Täällä kirjoitetaan näin:
"Islamin tavoite lännessä ei ole integroitua vaan länsi-ihmisen tulee integroitua islamin kanssa mikä prosessi lännessä ja länsikirkoissa on paraikaa meneillään.
Islamin kirjoitettu tahto on sharia-laki myös länteen minkä myös EUn tutkijat ovat todenneet - joskin tästä viisaasta vaietaan julkisuudessa koska uhka tutkijoille ja medialle on ilmeinen."
Jos näin todella on, niin voisiko sitten joku teistä, jotka ovat samaa mieltä kuin kirjoittaja, mitä meidän tulisi tehdä esim Suomessa ja laajemmin koko Euroopassa, täällä asuville muslimeille? Jos he todella kaikki vain sokeasti tottelevat imaaneja?
Islam ja länsi
105
247
Vastaukset 105
- Anonyymi00001
Kirjoittiko Muhammed tosiaan noin 600 luvulla . Oon kyl lukenut islam ia mut ei siellä noin lue .
- Anonyymi00003
-Kyllä nuo Muhamettilaiset on yrittäneet valloittaa Euroopan monia kertoja.
-on vat tässä satojen vuosien aikan päässeet pitälle, mutta nyt valloitusretki on suurimmillaan ja Muhamettilaiset/muslimit/islamistit -on Jo meillä Suomessakin ja niitä auttavat täällä - - - SDP ja LaitaVasemmisto ja Vihreät . No minä en koraania lukenut, mutta minua kiinnostaa se, mitä islamin vaaraa koko ajan esille tuovien mukaan tehdä niiden muslimien kanssa, jotka jo asuvat Suomessa? He kun ovat islamin vaaraa korostavien mukaan koko ajan valmiita seuraamaan imaanin ohjeita ja räjäyttämään koko Suomen kappaleiksi? Tähän kaipaa vastausta.
Anonyymi00003 kirjoitti:
-on vat tässä satojen vuosien aikan päässeet pitälle, mutta nyt valloitusretki on suurimmillaan ja Muhamettilaiset/muslimit/islamistit -on Jo meillä Suomessakin ja niitä auttavat täällä - - - SDP ja LaitaVasemmisto ja Vihreät .No kerroppas sitten kuinka monta kertaa eurooppalaiset ovat valloittaneet Lähi-Idän alueita?
- Anonyymi00013
Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:
No kerroppas sitten kuinka monta kertaa eurooppalaiset ovat valloittaneet Lähi-Idän alueita?
Hienoa,että tekivät ja nykisi voisivat jopa atomipommilla kurmuuttaa kun apinat ei opi jotka ei ole uskoakseni Jumalasta vaan Baal saatanasta.
Islamia pitää opettaa,se on pahasta ! Anonyymi00003 kirjoitti:
-on vat tässä satojen vuosien aikan päässeet pitälle, mutta nyt valloitusretki on suurimmillaan ja Muhamettilaiset/muslimit/islamistit -on Jo meillä Suomessakin ja niitä auttavat täällä - - - SDP ja LaitaVasemmisto ja Vihreät .Muslimeja on siellä täällä, mutta vain aniharva on valloitusmielellä. Yrittävät vain pärjätä elämässä.
- Anonyymi00068UUSI
torre3 kirjoitti:
Muslimeja on siellä täällä, mutta vain aniharva on valloitusmielellä. Yrittävät vain pärjätä elämässä.
Paska mitä ropakantaa, kun lisääntyy ja voimistuu, yhdistyvät voimat, öljyseikit rahoittaa.
- Anonyymi00002
No kuin nää muut lähi-idässä syntyneet uskonnot . Sionismi 600 eaa ja kristinusko , onko niis jot niitä on levitettävä länteen .
- Anonyymi00004
Hyvä aloitus. Tästä tulee varmasti mielenkiintoinen ja asiallinen keskustelu, jossa on runsaasti hyvin perusteltuja kommentteja.
Eivät laitauskovaiset vastaa tähän koska kaikki tietävät mitä he vastaisivat.Eli ”ulos maasta vaikka väkisin”. He eivät vain voi julistaa sitä täällä julkisesti.
- Anonyymi00005
Eivät laitauskovaiset vastaa tähän koska kaikki tietävät mitä he vastaisivat.Eli ”ulos maasta vaikka väkisin”. He eivät vain voi julistaa sitä täällä julkisesti.
Ehkä kysymyksesi voisi olla toisin muotoiltu, koska näitä "laitauskovia" ei edelleenkään ole olemassa muualla, kuin harhaisessa päässäsi.
Uskovien kanssa dialogisi ei menesty, kun sinulla tuntuu olevan kristinuskosta hyvin olemattomat tiedot, jos niitä on ollenkaan.
Jankutat islamista jatkuvasti, vaikka tietosi myös siitä on yhtä riittämättömät.
Ristiriitaa pukkaa... Anonyymi00005 kirjoitti:
Ehkä kysymyksesi voisi olla toisin muotoiltu, koska näitä "laitauskovia" ei edelleenkään ole olemassa muualla, kuin harhaisessa päässäsi.
Uskovien kanssa dialogisi ei menesty, kun sinulla tuntuu olevan kristinuskosta hyvin olemattomat tiedot, jos niitä on ollenkaan.
Jankutat islamista jatkuvasti, vaikka tietosi myös siitä on yhtä riittämättömät.
Ristiriitaa pukkaa...Ja sinä reppana et osaa vastata kysymykseen. Kerro nyt mitä muslimeille tulisi tehdä jos ja kun teillä olisi täysi valta?
- Anonyymi00006
Ja sinä reppana et osaa vastata kysymykseen. Kerro nyt mitä muslimeille tulisi tehdä jos ja kun teillä olisi täysi valta?
Sinä tässä reppana olet, kun sokeasti hehkutat islamia, vaikket omien sanojesikaan mukaan:""No minä en koraania lukenut ", ole siitä tietoinen.
Vahassa koraanissa on suura, jonka mukaan vääräuskoiset tulee tappaa = gaatilu, tämän ovat nykyajan imaamit muuttaneet: taistella.
Mm hamas, maksaa tapporahaa jokaiselle taistelijalle, joka surmaa juutalaisen tai kristityn.
Tämäkö on mielestäsi rauhan uskonto ? Anonyymi00006 kirjoitti:
Sinä tässä reppana olet, kun sokeasti hehkutat islamia, vaikket omien sanojesikaan mukaan:""No minä en koraania lukenut ", ole siitä tietoinen.
Vahassa koraanissa on suura, jonka mukaan vääräuskoiset tulee tappaa = gaatilu, tämän ovat nykyajan imaamit muuttaneet: taistella.
