Uskovien mukaan Herra ottaa heidät pois jotta he eivät turvaisi heihin vaan yksin Häneen. Oikeasti he kuolevat luonnollisiin syihin eivätkä keskimäärin sen nuorempana kuin muut ihmiset.
Miten sinä selität tämän? Palvelusaika päättyy nuorena ikään kuin kesken. Miksi?
Miksi saarnaajat kuolevat nuorina?
90
193
Vastaukset 90
- Anonyymi00001
Siksi kun Jumala voi miehelle avun, tämä meni uskomaan käärmettä ja sen jälkeen mies tätä avua ja tekivät juuri sitä ainoata mitä ei olisi paratiiissa saanut tehdä.
Siksi on kuolema osana. - Anonyymi00002
Ei Jeesuskaan ilennyt loputtomiin valehdella.
- Anonyymi00003
Luuk.4:27 Ja monta spitalista oli Israelissa Elisa prophetan alalla, ja ei yksikään heistä puhdistettu, vaan Naeman Syrialainen. Biblia (1776) 2Kun.5:1. 5:14. s
- Anonyymi00004
Jes.53:5 Vaan hän on haavoitettu meidän pahain tekkoimme tähden, ja meidän synteimme tähden on hän hosuttu. Rangaistus on hänen päällänsä, että meillä rauha olis, ja hänen haavainsa kautta olemme paratut. Biblia (1776) Room.4:25. 1Kor.15:3. 1Piet.2:24.
- Anonyymi00005
,Väärän opin parissa, kun touhuaa niin ei siinä muuta tarvita. Laitetaan mies alakertaan jäähylle. Pelottelee helvetin tulella niin joutuu pakkasen puolelle ennen viimeisiä löylyjä. Siellä se sitten hiki virtaa, loppupelissä.
- Anonyymi00006
1Piet.2:24 Joka meidän syntimme itse uhrasi ommassa ruumiissansa puun päällä, että me synneistä pois kuolleet eläisimme vanhurskaudelle; jonka haavain kautta te olette terveeksi tulleet. Biblia (1776) Jes.53:12. Room.6:10-11.
- Anonyymi00007
1Kor.15:3-4 Sillä minä olen sen ensin teille antanut, jonka minä myös saanut olen, että Kristus on kuollut meidän synteimme tähden, Raamattuin jälkeen. Ja että hän oli haudattu ja nousi ylös kolmantena päivänä Raamattuin jälkeen. Biblia (1776) Ps.16:10. Matt.12:40. Joh.2:19. Ap.t.26:23.
- Anonyymi00008
Seurakunta, jossa palvelee, voi olla niin arvosteleva työntekijäänsä kohtaan, että nuoret saarnaajat eivät jaksa. Kantavat jatkuvasti huolta ja murhetta ilkeästä laumasta. Tressi tappaa tai siirtää sairaseläkkeelle.
- Anonyymi00013
Amerikasta tänne tuotu helluntailailaisuus on harhaoppinen uskonlahko.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Amerikasta tänne tuotu helluntailailaisuus on harhaoppinen uskonlahko.
Kommenttisi on läpihölmö !
Miksi tuotat sellaisia, oliko rankka lapsuus, äitikö karkasi nuohoojan mukana vai ?@ - Anonyymi00077
Saarnaajat eli vain 85-100 vuotiaiksi,joten nuoriahan he ovat,kun 83 v käydään komennuksella ulkomailla kaukana Suomesta evankeliumia viemässhoitavat ä ja kuvaamassa,miten lähetystyöntekijät tekevät työtään seurakuntien tukemana.
- Anonyymi00009
1Kor.15:20 Mutta nyt on Kristus kuolleista noussut ylös ja on tullut uutiseki nukkuneiden seassa. Biblia (1776) Ap.t.26:23. Kol.1:18. 1Piet.1:3. Ilm.1:5.
- Anonyymi00010
1Kor.15:23 Mutta kukin järjestyksessänsä: uutinen Kristus, sitte ne, jotka Kristuksen omat ovat, hänen tulemisessansa. Biblia (1776) 1Tess.4:15. Ilm.20:4-5.
