Jerusalemin rabbi sanoo ylöstempauksen tapahtuvan 2026

Anonyymi-ap

Moni ei kuulemma saa jännitykseltään kunnolla nukuttua sitä miettiessään, voiko olla totta. Kyseessä on erikoisrabbi Jerusalemista.

55

130

Vastaukset 55

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niinhän hellarit sionistei pitävät pyhinä . Kd kin saisi muuttaa israeliin palvomaan sionisteja ..

• Anonyymi00002

otakaahan lääkkeet, ettei turhia jahkaamisia aina pidä suoltaa palstalle...

on se aivotonta tuo tietin jutut. kyllä te pääsette aikanaan sinne perille, kukaan ei ole elänyt hyvä- kun sata vuotta ja se on siinä.
      MITÄ sitä jahkaa- milloin ja tällöin, silloin ja tuolloin.

Aivan turhaa--- parasta olisi se, että pitäisitte huolta, että HERRA tuntisi tiettiä- ajallaan.

• Anonyymi00003

Rabbit harvemmin tempoilevat. Taitaa olla messiaanijuutalainen.

• Anonyymi00004

Kyllä kait meidän täytyy erikoisrabbin profetiaan luottaa. Hänellä on selkeä näkemys tulevaan. Nykäisy Taivaaseen voi tapahtua ihan milloin vain.
      Pitää valmistautua. Kaikki turha tavara joutaa mennä. Sitä ei Taivaassa tarvita.
      Myykäämme halvalla tai antakaamme antamisen riemusta ilmaiseksi pastoreillemme omaisuutta!

• Anonyymi00005

Meillä on vähän käytetty bajamaja. Taivaassa sitä ei tarvi

• Anonyymi00006

Jeesus tulee maan päälle. Ei täältä ketään pois tempaista. Älä usko helluntailaisten valheisiin.

Ap. t. 1:11

Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

• Anonyymi00013

Minä olen samaa mieltä tuon tempauksen ja helluntalaisten suhteen.0

• Anonyymi00030
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Minä olen samaa mieltä tuon tempauksen ja helluntalaisten suhteen.0

Maasta veto, tempaus ja työntö.
        Painonostotermejä

• Anonyymi00007

Ps. 115:16

Taivas on Herran, maan hän on antanut ihmisille.

• Anonyymi00008

Temppeli ja liitonarkku, laintaulut tulee Jerusalemiin ja lait on voimassa tuhat vuotta. Vasta sitten Henki vuodatetaan kaiken lihan ylle.

Ilm. 3:12

Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.

Ilm. 21:12

Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]

Hepr. 9:4

Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut.

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

• Anonyymi00009

Matt. 5:17

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan."

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

• Anonyymi00010

Paavalin nimeä siellä ei edes tunneta.

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

• Anonyymi00016

"Ilm. 3:12

Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni."

Uusi Jerusalem on vertauskuva Jumalan Hengestä syntyneestä seurakunnasta.
        Se ei siis ole mikään "kaupunkijärkäle", joka laskeutuu taivaasta.

Ilm.21
        9 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä ***NÄYTÄN SINULLE MORSIAMEN***, Karitsan vaimon".
        10 Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja ***NÄYTTI MINULLE PYHÄN KAUPUNGIN, JERUSALEMIN***, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä,

Morsian on Raamatun vertauskuvissa seurakunta.

Ilm. 21:17
        Ja hän mittasi sen muurin: se oli sata neljäkymmentä neljä kyynärää, ***IHMISMITAN MUKAAN***, joka on enkelin mitta.

Hebr.11
        15 Ja jos he olisivat tarkoittaneet sitä maata, josta olivat lähteneet, niin olisihan heillä ollut tilaisuus palata takaisin;
        16 mutta nyt he pyrkivät parempaan, se on TAIVAALLISEEN. Sentähden Jumala ei heitä häpeä, vaan sallii kutsua itseään heidän Jumalaksensa; sillä HÄN ON VALMISTANUT HEILLE KAUPUNGIN.