Mm hamas, maksaa tapporahaa jokaiselle taistelijalle, joka surmaa juutalaisen tai kristityn.
Tämäkö on mielestäsi rauhan uskonto ?Miksi sinä kirjoitat moista pas.kaa? Voisitko kertoa missä minä olen hehkuttanut islamia? Ei se että sanon että en usko teidän jumalaanne tee minusta muslimia.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tämäkö on mielestäsi rauhan uskonto ?Ynnä vastaa kysymykseen jota aloituksessa kysytään. Mitä sinun mielestäsi tulisi tehdä Suomessa asuville muslimeille?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tämäkö on mielestäsi rauhan uskonto ?Raamattukin ohjeistaa miten vääräuskoisia tulee kohdella.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tämäkö on mielestäsi rauhan uskonto ?Itse elän koko ajan riippumatta siitä mitä Koraanissa lukee.
- Anonyymi00015
Ynnä vastaa kysymykseen jota aloituksessa kysytään. Mitä sinun mielestäsi tulisi tehdä Suomessa asuville muslimeille?
"Mitä sinun mielestäsi tulisi tehdä Suomessa asuville muslimeille?"
Hyvä kysymys! Nimittäin valistus ja opetus ei auta yhtään, eivät he edes saa omaksua länsitapoja joita pitävät vain turmeltuneina - juoppoutta ja homoutta ja kaikenlaista luonnottomuutta. Pride-marssit tuovat mukanaan että muslimit eivät missään nimessä halua tippaakaan intergroitumista, niin inhottavina he pitävät näitä ilmestyksiä ja eläinhahmoja.
Mitä tulisi tehdä?
Suomessa pitäisi tehdä ainakin selväksi että terrorismin keinoin tätä maata ei valloiteta ja osoittaa tässä päättäväisyyttä sanoin ja toimin. - Anonyymi00019
Miksi sinä kirjoitat moista pas.kaa? Voisitko kertoa missä minä olen hehkuttanut islamia? Ei se että sanon että en usko teidän jumalaanne tee minusta muslimia.
Ai, kaikkien muiden arviot ovat pas.kaa, mutta sinun ei ?
Yleensä kun avaat jonkun ketjun, niin ensimmäisenä ilmoitat, että täällä joku hehkuttaa sitä ja tätä.
Islamia olet nimenomaisesti hehkuttanut rauhan uskontona ja väittänyt islamilla ja kristinuskolla olevan sama jumala, mutta näin ei missään tapauksessa ole.
Kristinuskon Jumala on elävä ja islamin allah kuollut.
Islam ei tunnusta Jeesusta Jumalan pojaksi ja näinollen kiistää yhteyden, sanonta:
" jolla ei ole poikaa, sillä ei ole Jumalaakaan ", kumoaa yhteyden.
1. Joh. 5:12
"Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää."
Jeesus on maailmankaikkeuden Herra, joka on aina ollut, kuten Hän itse todistaa pilkkaajilleen;
Joh. 1:
1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.
3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
Sana on tässä yhteydessä Jeesus. Anonyymi00019 kirjoitti:
Yleensä kun avaat jonkun ketjun, niin ensimmäisenä ilmoitat, että täällä joku hehkuttaa sitä ja tätä.
Islamia olet nimenomaisesti hehkuttanut rauhan uskontona ja väittänyt islamilla ja kristinuskolla olevan sama jumala, mutta näin ei missään tapauksessa ole.
Islam ei tunnusta Jeesusta Jumalan pojaksi ja näinollen kiistää yhteyden, sanonta:
"Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää."
Jeesus on maailmankaikkeuden Herra, joka on aina ollut, kuten Hän itse todistaa pilkkaajilleen;
Joh. 1:
3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
Sana on tässä yhteydessä Jeesus.Ei kun kerro nyt missä minä olen hehkuttanut islamia rauha uskontona? Jos tuollaisen väitteen heittää, niin se pitää osata myös perustella. Elin linkki tähän siihen tekstiin, jossa minä hehkutan että islam on rauha uskonto.
PS. Voin vakuuttaa että sellaista ei löydy, joten voit lopettaa pas.kan puhumisen. Ei se että minä en usko teidän jumalaanne tee minusta muslimia. Meneekö jakeluun?Anonyymi00019 kirjoitti:
Joh. 1:
Sana on tässä yhteydessä Jeesus.Uskontoihin liittyvät kirjoitukset ovat yhtä tyhjän kanssa, kun tässäkin tietää mikä Jeesus oikeasti oli.
Anonyymi00015 kirjoitti:
"Mitä sinun mielestäsi tulisi tehdä Suomessa asuville muslimeille?"
Hyvä kysymys! Nimittäin valistus ja opetus ei auta yhtään, eivät he edes saa omaksua länsitapoja joita pitävät vain turmeltuneina - juoppoutta ja homoutta ja kaikenlaista luonnottomuutta. Pride-marssit tuovat mukanaan että muslimit eivät missään nimessä halua tippaakaan intergroitumista, niin inhottavina he pitävät näitä ilmestyksiä ja eläinhahmoja.
Mitä tulisi tehdä?
Suomessa pitäisi tehdä ainakin selväksi että terrorismin keinoin tätä maata ei valloiteta ja osoittaa tässä päättäväisyyttä sanoin ja toimin.Tavallinen muslimi halveksii länsimaalaisten esimerkiksi vapaata pukeutumista.
- Anonyymi00027
Ei kun kerro nyt missä minä olen hehkuttanut islamia rauha uskontona? Jos tuollaisen väitteen heittää, niin se pitää osata myös perustella. Elin linkki tähän siihen tekstiin, jossa minä hehkutan että islam on rauha uskonto.
PS. Voin vakuuttaa että sellaista ei löydy, joten voit lopettaa pas.kan puhumisen. Ei se että minä en usko teidän jumalaanne tee minusta muslimia. Meneekö jakeluun?Tää sun "keskustelu- tyylisi", etenee AINA samojen kaavojen mukaan;
Aivan samoin, kuin homoaloitukset, niin yhtälailla islamin hehkutus on asioita, jota kiistät tehneesi, mutta teet kuitenkin.
Löydät parhaiten omat kirjoituksesi tuon typerän; Mitäsnäitäoikeintulee, nimimerkkisi takaa, koska olet piilottanut profiilisi, joten kaiva sieltä.
Vakuuttele mitä vakuuttelet ja uhoa mitä uhoat, MENEEKÖ JAKELUUN, tämä on lapsellista räkänokan uhoa, eikä kanssasi yksinkertaisesti pysty keskustelemaan. - Anonyymi00032
Ei kun kerro nyt missä minä olen hehkuttanut islamia rauha uskontona? Jos tuollaisen väitteen heittää, niin se pitää osata myös perustella. Elin linkki tähän siihen tekstiin, jossa minä hehkutan että islam on rauha uskonto.