- Anonyymi00011
Raamatussa väärin luvattuun maahan menemisestä ja pääsemisestä puhuneet miehet kohtasivat pahan äkkikuoleman.
- Anonyymi00030
IHANKO omasta päästäsi taas runoilet... hahahahahha
mikä on väärä luvattu maa? vauvahelvettijumalanko maa- jossa kastamattomat vauvat kituvat helvetillistä tulta? --eli kätkytkuolema
- Anonyymi00012
Jumalan lakien ja käskyjen kunnioitus ja niiden mukaan eläminen antaa siunauksen, menestyksen ja pitkän iän.
- Anonyymi00016
Mutta lutterille ei annettu, miksi ?
- Anonyymi00017
Oma kokemukseni ovat lähes päinvastaisia, eli mitä viheliäisempi ihminen aika usein elää liki satavuotiaaksi.
Ehkä jumala venyttää kärsivällyyttään, koska sanoo mm, jumalattoman kuolema ei ole jumalan mieleen... - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mutta lutterille ei annettu, miksi ?
Lutherin aikaan 1500-luvulla miesten keski-ikä oli hyvin alhainen. Luther eli sen ajan mukaan pitkän ja hyvän elämän.
Nykyisin lääketiede on kehittynyt ja on hyvät rokotusohjelmat. Ennen ihmiset kuolivat nuorena kulkutauteihin, joihin nykyisin annetaa suoja rokotuksin. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Lutherin aikaan 1500-luvulla miesten keski-ikä oli hyvin alhainen. Luther eli sen ajan mukaan pitkän ja hyvän elämän.
Nykyisin lääketiede on kehittynyt ja on hyvät rokotusohjelmat. Ennen ihmiset kuolivat nuorena kulkutauteihin, joihin nykyisin annetaa suoja rokotuksin.Kiihkolahkoissa vastustetaan rokotuksia, se perkeleestä, mitä lahkot opettaa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Oma kokemukseni ovat lähes päinvastaisia, eli mitä viheliäisempi ihminen aika usein elää liki satavuotiaaksi.
Ehkä jumala venyttää kärsivällyyttään, koska sanoo mm, jumalattoman kuolema ei ole jumalan mieleen...Jumala näkee sydämeen.
Uskonnolliset hurskastelijat ovat yleensä sisältä pahoja lahkolaisia. - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jumala näkee sydämeen.
Uskonnolliset hurskastelijat ovat yleensä sisältä pahoja lahkolaisia.Parhami ja Olsenikin, molemmat vietiin vankilaan häpeälliistä asioista, joista ei voi lasten kuullen edes puhua.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Nykyisin lääketiede on kehittynyt ja on hyvät rokotusohjelmat. Ennen ihmiset kuolivat nuorena kulkutauteihin, joihin nykyisin annetaa suoja rokotuksin.1500-luvulla ihmisten keskimääräinen elinajanodote syntyessä oli vain noin 30–40 vuotta.
M.Luther
Syntymä: 10. marraskuuta 1483
Kuolinaika: 18. helmikuuta 1546
Eli 62 v. mikä oli pitkä ikä siihen aikaan. - Anonyymi00032
kuinka paljon pitää käskyjen mukaan eläen omaa voimaa- itsensä käskyttämistä ja läksyttämistä se eläminen on?
- Anonyymi00035
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kiihkolahkoissa vastustetaan rokotuksia, se perkeleestä, mitä lahkot opettaa.
ihanko niin? KUMMA - kun lahkoton lääkäri manasi rokotuksen sivuvaukutusten tuomaan ongelmaan. ja sinähän et sellaiseen uskonut- mutta lääkärin - joka oli työkaverini sisar- oli monessa oikeassa, kun aikaa oli kulunut näytöille.
Harvinaiset ja vakavat sivuvaikutukset
Vakavat allergiset reaktiot (anafylaksia) ovat erittäin harvinaisia.
Sydänlihaksen tai sydänpussin tulehdus (myokardiitti tai perikardiitti) on mahdollinen, mutta hyvin harvinainen erityisesti mRNA-rokotteiden jälkeen.
