Silti Lapuan potilasvuoteet viety jo keväällä Ukrainaan,muissa kunnissa joissa vuodeosastojen toiminta on lakkautettu toiminta jatkuu yhä erilaisina hoitomuotoina,eikö tullut Harrin mieleen että niitä moottorisängyjä olisi tarvittu Lapualaisille potilaillekin ? eikä Lapualla enää voi mitään toimintaa alottaa kun kalusteet on lahjoitettu pois.
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Ukrainaanko ne on viety. Miksi Lapua sekaantuu slaavilaisten kansojen keskinäisiin riitoihin näin selvästi. Vaikka nyky-Venäjän politiikka ei miellytäkään, ei minuakaan.
- Anonyymi00013
Niin kuin Donner jo sanoi, lukeminen kannattaa aina. Eikä mitään mitävittua-venäjäpropagandaa.
- Anonyymi00017
Veljes sotahan se onkin,mutta kun kunnanhallitus tykkää ryssistä,ja sitten ne eruskuntavaalit !!!
- Anonyymi00002
Ei niitä sänkyjä ole minnekään viety. Veli voisi edes sen verran ottaa selvää asioista, ennenkuin alkaa räyhäämään.
- Anonyymi00023
Vauhti sokeusko iski,enenmän olisi tullut vaaleissa tukea kun olisit tehnyt jotain oman kunnan hyväksi vaihteeksi,miten luulet että kotihoirossa olevaa vaikeaa dementtia potilasta nyt hoiretaan,kun ei ole enää lainattavia moottori vuoteita,tälläisiä tekoja kokkelit tekee valtakunnan politiikassakin,Häkämies lähes lahjoitti apulanta tehtaan,Katainen myi sähköverkot,Holkerin hallittu rakenne muutos ynm,
- Anonyymi00003
Harri hyvä muistiko pätkii,ittehän olet vienyt ne ajat sitten Ukrainaan,eikä asia siitä miksikään muutu vaikka olisitkin laitattanut vuodeosaston ovet lukkoon ja tietäjien suut tukkoon,silloin kun niitä oltiin viemässä kysyttiin kenen luvalla niin vastaus oli käsky tuli ylemmältä taholta, mikähän se taho mahtoi olla
- Anonyymi00004
Veikkaanpa ettei Harri lue tätä palstaa, mutta minä olen omin silmin nähnyt että ne sängyt ovat edelleen tk:ssa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Veikkaanpa ettei Harri lue tätä palstaa, mutta minä olen omin silmin nähnyt että ne sängyt ovat edelleen tk:ssa.
Onko siitä montakin vuotta kun näit ne potilasvuoteet ? mutta jos ne sängyt on palautettu koska asiasta nousi kohu niin hyvä sitten,uskon että kannatusluvutkin nousevat eruskuntavaaleja ajatellen jos auttaa Lapualaisia eikä Ukrainalaisia,mutta en tällä toristelullakaan vielä usko siihen että mitään sänkyjä olisi enää tk:ssa
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onko siitä montakin vuotta kun näit ne potilasvuoteet ? mutta jos ne sängyt on palautettu koska asiasta nousi kohu niin hyvä sitten,uskon että kannatusluvutkin nousevat eruskuntavaaleja ajatellen jos auttaa Lapualaisia eikä Ukrainalaisia,mutta en tällä toristelullakaan vielä usko siihen että mitään sänkyjä olisi enää tk:ssa
Mikä tämä sänky" homma" anteeksi Kaksimielisyys oikein on??
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
EIKÄ OLE,ovat erelleenkin Ukrainassa,käy itse toteamassa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Parisen viikkoa sitten ne oli siellä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
EIKÄ OLE,ovat erelleenkin Ukrainassa,käy itse toteamassa.
mä mihinkään Ukrainaan lähre...
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
mä mihinkään Ukrainaan lähre...
Mee vaan,sieltä jätkät jo juoskoo pakoon,siellä tarvitaan nyt Suomalaisia tosi miehiä
- Anonyymi00019
Anonyymi00004 kirjoitti:
https://www.facebook.com/harri.seppala.33/posts/1712380700011094/
Lukisiko vai ei?? - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
https://www.facebook.com/harri.seppala.33/posts/1712380700011094/
Lukisiko vai ei??Mikä v,it,tu toi yks kommentoija on?
Tuttua tekstiä XDXDahahaahaa - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mikä v,it,tu toi yks kommentoija on?
Tuttua tekstiä XDXDahahaahaaHän on peräkammarin poika 🎶
https://music.apple.com/fi/album/peräkammarin-poika/1082395293?i=1082395949
- Anonyymi00009
Vuodeosaston potilasvuoteet rullatuolit rollaattorit ja muukin kalusto lähti kohti Ukrainaa 14,5-2026, ja oli perillä Kiovan sotilassairaalassa 31,5-2026
- Anonyymi00010
Mitä ihmettä??
Ymmärrän keräyksen ja jonkun huutokaupan, mutta. - Anonyymi00014
Luulis että niitä kökässä olleita jotka olivat tyhjäämässä vuodeosastoa eres hävettää,kun kantoivat 30kpl moottorikäyttöistä potilasvuodetta, 2täyttä huoneellista rollaattoreita pyörätuoleja ja koko muunkin kaluston Ukrainaan lähtevään autoon,eivätkä tajunneet että joku päivä itse tai joku omainen olisi tarvinnut niitä,ja kyse oli vain äänestäjien kosiskelusta yksissä vaaleissa.
- Anonyymi00015
Ne vuoreosaston sänkyt jokka oli käytös viimeksi 70-luvulla, ja ollehet pommisuajas yli 50 vuatta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ne vuoreosaston sänkyt jokka oli käytös viimeksi 70-luvulla, ja ollehet pommisuajas yli 50 vuatta.
Ruuskanen olisi maksanut niistä kympin. Yhteensä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ruuskanen olisi maksanut niistä kympin. Yhteensä.
Minä olisin maksanut kaksikin,miksei niitä myity huutokaupassa terveyskeskuksen tontilla niin kuin on ennenkin tehty,jos ne kerran oli pakko hävittää ?
- Anonyymi00016
Enpä usko,nämä mikkä vietiin oli moottori sängyjä,eikä niitä ollut 50 vuotta sitten vielä keksittykään
- Anonyymi00025
Pysyköön seppälä erossa meirän omaasuudesta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3681641- 1141246
- 1291191
- 1411042
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh25934- 111842
- 54582
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.157556Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i112527- 18500