Pilkkaamiasian Ekstra! – Mitä Raamattu? Osa A - 20.8.2026
S24-Raamattupalsta
INTROA
Kuten tätä palstaa silmätessä voi jo Aloituksista todeta, tästä foorumista on paholainen palkollistensa kanssa koettanut operoida PILKKAAMIS-ASIAN Ykköspaikkaa! Nimittäin…
- Jos vilkaisee toisia Suomi24-uskontoasian palstoja? Mikään niistä ei näytä sitä ”saastetta” jota tämä palsta tunkee! Mutta?
- Aika aikaansa kutakin. Niin sanoi viisaudesta kuuluista kuningas Salomokin, yli 3000 vuotta sitten. ( Saarnaajan kirja 3. luku) Pilkkaajille on Jumala jo varannut bonuksensa, sekä lopullisen ”sijoituspaikan”.. . . ”Sitä saa, mitä tilaa...”
1) RAAMATTU – ja pilkkaamisian analyysi?
---------------------
Jos kuka Raamatun sisältöä tuntee, tietää, että Jumalan ja Pyhien asioiden pilkkaaminen on ollut traaginen juttu ihmiskunnan historiassa. Ei siis ”mitään uutta auringon alla”! ( Saarn 1:9)
2) Pilkkaaminen on paholaisen ala-arvoisin, brutaali ”hyökkäysase” ja tapa!
---------------------
Se on yhtä absurdi, naurettava ja tehoton kuin on se, että joku heittelisi kiviä kohden Suurta Kalliota – (!) - ja näkisi korviensä välissä, että se Kallio siitä murtuisi, pienenisi? Voi sokeutta, tyhmyyttä?
Vaan ei, ei ja ei! Ikuisesti ei! Kristus on Kallio. Ikuisesti kestävä. ( Psalmi 18:1-4)
• Daavid sanoi:
• ” Sydämestäni minä rakastan sinua, Herra, minun voimani, Herra, minun kallioni, linnani ja pelastajani, minun Jumalani, vuoreni, jonka turviin minä pakenen, minun kilpeni, autuuteni sarvi ja varustukseni.”
• ”Ylistetty olkoon Herra! - niin minä huudan, ja vihollisistani minä pelastun.”
Ja jos ja kun Jeesuksen uskovalla on se ”sota-asu” taisteluvarustus, ja sen kaikki osat päivitetty: update, se suojaa. ( Efes 6: 11-18) Miten?
- Pilkkaamisen ”kivet” ja ”pahan palavat nuolet kimpoavat "Uskon Kilven” pinnasta, ja? ”
Pelastuksen Kypärä” suojaa päätä (ja mieltä) niin ettei sinne paholaisen saastepanokset ulotu!
Siellä asuu Usko ja Kiitos! (Kypärä tosin voi ropista niistä pommituksista….. :))
Herran ”sota-asu” suojaa paremmin, kuin suojasi Pilkkaaja-Jättiläisen päällensä ottama sotisopa Goljatia! Eli, nyt okin hyvä hetki ottaa keissi Goljatista. Jonka pilkkaaminen loppui kuin seinään, kun… kun… mitä? Hän kaatui äkisti kuolleena maahan….
3) Goljat: Pilkkaajien malliesimerkki.. .
--------------------------
Raamattu on siitä ihmeellinen opus, että se valaisee elämää joka tasolla ja tavalla! Kirjojen Kirja, jota tutkimasta ei väsy, edes yli 50 vuoden perästä! Niinpä jos joku tahtoo valoa asiasta ”pilkkaaminen” - se löytyy kattavasti Raamatun sisällöstä!
Mutta nyt? Keissiin Goljatista. Ja miten paimenpoika Daavit Voitti Goljatin?
(Pyydän ystävällisesti, että luet sen asian ITSE, löytyy VT:n 1. Samuelin Kirjan luvusta 17. Kertaan sen sisältöä tässä vain relevantein kohdin.)
Aloitus jatkuu...
Pilkkaamisasian Ekstra! - Mitä Raamattu? Osa A - 20.8.2026
94
203
Vastaukset 94
- Anonyymi00001
Jatkoa aloitukseen: Pilkkaamiasian Ekstra! – Mitä Raamattu? Osa 1 - 20.8.2026
4) Goljatin ja Daavidin alkuasetelma
-------------------
Goljat edusti vihollis-ja sotarintamassa filistealaisia, Herran kansan arkkivihollisia! Mies oli jättiläinen jo kooltaan, pituus kolme (3) metriä, 25 senttiä! = 325 cm. Hänen Sotisopansa on kuvattuna 1. Sam 17:5-7. Johan oli varustus .(Lue siitä itse!)
Sanalla sanoen Goljat oli Niin Pelottava ja Uhkaava Näky, että siinä monen ukon puntit tutisivat, ja joillakin valhahti piss... pöksyihin, pitkin kinttuja… Joo.
Tuohon ulkoiseen habitukseensa nojaten Goljat aloitti pilkkaamisen agendansa! Ulkoisen sotisovan lisäksi hän otti mukaan röyhkeän, ylpeän ja omahyväisen egonsa. Luulonsa. Pilkkaamisen startti.