Voit lukea virallista turvallisuustietoa ja seurantaa Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskus Fimean tai Terveyden ja hyvinjaitoksen laitoksen (THL) sivuilta. - Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
ihanko niin? KUMMA - kun lahkoton lääkäri manasi rokotuksen sivuvaukutusten tuomaan ongelmaan. ja sinähän et sellaiseen uskonut- mutta lääkärin - joka oli työkaverini sisar- oli monessa oikeassa, kun aikaa oli kulunut näytöille.
Harvinaiset ja vakavat sivuvaikutukset
Vakavat allergiset reaktiot (anafylaksia) ovat erittäin harvinaisia.
Sydänlihaksen tai sydänpussin tulehdus (myokardiitti tai perikardiitti) on mahdollinen, mutta hyvin harvinainen erityisesti mRNA-rokotteiden jälkeen.
Voit lukea virallista turvallisuustietoa ja seurantaa Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskus Fimean tai Terveyden ja hyvinjaitoksen laitoksen (THL) sivuilta.Ei näitä kirjoiteta. jos rokote olisi AINA- TURVALLINEN.
Vakava allerginen reaktio eli anafylaksia
Vakavat haittavaikutukset, kuten voimakas allerginen reaktio eli anafylaksia, ovat hyvin harvinaisia. Nykyisin arvioidaan, että anafylaktinen reaktio ilmaantuu harvemmin kuin yhdelle miljoonasta rokotetusta. Reaktio ilmaantuu yleensä 15 minuutin kuluessa rokotuksesta, harvoin enää tunnin jälkeen.
Tavallisimpia oireita ovat hengitystieoireet ja iho-oireet. Iho voi alkaa punoittaa, tulee kuumottavia ja kutiavia, paikkaa vaihtavia läiskiä ja turvotusta. Vaikeammissa tapauksissa ilmenee hengitysvaikeutta, joka johtuu siitä, että suun, nenän ja alempien hengitysteiden limakalvot turpoavat. Verenkierron pettämisen merkkejä ovat kylmänhikisyys, kalpeus ja tajunnan heikkeneminen. Ne ovat seurausta verenpaineen laskusta.
Anafylaksiaa hoidetaan antamalla adrenaliinia pistoksena lihakseen. Vaikka reaktio on harvinainen, adrenaliinia pitää aina olla saatavilla paikassa, jossa rokottaminen suoritetaan. Rokotettu asetetaan makuulle siten, että jalat ovat pään ja vartalon yläpuolella. Kiristävät vaatekappaleet avataan ja annetaan maskilla happea. Jos reaktio jatkuu, verenkiertoa tuetaan suonensisäisellä nestehoidolla. Anafylaktisen reaktion saanut potilas lähetetään lähes aina sairaalaseurantaan. Pääsääntöisesti reaktion aiheuttanutta rokotetta ei enää myöhemmin anneta uudelleen. - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ei näitä kirjoiteta. jos rokote olisi AINA- TURVALLINEN.
Vakava allerginen reaktio eli anafylaksia
Vakavat haittavaikutukset, kuten voimakas allerginen reaktio eli anafylaksia, ovat hyvin harvinaisia. Nykyisin arvioidaan, että anafylaktinen reaktio ilmaantuu harvemmin kuin yhdelle miljoonasta rokotetusta. Reaktio ilmaantuu yleensä 15 minuutin kuluessa rokotuksesta, harvoin enää tunnin jälkeen.
Tavallisimpia oireita ovat hengitystieoireet ja iho-oireet. Iho voi alkaa punoittaa, tulee kuumottavia ja kutiavia, paikkaa vaihtavia läiskiä ja turvotusta. Vaikeammissa tapauksissa ilmenee hengitysvaikeutta, joka johtuu siitä, että suun, nenän ja alempien hengitysteiden limakalvot turpoavat. Verenkierron pettämisen merkkejä ovat kylmänhikisyys, kalpeus ja tajunnan heikkeneminen. Ne ovat seurausta verenpaineen laskusta.