PS. Voin vakuuttaa että sellaista ei löydy, joten voit lopettaa pas.kan puhumisen. Ei se että minä en usko teidän jumalaanne tee minusta muslimia. Meneekö jakeluun?Ihanaa kun huomaat jääneesi alakynteen koska alat käydä metakeskustelua ja haukunnan keskustelussa minkä itse olet avannut.
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tää sun "keskustelu- tyylisi", etenee AINA samojen kaavojen mukaan;
Aivan samoin, kuin homoaloitukset, niin yhtälailla islamin hehkutus on asioita, jota kiistät tehneesi, mutta teet kuitenkin.
Löydät parhaiten omat kirjoituksesi tuon typerän; Mitäsnäitäoikeintulee, nimimerkkisi takaa, koska olet piilottanut profiilisi, joten kaiva sieltä.
Vakuuttele mitä vakuuttelet ja uhoa mitä uhoat, MENEEKÖ JAKELUUN, tämä on lapsellista räkänokan uhoa, eikä kanssasi yksinkertaisesti pysty keskustelemaan.Et siis löydä mitään kirjoitusta jossa olisin hehkuttanut islamia. No sitähän minäkin.
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ihanaa kun huomaat jääneesi alakynteen koska alat käydä metakeskustelua ja haukunnan keskustelussa minkä itse olet avannut.
Mitä ihmeen metakeskustelua? Vai löydätkö sinä kohdan, jossa minä ylistän islamia?
- Anonyymi00069UUSI
torre3 kirjoitti:
Itse elän koko ajan riippumatta siitä mitä Koraanissa lukee.
Niin ne sanovatkin, että raamattu on kurtomus ja sitä lukevat islamilaiset, kuin piru raamattua.
Länsimaissa Raamattua osataan lukea ja tulkitaan eritavoin. Sivistys ja tiede eritasolla.
No kerro toki. Mitä se ohjeistaa tekemään?
- Anonyymi00009
"Jos näin todella on, niin voisiko sitten joku teistä, jotka ovat samaa mieltä kuin kirjoittaja, mitä meidän tulisi tehdä esim Suomessa ja laajemmin koko Euroopassa, täällä asuville muslimeille? Jos he todella kaikki vain sokeasti tottelevat imaaneja?"
Islam uskontona korostaa yhteisön, eli umman osuutta muslimin elämässä ja siksi yksittäisen muslimin on vaikeaa omaksua mitään uutta uskontoa. Umma kostaa, jos joku luopuu islamista.Jopa kuolemanragaistus on sallittua.
Siksi muslimin "käännyttäminen" on taitolaji, ja hänet pitää voittaa vain rakkaudella ja kertomalla totuus islamista ja profeetta Muhammedista.
Mutta paljon muslimeja kääntyy radio- ja TV-työn kautta, kun islamiin pettyneet ihmiset etsivät totuutta.
- Anonyymi00008
kaikkien uskovaisten lopullinen ratkaisu eli sterilisaatio 🙂
- Anonyymi00014
"Islamin tavoite lännessä ei ole integroitua vaan länsi-ihmisen tulee integroitua islamin kanssa mikä prosessi lännessä ja länsikirkoissa on paraikaa meneillään.
Islamin kirjoitettu tahto on sharia-laki myös länteen minkä myös EUn tutkijat ovat todenneet - joskin tästä viisaasta vaietaan julkisuudessa koska uhka tutkijoille ja medialle on ilmeinen."
Tämä islamin tahto on julkinen ja EUssa tehtiin tutkimus tästä asiasta ja tultiin samaan lopputulemaan että islam ei aio integroitua lännessä vaan tavoite on sharia-laki länteen. Heitä on lännessä nyt riittävästi invaasion aloittamiseen minkä ensivireitä on jo nähty maastopalojen ja veitsioperaatioiden muodossa.
Tästä myös johtuu miksi Suomen puolueet kilvan haluaa rajoittaa maahantuloa. He ovat lukeneet EUn tekemät tutkimukset, mitä ei paljoa Suomen mediassa esitellä. On kai viisasta pitää Suomen kansa pimennossa tosiasioilta.No kuule olisiko sinulla antaa viitettä tuohon EU.n tekemään "tutkimukseen"? Se kun kuulostaa kummalta jo siksi, että EU ei ole mikään tutkimuslaitos, vaan poliittisia päätöksiä tekevä demokraattisesti valittu organisaatio. Lisäksi voisit kertoa miten ihmeessä maastopaloa vievät eteenpäin islamin sanomaa?
Muslimeja on meidän kaupungissa Espanjassa joka alalla, ja ovat integroituneet muuhun väestöön. Mikä järki on saada sharia länteen, kun se on lähes lopetettu islamin maissa?
- Anonyymi00022
torre3 kirjoitti:
Muslimeja on meidän kaupungissa Espanjassa joka alalla, ja ovat integroituneet muuhun väestöön. Mikä järki on saada sharia länteen, kun se on lähes lopetettu islamin maissa?
Kun nyt viitattiin tutkimuksiin...
Pew Research, yksi luotetuimmista mielipiteitä tutkivista tahoista, on kysynyt sharian kannatusta muslimeilta eri puolella maailmaa.
Esimerkiksi Afganistanissa liki 100% kannattaa shariaa valtiollisena lakina, palestiinalaisalueilla liki 80%. Sitten toisessa päässä on em. Turkki 12% ja Itä-Euroopassa 18%.
Suuri osa sharian kannattajista haluaisi sen koskevan vain perhe- ja omaisuusoikeudellisia kysymyksiä (kuten avioliittoja, avioeroja ja perintöä) oman uskonnollisen ryhmänsä sisällä, ei valtiollisena lakina. Sharia ei siis koskisi muita kuin muslimeja.
Vaikkei tämä ole ihan suoraan verrannollista, niin uteliaisuuden vuoksi. Sama tutkimuslaitos.
Noin puolet amerikkalaisista (49 %) katsoo, että Raamatulla pitäisi olla vähintään "jonkin verran" vaikutusta maan lakeihin.
Kristittyjen sisällä luvut ovat korkeampia.Noin kaksi kolmasosaa (68 %) yhdysvaltalaisista kristityistä haluaa Raamatun vaikuttavan lakeihin. Anonyymi00022 kirjoitti:
Pew Research, yksi luotetuimmista mielipiteitä tutkivista tahoista, on kysynyt sharian kannatusta muslimeilta eri puolella maailmaa.
Esimerkiksi Afganistanissa liki 100% kannattaa shariaa valtiollisena lakina, palestiinalaisalueilla liki 80%. Sitten toisessa päässä on em. Turkki 12% ja Itä-Euroopassa 18%.