• ”Minä olen tänä päivänä häväissyt Israelin taisterlurivit. Antakaa tänne mies, niin taistelemme keskenämme!” ( 1 Sam 17:10)
• No, oli täysin loogista, että tuo uhoaminen ja jättiläisen katsominen laumautti kaikki miehet. ”Valtasi heidät KAUHU ja he pelkäsivät suuresti.”( 1 Sam 17:11)
( Pelko ja pelon lietsominen onkin se ”ase” jolla paholainen pyrkii musertamaan ensimmäisen ”suojauksen”! Kun ihminen (uskovakin) jämähtää pelon alle, kahleisiin, jopa pelon bunkkerin pohjalle… on monesti peli menetetty. Surullista sanoa. Siksi Raamatussa on joka päivää kohden sanat: Älä pelkää!)
Goljat uhosi peräti 40 päivää! Joka aamu ja ilta Goljat provosoi, manipuloi! Koetti nostattaa pelkokertoimia! ( 1 Sam 17:16)
Sitten tapahtui… Oli paimenpoika Daavid. Hän ei sietänyt tuota törkeää pilkkaamista, pilkkaaja Goljatin rehentelyä. Kuten Sana kertoo, hän rekrytoi itsensä sotarintamaan. Silloinen kuningas Saul myöntyi lopuksi asiaan.
• ”Mene, Herra olkoon sinun kanssasi.” ( 1 Sam 17:32-37)
Saul rupesi pukemaan Daavidille Omaa sotisopaansa: vaskikypärää, panssaria, Saulin miekkaa… Mutta? Daavid riisui koko komeuden! ( 1 Sam 17:38-39)
4) Daavidin ja Goljatin kohtaaminen ( 1 Sam 17:40-47)
----------------------------------------
Goljat sai uutta uhoa, kun näki Daavidin tulevan kaksitaisteluun kanssaan! Daavidilla kun oli VAIN paimensauva kädessään, paimenlaukku (jossa viisi sileää kiveä) ja linko. . . Pilkkaaminen alkoi:
• "Olenko minä koira, kun tulet sauva kädessä minua vastaan?" Ja filistealainen kiroili Daavidia vannoen jumaliensa kautta.”
• "Tule tänne luokseni, ja annan lihasi taivaan linnuille ja metsän eläimille."
Daavid sanoi filistealaiselle:
• "Sinä tulet minua vastaan miekan, peitsen ja keihään voimalla, mutta minä tulen sinua vastaan Herran Sebaotin nimeen, Israelin sotajoukon Jumalan, jota olet häväissyt.”
• ”Tänä päivänä Herra antaa sinut käsiini, ja (---) .
• Koko tämä suuri joukko tulee tietämään, ettei Herra anna voittoa miekan eikä keihään voimalla, sillä sota on Herran, ja hän antaa teidät käsiimme."
Miten sitten kävi?
Vaikeni ikuisesti pilkkaajan Goljatin ääni. Vain yksi ainoa linkokivi Goljatin otsaan,. Kun se tarkasti tähdäten osui siihen ainoaan suojaamattomaan paikkaan, tuossa megatason ”sotisovassa” - se riitti kaatamaan jättiläisen permantoon. Miekkaa ei tarvittu. ( 1 Sam 17:48- »>)
Niin loppui Pilkkaajan ääni, herja, uhoaminen. . .
Eikä vain se, vaan kun vihollisporukka näki tämän kauhean tragedian: Jättiläinen kaatui paimenpojan linkokiven osumasta! Niin? Arkaainen pelon tornado iski porukkaan. He joutuivat paniikkiin, pakenivat kuin mielettömät. ( 1 Sam 17:51- »)
- Laajemminkin loppui pilkkaamisen ja uhoamisen agenda. Nähtiin, että on Elävä Jumala. Pelottava asia herjaajilleen. . . Siinä olivat täysin avuttomia ”filistealaisten omat jumalat”.. ( 1 Sam 17:43)
5) Daavidin ja Goljatin opetus?
--------------------------------------
Kautta vuosisatojen tuo kertomus on todistanut sen, ettei
• Pahuuden maksimaalinenkaan voima ja uhoaminen ole lopullinen, finaali.
• Pahuudella on aikansa. . .
• Voi sitä, joka joutuu ratkaisupaikan ja Kaikkivaltiaan Jumalan eteen…
Ja? Onnellinen se, jonka turva on Herrassa. Ajassa ja ikuisesti.
Vaikka Herran omat tässä ajassa ovatkin pilkattuja ja joutuvat näkemään paholaisen iljettävää agendaa. Pyhien asioiden pilkkaa ja herjaa. Kohdistettuna Jumalaan, Jeesukseen, Hänen apostoleihinsa. Raamatun Sana on kroonisen pilkan ja vääristelyn kohteena.
Niin onnellinen on se tieto, että KERRAN on se aika paikka, jossa...- Anonyymi00109
Pilkkaajat ovat saatanan juoksupoikia.
- Anonyymi00002
Aikojen alusta alkanut.
kaiken aikaa jatkunut Jumalan pilkkaaminen ja herjaaminen?
Se jatkuu karmaisevaan loppuun saakka!
Pilkkaajat kun ovat paholaisen palkollisia, ORJIA siis!
Eivät he voi lopettaa.
He ovat vankeja. Käskyläsiä. Paholaisen työrukkasia!
Voi, voi heitä raukkoja!
Tässä visiot - skeneariota - siitä mitä tulossa on..
Ilmestyskirjan ennakointia maailmanasioden alasajosta. Luvusta 16...
16:8 Ja neljäs enkeli vuodatti maljansa aurinkoon, ja sille annettiin valta paahtaa ihmisiä tulella.
16:9 Ja ihmiset paahtuivat kovassa helteessä ja PILKKASIVAT Jumalan nimeä, hänen, jolla on vallassaan nämä vitsaukset; mutta he eivät tehneet parannusta, niin että olisivat antaneet hänelle kunnian.
