Miksi Ukraina ulisee kunitse aloitti venäläissorron ja murhat

Anonyymi-ap

Kun sitten Venäjä tuli auttamaan lännen masinoiman suurhyökkäyksen torjunnassa, niin sotahan siitä tuli.
Pitäisi se nyt ymmärtää ulisematta.

21

81

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Suurhjökkäys tuli pohjoisesta ja idästä Venäjän toimesta, joten lopeta rybo.

• Hevonpaskaa, tiltu. Sodan aloitti Venäjä itse hyökkäämällä Ukrainaan:

"Venäläinen sotilaskomentaja: Minä aloitin sodan Itä-Ukrainassa

Venäläinen sotilaskomentaja kertoo venäläislehdelle joutuneensa lietsomaan tosissaan Itä-Ukrainan sotaa, ennen kuin taistelut Donetskissa ja Luhanskissa alkoivat kesällä."

• Anonyymi00003

Hevonpaskaa, Nato Tiltu. Sodan aloitti Ukrainan Natsit itse hyökkäämällä itäiseen ukrainaan:

Azovstalissa vangiksi joutunut Azovilaisten sotilaskomentaja tunnusti aloittaneensa Itä-ukrainan venäläismieisten vainot ja joukkotuhonnan jo ennen kuin taistelut Donetskissa ja Luhanskissa alkoivat.

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Hevonpaskaa, Nato Tiltu. Sodan aloitti Ukrainan Natsit itse hyökkäämällä itäiseen ukrainaan:

Azovstalissa vangiksi joutunut Azovilaisten sotilaskomentaja tunnusti aloittaneensa Itä-ukrainan venäläismieisten vainot ja joukkotuhonnan jo ennen kuin taistelut Donetskissa ja Luhanskissa alkoivat.

LOL, mitä hevonpaskaa, tiltu.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Älä jauha pskaa. Putin itse julisti palauttavansa vanhat neukkurajat. Halusi itsensä joksikin puolijumalaksi. Taitaa jäädä historiaan häpelliseksi varoittavaksi esimerkiksi.

• Anonyymi00009

EI SE VENÄJÄ VAAN USA - se rahoitti 2014 tehdyn vallankaappauksen jossa poltettiin elävältä ukrianalaisia kansalaisia jotka eivät halunneet natsivaltaa maahan.

PUTIN TEKI KIITETTÄVÄN PELASTUSOPERAATION - itään oli jo hyökkäämässä natsiarmeija naton avustuksella - Putin sai paljon hakaristitatuoistuja ja iskulausein koristeltuja väkivaltaisen näköisiä vangiksi - saatiin jopa rauhansopimus, mutta Englanti ja USA halusivaat sotaa ja avustaa Ukrainaa - sopimus revittiin.

• Anonyymi00010
        moloch_horridus kirjoitti:

LOL, mitä hevonpaskaa, tiltu.

Suominatsien kommentit ovat yleensä juuri rivin tyhjää jorinaa - eihän sitä totuutta voi kumota - voi vain heiluttaa miekkaansa ja haastaa tappeluun.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Älä jauha pskaa. Putin itse julisti palauttavansa vanhat neukkurajat. Halusi itsensä joksikin puolijumalaksi. Taitaa jäädä historiaan häpelliseksi varoittavaksi esimerkiksi.

Laitahan linkkiä - valheita joita keksit - ei mene läpi roskalehtien kaltainen vihan valheitten suoltaminen fiksuille täällä

• Anonyymi00004

Sisällissotaa sytyteltiin Odessan ammattiliittojen talon poltolla ja sen ihmisuhreilla.
      Teko, jossa länsimieliset mellakoitsijat polttivat elävältä kymmeniä ihmisiä,sai paljon näkyvyyttä ja varmisti sisällissodan syttymisen.

• Anonyymi00006

Venäjä on pommeillaan polttanut siviilii-ihmisuhreja joka päivä Ukrainassa.

• Venäjä oli jo hyökännyt Ukrainaan ennen kuin Odessan ammattiliittojen talo paloi venäläismielisten itse aloittamissa mellakoissa ja väkivaltaisuuksissa.