Anafylaksiaa hoidetaan antamalla adrenaliinia pistoksena lihakseen. Vaikka reaktio on harvinainen, adrenaliinia pitää aina olla saatavilla paikassa, jossa rokottaminen suoritetaan. Rokotettu asetetaan makuulle siten, että jalat ovat pään ja vartalon yläpuolella. Kiristävät vaatekappaleet avataan ja annetaan maskilla happea. Jos reaktio jatkuu, verenkiertoa tuetaan suonensisäisellä nestehoidolla. Anafylaktisen reaktion saanut potilas lähetetään lähes aina sairaalaseurantaan. Pääsääntöisesti reaktion aiheuttanutta rokotetta ei enää myöhemmin anneta uudelleen.Sikainfluenssa-rokote
Sikainfluenssarokotteen on todettu lisänneen riskiä sairastua narkolepsiaan. Narkolepsia on harvinainen autoimmuunitauti, joka johtaa voimakkaaseen nukahtelutaipumukseen. Narkolepsian aiheuttajana pidetään nykyisin yksilöllistä perinnöllistä alttiutta ja sellaista rokotteen rakennetta, jota ei ole yhdessäkään nykyisessä rokotteessa. Aiheesta on oma erillinen artikkeli: Sikainfluenssa-pandemia 2009–2010 ja rokotuksia seurannut narkolepsia. - Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Sikainfluenssa-rokote
Sikainfluenssarokotteen on todettu lisänneen riskiä sairastua narkolepsiaan. Narkolepsia on harvinainen autoimmuunitauti, joka johtaa voimakkaaseen nukahtelutaipumukseen. Narkolepsian aiheuttajana pidetään nykyisin yksilöllistä perinnöllistä alttiutta ja sellaista rokotteen rakennetta, jota ei ole yhdessäkään nykyisessä rokotteessa. Aiheesta on oma erillinen artikkeli: Sikainfluenssa-pandemia 2009–2010 ja rokotuksia seurannut narkolepsia.Olenkohan saanut ko. oikeen, nykyään olen nukahtanut moneen paikkaan, penkkiin istuessani- odotellessani autossa, jopa vessanpytyllä kesken asian, olen nukahtanut, että heräsin kun olin kaatumassa pytyltä lattialle. jne. jne. jne.
- Anonyymi00058
Anonyymi00018 kirjoitti:
Nykyisin lääketiede on kehittynyt ja on hyvät rokotusohjelmat. Ennen ihmiset kuolivat nuorena kulkutauteihin, joihin nykyisin annetaa suoja rokotuksin.Luther oli kaljaveikko.
- Anonyymi00023
-esim. rutto, mustasurma
arvioidaan tappaneen 30–60 prosenttia Euroopan väestöstä eli 25–50 miljoonaa ihmistä - Anonyymi00024
Eikös se Ylivainiokin kuollut sairauden kohtaukseen, mistä taudista väitti parantuneensa ihmeellisesti omissa kokouksissaan.
- Anonyymi00039
Eli avanne- ihminen väittää parantuneensa- saanen nauraa jutuillesi.
NIILO teki HERRAN edessä uskossa työtään, kun teistä ei ole muutakuin ikuisia mussuttajia ja säälittäviä puhujia. tyhjänpäiväisiä, päisiä ihmisiä.
otahan lääkkeesi
- Anonyymi00025
Niilon puoskarointi sai tylyn lopun Espanjassa.
- Anonyymi00026
Paha äkkikuolema 61 vuoden iässä.
- Anonyymi00040
Anonyymi00026 kirjoitti:
Paha äkkikuolema 61 vuoden iässä.
eihän se ole mikään paha- äkkikuolema, vaan nukahtaminen haudan lepoon odottamaan ylösnousemusen aamua. Etkö sitä ymmärrä.
MUTTA, toivotaan, että et saa äkkikuolemaa- vaan toiveesi mukaan kiduta ja mädännyt sairaalassasi 8- vuotta ja kuolema pakenee sinua, kuunes ole kypsä ymmärtämään elämään alueita ja sitten kuolet.... kuolethan sinä kuitenkin....
- Anonyymi00027
Oikea lääkäri tutki Tampereen yliopistossa tekamässään tri:n väitöskirjassa kaikki Ylivainion aikaiset helluntailaisten väitteet siellä tapahtuneista ihmeparanemisista, yhteensä 1304 tapausta.