16:10 Ja viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni; ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa . . .
16:11 ja PILKKASIVAT taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.
Siis? Voiko säälittävämpää olla?
Pilkkaajat paholaisen kahleissa!
Demonisissa siteissä heidän on PAKKO pilkata.
Saatana ei tunne armoa. Ei päästä näitä palkollisiaan vapaaksi!
Vaikka he tuskissaan Purevat Kielensä rikki....
- mikään ei päästä heitä tuosta saatanan apulaisena olemisesta.
Voiko kamalampaa kohtaloa olla?
Ja sitten? Tietysti paholainen pitää kiinni saalistaan, ja he löytävät itsensä lopuksi - mistä?
"Siellä on itku ja hammasten kiristys" - sanoo Jeesus.
Koska, heille ei kelvannut se Apu, Vapautus, jonka Jeesus oli valmistanut...
VOI; VOI; VOI!- Anonyymi00008
Lainaa
- Anonyymi00014
Ei ole helppoa
- Anonyymi00060
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei ole helppoa
Uhota saa ei tehoa.
- Anonyymi00080
Anonyymi00008 kirjoitti:
Lainaa
Loppuu se pilkkaamisretki.
- Anonyymi00081
Miksi Jumala rankaisi Nepalissa ihmisiä antamamalla jäävuoren sortua ja aiheuttaa hyökyaallon jokikanjoniin?
Lultavasti he eivät riittävästi/ ollenkaan uskoneet Luojajumalaan? - Anonyymi00092
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei ole helppoa
sääli
- Anonyymi00094
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei ole helppoa
Näin se mnee
- Anonyymi00003
Ensin Jumala toimittaa puhdistavat tuomionsa niiden kohdalla, jotka "lausuvat Herran nimeä". Sitten toimenpiteet etenevät tavallisten ihmisten suuntaan.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19226247/raamattu-quotaika-on-tuomion-alkaaquot---mista--(06-01-2026)- Anonyymi00004
Jatkuva Jeesuksen nimen ja veren ja aamenten hokeminen pitäisikin laittaa hälystyskellot soimaan.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi00095
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jatkuva Jeesuksen nimen ja veren ja aamenten hokeminen pitäisikin laittaa hälystyskellot soimaan.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Jeesus Kristus on iäti ylistettävä!
- Anonyymi00005
Jeesus pilkkaa ja herjaa lait ja perisynnin kieltäviä hurmoslahkolaisia.
Ps. 2:4
Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä.- Anonyymi00072
Voi pilkkaajien kohtaloa.
- Anonyymi00006
Toronttoherätyksesssä porukka kiihotettiin syvään hurmostilaan, konttasivat lattialla taju kankaalla penkkien välissä etsimässä sitä Jeesusta. Suusta tuli epämääräistä molotusta ja jopa eläinten äänillä karjastelua ilmeni.
- Anonyymi00007
Amerikassa nauhoitettiin kiihkolahkolaisten kielillä puhumista ja verrattiin sitä oikeisiin ääniin. Yksikin nainen kirkui niin mahdottomasti, ja kun ääntä verrattiin oikeisiin ääniin, niin se vastasi kojootin kiimahuutoa.
- Anonyymi00009
pilkkaamisputki on yhtä pitkä kuin ihmiskunta
- Anonyymi00086
näin on
- Anonyymi00010
Mitä on ennen ollut ihmisessä on edelleenkin nyt. Ihminen pysyy pahana, ellei sitten Jumala häntä muuta.
- Anonyymi00011
Tuossa se yksinkertainen totuus on. Ihmiset ovat pahuuden siteissä. Mutta Vapahtaja Jeesus kelpaa vain harvoille.
- Anonyymi00012
kaikella on loppunsa
- Anonyymi00013
Raamattu opettaa että pilkkaaminen jatku hamaan loppuun saakka.
- Anonyymi00015
Kyllä. Mutta ei rajattomasti
- Anonyymi00016
Jumala on tehnyt ratkaisunsa tämän palstan pilkkaamisen synnissä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19517626/raamattupalsta-ja-pilkkaamisasian-ratkaisu---osa-b--(25-8-2026)- Anonyymi00017
Pahus. Sivua ei löytynyt.
No olihan HIRVEä kiire jollakin koettaa sabotoida aloitus. Mutta kiire oli turhaa,
- Anonyymi00018
INTROA
Äsken JOKU sabotoi pois tulipalakiireellä Aloituksen? Joku?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19517626/raamattupalsta-ja-pilkkaamisasian-ratkaisu---osa-b--(25-8-2026) Pahus. Sivua ei löytynyt.
Raamattupalsta ja pilkkaamisasian ratkaisu? Osa B (25.8.2026)
S24 Raamattupalsta
ASIA: pilkkaamisasia. Edellinen osa A https://keskustelu.suomi24.fi/t/19511513/pilkkaamisasian-ekstra!----mita-raamattu--osa-a---20-8-2026
INTROA, osa B
Kuten useimmat palstan käyttäjät ovat voineet todeta. Eräät (!) ”pilkkaamisen ammattilaiset” ovat pesiytyneet palstalle kuin loiset ihmisten taloihin ennenvanhaan! – Torakat, luteet … joiden torjumiseen sitten käytettiin tiettyjä keinoja ja toimenpiteitä. . . Täsmätoimia. Valittuja. (!)
