausta.
- Anonyymi00012
Kristinusko sekä miehille että naisille!
Kfariseuksenusko vain miehille! -olkoot vaimot vaiti -niinkuin lakikin sanoo.
Mitä? Niinkuin Lakikin sanoo - sanoo "apostoli Paavali"?!
Gal. 5
14 Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
Paavali: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
Naiset: PAAVALI itsensärakastaja SIELLÄ ETUPENKILLÄ, OLKOOT NYT EDES HETKEN AIKAA VAITI! Ja tulkoot huivi päässään tänne takapenkille ääneti istumaan! - Anonyymi00018
Anonyymi00010 kirjoitti:
Naiset oli miehen omaisuutta, orjan asemassa. Paavali oli paha mies, jolla oli pitkä rikostausta.
Voi Teuvo sinun herjojasi! Joudut Jumalan eteen vastaamaan herjoistasi. Muista se!
- Anonyymi00007
Jes. 59:2
vaan teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne, ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuule. - Anonyymi00008
Kas kummaa, kun ei se rakas PAAVALISI sitä sääntöä saanut muutetuksi mieleisekseen.
- Anonyymi00011
Nyrkki heilahti, jos naiset eivät pitäneet suutaan kiinni. Alkukielen mukaan puhutaan nyrkillä kasvoihin lyömisestä.
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.
1. Kor. 14:34
naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.
Thayer's Greek Lexicon
Sana
Translitteroitu
Strongin koodi 1194
δερω
dero der'-o
Sanan tausta
Sanaluokka
a root word
verb
King James Version käännökset sanasta
AV-beat 12, smite 3
Merkitys
1) to flay, skin
2) to beat, thrash, smite - Anonyymi00014
Annas kun minäkin.
New English Translation
26 So I do not run uncertainly or box like one who hits only air.
box = nyrkkeillä
King James
26 I therefore so run, not as uncertainly; so fight I, not as one that beateth the air:
fight = tapella, taistella
Raamattu 1992
26 Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.
Biblia 1776
26 Mutta en minä niin juokse kuin tietämättömän puoleen, ja minä kilvoittelen, ei niinkuin tuulta pieksäin.
Päin takalistoo käännetty tuossa 1776 Bibliassa "minä kilvoittelen"
Eri Raamatuissa on paljon tuollaisia harhaan johtavia käännöksiä, tarkoittamaan aivan jotain muuta kuin tarkoittaa
"minä kilvoittelen"
Ei vaan vetelee *kkoj* eli n*isi* turpiin tuo lurjus! hakkaa miehiä vain suuteleva fariseusraukka naisia. Ei oo oikein! Jag för fan föraktar den där j*vla gubben!
- Anonyymi00015
Sitä tuskin kukaan on kieltänyt. joku tietty väittää Paavalin tehneen niin joten en viitsi lukea muita vastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 157753
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25750Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98712Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193626- 22582
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34516- 39455
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78450- 57445
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 70423
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74422Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419- 54408
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397