Tutkimuksen lopputulos: Kukaan ei ollut oikeasti parantunut yhtään mistään.
Suuri puhallus !- Anonyymi00041
vieläkö sinä tuota vanhaa virttäsi väännät, johon moni on vastannut luterilaisen kirkon puolelta ja Seuralehden artikkelista.
mutta sinun sielusi on kieroon vääntynyt pahamieleisen elämäntapa.
mätäne sinä omaan mädännäisyyteesi.
- Anonyymi00028
15 vuotta Ylivainion äkkikuoleman jälkeen kaksi helluntailaista Hirsilä ja Maanselkä tekivät uuden laajan selityksen helluntailaisten väittämistä uusista ihmeparanemisista.
Senkin tutkimuksen lopputulos oli ihan samanlainen: Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään.- Anonyymi00042
olet pimeä ja ymmärtämtön.
kun helvetin tuli nuolee varpaitasi- viimeisellä tuomiolla, muista - toisellapuolen rammat hyppivät - kuin peurat ja mykän kielet on lasimerelle ratekenneet laulamaan, mihin sinulla ei ole tuolla mielellä mitään asiaa.
- Anonyymi00029
Voi Herra Raamatun mukaan antaa kuoleman tulla synninkin takia, kuten Ananiaksen ja Safiiran kohdalla. Tai sitten on yksinkertaisesti se elämänpituus täyttynyt, minkä Herra on päättänyt ihmiselle antaa maan päällä. Johannes Kastaja ei kauan palvellut, eikä ensimmäiset opetuslapsetkaan vanhoiksi ehtineet, kunnes jo kuolo korjasi heidät, eikä heidän teloituksensa ainakaan synnistä johtunut. Vain apostoli Johannes eli vanhaksi, koska hänelle oli vielä tehtävä Herralta eli Ilmestyskirjan saaminen. Yleisesti ottaen Raamattu sanoo, että uskovan kuolema on voitto.
Ja kuolemasta puheen ollen, onko se totta vai pelkkää huhua, että todella hyvä saarnamies Harri Lampinen olisi saanut taivaskutsun..?- Anonyymi00031
Jos Ananiaan ja Safiiran murhia olisi tutkittu, niin kyllä Paavali kokeneena murhamiehenä olisi ollut yksi pääepäilty siihen tekoon.
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa. - Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Jos Ananiaan ja Safiiran murhia olisi tutkittu, niin kyllä Paavali kokeneena murhamiehenä olisi ollut yksi pääepäilty siihen tekoon.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.Pyhän Hengen syyttäminen murhamieheksi on raju Pyhän Hengen pillka.
Sellaisiin puheisiin ei pidä yhtyä. - Anonyymi00051
Anonyymi00031 kirjoitti:
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.Paavali taisi olla uskova mies jo silloin, kun A&S kuolivat. Ja Raamatusta saa kyllä sen kuvan, että heidän kuolemaansa ei kukaan ihminen aiheuttanut, vaan se tapahtui synnin vuoksi. Sana sanoo, että synnin palkka on kuolema. Paitsi hengellinen kuolema voi siitä seurata, niin myös ehkä fyysinen kuolema, jos parannusta ei tee. Ja he eivät tehneet parannusta, vaikka heille annettiin mahdolisuus tunnustaa. Minun nähdäkseni Jumala siis salli kuoleman tulla.
- Anonyymi00052
Anonyymi00033 kirjoitti:
Pyhän Hengen syyttäminen murhamieheksi on raju Pyhän Hengen pillka.
Sellaisiin puheisiin ei pidä yhtyä.>> Pyhän Hengen syyttäminen murhamieheksi on raju Pyhän Hengen pillka. <<
Lue nyt se Raamattusi vähän paremmin.
Jumala on jo VT:ssa lyönyt sairauksilla tai sallinut kuoleman tulla sellaisten kohdalla, jotka eivät tee parannusta synneistään.