Gal.4
        22 Onhan kirjoitettu, että Aabrahamilla oli kaksi poikaa, toinen orjattaresta, toinen vapaasta.
        23 Mutta orjattaren poika oli syntynyt lihan mukaan, vapaan taas lupauksen voimasta.
        24 Tämä on KUVANNOLLISTA PUHETTA; nämä naiset ovat KAKSI LIITTOA: toinen on Siinain vuorelta, joka synnyttää orjuuteen, ja se on Haagar;
        25 sillä HAAGAR on Siinain vuori Arabiassa ja VASTAA NYKYISTÄ JERUSALEMIA, joka elää orjuudessa lapsineen.
        26 MUTTA SE JERUSALEM, JOKA YLHÄÄLLÄ ON, ON VAPAA, JA SE ON MEIDÄN ÄITIMME.
        27 SILLÄ KIRJOITETTU ON: "ILOITSE, SINÄ HEDELMÄTÖN, JOKA ET SYNNYTÄ, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies."
        28 Ja te, veljet, olette lupauksen lapsia, niinkuin Iisak oli.
        29 Mutta niinkuin LIHAN MUKAAN SYNTYNYT silloin vainosi HENGEN MUKAAN SYNTYNYTTÄ, niin nytkin.
        30 MUTTA MITÄ SANOO RAAMATTU? "AJA POIS ORJATAR POIKINENSA; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."
        31 Niin me siis, veljet, emme ole orjattaren lapsia, vaan vapaan.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

"Ilm. 3:12

Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni."

Uusi Jerusalem on vertauskuva Jumalan Hengestä syntyneestä seurakunnasta.
        Se ei siis ole mikään "kaupunkijärkäle", joka laskeutuu taivaasta.

Ilm.21
        9 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä ***NÄYTÄN SINULLE MORSIAMEN***, Karitsan vaimon".
        10 Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja ***NÄYTTI MINULLE PYHÄN KAUPUNGIN, JERUSALEMIN***, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä,

Morsian on Raamatun vertauskuvissa seurakunta.

Ilm. 21:17
        Ja hän mittasi sen muurin: se oli sata neljäkymmentä neljä kyynärää, ***IHMISMITAN MUKAAN***, joka on enkelin mitta.

Hebr.11
        15 Ja jos he olisivat tarkoittaneet sitä maata, josta olivat lähteneet, niin olisihan heillä ollut tilaisuus palata takaisin;
        16 mutta nyt he pyrkivät parempaan, se on TAIVAALLISEEN. Sentähden Jumala ei heitä häpeä, vaan sallii kutsua itseään heidän Jumalaksensa; sillä HÄN ON VALMISTANUT HEILLE KAUPUNGIN.

Gal.4
        22 Onhan kirjoitettu, että Aabrahamilla oli kaksi poikaa, toinen orjattaresta, toinen vapaasta.
        23 Mutta orjattaren poika oli syntynyt lihan mukaan, vapaan taas lupauksen voimasta.
        24 Tämä on KUVANNOLLISTA PUHETTA; nämä naiset ovat KAKSI LIITTOA: toinen on Siinain vuorelta, joka synnyttää orjuuteen, ja se on Haagar;
        25 sillä HAAGAR on Siinain vuori Arabiassa ja VASTAA NYKYISTÄ JERUSALEMIA, joka elää orjuudessa lapsineen.
        26 MUTTA SE JERUSALEM, JOKA YLHÄÄLLÄ ON, ON VAPAA, JA SE ON MEIDÄN ÄITIMME.
        27 SILLÄ KIRJOITETTU ON: "ILOITSE, SINÄ HEDELMÄTÖN, JOKA ET SYNNYTÄ, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies."
        28 Ja te, veljet, olette lupauksen lapsia, niinkuin Iisak oli.
        29 Mutta niinkuin LIHAN MUKAAN SYNTYNYT silloin vainosi HENGEN MUKAAN SYNTYNYTTÄ, niin nytkin.
        30 MUTTA MITÄ SANOO RAAMATTU? "AJA POIS ORJATAR POIKINENSA; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."
        31 Niin me siis, veljet, emme ole orjattaren lapsia, vaan vapaan.

