Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään.

Anonyymi-ap

1. Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
2. Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
3. ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
4. Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.
5. He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä.
6. Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.
( 1 Joh. 4 )

21 Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan.
23. Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä.
24. Minkä te olette alusta asti kuulleet, se pysyköön teissä. Jos teissä pysyy se, minkä olette alusta asti kuulleet, niin tekin pysytte Pojassa ja Isässä.
25. Ja tämä on se lupaus, minkä hän on meille luvannut: iankaikkinen elämä.
( 1 Joh. 2 )

Jeesuksen jumaluuden kieltäminen on pelastuskysymys.
Joka ei usko ja tunnusta, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika, aina ollut ja aina oleva iankaikkisuudesta iankaikkisuuteen, se kieltää myös Jumalan.
"Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään" ( 1 Joh. 2:23 )

s-seutulainen

11

58

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

"Julistamisen tuskat ja ilot
      ...”Ääni sanoo: Julista!” (Jes 40:6)

Ja julistaa minun täytyy, ”voi minua ellen julista evankeliumia”, Paavali sanoo.

Kun lukee sitä Jesajan tekstiä, huomaa että Jumalan vastaus julistajan kysymykseen tuli heti paikalla:

Julista että Herra tulee, ja hän tulee voimallisena!

Julista että hänen palkkansa on hänen mukanansa, hänen työnsä ansio käy hänen edellänsä!

Julista että hän kaitsee laumaansa niinkuin paimen!

Julista että kaikki kansakunnat hänen edessään ovat niinkuin ei mitään!
      Herrasta hänen siis piti puhua, Herran suuruudesta, Herran voimasta, Jumalan rakkaudesta laumaansa kohti, Kristuksen tulemuksesta.

Joskus minusta tuntuu, että me kristityt nykyään puhumme aivan liian paljon itsestämme ja toisistamme, meidän työstämme, tarpeistamme ja tunteistamme, meidän ongelmistamme ja saavutuksistamme, jne.

Ja niin tapahtuu juuri se, mistä Herra Jeesus varoittaa, kun hän puhuu sellaisista opettajista, jotka sitovat kokoon raskaita ja vaikeasti kannettavia taakkoja, ja panevat ne ihmisten hartioille. Emmehän vapaudu siitä, että puhumme itsestämme ja toisistamme! Raskautetuiksi me vain tuelemme!.."

Lähde:
      https://ironn.org/?p=6833

• Anonyymi00002

Sinä ja sinun klirkko oppi kieltää Jeesuksen ja Hänen jumaluutensa! Oppisi mukaan Jeesus on jonkilainen puolijumala, ei Kaikkivaltias, yksi ainoa Jumala, Yehovah, eikä oikea ihminkään!
      Voit olla varma, etta usko sinun ja sinun jumalattoman kiusaajan henkeä enkä usko pätkääkään luterilaisuutesi opeista!

• Anonyymi00003

Kuka ikinä kieltää Jeesuksen olevan ihminen, ei voi pelastua. Jeesus on ihminen ihmisen ruumiissa.

Hellarit uskovat, että Jeesus on Jumala ihmisen ruumiissa, joten he eivät voi pelastua.

Isä on Jumala Jeesuksen ruumiissa. Tämä on Raamatun oppi.

Jeesus Kristus on Jumalan Poika.

• Anonyymi00004

Jeesus on Yehovah, näin Sana ilmoittaa. Eläesssään lihan ruumiissa maan päällä Jeesus oli Yehovah ihmsenä, orjan muodossa.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Jeesus on Yehovah, näin Sana ilmoittaa. Eläesssään lihan ruumiissa maan päällä Jeesus oli Yehovah ihmsenä, orjan muodossa.

Ei vaan Jahve asui henkenä Jeesuksen ruumiissa. Jeesus edusti isäänsä ja siksi häntä kutsutaan Jahve Elohimiksi. Samoin kutsuttiin enkeliä. 2. Mooseksen kirja 3:1-15

• Anonyymi00005

Jeesus on Raamatun mielikuvitustarinoiden kokoelman yksi roolihahmo, ei sen kummempaa.
      Tämän Jeesuksenhan kerrotaan luvanneen tulla kuolemansa jälkeen pian takaisin Maan päälle tuomitsemaan ihmiset, vaan eipä tuollaista tuomaria vieläkään näkynyt, vaikka pari vuosituhatta on jo noittenkin tarinoiden kirjoittamisesta vierähtänyt.

• Anonyymi00006

Eli kun ei ole sitä isää niin turha on pojastakaan höyrytä, vaikka kettumaisen ovelasti se itse itsensä siihen asemaan korotti. Aika ketku siis.
      Case closed.

• Anonyymi00008

Aloittja, sinähän kielsit Pojan ja Hänen kutsunsa ja otit sijaan luterilaisen kirkon!

• Anonyymi00009

Äiti on kuitenkin. Jeesuksella ei ollut oikeastaan kumpaakaan. Ehkä Jeesus kuvaakin meidän aikuistumista ja vanhemmistamme eroamista? Sen kaltaista kasvupsykologiaa ja problematiikkaa. Lapsi, aikuinen, vanhempi ja vielä maailmalle kuolemista.

• Anonyymi00010

23 Ja hän sanoi heille: "Te olette alhaalta, minä olen ylhäältä; te olette tästä maailmasta, minä en ole tästä maailmasta.
      24 Sentähden minä sanoin teille, että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne.
      ( Joh. 8 )

s-seutulainen

• Anonyymi00011

Niin, sinä uskosta osaton olet tästä maailmasta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1261
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      878
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      794
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      632
    6. 32
      625
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      574
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      568
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43