Samoin UT:ssa kuolema tuli uskovalle parskunnalle Ananiaalle ja Safiiralle, jotka eivät parannusta tehneet. Ja toisaallakin Raamattu kertoo, että uskovia on ennenaikaisesti kuollut siitä syystä, että oltiin nautittu väärin Herra ehtoollista.
- Anonyymi00034
Paavalia ei saatu vastuuseen edes Jumalanmiesten murhista, koska hän oli Roomanvallan palkkamurhaaja ja nautti mafiamiesten suojeluksesta.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.- Anonyymi00043
Kristittyjen Raamattuun on Pietari kirjoittanut, että Paavalin rienaajat menevät kadotukseen!
Sinä adventisti rienaaja olet sellainen! - Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kristittyjen Raamattuun on Pietari kirjoittanut, että Paavalin rienaajat menevät kadotukseen!
Sinä adventisti rienaaja olet sellainen!Murhamiehet eivät ole liitossa Jumalan kanssa.
Ilm. 22:15
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät. - Anonyymi00056
Anonyymi00044 kirjoitti:
Murhamiehet eivät ole liitossa Jumalan kanssa.
Ilm. 22:15
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.Kerro mikä "raamattu" sinulla on?
Siinä ei ole nähtävästi Paavalin tekstejä!
- Anonyymi00045
Helluntailaisuudessa kolmoismurhaajat ovat ehdotonta eliittiä, koska heitä pelätään ja kunnioitetaan.
- Anonyymi00050
Ei pelätä eikä kunnioiteta sen enempää kuin sinuakaan, valehtelijaa.
- Anonyymi00046
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.- Anonyymi00047
Paavalin teoista kannattaa sanoutua irti.
3. Moos. 26:39
Ja ne teistä, jotka jäävät jäljelle, riutuvat teidän vihollistenne maassa syntivelkansa tähden; ja myös isiensä syntivelan tähden he riutuvat niinkuin nekin. - Anonyymi00057
Anonyymi00047 kirjoitti:
Paavalin teoista kannattaa sanoutua irti.
3. Moos. 26:39
Ja ne teistä, jotka jäävät jäljelle, riutuvat teidän vihollistenne maassa syntivelkansa tähden; ja myös isiensä syntivelan tähden he riutuvat niinkuin nekin.Pietari ja Jaakob antoivat kättä Paavalille yhteistyön merkikisi!
Sinä Paavalin rienaaja et kuulu tähän seurakuntaan! - Anonyymi00062
Anonyymi00057 kirjoitti:
Pietari ja Jaakob antoivat kättä Paavalille yhteistyön merkikisi!
Sinä Paavalin rienaaja et kuulu tähän seurakuntaan!Ne varmisti, ettei Paavalilla ole sitä tappoasetta kädessä.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa. - Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ne varmisti, ettei Paavalilla ole sitä tappoasetta kädessä.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.Saulus oli miehen oikea nimi, mutta esiintyi väärällä nimellä Paavali, ettei olisi saatu kiinni murhista.
Gal. 1:17
enkä heti lähtenyt Jerusalemiin tapaamaan niitä, joista oli tullut apostoleja jo ennen minua. Sen sijaan menin Arabiaan ja palasin sieltä takaisin Damaskokseen. - Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Saulus oli miehen oikea nimi, mutta esiintyi väärällä nimellä Paavali, ettei olisi saatu kiinni murhista.
Gal. 1:17
enkä heti lähtenyt Jerusalemiin tapaamaan niitä, joista oli tullut apostoleja jo ennen minua. Sen sijaan menin Arabiaan ja palasin sieltä takaisin Damaskokseen.Piilotteli väärällä nimellä Arabiassa ja Damaskoksessa kymmenisen vuotta ettei olisi saatu kiinni murhista. Kukaan ei tiedä, mitä siellä puuhasteli.
- Anonyymi00048
Valit. 5:7
Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.- Anonyymi00049
Siinä onkin kantamista !
Ihanko yksin kannat vai onko kavereita auttamassa @
- Anonyymi00053
Lahkosaarnaajat yleensä aloittaa puhensa kehumalla linnareissujaan ja yhteyksiään entisiin sellikavereihinsa.