Mutta? Kun pilkkaajat röyhkeästi uhittelevat paikassa, jossa asiasisältö ja määräävä teema (= ylläpidon nimeämä) on RAAMATTU = keskustele Raamatusta! – Niin mitä siitä?
- Sitä, että on aika aloittaa, aika jatkaa ja sitten aika lopettaa! Kaikella on ”aikansa” kuten viisaudesta kuulu kuningas Salomo sanoi jo yli 3000 vuotta sitten! ( Saarn 1:9)
1) Iloinen infouutinen!
Nyt? Kaikille asiallisille. Raamattua, Jumalaa, Jeesusta kunnioittaville. Pilkattua apostoli Paavalia. . Siis Raamatun Sanaa kunnioittaville palstan käyttäjille on iloista asiaa!
- Jumalan ”mitta” on nyt täyttynyt tämän pilkkaamisasian kanssa! Se tapahtui eilen. Tuli esille kaksi kertaa sellaista ilmiötä, jossa tämä Paavalin ”pääpilkkaaja” ja herjaaja ryhtyi menettelyyn, jonka seurauksena ”syntimittansa” kasvoi toimenpiteiden asteelle. Mikään ei ole entisellään! Hän paljasti itse itsensä. Jäi kiinni ”rysän päältä” kuten sanonta on.. .
- Tiedättehän? Kun jokin astia tulee ihan täyteen? Sen reunoilta alkaa valua ulos, mitä? Sitä tietysti mitä sisältö on? Jos siellä on pas-kais-ta mönjää? Bakteereja, joka lajin saasteita? Niin sen täyttyminen tietää, mitä? Sitä, mitä Jeesus itse puhui? Matteus 12:34-37.
• ”Sydämen kyllyydestä suu puhuu”.
2) Pilkkaamisasian pitkähkö retki?
Jumalan kärsivällisyys on usein hämmästyttävää? Mutta? Tätä Jumalan ominaisuutta käytetään vääriin tarkoituksiin:
• ”Kun pahan teon tuomio viipyy, ihmiset saavat rohkeutta pahantekoon.” ( Saarnaaja (8:1)
Tämä S24 Raamattupalstan törkeän saastainen pilkkaamisgenda? Päävastuullinen on se tyyppi, joka harjoitti iljettävää Paavalin ja jopa Jeesuksen pilkkaamista toisella S24 palstalla 2021-2024. - Anonyymi00019
Oli pieni joukko totisia uskovia, jotka eivät alistuneet sen saasteen edessä. Vaan? ”Vastustivat perkelettä” – pilkkaajien pomoa - kuten Sana käskee! ( Jaak 4:7)
• ”Olkaa siis Jumalalle alamaiset; mutta vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee. ”
Ja niin kävi, että tämä tyypin (laittomat!) kirjoitukset johtivat lopuksi siihen, että sai lopullisen bannin. Oikeus käyttää virallista nikkiä evättiin, ja sitten…lopetti sillä palstalla, ja otti pilkaamispaikaksi tämän palstan.
3) Pilkkaamisasian arkistomateriaali on huikea!
Uskokaa tai älkää, sitä sanasaasteiden materiaalia kertyi yli tuhat (1000) A4-sivun arkisto. (Tuon edellisen palstan sisällöstä! Se materiaali on NIIN järkyttävää todistenäyttöä, että… voi sitä joka siitä tilintekoon joutuu! Lopuksi kuten Jeesus sanoo, Matt 12:36-37)
Tällä palstalla pilkkaamis-ja herja-asioista on arkistoitu satoja sivuja. Eli?
Paholaisen palkolliset ahkeroivat kovasti. (Tosin on vahvaa epäilyä ja todistenäyttöäkin, että kyseessä on maksettu pilkkaaminen. Saman tyyylin kuin ovat palkkamurhaajien armeijat. Palkkapilkkaajien jengi!
Aika avaa komerot, luurangot paljastuvat. Matot vedetään sivuun…
Vai kuvitteliko JOKU, ettei Jumala LOPUKSI puuttuisi? Kun Hänen Majestettiaan herjataan, pilkataan? Se luulo kannattaa nyt pätkäistä poikki!) - Anonyymi00020
Aloitus jatkuu..
Kun tämä kerrottu pilkkaaja sai siis kenkää siltä toiselta S24 palstalta, näyttää alkaneen nimetön puskista posmottaminen. Täällä. Kun ei voinut Nikkiään enää käyttää. Mutta? ”Sama ääni on kellossa”! Siitä ei voi erehtyä. Tätä samaa skeidaa oli siellä toiselle palstalla. Kuin oksennusta, jatkuvaa ripulia. . .
• 1. Paavali oli valehtelija
2. Paavali oli tappaja, tappohommissa
3. Paavali oli roomalainen sotilas
4. Paavali oli talebaani
5. Paavali puhui glossoliaa
6. Paavali oli miekkailija, nyrkkeilijä
7. ” Valejeesus” puhui Paavalille
8. Paavaliin meni saatana
9. Saatanan enkeli oli Paavalissa
10. Jeesus ei valinnut Paavalia apostoliksi
11. jne, etc
Kaikki nuo väitteet (10) ovat silkkaa valhetta ja pötypuhetta. Niille ei (tietenkään) ole mitään tukea UT:n kirjoituksissa. Eikä noille väitteille ole MITÄÄN todisteita ja argumentteja Paavalin ajan muissa kirjallisissa lähteissä. ( Roomalaisen historian puitteissa). - Anonyymi00021
On täysin selvää, että Jumalankin mitta on tullut täyteen!
