Toivottavasti löydät onnesi.
Vastaukset 29
- Anonyymi00001
Mihin asti se rima sitten jäi?
- Anonyymi00002
Se ei ole mikään asettamani rima. Se on minun luontainen rima. Jos mies on ruma, aiheuttaa ajatus jostain romanttisesta/seksuaalisesta hänen kanssaan ällötyksen.
- Anonyymi00006
Hui kun olet vastenmielinen!!
Minulla taas se sisin on tärkein..
Sen mukaan karsin kavereitanikin. - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sen mukaan karsin kavereitanikin.Minullekaan ei ystävyydessä merkkaa ulkonäkö. Mutta hieno yritys taas.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sen mukaan karsin kavereitanikin.Toivottavastu nää nyt mee väriltä tyypeiltä väärille ettei tuu liisää epäselvyyksiä
Ahdistaa kun tiedän erään lukevan näitä nii et luulee minut kirjoitelmaann tämönkin aloituksen viestejä 😰
Nauselta sivusta - Anonyymi00026
Anonyymi00010 kirjoitti:
Toivottavastu nää nyt mee väriltä tyypeiltä väärille ettei tuu liisää epäselvyyksiä
Ahdistaa kun tiedän erään lukevan näitä nii et luulee minut kirjoitelmaann tämönkin aloituksen viestejä 😰
Nauselta sivustaMistä tun sivusta muka aapeeäijän WT performanssi
- Anonyymi00003
Millainen rima oli?
- Anonyymi00014
Paksu ja kova.
- Anonyymi00004
Miten niin
- Anonyymi00005
Mitä sä tarkoitat?
- Anonyymi00007
Mistähän rimasta tässä on kyse,?
- Anonyymi00008
Ohi
- Anonyymi00011
Harvalla on rimaa. Jos on oikeasti hakemassa parisuhdetta tai haluaa rakentaa hyvän parisuhteen, draamailiat, negatiiviset ja itsekkäät ihmiset kannattaa jättää oman onnensa nojaan.
- Anonyymi00012
Sulla oli mahdollisuus, ei vaan kiinnostanut...
- Anonyymi00013
Onnettomimmilla ei yleensä rimaa ole.
Jos on asettanut riman ja pitää siitä kiinni, on se merkki siitä että on jo saavuttanut tilan jossa kokee onnellisuutta ja haluaa varjella sitä, siksi ei ota elämään sellaista, jonka näkee ennemmin vähentävän onnellisuutta (=mahdollisuuksia elää omien arvojen mukista elämää?).- Anonyymi00015
juuri luettelit heille asetetut rimat :)
- Anonyymi00016
En sanoisi noinkaan. Ainakin omassa tapauksessa on tilanne juuri päinvastoin eli vaikka on onneton, ei siihen kelpuuta ihan ketä tahansa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
juuri luettelit heille asetetut rimat :)
- elämän onnellisuutta vähentävät tekijät :)
- Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
En sanoisi noinkaan. Ainakin omassa tapauksessa on tilanne juuri päinvastoin eli vaikka on onneton, ei siihen kelpuuta ihan ketä tahansa.
Ei onnettomana ole herkillä rakastumaan tai toisessa ääripäässä heittäytyy suhteeseen väärin perustein.
Kyllä minä tunnistan sen tarpeen, kun toivoisi niin kovin, että lähellä olisi joku ja ajattelee, että olisi onnellisempi, jos ei olisi yksin. Silloin olisi helppo sortua kukatahansa- tai kunhan-on-joku-suhteeseen eli suhteeseen, jossa ei kuitenkaan ole rakastunut vaan pakenee tilannettaan.
Tunnistan kuitenkin myös sen, että tällä hetkellä en kykene tuntemaan siinä määrin positiivisia tunteita, että rakastuminen olisi mahdollista. Huijaisin siis miestä yrittäessäni rakastua ja olla rakastettava ja lopulta ahdistuisin yrittäesssäni olla vähemmän raskas ja alakuloinen.
sivusta
Onnellisemmassa mielentilassa rakastuminen tapahtuisi, jos olisi tapahtuakseen.
sivusta
- Anonyymi00018
Minä olen naiselle varmaan liian hankala ja arka. Hän ei mitenkän saa rimaa niin alas, että pääsisin siitä yli. Anteeksi. Mieheltä.
- Anonyymi00020
Mitä sä höoötät
Etkö me tavattakkaan ebsviikolla vaikka lupasit?
Naiselta niehelle - Anonyymi00021
jos hän laittaa sen lattialle ja sitten pikkuhiljaa hilaatte sitä ylöspäin, jos tarvetta?
- Anonyymi00025
Minä luulen että kitka välillämme estää näkemästä mitä oikeasti tunnemme. Ei ole mitään ennalta asetettua rimaa, ja hankala ja arka sopii kyllä yhtä hyvin minuun.
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Minä luulen että kitka välillämme estää näkemästä mitä oikeasti tunnemme. Ei ole mitään ennalta asetettua rimaa, ja hankala ja arka sopii kyllä yhtä hyvin minuun.
Kiva ruudun täyte monologi, aapeeäijä
- Anonyymi00019
Kaipa parisuhteelle asetettu rima ainakin lähtöasetelmana on se, että kumpikin saa suhteesta enemmän, kuin mitä suhde vie. Parantaa kummankin elämää. Rakastuminen ja rakastaminen tietenkin kaiken kaikkiaan.
- Anonyymi00023
Menit riman yli🥺😵💫
- Anonyymi00024
Ei rakastumista pysty ”huijaamaan” tunteena, eikä teeskentelemään. Se vaan tulee, eikä sille mahda mitään.
- Anonyymi00027
Mulla on ollut rima vain parisuhteeseen. Mutta sun kanssa en parisuhdetta ole koskaan harkinnut, joten rimoja ei tarvitse miettiä.
Nainen - Anonyymi00029
Haluan sinua niin paljon mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
- 113799
- 140735
- 37722
- 70637
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40619Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu166538- 32529
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58503Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti46492Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 63465
- 69455
- 41446
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31436- 45433
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0432Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74426- 35418
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59405