Suuri osa sharian kannattajista haluaisi sen koskevan vain perhe- ja omaisuusoikeudellisia kysymyksiä (kuten avioliittoja, avioeroja ja perintöä) oman uskonnollisen ryhmänsä sisällä, ei valtiollisena lakina. Sharia ei siis koskisi muita kuin muslimeja.
Vaikkei tämä ole ihan suoraan verrannollista, niin uteliaisuuden vuoksi. Sama tutkimuslaitos.
Noin puolet amerikkalaisista (49 %) katsoo, että Raamatulla pitäisi olla vähintään "jonkin verran" vaikutusta maan lakeihin.
Kristittyjen sisällä luvut ovat korkeampia.Noin kaksi kolmasosaa (68 %) yhdysvaltalaisista kristityistä haluaa Raamatun vaikuttavan lakeihin.Heh hehe hehe hee. Vai että ihan 100 prosenttia Afganistanissa kannattaa sharia-lakia. Kuule eikö sinulta jää tässä huomaamatta sellainen seikka, että Afganistan on diktatuurivaltio? Jos siellä ei ole samaa mieltä kuin hallinto, niin sen jälkeen ei ole enää yhtään mitään mieltä, koska on kuollut.
Edelleen ihmettelen, että mitä ihmeen tekemistä diktaatuurivaltioiden mielipiteillä on sen kanssa, miten EU:n alueella eletään? Eihän noiden valtioiden johtajat määrää sitä, miten esim Suomessa eletään. Täytyy sanoa, että sinä olet näistä asioista pihalla kuin keväinen lumiukko, joka sulaa kovaa vauhtia.
PS. Paljon typerää tältä palstalta on saanut lukea, mutta tämä nyt menee kyllä ilman muuta top teniin. Ei voi muuta kuin kysyä, että mistä ihmeestä näitä oikein tulee?Anonyymi00022 kirjoitti:
Kristittyjen sisällä luvut ovat korkeampia.Noin kaksi kolmasosaa (68 %) yhdysvaltalaisista kristityistä haluaa Raamatun vaikuttavan lakeihin.Sharia on aina koskenut vain muslimeja myös teloitusten muodossa.
- Anonyymi00028
Heh hehe hehe hee. Vai että ihan 100 prosenttia Afganistanissa kannattaa sharia-lakia. Kuule eikö sinulta jää tässä huomaamatta sellainen seikka, että Afganistan on diktatuurivaltio? Jos siellä ei ole samaa mieltä kuin hallinto, niin sen jälkeen ei ole enää yhtään mitään mieltä, koska on kuollut.
Edelleen ihmettelen, että mitä ihmeen tekemistä diktaatuurivaltioiden mielipiteillä on sen kanssa, miten EU:n alueella eletään? Eihän noiden valtioiden johtajat määrää sitä, miten esim Suomessa eletään. Täytyy sanoa, että sinä olet näistä asioista pihalla kuin keväinen lumiukko, joka sulaa kovaa vauhtia.
PS. Paljon typerää tältä palstalta on saanut lukea, mutta tämä nyt menee kyllä ilman muuta top teniin. Ei voi muuta kuin kysyä, että mistä ihmeestä näitä oikein tulee?"Vai että ihan 100 prosenttia Afganistanissa kannattaa sharia-lakia."
100% elävistä siellä kannattaa sharia-lakia ainakin sanoissaan jos kysytään. Muut ovat jo kuolleet.
"Edelleen ihmettelen, että mitä ihmeen tekemistä diktaatuurivaltioiden mielipiteillä on sen kanssa, miten EU:n alueella eletään?"
Islam-valtiothan kaikki ovat enemmän tai vähemmän diktaruureja ja rahoittavat ja tukevat terrorismia ja vallankumousta lännessä. - Anonyymi00031
No kuule olisiko sinulla antaa viitettä tuohon EU.n tekemään "tutkimukseen"? Se kun kuulostaa kummalta jo siksi, että EU ei ole mikään tutkimuslaitos, vaan poliittisia päätöksiä tekevä demokraattisesti valittu organisaatio. Lisäksi voisit kertoa miten ihmeessä maastopaloa vievät eteenpäin islamin sanomaa?
"No kuule olisiko sinulla antaa viitettä tuohon EU.n tekemään "tutkimukseen"?"
Et sinä sitä halua lukea, niin selvää tekstiä jihadistien aikomuksista se on! Sinähän haluat tässäkin asiassa olla pimennossa ja tietämätön mikä viesteistäsi tuleekin selvästi esiin.
"Se kun kuulostaa kummalta jo siksi, että EU ei ole mikään tutkimuslaitos, vaan ..."
Idiootti!!!
Tottakai hallituksilla ja EUlla on tutkimuslaitoksia jotka tutkivat tuhansia eri asioita vuodessa.
" Lisäksi voisit kertoa miten ihmeessä maastopaloa vievät eteenpäin islamin sanomaa?"
Toimivat selväkielisinä varoituksina tulevasta minkä jopa demarit ja kokoomus ovat jo Suomessa noteeranneet. - Anonyymi00036
Heh hehe hehe hee. Vai että ihan 100 prosenttia Afganistanissa kannattaa sharia-lakia. Kuule eikö sinulta jää tässä huomaamatta sellainen seikka, että Afganistan on diktatuurivaltio? Jos siellä ei ole samaa mieltä kuin hallinto, niin sen jälkeen ei ole enää yhtään mitään mieltä, koska on kuollut.
PS. Paljon typerää tältä palstalta on saanut lukea, mutta tämä nyt menee kyllä ilman muuta top teniin. Ei voi muuta kuin kysyä, että mistä ihmeestä näitä oikein tulee?Esimerkit olivat ääripäistä tarkoituksena kuvata, että muslimit suhtautuvat hyvin eri tavoin sharialain käyttöön eri puolilla maailmaa. Sitä ei voi yleistää, että kaikki muslimit haluavat sharialain viralliseksi laiksi. Jos joskus ottaisit pääsi pois omasta perseestäsi, niin tajuaisit, että annoin sinulle juuri faktaperusteet kumota vastustajan väitteet muullakin kuin typerällä hekottelulla. Rehtori, my ass.
Anonyymi00036 kirjoitti:
Esimerkit olivat ääripäistä tarkoituksena kuvata, että muslimit suhtautuvat hyvin eri tavoin sharialain käyttöön eri puolilla maailmaa. Sitä ei voi yleistää, että kaikki muslimit haluavat sharialain viralliseksi laiksi. Jos joskus ottaisit pääsi pois omasta perseestäsi, niin tajuaisit, että annoin sinulle juuri faktaperusteet kumota vastustajan väitteet muullakin kuin typerällä hekottelulla. Rehtori, my ass.
Niin ja sinä näemmä et ymmärtänyt alkuunkaan sitä mitä minä kirjoitin. Diktatuurimaissa on pakko uskoa niin kuin johto määrää. Kysymys kuuluu onko siis Suomessa pakko muslimien uskoa sharia-lakiin ja sen täyttöönpanoon?
Anonyymi00031 kirjoitti:
"No kuule olisiko sinulla antaa viitettä tuohon EU.n tekemään "tutkimukseen"?"
Et sinä sitä halua lukea, niin selvää tekstiä jihadistien aikomuksista se on! Sinähän haluat tässäkin asiassa olla pimennossa ja tietämätön mikä viesteistäsi tuleekin selvästi esiin.
"Se kun kuulostaa kummalta jo siksi, että EU ei ole mikään tutkimuslaitos, vaan ..."
Idiootti!!!
Tottakai hallituksilla ja EUlla on tutkimuslaitoksia jotka tutkivat tuhansia eri asioita vuodessa.
" Lisäksi voisit kertoa miten ihmeessä maastopaloa vievät eteenpäin islamin sanomaa?"
Toimivat selväkielisinä varoituksina tulevasta minkä jopa demarit ja kokoomus ovat jo Suomessa noteeranneet.Et sitten laittanut viitettä tuohon ”tutkimukseen”? Niin ja ei EU:lla ole mitään omaa tutkimuslaitosta. Kuten ei ole eduskunnallakaan. Ne ovat kumpikin vallankäytön instituutioita. Tutkimustyötä tekevät mm yliopistot, joilla on laaja itsehallinto. Näin niiden toimia ei voi poliittisesti ohjailla.
Et sitten laittanut viitettä tuohon ”tutkimukseen”? Niin ja ei EU:lla ole mitään omaa tutkimuslaitosta. Kuten ei ole eduskunnallakaan. Ne ovat kumpikin vallankäytön instituutioita. Tutkimustyötä tekevät mm yliopistot, joilla on laaja itsehallinto. Näin niiden toimia ei voi poliittisesti ohjailla.
Poikkeus on tämä laitos:
https://www.consilium.europa.eu/fi/policies/european-research-area/
Mutta ei sekään ole mikään poliitikkojen käsikassara, vaan sen tarkoitus on tuottaa riippumatonta tietoa.- Anonyymi00042
Et sitten laittanut viitettä tuohon ”tutkimukseen”? Niin ja ei EU:lla ole mitään omaa tutkimuslaitosta. Kuten ei ole eduskunnallakaan. Ne ovat kumpikin vallankäytön instituutioita. Tutkimustyötä tekevät mm yliopistot, joilla on laaja itsehallinto. Näin niiden toimia ei voi poliittisesti ohjailla.
" Niin ja ei EU:lla ole mitään omaa tutkimuslaitosta. Kuten ei ole eduskunnallakaan."
EUlla on lukemattomia tutkimuksia menossa joko itse tai toimeksiantoja kuten Suomen hallituksellakin.
- Anonyymi00016
Se on kumma kun esimerkiksi Malesiassa ja Indoneesiassa
ovat hyvän tuntuisia, rauhallisia ja sivistyneitä,
ovat täysin erillaisia kuin nämä lähi-itäläiset jotka Suomenkin pilanneet!
Jos nämä kaikki olisivat kuin Malesialaiset, ei koko maailma olisikaan
suurelta osin näitä kaikkia lähi-itäläisiä vastaan,
ei tuolla olla vastaan Mormoonejakaan, Jehovan Todistajia tai
vaikka Budhalaisiakaan!
Nämä lähi-itäläiset ovat itse sen aiheuttaneet!
Se vastustaminen ei ole rasismia vaan realismia!Ei sulle tule yhtään mieleen se, että Indonesia ja Malesia ovat demokratioita. Sen sijaan lähi-idän maissa on diktatuuri. Jos voisit tältä pohjalta yrittää selvittää asiaa itsellesi....
Ei sulle tule yhtään mieleen se, että Indonesia ja Malesia ovat demokratioita. Sen sijaan lähi-idän maissa on diktatuuri. Jos voisit tältä pohjalta yrittää selvittää asiaa itsellesi....
PS. Ajattele vaikka niin, että miksi Indonesiasta ja Malesiasta ei tule pakolaisia? Olisko syynä se, että siellä heidän ei tarvitse pelätä hengensä puolesta siksi, että he ovat eri mieltä hallituksen kanssa ja voivat sen myös sanoa julkisesti. Sen sijaan jos diktatuurissa menet moista julkisesti sanomaan, niin sen jälkeen et sitten enää mitään sanokkaan, koska ole kuollut.
- Anonyymi00026
Kaukoidän muslimit ovat ystävällisiä eikä heillä ole mahdollisuutta laajentua vaikka Koraani näin käskee. Heitä on lännessä liian vähän tätä varten. Lähi-idän muslimit taasen ovat hoksanneet että heitähän on jo riittävästi nostaa vallankumous länsimaissa.
- Anonyymi00017
Islaminuskoisissa on useita suuntauksia vähän niin kuin kristinuskossakin. Eivät suinkaan kaikki ole väkivaltaisia. Kuitenkin vaarallisimpia ovat ne muslimit, joiden uskontoon kuuluu sharialaki, koska siihen kuuluu vääräuskoisten tappaminen. Mm. juutalaiset ja kristityt kuuluvat juuri niihin jotka heidän mielestä pitää hävittää maapallolta.
- Anonyymi00018
Sehän juuri on syynä jatkuviin Israelin vastaisiin konflikteihin. Ei heidän tavoitteena ole elää rauhassa juutalaisvaltion kanssa. Siksi he eivät ole kertaakaan hyväksyneet esitystä kahdenvaltionmallista, koska he eivät hyväksy ollenkaan Israelia naapurikseen. Heidän tavoitetteena on Israelin valtion tuhoaminen.
- Anonyymi00020
Eikä missään tapauksessa pidä kaikkia tulijoita ottaa sisään, vähän katsoa miltä alueelta ovat tulossa, vaan sellaiset, jotka ovat todellisessa hädässä ja sellaiset jotka työperäisen maahanmuuton statuksella ovat tulossa maahan.
- Anonyymi00021
"Mielen täytyy olla jollain tavalla vääristynyt, jos haluaa vääristellä taivaallista oppia, joka on ollut valmiina alusta saakka ja joka tuli täytetyksi Golgatan ristillä. Kun tarkastellaan moraalia ja etiikkaa, ne ovat Jeesuksessa täydellisiä. Niihin sisältyvät anteeksianto ja armo, ilman joita ihminen ei ole todellinen ihminen. Ilman niitä hänellä ei ole sielussaan sitä rakkautta, joka kuuluu oikealle ihmiselle.