Jerusalemin uusi temppeli on todellinen rakennus, ei mikään pelkkä vertauskuva.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Paavalin nimeä siellä ei edes tunneta.

"Paavalin nimeä siellä ei edes tunneta."

Sitähän sinä et voi tietää, sillä vaikka "kaupungin muurissa" ei olisi Paavalin nimeä, niin jossain muualla voi olla.

Sen sijaan Jeesus todistaa, että "kaupunkiin" ei pääse kukaan juutalainen pelkän syntyperän perusteella.

Joh.8
        39 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "JOS OLISITTE AABRAHAMIN LAPSIA, NIIN TE TEKISITTE AABRAHAMIN TEKOJA.
        40 MUTTA NYT TE TAVOITTELETTE MINUA TAPPAAKSENNE, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
        41 Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala".
        42 Jeesus sanoi heille: "JOS JUMALA OLISI TEIDÄN ISÄNNE, NIIN TE RAKASTAISITTE MINUA, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
        43 Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
        44 TE OLETTE ISÄSTÄ PERKELEESTÄ, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut MURHAAJA alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on VALHETTELIJA ja sen isä.

Jumalan sanan eli Jeesuksen todistuksen perusteella siionistit jäävät kyllä "kaupungin" ulkopuolelle.

Ilm.21:27
        Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.

Matt.21
        42 Jeesus sanoi heille: "Ettekö ole koskaan lukeneet kirjoituksista: 'Se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on tullut kulmakiveksi; Herralta tämä on tullut ja on ihmeellinen meidän silmissämme'?
        43 Sentähden minä sanon teille: JUMALAN VALTAKUNTA OTETAAN TEILTÄ POIS JA ANNETAAN KANSALLE, JOKA TEKEE SEN HEDELMIÄ.
        44 Ja joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa."

Matt.23
        37 Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet.
        38 Katso, 'TEIDÄN HUONEENNE ON JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI '.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Jerusalemin uusi temppeli on todellinen rakennus, ei mikään pelkkä vertauskuva.

Ilm. 21:22
        Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä Herra Jumala, Kaikkivaltias, on sen temppeli, ja Karitsa.

Joh.2
        17 Silloin hänen opetuslapsensa muistivat, että on kirjoitettu: "Kiivaus sinun huoneesi puolesta kuluttaa minut".
        18 Niin juutalaiset vastasivat ja sanoivat hänelle: "MINKÄ MERKIN sinä näytät meille, koska näitä teet?"
        19 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Hajottakaa maahan TÄMÄ TEMPPELI, niin minä pystytän sen kolmessa päivässä".
        20 Niin juutalaiset sanoivat: "Neljäkymmentä kuusi vuotta on TÄTÄ TEMPPELIÄ rakennettu, ja sinäkö pystytät sen kolmessa päivässä?"
        21 Mutta hän puhui RUUMIINSA TEMPPELISTÄ.

1. Kor. 3:16
        Ettekö tiedä, että TE OLETTE JUMALAN TEMPPELI ja että Jumalan Henki asuu teissä?

1. Kor. 6:19
        Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat?

2. Kor. 6:16
        Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".

• Anonyymi00011

rymättättylän ruppi sanoi etttä tempaus on ensiviikolla, sitten koivukyllä roppi sanoi että kolmenviikonpäästä on tempaus.

no alkakaa nyt läähättään tapanne mukaan, kun aina heitteleette tyhjää ilmaan.
      minä heitin tuon
      ja sitten keksitään ajan saatossa uusia läähätän ja läkähdyn tempauksia.

mutta- äkää missään vaiheessa lukeko raamattua. se sotkee teitin läähättämiset.

minä en korvaani edes lotkauta - koska kaikki on ajallaan, ja se riittää- koska tapahtuu.

teitin tarinat ei sitten toimi- olkoon räppi- rappi roppi, koppi tahi muu-

• Anonyymi00012

Mikähän tämä erikoisrabbi oikein on ja missä hän on näin todennut. Kiinnostaisi tietää mistä hän on tällaista sisäpiirin tietoa saanut ja mihin toimiin hän on alkanut tempaukseen liittyen. Minua kiinnostaa kovasti tietää tulevasta mutta ei tässä kovin pitkään ole siihen, kun tämä tulee tapahtumaan joten siinä on kaksi vaihtoehtoa ja mikäli tämä profetia ei toteudu taitaa olla lopputilin paikka.