• Anonyymi00012

Joo natsien tapa ratkaista ongelma on tappaa ja kiduttaa vastustajat - eivät osaa neuvotella eivätkä halua.
        Sama koskee nyt sitä rauhaa, ei länsi halua rauhasta neuvotella vaan haluaa jatkaa sotaa antamalla aseita ja rahaa - ei kuitenkaan uskalla omia poikiaan pistää lihamyllyyn vaan nauttii slaavien kuolemista ihan selkeästi....joo että lisää vaan drooneja ja rahaa jotta pääsevät ampumaan niitä naapurimaihin ja jopa Iraniin...mutta puolustamiseen ei nuo droonit mene näköjään vaan hyökkäilyyn.
        Kurskiin Ukraina aloitama hyökkäyssota oli todella härski teko.

• Anonyymi00015
        moloch_horridus kirjoitti:

Venäjä oli jo hyökännyt Ukrainaan ennen kuin Odessan ammattiliittojen talo paloi venäläismielisten itse aloittamissa mellakoissa ja väkivaltaisuuksissa.

mololta paloi hermo

• Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Joo natsien tapa ratkaista ongelma on tappaa ja kiduttaa vastustajat - eivät osaa neuvotella eivätkä halua.
        Sama koskee nyt sitä rauhaa, ei länsi halua rauhasta neuvotella vaan haluaa jatkaa sotaa antamalla aseita ja rahaa - ei kuitenkaan uskalla omia poikiaan pistää lihamyllyyn vaan nauttii slaavien kuolemista ihan selkeästi....joo että lisää vaan drooneja ja rahaa jotta pääsevät ampumaan niitä naapurimaihin ja jopa Iraniin...mutta puolustamiseen ei nuo droonit mene näköjään vaan hyökkäilyyn.
        Kurskiin Ukraina aloitama hyökkäyssota oli todella härski teko.

Venäjä voi osoittaa rauhantahtonsa vaikka tänä päivänä vetäytymällä miehittämiltään alueilta ja maksaa Ukrainalle sotakorvaukset.

Lisäksi Trump vaatii Venäjää korvaamaan kaikki USA:lle sodasta aiheutuneet kustannukset.

• Anonyymi00007

Jotain rotia ukrainallekin.

• Anonyymi00008

Joo se media ja USA varsinkin pakottajana on halunnut hampaisiinsa Venäjän jo pitkän aikaa jopa kateudesta vihreänä kun koronaruiskeet vahingoitti ja tappoi länsimaissa, mutta Putin viisaudessaan ei tuhonnut kansansa verta näillä myrkyillä

Hienoa, että tuo ukro-natsien valta saadaan pois kitkettyä maasta...kiitos Putinille jo nyt.

• Anonyymi00014

Ainoa eurooppalainen valtiomies ja johtaja on Putin, kuten myös hänen kabinettinsa.
        Grand old man Lavrov ja muu Venäjän johto ovat kärsivällisesti yrittänet perinteisen diplomatian, neuvottelun ja sopimisen kautta saada tilanteen rauhoittumaan.
        Kun taas vastapuoli, Yhdysvallat, täynnä valheita, käyttäytyy kuin murrosikäiset kakarat, ei mtään järjellisiä tai kestäviä sopimuksia voi syntyä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ainoa eurooppalainen valtiomies ja johtaja on Putin, kuten myös hänen kabinettinsa.
        Grand old man Lavrov ja muu Venäjän johto ovat kärsivällisesti yrittänet perinteisen diplomatian, neuvottelun ja sopimisen kautta saada tilanteen rauhoittumaan.
        Kun taas vastapuoli, Yhdysvallat, täynnä valheita, käyttäytyy kuin murrosikäiset kakarat, ei mtään järjellisiä tai kestäviä sopimuksia voi syntyä.

Näin se on, Putin on hyvin karsimaattinen, hieno ja kunnioitettava persoona...harvoja voi näin asettaa ihanteeksi.
        Varmasti venäjäisten lastenkin ihanne ja esikuva.

• Anonyymi00016
    • Anonyymi00019

Putinin sotilaat olivat olleet Ukrainassa jo siihen aikaan kun Ukraina aivan oikeutetusti lähti häätäämään Venäjän miehitysarmeijaa pois itäisestä Ukrainasta. Ei se ole venäläisten sortamista jos hyökkäävän imperiumin ( Venäjän ) sotilaat ajetaan takaisin sinne minne kuuluvatkin.

• Anonyymi00020

Vastatkaas nyt Nato Tiltut!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2215
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      833
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      800
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      746
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe