Skitsofrenia ja kaikki. Ei vaan jaksa. Joka päivä masentaa ja on kärsimystä kärsimyksen perään. Ei ole Jumalastakaan apua. En tiedä mitä enää pystyn tekemään. Mikään ei auta mistään en saa enää nautintoa ja elämälläni ole enää merkitystä ja kohta tulee täyteen kiusaamis trolli kommentteja tiedän sen. On tämä yhtä tuskaa
Vastaukset 13
- Anonyymi00001UUSI
Amerikasta tänne tuodut uskonlahkot tuottaa paljon uskontojen uhreja.
Niihin kannattaa pitää etäisyyttä. - Anonyymi00002UUSI
Unohda menneet. Huomenna on uusi päivä eikä se kysele mitään entisestä ellet itse sitä laahaa perässäsi. Et tarvitse nautintoa vaan sen uuden päivän vaan.
- Anonyymi00003UUSI
Elämälläsi ei siis ole merkitystä, koska sinä et saa nautintoa? 🤔
- Anonyymi00004UUSI
silläkin mutta tyhjää on myös sisäisesti enkä saa sielulleni rauhaa
- Anonyymi00005UUSI
Materiaaliista en saa mitä vaikka saisin Ferrarin en saisi siitä mitään iloa ja tyydytystä. Jeesus oli oikeassa ettei omaisuudella tee mitään. Mutta olen tällä hetkellä hengellisesti köyhä kuollut. Ei kiinnosta maailman asiat enään yhtään.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Materiaaliista en saa mitä vaikka saisin Ferrarin en saisi siitä mitään iloa ja tyydytystä. Jeesus oli oikeassa ettei omaisuudella tee mitään. Mutta olen tällä hetkellä hengellisesti köyhä kuollut. Ei kiinnosta maailman asiat enään yhtään.
Tarvitsen sitä jotain mutta mitä
- Anonyymi00009UUSI
Haluan hyvän elämän en rahaa tai materiaalia koska en tee omaisuudella mitään mutta nautinnolla tarkoitan hengellisesti koska nyt on tyhjää sisälläni ja kärsimystä eikä mitään tarkoitusta enää. Jumala ei auta vaikka kuinka rukoilen.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tarvitsen sitä jotain mutta mitä
Niin, ihmisillä on tarpeita.
- Anonyymi00007UUSI
On yksi asia, joka auttaa sinua. Jos ajattelet, että kärsimys on maailmassa vakio, ja kannatkin jonkin toisen puolesta taakkaa, joka ei siihen enää pystynyt, ei edes kirjoittamaan nettipalstalle, ja näin kuljet hänen apunaan ystävänä sen määrätyn matkan, kantaen hänen taakkaansa.
- Anonyymi00008UUSI
Ei meidän kärsimyksemme tarvitse olla vain sitä, että meiltä itseltämme puuttuu jotakin, se voi olla myös sitä, että joltakin toiselta puuttuu, ja me autamme häntä.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei meidän kärsimyksemme tarvitse olla vain sitä, että meiltä itseltämme puuttuu jotakin, se voi olla myös sitä, että joltakin toiselta puuttuu, ja me autamme häntä.
Noin on hyvä ajatella, autamme hädässä olevaa.
- Anonyymi00011UUSI
Skitsofrenia on mielisairaus ja hulluja ei voida parantaa mutta sitä voidaan hoitaa jatkuvalla lääkityksellä mitä ei voi lopettaa. Oikean lääkityksen avulla sen pitäisi pysyä aisoissa.
Jumala ei ole lääkäri mutta hänellä on maan päällä apulaisia joita kutsutaan lääkäreiksi ja sieltä löytyy hoito. Eli kyllä Jumalasta on apua., Ilman Jumalaa ei olisi lääkäreitä.
Vältä lahkoja, niihin liittyminen ei ainakaan paranna tilaasi. Itse olin itsemurhan partaalla ja suunnittelin hyppääväni laiturilta. kun eteeni tuli katulähetystyöntekijä jolle kerroin ongelmistani. Hän auttoi minua ja päädyin paikkaan missä tulin uskoon muutama kuukausi myöhemmin.
Ääni sisälläni kertoi minulle tahtonsa ja siitä se alkoi. Ei minun ongelmat silti hävinnyt ja painin yhä samojen ongelmien kanssa. Siitä huolimatta en ole luopunut toivosta, minä tiedän niiden ongelmien ratkeavan mitkä alkoivat kuusi vuotta sitten isäni kuoltua,
Minä tiedän voivani toteuttaa Jumalan tahdon koska hän antaa minulle avaimet toteuttaa sen. Voimia elämään, kyllä se valo löytää sinutkin vaikka sinä et löytäisi valoa. Siitä se kaikki alkaa, Jumalan armosta. - Anonyymi00013UUSI
Valvot vielä aloittaja?