- Anonyymi00039
kyllä
- Anonyymi00022
Siihen pahanteko nojaa. Ettei muka tulisi koskaan vastuun paikkaa?
- Anonyymi00023
Se on luuloa, kuvittelua. Mutta faktat ovat toiset.
Vastuun paikka on varma. Yhtä varma kuin kuolema kerran kullekin. - Anonyymi00030
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Ei ne olleet sääntöjen vastaisia. Vaan sellaista joka on ollut julki S24 palstoilla.- Anonyymi00033
Valheiden kirjoittajalla näyttää olevan maaninen hoppu koettaa sabotoida tekstejä. No, mitäs tuli aikanaan kirjoitettua? Mitä Jeesus sanoi: Matteus 12: 24-37
- Anonyymi00034
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Ei ne olleet sääntöjen vastaisia, van Paavali-pilkkajalle ja maksimaaliselle valheiden kirjoittajalle on nyt iskenyt PANIIKKI.
Se on kauhuissaan, kun häen valhekirjoituksiaan vuosillta 2021-2024 on arkistoitu, kaikkiaan yli 1000 A4 sivua!
Ja kun niitä voi ihan laillisesti julkistaa. Ne on julkista teksteistä.
J <nyt on tyyppi hermostunut, että mitä....
No, oliko pakko kirjoitella niitä kaikkia VALHEITA Paavalista.
Nyt saa syödä omia eväitään---- Anonyymi00035
Tämä VALHEIDEN kiirjoittaja on tilannut itselleen oikein MEDIA-julkisuuden!
- Anonyymi00036
Kun nyt aiheesta puhutaan:
https://www.youtube.com/watch?v=CGlVG23J6Vc - Anonyymi00037
Kaikkeen on loppupiste, mysö pilkkaamiseen.
- Anonyymi00038
Mitähän lienee tuollainen "mysö" pilkkaaminen? Ei kannattaisi kirjoitella kiihtyneessä mielentilassa uhkailujaan.
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mitähän lienee tuollainen "mysö" pilkkaaminen? Ei kannattaisi kirjoitella kiihtyneessä mielentilassa uhkailujaan.
Mikä tuota vaivaa? Ons se jotenki itse peloissaan, ja näkee kummituksia pelkissä sanoissa! Se on Raamatussa Jumalan ilmoitus, että myös pilkkaaminen loppuu.
Se on ilmoitus.
Kuten edellinenkin kommentti.
Taitaa olla tyyppi itse oudossa mielentilassa??? - Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Sun ei kannata käyttää tällaisia palstoja, jollet osaa lukea.
- Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
"Ei kannattaisi kirjoitella kiihtyneessä mielentilassa uhkailujaan."
Onko tuolla joku syyllinen omatunto, ja mistä? Kuulee "uhkauksia".
Taitaa olla jokin pelkotila? - Anonyymi00043
Anonyymi00038 kirjoitti:
Se on itte tuo Paavalin pilkkaaja, se on nyt peloissaan jotta mahtaako hänen pilkaamisjuttunsa nousta medioihin? Kyllä se pelottaa, kun tiedetään KUKA se pilkkaaja livenä on. Vaikka täällä pelkkä pelkurihaamu, puskasta raukka isottelee,
Suomi on pieni maa. Ja uskontopalstojen konnakerhot TIEDETÄÄÄÄÄÄÄN - Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Se on itte tuo Paavalin pilkkaaja, se on nyt peloissaan jotta mahtaako hänen pilkaamisjuttunsa nousta medioihin? Kyllä se pelottaa, kun tiedetään KUKA se pilkkaaja livenä on. Vaikka täällä pelkkä pelkurihaamu, puskasta raukka isottelee,
Suomi on pieni maa. Ja uskontopalstojen konnakerhot TIEDETÄÄÄÄÄÄÄNJoo....
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Suomi on pieni maa. Ja uskontopalstojen konnakerhot TIEDETÄÄÄÄÄÄÄNOlkaapa valmiit, kun medioissa poksahtaa uutisointi. Miten krisitiillisillä palstoilla pilkataan ja herjataan. Ja ne herjojen SISÄLLÖT: 1500 A4 sivun jättiarkisto TODISTAA! Kauheaa..
Se uutinen kyllä pelottaa niitä, jotka herjoihin ovat osallisia.
Ja... sitten... mihin koettavat herjaajat piiloutua pakoon päästä.. ja kyllä ne savustetaan ulos. Se on maan tapa. - Anonyymi00046
Anonyymi00041 kirjoitti:
Sun ei kannata käyttää tällaisia palstoja, jollet osaa lukea.
Paavalin pääpilkkaaja 2021-2026 osaa tehdä hauskoja kommentteja. Tällaista tammikuussa 2026.
Anonyymi0010 2026-01-06 09:23:28
"Lopeta se naurettava lorsaamisesi, mikä oikein kuvittelet olevasi. On irvokasta että vedät loruihisi muka jumalankin mukaan.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00047
kohta on eväät pilkkajalla loppu pussin pohja jo on parkuu
- Anonyymi00048
kohta se itkee ja parkuu. mutta aika meni ohi kuten juudaksella
- Anonyymi00049
sitä saa mitä tilaa
- Anonyymi00050
on jo aikakin
- Anonyymi00051
Päivämieheen vai 7 päivää lehteenkö aiot jutun myydä? Onnea yrityksellesi!
- Anonyymi00052
Paavalin pilkkaamisasian laittomuus on edennyt finaaliin, tällä palstalla.