Ihmisen Poika, joksi Jeesus itseään nimittää, on itse rakkaus ja elämä, autuus, onni ja hyväntahtoisuus kaikkia ihmisiä ja koko luomakuntaa kohtaan. Se on kosminen laki. Universaali ja ylivertainen rakkaus on Jeesuksessa Kristuksessa."Miten tämä sinun jeesustelu liittyy siihen mitä kysyin? Eli mitä tehdä maassa oleville muslimeilla, jos kerran teidän mukaan islam on "tappouskonto"?
- Anonyymi00023
Miten tämä sinun jeesustelu liittyy siihen mitä kysyin? Eli mitä tehdä maassa oleville muslimeilla, jos kerran teidän mukaan islam on "tappouskonto"?
Uskon konteksti ei ole siis hallussa, miksi sitten rääpiä Pyhiä asioita?
- Anonyymi00025
Miten tämä sinun jeesustelu liittyy siihen mitä kysyin? Eli mitä tehdä maassa oleville muslimeilla, jos kerran teidän mukaan islam on "tappouskonto"?
"Eli mitä tehdä maassa oleville muslimeilla, jos kerran teidän mukaan islam on "tappouskonto"?"
Puolustautua ja tehdä heille selväksi että ei kannata edes yrittää!! Suomeen nyt ainakaan sharia-laki ei tule. - Anonyymi00029
torre3 kirjoitti:
Aika naurettavaa. Itse asiassa Jeesuksen puheet ovat muiden kirjoittamia tekstejä.
Kukaan ei ole yhtä naurettava, kuin helsinkijokkeri.
- Anonyymi00030
Jankuti, jankuti, jankukuti...
Kysyit aloituksessa asiaa "laitauskovilta", heitä ei näemmä löydy, kuten sinä harhoissasi luulet. Anonyymi00029 kirjoitti:
Kukaan ei ole yhtä naurettava, kuin helsinkijokkeri.
Entä sinun naurettavuutesi?
Anonyymi00025 kirjoitti:
"Eli mitä tehdä maassa oleville muslimeilla, jos kerran teidän mukaan islam on "tappouskonto"?"
Puolustautua ja tehdä heille selväksi että ei kannata edes yrittää!! Suomeen nyt ainakaan sharia-laki ei tule.Sharia-laki ei tule edes islamilaisiin maihin.
- Anonyymi00044
Anonyymi00025 kirjoitti:
Puolustautua ja tehdä heille selväksi että ei kannata edes yrittää!! Suomeen nyt ainakaan sharia-laki ei tule.Suomessa on jo muslimeja, jotka kannattavat sharialakia. Ehkä kannattaisi herätä.
Anonyymi00044 kirjoitti:
Suomessa on jo muslimeja, jotka kannattavat sharialakia. Ehkä kannattaisi herätä.
He ovat ilmeisesti miehiä.
- Anonyymi00024
Nämä Israelilaisetkaan eivät aja autoja väkijoukkoihin
tai muuta sellaista jotain.
Aina on syitä kaikella mutta se vaan on niinkuin on,
olisi ollut NIIN paljon parempi että ei olisi koskaan alkanutkaan EU'ta
niin ei varmasti olisi näitä jo kymmeniä, satoja tuhansia mamumaisia
Suomessa eikä muissakaan LÄNSI-EU-Maissa,
kun eivät vaan millään ole ilmestyneet ITÄ-Euroopan kaduille ja kouluihin!!
Missään Balttian Virossakaan ei ole tätä ongelmaa!
Muuten huomaa Virolaisista vielä enemmän että
he eivät varmasti halua sinne tulijoita!
Hyvä Virolle, huono Suomelle!
Hyvä Puolalle, huono Ruotsille!
Jne.....- Anonyymi00033
Mutta räjäyttelee kännyköitä ja hakulaitteita, se on niin raukkamaista ja ala-arvoista: raakuuden, kierouden ja julmuuden huippu!
ja edustaa Pyhää elämää? Niin minä kysyin taas että mitä tehdä Suomessa jo asuville muslimeille? Saisiko tähän nyt vastausta? Kiitos.
- Anonyymi00039
Niin minä kysyin taas että mitä tehdä Suomessa jo asuville muslimeille? Saisiko tähän nyt vastausta? Kiitos.
Kysytkö tuota sen tähden, että saisit taas räksyttää?
- Anonyymi00041
Niin minä kysyin taas että mitä tehdä Suomessa jo asuville muslimeille? Saisiko tähän nyt vastausta? Kiitos.
"Niin minä kysyin taas että mitä tehdä Suomessa jo asuville muslimeille? Saisiko tähän nyt vastausta? Kiitos."
Vastaan nyt kolmannen kerran, että heille tulee tehdä selväksi että Suomessa turha yrittää sharia-lakia tai hirmuterrorismin kautta ottaa valtaa kuten Espanjassa, Ranskassa ja Englannissa asiat on menossa.
PS. Vastaan tuon saman niin monta kertaa kuin jaksat inttää. Anonyymi00041 kirjoitti:
"Niin minä kysyin taas että mitä tehdä Suomessa jo asuville muslimeille? Saisiko tähän nyt vastausta? Kiitos."
Vastaan nyt kolmannen kerran, että heille tulee tehdä selväksi että Suomessa turha yrittää sharia-lakia tai hirmuterrorismin kautta ottaa valtaa kuten Espanjassa, Ranskassa ja Englannissa asiat on menossa.
PS. Vastaan tuon saman niin monta kertaa kuin jaksat inttää.Etpä mitään tiedä. Espanjassa suurin huoli on ollut Latinalaisesta Amerikasta tulleet jengit, joilla on yhteenottoja.
- Anonyymi00034
"Pride-marssit tuovat mukanaan että muslimit eivät missään nimessä halua tippaakaan intergroitumista, niin inhottavina he pitävät näitä ilmestyksiä ja eläinhahmoja."
Totta tuo, että pride-marssit tuovat lopullisesti esiin että muslimit eivät halua tuollaiseen integroitua.Niinkö? Mutta laitauskovaiset haluavat ottaa osaa myös pride-marssiin? Ymmärsinkö oikein?
Niinkö? Mutta laitauskovaiset haluavat ottaa osaa myös pride-marssiin? Ymmärsinkö oikein?
No minne jäi sinun vastaus?
- Anonyymi00049
Juoppous, pride-marssit, naisten pukeutuminen ja nuorison vallattomuus ovat ainakin asioita joiden vuoksi muslimit eivät halua integroitua länteen.