Lahkoissa ei pidä paljastaa omia henkilökohtaisia tietojaan.- Anonyymi00054
Matt. 6:7
"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]
Mark. 12:40
mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5] - Anonyymi00065
Henkilökohtaisia tietoja voidaan käyttää moneen eri tarkoitukseen.
- Anonyymi00067
Anonyymi00065 kirjoitti:
Henkilökohtaisia tietoja voidaan käyttää moneen eri tarkoitukseen.
Eikö sinun tietosi ole kirkonkirjoissa heti vauvasta asti !
Miksi te olette noin lapsellisia noissa jutuissanne.
- Anonyymi00055
MOT-ohjelman mukaan suurimmat uskonlahkot ovat palkanneeet päätoimisia testamentin metsästäjiä. Oikeat perilliset joutuvat nuolemaan näppejään.
- Anonyymi00059
Kiinnostaa saisko linkin tuohon mottiin ?
- Anonyymi00060
Suomessa suurin uskonlahko on luterilainen kirkko, sitten sillä on kolmisenkymmentä alalahkoa.
Pienempiä on riittämiin mutta hyvä olisi selvittää tämä lahkokäsite ennenkuin siitä puhuu mitään. - Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Suomessa suurin uskonlahko on luterilainen kirkko, sitten sillä on kolmisenkymmentä alalahkoa.
Pienempiä on riittämiin mutta hyvä olisi selvittää tämä lahkokäsite ennenkuin siitä puhuu mitään.Lahkot on kirkosta eronneita harhaoppisia kuppikuntia, jotka estää lapsienkin kastamisen kristiyiksi.
Lahkoissa miespastorit vaativat tuomaan pikkupoikia polvelleen saamaan sitä ihmissiunausta kristillisen kasteen korvikkeena. - Anonyymi00066
Anonyymi00061 kirjoitti:
Lahkot on kirkosta eronneita harhaoppisia kuppikuntia, jotka estää lapsienkin kastamisen kristiyiksi.
Lahkoissa miespastorit vaativat tuomaan pikkupoikia polvelleen saamaan sitä ihmissiunausta kristillisen kasteen korvikkeena.Älä puhu pascaa ..kirkosta eronneita, mistä kirkosta!
luterilaisuus on paavin kioski lutteri oli munkki loppuun asti, miksi olette noin tomppeleita missä on järki hah. - Anonyymi00068
Anonyymi00061 kirjoitti:
Lahkot on kirkosta eronneita harhaoppisia kuppikuntia, jotka estää lapsienkin kastamisen kristiyiksi.
Lahkoissa miespastorit vaativat tuomaan pikkupoikia polvelleen saamaan sitä ihmissiunausta kristillisen kasteen korvikkeena.En ihmettele ettei töitä ole, laita nuo haastatteluun niin ei tule olemaankaan.
- Anonyymi00069
Luterilaisuuspalsta on kuollut kuin kivi, miksi ette siellä paasaa noita älynvähyyksiänne, olisi edes jokin elonmerkki.
- Anonyymi00070
Silloin lahko on Saatanasta, kun he estää lapsien kastamisen Kristuksen omaksi verensuojaan.
- Anonyymi00071
Kasteella on kova kiire, koska kyse on sielun pelastuksesta.
Ap. t. 16:33
Heti paikalla, keskellä yötä, vanginvartija otti heidät hoiviinsa ja pesi ruoskaniskujen haavat, ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin heti. - Anonyymi00074
Älä höpötä, kasva aikuiseksi ja tutki asioita.
Kommenttisi on hölmö ja perusteeton. - Anonyymi00079
Anonyymi00071 kirjoitti:
Kasteella on kova kiire, koska kyse on sielun pelastuksesta.
Ap. t. 16:33
Heti paikalla, keskellä yötä, vanginvartija otti heidät hoiviinsa ja pesi ruoskaniskujen haavat, ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin heti.Jeesuksella ei ollut niin kiire kasteelle kuten muistamme.
Mikähän kiire sille vanginvartijan kasteelle oli että piti yöllä kynttilänvalossa toimia vähillä vesillä !
- Anonyymi00072
Kukaan saarnaaja ei ole alunperinkään terve.