Toisaalta mikäli tämä tapahtuu niin sitten kaikki on vissiin hyvin hänen kannalta katsoen.

• Anonyymi00015

Ei uuvesta Testamentista oo saanut kun ei uuvest testamentist perusta. Joillkin harwoil rapeil on pääsy salattuihn vanhaisiin kirjoituksiin, joista kyseinen rappi kertoiloi että sielt ammentaa.

Juutuupis on. Nimeä en muista.enkä linkkii löyvänyt laittaa ku rapture 2026 suoltaa paljokkaasti linkkeisii.

Tejoriassa 2026 on täysin mahjollinen. Se onko Jumalalta saatu juutalaisille johonkin kirjaan ylöstenpausvuas jo tuhansii vuosii sitten niin siihen en kyl voi uskoo, koska siitä päivästä , ylöstenpauspäivästä............ ......... jne.

Selef Urge

• Anonyymi00014

Kenian lahkopastori kehotti seurakuntalaisiaan paastoamaan, koska heidät piti pikapuoliin temmata taivaaseen.

Lehtitietojen mukaan 300 ruumista löydettiin ja 400 vielä etsittiin.

• Anonyymi00018

Jerusalemin uusi temppeli on rakennus, ei mikään henkiolento eikä vertauskuva.

• Anonyymi00023

Ilm. 21:22
        Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä HERRA JUMALA, KAIKKIVALTIAS, ON SEN TEMPPELI, JA KARITSA.

Joh.2
        17 Silloin hänen opetuslapsensa muistivat, että on kirjoitettu: "Kiivaus sinun huoneesi puolesta kuluttaa minut".
        18 Niin juutalaiset vastasivat ja sanoivat hänelle: "MINKÄ MERKIN sinä näytät meille, koska näitä teet?"
        19 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Hajottakaa maahan TÄMÄ TEMPPELI, niin minä pystytän sen kolmessa päivässä".
        20 Niin juutalaiset sanoivat: "Neljäkymmentä kuusi vuotta on TÄTÄ TEMPPELIÄ rakennettu, ja sinäkö pystytät sen kolmessa päivässä?"
        21 Mutta hän puhui RUUMIINSA TEMPPELISTÄ.

1. Kor. 3:16
        Ettekö tiedä, että TE OLETTE JUMALAN TEMPPELI ja että Jumalan Henki asuu teissä?

1. Kor. 6:19
        Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat?

2. Kor. 6:16
        Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".

Matt.21
        42 Jeesus sanoi heille: "Ettekö ole koskaan lukeneet kirjoituksista: 'SE KIVI, JONKA RAKENTAJAT HYLKÄSIVÄT, ON TULLUT KULMAKIVEKSI; Herralta tämä on tullut ja on ihmeellinen meidän silmissämme'?

1. Piet. 2:5
        ja RAKENTUKAA ITSEKIN ELÄVINÄ KIVINÄ HENGELLISEKSI HUONEEKSI, pyhäksi papistoksi, uhraamaan hengellisiä uhreja, jotka Jeesuksen Kristuksen kautta ovat Jumalalle mieluisia.

• Anonyymi00020

Hellareilla ei ole mitän asiaa uuteen Jerusalemin temppeliin.

Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]

Hepr. 9:4

Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut.

• Anonyymi00024

"Hellareilla ei ole mitän asiaa uuteen Jerusalemin temppeliin."

Ei olekaan, jos palvovat Israelia ja siunaavat siionistimurhaajia.

Siionistijuutalaisillakaan ei ole mitään asiaa sinne.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

"Hellareilla ei ole mitän asiaa uuteen Jerusalemin temppeliin."

Ei olekaan, jos palvovat Israelia ja siunaavat siionistimurhaajia.