Anonyymi00049 kirjoitti:
Juoppous, pride-marssit, naisten pukeutuminen ja nuorison vallattomuus ovat ainakin asioita joiden vuoksi muslimit eivät halua integroitua länteen.
Nimenomaan se länsinaisten vapaa pukeutuminen inhottaa muslimeja. Tosin heidän tyttönsä ovat kuten länsitytöt.
- Anonyymi00035
Entistä harvempi tyytyy Golgataan.
- Anonyymi00037
<< Mitäsnäitäoikeintulee
2026-08-22 12:54:45
UUSI
Niin minä kysyin taas että mitä tehdä Suomessa jo asuville muslimeille? Saisiko tähän nyt vastausta? Kiitos. <<
"Anna kysymykseen oma vastauksesi, eikä kukaan muu saa olla eri mieltä – aivan kuten diktaattorillekaan ei saa sanoa vastaan. Katsotaan, mitä ihmiset ovat mieltä mielipiteestäsi tai tuomiostasi."- Anonyymi00038
Mahdoton rasti ja liian monimutkainen tälle.
- Anonyymi00045
Olihan se aivan mieletöntä, että vihervasemmisto halusi ottaa kaikki Gasan pakolaiset tänne. Siinä olisi tullut vain nuoria miehiä, niin kuin Syyriasta v. 2015. Israelin vankiloista vapautui vankeinvaihdossa pelkästään rikollisia.
- Anonyymi00046
Kristinusko ja islam ovat yhtäläisesti tuontitavaraa lähi-idästä. Jos muhamettilaisia aletaan muiluttamaan pois euroopasta, niin kai samaa pitäisi tehdä myös kristityille.
- Anonyymi00047
Kristinusko on uversaalista moraalia ja etiikkaa Jeesuksessa,
se armon uskoa anteeksiantoa Jeesuksen veressä, ja on enemmän kuin oikeudenmukaisuus Agape-rakkautta Jumalalta syntistä ihmistä kohtaan, evakeliumi mikä ilosanoma kun sen ymmärtää ihminen nousee uudelle tasolle ihmiseksi uusi armollinen luonne ja taivaaliset arvot, kuten aikojen alussa oli pyhä elämä. Anonyymi00047 kirjoitti:
Kristinusko on uversaalista moraalia ja etiikkaa Jeesuksessa,
se armon uskoa anteeksiantoa Jeesuksen veressä, ja on enemmän kuin oikeudenmukaisuus Agape-rakkautta Jumalalta syntistä ihmistä kohtaan, evakeliumi mikä ilosanoma kun sen ymmärtää ihminen nousee uudelle tasolle ihmiseksi uusi armollinen luonne ja taivaaliset arvot, kuten aikojen alussa oli pyhä elämä.Puuttuu vaan se Jeesus. Ja toisekseen Jumalan rakkaus puuttuu.
”Anonyymi00022” 2026-08-22 11:21:36: ” Suuri osa sharian kannattajista haluaisi sen koskevan vain perhe- ja omaisuusoikeudellisia kysymyksiä (kuten avioliittoja, avioeroja ja perintöä) oman uskonnollisen ryhmänsä sisällä, ei valtiollisena lakina.”
”Noin puolet amerikkalaisista (49 %) katsoo, että Raamatulla pitäisi olla vähintään "jonkin verran" vaikutusta maan lakeihin.”
Vertaan näitä eli kristillistä fundamentalismia ja islamin fundamentalismia toisiinsa siinä mielessä, että aivan vastaavat jutut heiltä löytyy.
”Anonyymi00017” 2026-08-22 10:00:27: ”Islaminuskoisissa on useita suuntauksia vähän niin kuin kristinuskossakin. Eivät suinkaan kaikki ole väkivaltaisia.”
Näinhän se on. Joten riippuu paljon siitä, miten ”fanaattinen” on, haluaako tuota totuutta edes kuulla.- Anonyymi00050UUSI
Mummonmuori edustaa täällä Arabikansojen Ystävyysseuraa ja siksi hän näkee kaiken musliimeihin liittyvän vain vaaleanpunaisten lasien läpi. Hän ei uskalla sanoa mitään kielteistä islamista ja jos joku paljastaa sen synkän puolen, niin mummonmuori kääntää asian kristittyjen pimeisiin aiheisiin.
Hän harrastaa maalitolppien siirtelyä.
Sharialain toteuttamisesta mummonmuori ei uskalla sanoa mitään, vaikka esim Englannissa se on jo valtava ongelma.
Hän vähättelee fundamenttaalisten muslimien vaikutusta tavallisen muslimin elämään, eikä tajua sitä, tavallinen muslimi joutuu alistumaan noiden fanaatikkojen mielivallan alle.
Jos joku uskaltaa vastustaa heitä, niin siitä on rangaistuksen kuolema.
Arabikansojen Ystävyysseuran eräs pääagenda on, haukkua Israelia ja tehdä siitä jonkinlainen roistovaltio, joka sortaa musliimeita. Siksi mummonmuori haukkuu joka käänteessä Israelia.
Onko mummonmuori koskaan arvostellut islamilaisten maiden toimintaa? EI OLE, sillä jos hän sen tekee, niin tuo seura antaa hänen kuulla kunniansa.
Arabiansojen Ystävyysseura on eräs islamin työkalu, joka yrittää levittää islamia myös Suomeen. Se saa ilmeisesti rahoitusta myös arabimaista. - Anonyymi00053UUSI
”Noin puolet amerikkalaisista (49 %) katsoo, että Raamatulla pitäisi olla vähintään "jonkin verran" vaikutusta maan lakeihin.”
Ovat oikeassa sillä tappaminen ja varastaminen kiellot on otettu Raamatusta aikoinaan. - Anonyymi00058UUSI
Näetkö islamissa tai muslimeissa mitään kritisoitavaa?
Anonyymi00053 kirjoitti:
Ovat oikeassa sillä tappaminen ja varastaminen kiellot on otettu Raamatusta aikoinaan.Sinusta siis esim Japanissa tai Intiassa voi ryöstää ja varastaa ihan vapaasti ilman seuraamuksia, koska siellä ei lueta raamattua?
- Anonyymi00051UUSI
Luukas: 14:26 "Jos joku tulee minun tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni.
Ymmärtäkää mitä tarkoitaa, tämä on äärimmäisesti sanottu.- Anonyymi00052UUSI
Tuo Arabikansojen Ystävyysseura on vasemmiston perustava yhdistys jonka tarkoituksen on Israelin demonisoiminen. Siihen ovat kuuluneet lähes kaikki suomalaiset vasemmistopoiitikot aina Tarja Halosta myöten.
Se on täysin SOKEA palestiinalaisten tekemiin terroristi-iskuihin ja panee niidenkin syyn Israelin piikkiin.
Mummonmuori on tuo järjestön äänitorvi. Anonyymi00052 kirjoitti:
Tuo Arabikansojen Ystävyysseura on vasemmiston perustava yhdistys jonka tarkoituksen on Israelin demonisoiminen. Siihen ovat kuuluneet lähes kaikki suomalaiset vasemmistopoiitikot aina Tarja Halosta myöten.
Se on täysin SOKEA palestiinalaisten tekemiin terroristi-iskuihin ja panee niidenkin syyn Israelin piikkiin.
Mummonmuori on tuo järjestön äänitorvi.Jospa kaikki olisi kuten ennen, eikä olisi jaettu israelilaisia ja palestiinalaisia erilleen.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Mummonmuori on tuo järjestön äänitorvi.Miksi mummonmuori ei vastaa noihin syytöksiin?
Yleensä hän on aina äänessä. - Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Miksi mummonmuori ei vastaa noihin syytöksiin?
Yleensä hän on aina äänessä.Ethän sinäkään vastaa kun kusutään kaunastasi luterilaisuutta kohtaan.
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Ethän sinäkään vastaa kun kusutään kaunastasi luterilaisuutta kohtaan.
Mitä kaunaa?
Tosiasioiden kertominen ei ole kaunaa. - Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Mitä kaunaa?
Tosiasioiden kertominen ei ole kaunaa.Sitä kaunaa mitä kannat sisälläsi luterilaisia kohtaan.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Sitä kaunaa mitä kannat sisälläsi luterilaisia kohtaan.
Etkö pysty todistamaan väitettäsi?
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Etkö pysty todistamaan väitettäsi?
Todistukseksi riittää se 27 haukkumasanna luettelo joita olet täällä luterilaisista käyttänyt
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Todistukseksi riittää se 27 haukkumasanna luettelo joita olet täällä luterilaisista käyttänyt
Sama vanha vitsi. Etkö pysy parempaan?
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Tarkoitako tätä luetteloa:
"Taas on saatananpalvojapedofiili uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa liikkeellä"???
- Anonyymi00055UUSI
”Se, että tekee paljon pahaa – kuten kännyköiden ja hakulaitteiden räjäyttely – on täysin ala-arvoista, vesirajan alapuolelta ja väärältä puolelta. Se on niin iljettävää, ettei se voi olla Jumalasta, joka on rakkaus: Isä, Poika ja Pyhä Henki. Jeesuksen nimessä ja sovitusveressä synnit ovat anteeksi annetut; joka sen uskoo, hän sen saa ja saa autuuden sydämeensä.”
- Anonyymi00056UUSI
Lähetetään Muslimit takas omaan maahan
Tuosta sinun kirjoituksesta voi päätellä ihan suoraan yhden asian. Koulut ovat jääneet käymättä. Sana "muslimit" ei ole erisnimi vaan yleisnimi. Sitä ei siis kirjoiteta isolla kirjaimella vaan pienellä.
Toiseksi Suomi ei voi kansainvälisten sopimusten mukaan lähteä häätämään yhtä ihmisryhmää pois kokonaan Suomesta. Se on rasismia, joka tällä palstalla kyllä kukkiin hyvin vahvana.- Anonyymi00061UUSI
Nyt olet just asian ytimessä.
- Anonyymi00064UUSI
Tuosta sinun kirjoituksesta voi päätellä ihan suoraan yhden asian. Koulut ovat jääneet käymättä. Sana "muslimit" ei ole erisnimi vaan yleisnimi. Sitä ei siis kirjoiteta isolla kirjaimella vaan pienellä.
Toiseksi Suomi ei voi kansainvälisten sopimusten mukaan lähteä häätämään yhtä ihmisryhmää pois kokonaan Suomesta. Se on rasismia, joka tällä palstalla kyllä kukkiin hyvin vahvana.Eihän muslimeja tarvitse ajaa pois maasta, mutta helle pitää opettaa maan tapoja ja maan kieltä.
Maassa maan tavalla.
- Anonyymi00065UUSI
”Jeesuksessa on täydellinen moraali ja etiikka. Hän edustaa universaalia ja kosmista moraalia, joka on yhtä kuin matematiikka, luonnonlait ja luonnonvakiot.
Anteeksianto on kuitenkin enemmän kuin oikeudenmukaisuus – se on Jumalan rakkautta, ja kaikki sovitettiin Golgatan ristillä Jeesuksessa Kristuksessa. Hän koki kaikkein kamalimman kuoleman, ja tässä näkyy Jumalan rakkaus, vaikka se tuntuu absurdilta.
Paavali sanoi: ’Me julistamme ristiinnaulittua Jeesusta, joka on hullutus muille kansoille’, ja niin edelleen.
Te ymmärrättekö, jos ymmärrätte, mitä tarkoitetaan? Jeesuksen moraalia ei voida parantaa; se on täydellistä, se on rakkautta koko sydämestä, ja tätä yhteinen ihmiskunta tarvitsee: yhdistymistä Jeesuksessa.”- Anonyymi00066UUSI
”Jeesuksesta löytyy korkeampi moraali, jota ei tarvitse päivittää. Se on paljon korkeammalla kuin ihmisen moraali – se on todellista agape-rakkautta.”
- Anonyymi00067UUSI
Lännessä taas ollaan suuremmassa hädässä, kuin sitten kommunismin.
Ainoa keino on häätää kaikki islamilaiset....ai että miten taas tarvittaisiin aadoffia.
Anttikin on vaan täys paskiainen, vaikka se, kuin on käsi ojossa.- Anonyymi00071UUSI
Jeesus on kommunisti.
Alkuserakunta toteutti Jeesuskommunismia.
Apt: 2:44 Ja kaikki, jotka uskoivat, olivat yhdessä ja pitivät kaikkea yhteisenä,
2:45 ja he myivät maansa ja tavaransa ja jakelivat kaikille, sen mukaan kuin kukin tarvitsi.
2:46 Ja he olivat alati, joka päivä, yksimielisesti pyhäkössä ja mursivat kodeissa leipää ja nauttivat ruokansa riemulla ja sydämen yksinkertaisuudella,
2:47 kiittäen Jumalaa ja ollen kaiken kansan suosiossa. Ja Herra lisäsi heidän yhteyteensä joka päivä niitä, jotka saivat pelastuksen.
Herra siunasi elämäntavan Jeesuskommunismin: Ja Herra lisäsi heidän yhteyteensä joka päivä niitä, jotka saivat pelastuksen.
kaikki ei pönkitä egoaan rasismilla!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀621033- 82937
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi19886Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R55832Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik208711- 38569
- 43546
- 56544
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni39525Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,37469