Ja se näkyy ja kuuluu jatkossa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19518967/raamattupalsta--valheveikot--satusedat!--pilkkaaminen---(27-8-2026) - Anonyymi00054
Kyllä lööpit kertovat, jos osaa lukea?
- Anonyymi00055
Niin totta kuin Kaikkivaltias hallitsee, tämän palstan laittomuusasia, kriminaaliset kirjoitukset, pilkkaaminen, on etenemässä - mihin?
- Anonyymi00056
Pilkkaajalla on hätä kädessä, taitaa olla jo - hm- tavarat pöksyissä?
- Anonyymi00057
kaikella on määräaika
- Anonyymi00058
Huomautusta:
Tämä on julkista jatkoa aloitukseen; https://keskustelu.suomi24.fi/t/19518967/raamattupalsta--valheveikot--satusedat!--pilkkaaminen---(27-8-2026)
Palstakiusaaja ahkeroi sabotoiden jopa 7 kertaa tämän alla olevan viestin!
Ylläpito palautti niistä sabotoiduista useitakin, todettuaan ettei viesti ollut sääntöjen eikä Suomen lakien vastainen.
Jatkoa aloitukseen : Raamattupalsta? Valheveikot & Satusedät! & Pilkkaaminen (27.8.2026)
5) Monitasoinen rikkomus valherintamassa!
------------------------------------------------
Tämä täysin megalomaaniseksi paisunut valhe-ja pilkkaamisagenda sisältää kattavan näytön.
• A) Kyseessä on Suomi24 kirjoitussääntöjen törkeä ja pitkäaikainen rikkomus!
• B) Kyseessä on Jumalan edessä majesteettirikoksen tasoinen syntipaketti. (Jumalan Sanan, Raamatun, Jeesuksen, Paavalin asian häpäisy ja herjaaminen.)
• C) Kyseessä on myös yhteiskuntatason laittomuus (=kriminaalisella näytöllä). Uskonrauhan rikkominen.
5.1. Uskonrauhan rikkominen on Suomen rikoslaissa kielletty teko, jossa pilkataan julkisesti Jumalaa tai loukataan kirkon taikka uskonnollisen yhdyskunnan pyhänä pitämää asiaa,
Uskonrauhan rikkominen on Suomen rikoslain 17 luvun 10 §:n määrittämä rikos, josta voidaan tuomita sakkoihin tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi. Nykyisessä muodossaan laki tuli voimaan vuonna 1999.
5.2. Uskonrauhan rikkomiseen syyllistyy mikäli:
- julkisesti pilkkaa Jumalaa tai loukkaamistarkoituksessa julkisesti herjaa tai häpäisee sitä, mitä uskonnonvapauslaissa tarkoitettu kirkko tai uskonnollinen yhdyskunta muutoin pitää pyhänä, tai..
5.3. Todistenäyttö on kiistaton ja kattava:
Suomi24 on itse määrännyt palstojen aihejaot. Nyt on juridisesti ”täysi näyttö” siitä kroonisesta pyhien asioiden pilkkaamisesta, herjaamisesta ja häpäisemisestä tällä ”keskustele Raamatusta” palstalla. Todisteaineistoa on enemmän kuin tarpeeksi.
On lainvastaista, että tätä palstaa käyttävien uskovien uskoa kaiken aikaa herjataan, häpäistään, uskon perusteita pilkataan. Kyseessä on pitkän-matkan-näyttöpaketti RL 17, 10 § rikkomisesta.
LOPUKSI
TIEDOKSI: jakelu
Asia edellyttää, että:
• tämä aloitus toimitetaan Suomi24 ylläpidolle
• Suomi24 järjestelmän johtotasolle (ilmoitettu)
• Koko (todisteaineisto ) tiedoksi viralliselle syyttäjälle, peruste RL 17, 10 § rikosnäyttö (kirjallinen näyttöpaketti). Ko. rikos on virallisen syytteen alainen teko. Suomi24 raamattupalsta on näytetysti rikoksentekopaikka.
Elokuun 27. päivänä 2026- Anonyymi00063
Infot toimitettu.
- Anonyymi00061
Se on loppuaan kohden menossa tän palstan pilkkaamisjuttu.
- Anonyymi00062
Se ei liene kivaa kun saavat eräät kutsun tulla kuulusteluun. Uskonrauhan rikkomisen todistavista julkisista kirjoituksista... Todisteaineiston määrä on kerrassaan valtava...
Nyt voivat vielä nauraa, mutta kyllä hymy hyytyy---- - Anonyymi00064
Anonyymi00062 kirjoitti:
Se ei liene kivaa kun saavat eräät kutsun tulla kuulusteluun. Uskonrauhan rikkomisen todistavista julkisista kirjoituksista... Todisteaineiston määrä on kerrassaan valtava...
Nyt voivat vielä nauraa, mutta kyllä hymy hyytyy----Pää tulee vetävän käteen,
- Anonyymi00065
Kun se joskus viipyy jotkut tulee röyhkeiksi
- Anonyymi00066
Säälittävästi pilkkaajat koettaa ahertaa valheitaan, eikä KUKAAN ota enää niitä todesta.
- Anonyymi00067
Rikollinen eli kriminaalinen teko on tahallinen.
- julkisesti pilkkaa Jumalaa tai loukkaamistarkoituksessa julkisesti herjaa tai häpäisee sitä, mitä uskonnonvapauslaissa tarkoitettu kirkko tai uskonnollinen yhdyskunta muutoin pitää pyhänä, tai..