- Anonyymi00073
Kirjotatko myös reseptejä ?
- Anonyymi00075
Lahkolaiset kiertelee vanhustentaloilla salkussa konvehtirasiat ja valmiiksi kirjoitetut testamenttilomakkeet.
Ihmiset kuvittelee, että vakavat sairaudet paranee itsestään, kun ne lähettelee rahaa epämääräisille rukouspalveluille.
Matt. 6:7
"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]
Mark. 12:40
mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]- Anonyymi00076
Valehtelu on syntiä, tiesitkö sitä ollenkaan !
- Anonyymi00078
Oletko joku mielenteterveyspotilas vai miksi kirjotat noin hölmöjä ?
Milloin se alkoi, muistatko ?
- Anonyymi00080
Lukevat TV:ssä sairaiden ihmisten lähettämiä kirjeitä ja vääntelevät naamansa ilmeitä.
Matt. 23:5
Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat. He tekevät raamatunlausekotelonsa leveiksi ja vaippansa tupsut suuriksi.
Ja jos tämä ohjelma on koskettanut sinua, niin lähetä loputkin rahasi meille, niin voidaan jatkaa näiden ohjelmien tekoa- Anonyymi00081
Naaman vääntelyt ja rahojen kerääminen on heille pelkkiä "ohjelmia"...joista heille tulee rahaa.
- Anonyymi00082
Anonyymi00081 kirjoitti:
Naaman vääntelyt ja rahojen kerääminen on heille pelkkiä "ohjelmia"...joista heille tulee rahaa.
Ei Jeesus mitään ohjelmia eikä sirkustemppuja tehnyt.
- Anonyymi00083
Anonyymi00082 kirjoitti:
Ei Jeesus mitään ohjelmia eikä sirkustemppuja tehnyt.
Matt. 6:6
Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut. - Anonyymi00084
Anonyymi00083 kirjoitti:
Matt. 6:6
Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.Älä lähetä rahojasi mihinkään epämääräisille "rukouspalveluille".
Jer. 17:5
Näin sanoo Herra: -- Kirottu on se mies (tai nainen), joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan.
- Anonyymi00085
Ap. t. 8:20
Mutta Pietari sanoi hänelle: "Menkööt rahasi sinun kanssasi kadotukseen, koska luulet Jumalan lahjan olevan rahalla saatavissa." - Anonyymi00086
Kymmenyksiäkään ei saanut maksaa rahalla, muuten Saatana otti siitä kunnian itselleen.
5. Moos. 14:26
ja osta sillä rahalla kaikkea, mitä haluat, joko raavaita tai lampaita, viiniä tai väkijuomaa, kaikkea, mitä mielesi tekee, ja syö siellä Herran, sinun Jumalasi, edessä ja iloitse, sinä ja perheesi.- Anonyymi00089
Suomalaiset eli siis luterilaiset ovat hyvin kunnioittaneet tuota kymmenysviinojen kehotusta kun n 10 litraa päätä kohden menee kehotusta muistellessa.
Oho tulipa mieleeni hauska yhteensattuma kun kirkon pakkoveroilla keräämä summa on melkein sama kuin alkon liikevaihto viime vuonna !
Onko tämä jumalan teko huh.
- Anonyymi00087
Mehulitkujen käyttö ehtoollisellä Jeesuksen veren eli väkevän viinin korvikkeena on Jeesuksen veren pilkkaamista.
- Anonyymi00088
Entäs se jeesuksen paistaminen ja syöminen ?
- Anonyymi00090
Kyllä isiltä perittyjen syntien kantaminen on senverran raskasta puuhaa että kyllä se väkeviä muistojuomia kaipaa ei siitä muuten selviä.
Perisynnit on raskasta tavaraa.
- Anonyymi00091
Kaikki miinus yks apostolit kuolivat parhaassa iässä, paljon aiemmin kuin ylivainio !
Pietari olisi kuollut vielä aiemmin intoillessaan järven laineilla ellei jeesus olisi päästänyt pälkähästä!
Syitä on monia. Sanokaapas lutterit miksi paavon poika tapettiin mitä pahaa hän teki teille !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031241
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku93862Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466