alempia nopeuksia. Jos se on jollekin hermohuIIulle liikaa, niin tarkastelkoon omia asenteitaan .. ohi voi mennä.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Ajotaidoton esim roikkuu tiukasti edellä menevän persiissä - näkökenttä rajautuu eikä pääse ohi..,,,
- Anonyymi00002
SDP:n Suhonen haluaa kaahata yksin, ja se vaatii Duunareille sakkoja -kun ne ajelee vanhoilla Ladoilla SDP:n Suhosen haittoina
- Anonyymi00003
No minuakin kyllä vähän ärsyttää ne, ketkä ajaa alinopeutta. Esimerkiksi 80 km/h nopeusrajoituksen alueella ajetaan 65-70 km/h. Se aiheuttaa jonoja ja sekä ylimääräistä ohitustarvetta. Mutta ei alinopeudesta nyt pitäisi ihan noin paljon suuttua kuin tuo demarikansanedustaja. Turvallisinta on kuitenkin ajaa ns. oikeata tilannenopeutta ja jos ratissa on iäkäs kuljettaja, jonka reagointikyky on heikentynyt, niin ehkä hänelle on turvallisempaa ajaa vähän hitaammin.
- Anonyymi00004
Pimeitä on demarit.
- Anonyymi00005
Otetaan esimerkiksi oulu - tornio väli.
Alussa ja lopuussa moottoritie muuten ohituskaistoja ja muuten keskikaiteita muutamaa paikkaa lukkunottamatta.
Kun edessä ajaa se pelokas kuski jota pelottaa ne kaiteet ja kun tulee ohituskaista niin kaide ei pelotakkaan kun se on kauempana ja kaasuakin löytyy jopa yli nopeusrajoituksen.
Sama juttu kaidettomilla pätkillä.
Voisiko aloittaja kertoa miten kyseinen hidastelija ohitetaan laillisesti?
Itse olen ohittanut ohituskaistalla sellaisella 130km/h nopeudella mutte sehän ei ole laillinen tapa ohittaa tuollainen hidastelija.- Anonyymi00008
Kun tulee ohituskaista niin nopeusrajoitus nousee 100km/h. Muuloin on 80. Kaikki silloin kiihdyttää.
- Anonyymi00006
Ihmisen määrittämiä ne ovat ali- ja ylinopeudetkin ovat. Miksi yleensä määritellään nopeus, jos jollakin autolla on turvallista ajaa huomattavasti kovempaa, tai sitten joillekin on se määritelty nopeuskin jo liikaa. Pitäisikö nopeus määritellä jokaiselle omansa, ajajan ja auton mukaisesti. Nyt on vain yritetty määritellä yhteinen mahdollisimman sopiva nopeus, mutta kun se joillekin on liian riskialtista ajaa sitä määriteltyä nopeutta.
- Anonyymi00007
Ja menenkin ohi. En tiedä, miksi pitää ajaa alinopeutta. Tokk huonolla kelillä se on ihan ok, nutta miksi pitää kiusata muita liikkjjia tarkoituksella. Jos 80 km/h pelottaa, niin voi ottaa uberin
- Anonyymi00009
Silloin kun minä ajoin ajokorttia V1972, niin ainakin siloin oli sellainen sääntö olemassa, että kuljettaja itse päättää sen oman tilannenopeutensa. Jos nopeusrajoitus on esim, 80 niin kuljettaja saa itse päättää tilannenopeutensa vallitsevien olosuhteiden perusteella. Pakollista ajonopeutta ei ole olemassa kuin niissä kohdissa joissa se on sinisellä liikennemerkillä säädetty. Jopa ylinopeuden ajaminen on sallittua ja jopa pakollista tietyissä olosuhteissa, esim, hälyytysajoneuvot takana jos niillä ei ole ohitusmahdollisuutta.
- Anonyymi00010
Itse noudatan aina nopeusrajoituksia mutta olen silti jatkuvan ohittelun kohteena ja se ei ole yhtään kivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031241
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku93862Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466