Tämän palstan <Pääpilkkaaja ? muut pilkkaajajengi?
On tuonut satoja ja satoja kirjallisia näyttöjä ja todisteita.
Julkisesta tasosta.
Kyseessä on ollut loukkaamistarkoitus ( ei vahinko tahaton virhe).
Virallisella syttäjällä ei ole pienintäkään ongelmaa todeta faktat.
Harvoin on jostakusta rikoksesta NÄIN LIHAVA näyttöpaketti.... - Anonyymi00068
asia selvä
- Anonyymi00069
Kuten useimmat palstan käyttäjät ovat voineet todeta. Eräät (!) ”pilkkaamisen ammattilaiset” ovat pesiytyneet palstalle kuin loiset ihmisten taloihin ennenvanhaan! – Torakat, luteet … joiden torjumiseen sitten käytettiin tiettyjä keinoja ja toimenpiteitä. . . Täsmätoimia. Valittuja. (!)
Mutta? Kun pilkkaajat röyhkeästi uhittelevat paikassa, jossa asiasisältö ja määräävä teema (= ylläpidon nimeämä) on RAAMATTU = keskustele Raamatusta! – Niin mitä siitä?
- Sitä, että on aika aloittaa, aika jatkaa ja sitten aika lopettaa! Kaikella on ”aikansa” kuten viisaudesta kuulu kuningas Salomo sanoi jo yli 3000 vuotta sitten! ( Saarn 1:9)
1) Iloinen infouutinen!
Nyt? Kaikille asiallisille. Raamattua, Jumalaa, Jeesusta kunnioittaville. Pilkattua apostoli Paavalia. . Siis Raamatun Sanaa kunnioittaville palstan käyttäjille on iloista asiaa!
- Jumalan ”mitta” on nyt täyttynyt tämän pilkkaamisasian kanssa! Se tapahtui eilen. Tuli esille kaksi kertaa sellaista ilmiötä, jossa tämä Paavalin ”pääpilkkaaja” ja herjaaja ryhtyi menettelyyn, jonka seurauksena ”syntimittansa” kasvoi toimenpiteiden asteelle. Mikään ei ole entisellään! Hän paljasti itse itsensä. Jäi kiinni ”rysän päältä” kuten sanonta on.. .
- Tiedättehän? Kun jokin astia tulee ihan täyteen? Sen reunoilta alkaa valua ulos, mitä? Sitä tietysti mitä sisältö on? Jos siellä on pas-kais-ta mönjää? Bakteereja, joka lajin saasteita? Niin sen täyttyminen tietää, mitä? Sitä, mitä Jeesus itse puhui? Matteus 12:34-37.
• ”Sydämen kyllyydestä suu puhuu”.- Anonyymi00078
Pilkkaajat kun ovat paholaisen palkollisia, ORJIA siis!
Eivät he voi lopettaa.
He ovat vankeja. Käskyläsiä. Paholaisen työrukkasia! - Anonyymi00079
• C) Kyseessä on myös yhteiskuntatason laittomuus (=kriminaalisella näytöllä). Uskonrauhan rikkominen.
5.1. Uskonrauhan rikkominen on Suomen rikoslaissa kielletty teko, jossa pilkataan julkisesti Jumalaa tai loukataan kirkon taikka uskonnollisen yhdyskunnan pyhänä pitämää asiaa,
Uskonrauhan rikkominen on Suomen rikoslain 17 luvun 10 §:n määrittämä rikos, josta voidaan tuomita sakkoihin tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi. Nykyisessä muodossaan laki tuli voimaan vuonna 1999.
5.3. Todistenäyttö on kiistaton ja kattava:
Suomi24 on itse määrännyt palstojen aihejaot. Nyt on juridisesti ”täysi näyttö” siitä kroonisesta pyhien asioiden pilkkaamisesta, herjaamisesta ja häpäisemisestä tällä ”keskustele Raamatusta” palstalla. Todisteaineistoa on enemmän kuin tarpeeksi.
- Anonyymi00070
Pilkkaajan sisuksissa asuu paholaisen pimeyttä.
- Anonyymi00071
Siitä ei voi erehtyä!
- Anonyymi00073
Kaikella aikansa. Jumala kyllä puuttuu aina LOPUKSI asioihin... eikä se ole kaikille mukavaa!
- Anonyymi00082
Kuten nyt Nepalissa nähtiin.
Jos ei ole tiennyt kristikunnan muinaisesta Jumalasta, saa mennä jäämutavyöryn mukana. - Anonyymi00084
Anonyymi00082 kirjoitti:
Kuten nyt Nepalissa nähtiin.
Jos ei ole tiennyt kristikunnan muinaisesta Jumalasta, saa mennä jäämutavyöryn mukana.Parasta olla irvailematta jonkun ihmisen kohtalolla. Kov kohtalo voi tulla itseä vastaan jo nurkan takana,
- Anonyymi00075
No, kukin saa mitä tilaa..
- Anonyymi00077
Psalmit:
1:1 Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa eikä astu syntisten teitä eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat,
Koskee kaikkia.
Kun tän palstan pilkkaajat röyhistelevät, on lopuksi jätettävä heidät. - Anonyymi00085
On sanonta, että "koirat haukkuvat, karavaani kulkee..".
Se pätee tähänkin palstaan. Pilkkaajat kuin räksyttävät koirankutaleet koettavat hampaai irvessä solvata, Paavali pylvään päässä.... Mutta?
Jumalan ja Raamatun asiat kulkevat. Eivät stoppaa! - Anonyymi00087
joo
- Anonyymi00089
Pilkkajien jengi ...