Minkä ikäinen olet? Kerro edes suunnilleen.
En tiedä mitä koet mutta vaikeaa sinulla vaikuttaa olevan.
Itselläni on koko ikäni ollut masennusta, jonka olen oppinut lakaisemaan maton alle tietoisuudestani mutta siellä se kuitenkin yhä on, elämääni vaikuttaen.
Ikävät asiat opin jo alle kouluikäisenä lapsena unohtamaan ja niitä alkoi yht`äkkiä toistakymmentä vuotta sitten pulpahtelemaan esille. Muistan jopa tapahtumia kun olin vasta muutaman vuoden ikäinen.
Kaikki nuo käsittelemättömät asiat yht`äkkiä yhtàikaa mielessä tuntui alussa raskailta. Ei ole ketään kenelle olisin voinut niistä kertoa.
Narsisti äitini vihasi minua, sai minut tuntemaan itseni tyhmäksi, mitättömäksi, ei halutuksi. Nautti minun kiusaamisestani ja hakkaamisestani, keksien aina vaikka mitä syitä henkiseen ja fyysiseen pahoinpitelyyni. En pitänyt häneen enää yhteyttä pitkään aikaan ennen hänen pois menoaan, jonka kosti ennen kuolemaansa, selvisi minulle sitten monta vuotta jälkeenpäin.
Mutta siitä minulla oli sinulle tarkoitus kertoa että kun en muuten saa ikäviä ja kiduttavia asioita pois mielestäni ja kun unettomuuskin on jo pienestä pitäen vaivannut niin eräs keino siihen on miltei aina auttanut. Minulle pikkuasiatkin ja vieläpä hyvinkin vanhat, tuntuvat suurilta asiolta, mille muut ihmiset omalla kohdallaan kohauttaisivat vain olkapäitäänne heti unohtaen. En muuten saa mitään psykologiapua. Yritin joitain vuosia sitten alkaa selvittelemään vanhoja asioitani psykologin kanssa mutta jo parin kerran jälkeen tuumasi etten tarvitse hänen apuaan.
Siispä kuuntele, elikkä lue, mitä minä teen kun en ajatuksiltani saa unta.
Minulla on mielikuvitus ystävä´, nainen, nuori nainen, itse olen vanha mies tulevaisuudesta, vanha mies myös siellä kaukana menneisyydessä kivikaudella (joo ihan totta) jotka autamme toisiamme villissä luonnossa, ja täynnä villieläimiä, ihmissyöjä villi-ihmisiä, joita vastaan me yhdessä puolustaudumme. On yht`äkkiä vain tapahtunut jokin luonnonoikku ja kun olen ostoksiltani palaamassa vetokärry, reppu ja kassit olkapäillä ja käsissä, niin yht`äkkiä siirrynkin ajassa viisikymmentätuhatta vuotta taaksepäin. Siis ihan sitten ihmeellistä, eikä vain omasta vaan myöskin sen nuoren naisen mielestä joka tarvitsee apuani kun ihmissyöjät söivät hänen perheensä ja siihen minä sitten vain yht`äkkiä tulla tupsahdin vetokärryt ja kassit ja laukut kaikenlaista yökiikaria, pyssyä kaasumutinta näkkileipää ja Kallen kaviaaria ja vaikka mitä ja kun vielä olen ihan sitten vahingossa ostanut juuri tälle tytölle, siis naiselle, juuri hänen kokoaan olevat alus- ja päällysvaatteet, pipot ja käsineet. Teltta ja makuupussit ja aivan kaikkea on minulla mukanani, hälyttimiä myöten jos joku yrittäisi yön pimeydessä tulla yllättämään ja syömään meidät, niin että ihan siteen ihmeellistä ja hauskaakin niin että... etkö voisi kokeilla tuota samaa niin ehkäpä sinäkin saat ajatuksesi mukavampiin asioihin.
Jos kiinnostaa ja olet tyttö eikun nainen niin tervetuloa sinne meitä tervehtimään mutta voisitko olla kiltti ja tuoda mukanasi Eloveena talkkunaa, niin tai mietitään mutta sahaa, kirvestä, nylonnarua, nauloja, korts.. simkort joo niin tai ei kun kellekäs täältä soittelisi ei kun mitä mitä ihmettä olenko minä tätä unissani kirjoitellut ja minä kun luulin että joo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri391128- 71848
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40710Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40696Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus199566- 43499
- 46498
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204473Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,174462Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6447