- Anonyymi00090
Täyttä asiaa pilkkaamisesta tällä palstalla!
- Anonyymi00091
Joka sortin osaamista pilkkaamisasiassa. Kyllä piru opetta.
- Anonyymi00093
Pilkkaamien jatkuu loppuun saakka. Silloin kuin ILmestyskirjan järisyttävät tapahtumat ova läsnä. Ihmiskunta tekee" itsemurhaa" keksimillään ydinaseilla. Se aika jok kolkuttaa verhon takana. Surku.
- Anonyymi00096
Toisessa ketjussa joku sanoi, ettei millään uskonpalstoilla riidellä niin paljon kuin tällä!
- Anonyymi00097
Uusin pilkkaaja näkyi yrittävän onneaan tällä palstallal, joku ateisti Siare,
- Anonyymi00098
joo. se petas ittensä ihan
- Anonyymi00100
Suomi24 kirjoitussäännöistä:
Jos käyttäjä rikkoo Suomi24-palvelun sääntöjä, voi ylläpito puuttua tilanteeseen. Keinoja ovat esimerkiksi kirjoituseston eli bannin asettaminen sekä nimimerkin estäminen tai poistaminen.
Käyttäjien tuottama sisältö Suomi24-palveluihin säilyy arkistoissa voimassaolevan lainsäädännön mukaan.
Suomi24:llä on velvollisuus voimassaolevien lainsäädännön mukaisesti luovuttaa käyttäjien tiedot poliisille.
Tiedot luovutetaan myös poistetusta sisällöstä.
Rekisteröityjen nimimerkkien rekisteritiedot ovat myös viranomaisten saatavilla virallisen tutkinnan yhteydessä.
(= Edellä olevat tekstit luettavissa Suomi24 - säännöt) - Anonyymi00101
On ja olikin jo korkea aika tähän tulla stoppia tämän palstan mielivaltaiseen käyttöön. Jopa kriminaalisia näyttöjä sisältävillä kirjoituksilla!
Raamatun viisas analyysi on tämä:
"Milloin pahan teon tuomio viipyy, saavat ihmiset rohkeutta tehdä pahaa." (Ottakaapa itse ja etsikää jae Raamatusta!)
Tällä palstalla se on näkynyt äärimmäisenä röyhkeytenä pilkkaajien taholta. - Anonyymi00102
Vastuu sanoista, Jumalan ja yhteiskunnan lainsäädännön raameissa?
" Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi." Jeesus, Matt 12:37)
Jokainen vastaa vain OMISTA sanoistaan, tekstiensä laadusta. Tällä palstalla. Vain OMISTAAN.
On aika sanoa, kirjoittaa? Sitten on aika ottaa vastuu jopa pilkkaamisen synnistä ja laittomuudesta. Tätä finaalia - the end - ei voi lopulta välttää.
Ei yhteiskunnan lainmukaisen toiminnan, eikä Raamatun Sanojen puitteissa. Se finaali tulee yhtä varmasti kuin viimeinen junanvaunu perässä! Jota IHMINEN itse vetää. Tekojen junaa.
Palstan väärinkäytökset: pilkkaamisasiat, sääntöjen ( = Suomen Lakien rikkominen, RL 17:10§) tällä palstalla - ovat argumentoiduista syistä edenneet ulkoupuolisten tahojen foorumeille selvitettäviksi.
Tästä lisää seuraavan aloituksen loppupuolella.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19518967/raamattupalsta--valheveikot--satusedat!--pilkkaaminen---(27-8-2026) - Anonyymi00103
Jollakin oli tulipalokiire sabotoida pois eräitä kommentteja, tänään 9.9.2026
Anonyymi00099
2026-09-09 09:35:3326. .. - Anonyymi00104
Nyt ovat Eräillä Tahoilla pahat päivät jatkossa? Oli aika heitellä kiviä, oli ja on aika ITSE kerätä kaikki pilkkaamisen kivet joita innoissaan ja pahoissa himoissaan heitteli...
- Anonyymi00105
Tässä viimeisintä infoa pilkkaamisasiassa
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19537520/raamattupalsta--analyysia-ateistin-agendasta--(10-9-2026) - Anonyymi00106
Pilkkaajat ovat kuin huumeiden käyttäjiä. Pilkkaamisen "himo" vaatii aina tekemään pilkkaa uudestaan ja uudestaan. Pilkkaajat saavat tästä himosta nautintoa. Mitä rajummin ja räikeämmin pilkkaavat, sen suuremman nautinnon saavat. Kuin Additio. Siksi he jatkavat.
- Siksikin, että saatana, pikkaajien pomo, ei päästä heitä irti! Kuka nyt tehokasta käsikassaraa irti päästäisi. Pilkkaajat ova orjia, joita saatana sitoo.
Todella säälittävää--- - Anonyymi00107
Tän palstan pilkkaajien kingi on nyt tuo nikki siare. Kuin goljat koettaa nostaa nokkaansa. Surkea tyyppi.
- Anonyymi00108
Jumala kostaa isien pahat teot 3,4 polveen.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1581483Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2551063Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.183702- 43691
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah199638Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen63605- 40546
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on66496- 30474
Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd23459- 31451
Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi
Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.26440Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul53427Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi25425- 37422
Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal159419Valtiomies puhuu?
"Trump väitti jo aiemmin maanantaina Truth Socialissa, että hän itse riittää suojaamaan maailmaa tekoälyn vaaroilta. –77394- 27390
- 19384
- 6383