Siionistijuutalaisillakaan ei ole mitään asiaa sinne.

Ei sinne pyhää kaupunkiin muita pääse kuin Isrealin 12 heimon jälkeläisiä. Ei sinne Parhamilaisilla ole mitään asiaa ihmisä nurin kaatamaan hurmoshenkien voimalla. Parhami oli kuuluisa homppelimies.

Ilm. 7:4

Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:

Ilm. 21:21

Ja ne kaksitoista porttia olivat kaksitoista helmeä; kukin portti oli yhdestä helmestä; ja kaupungin katu oli puhdasta kultaa, ikäänkuin läpikuultavaa lasia.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ei sinne pyhää kaupunkiin muita pääse kuin Isrealin 12 heimon jälkeläisiä. Ei sinne Parhamilaisilla ole mitään asiaa ihmisä nurin kaatamaan hurmoshenkien voimalla. Parhami oli kuuluisa homppelimies.

Ilm. 7:4

Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:

Ilm. 21:21

Ja ne kaksitoista porttia olivat kaksitoista helmeä; kukin portti oli yhdestä helmestä; ja kaupungin katu oli puhdasta kultaa, ikäänkuin läpikuultavaa lasia.

"Ei sinne pyhää kaupunkiin muita pääse kuin Isrealin 12 heimon jälkeläisiä. Ei sinne Parhamilaisilla ole mitään asiaa ihmisä nurin kaatamaan hurmoshenkien voimalla. Parhami oli kuuluisa homppelimies."

Ei sinne pääse luterilaisetkaan tai muut juutalaisten/ihmisten palvojat, eikä myöskään juutalaiset pelkän syntyperän perusteella.

Joh. 1:47
        Jeesus näki Natanaelin tulevan tykönsä ja sanoi hänestä: "Katso, OIKEA ISRAELILAINEN, jossa ei vilppiä ole!"

Room. 2
        28 Sillä ei se ole juutalainen, joka vain ulkonaisesti on juutalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu;
        29 vaan se on juutalainen, joka SISÄLLISESTI on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on SYDÄMEN YMPÄRILEIKKAUS HENGESSÄ, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta.

Matt. 28:19
        Menkää siis ja TEHKÄÄ KAIKKI KANSAT MINUN OPETUSLAPSIKSENI...

1. Piet.2
        4 Ja TULKAA HÄNEN TYKÖNSÄ, ELÄVÄN KIVEN TYKÖ, jonka ihmiset tosin ovat hyljänneet, mutta joka Jumalan edessä on valittu, kallis,
        5 ja rakentukaa itsekin elävinä kivinä hengelliseksi huoneeksi, pyhäksi papistoksi, uhraamaan hengellisiä uhreja, jotka Jeesuksen Kristuksen kautta ovat Jumalalle mieluisia.
        6 Sillä Raamatussa sanotaan: "Katso, minä lasken Siioniin valitun kiven, kalliin kulmakiven; ja JOKA HÄNEEN USKOO, ei ole häpeään joutuva".
        7 Teille siis, jotka uskotte, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, "on se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, tullut kulmakiveksi"
        8 ja "kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi". Koska he eivät tottele sanaa, niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin.
        9 Mutta TE OLETTE "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, OMAISUUSKANSA, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa;
        10 TE, JOTKA ENNEN "ETTE OLLEET KANSA", MUTTA NYT OLETTE "JUMALAN KANSA", jotka ennen "ette olleet armahdetut", mutta nyt "olette armahdetut".

Jumalalla ei ole kuin YKSI KANSA ja on vain yksi "jalo Öljypuu", johon kuuluvat kaikki "oikeat israelilaiset" ja johon oksastetaan pakanoista kaikki "hengelliset israelilaiset".

• Anonyymi00021

Helluntailaisuus on Amerikasta tuotu paha eksytys ja hersia. Ei ole ollut koskaan tervettä kristinuskoa.

• Anonyymi00029

Ei ole luterilaisuuskaan.
        Luterilainen kirkko on hedelmällisen Katolisen ÄITIkirkon porttotytär.

Ilm.17
        5 Hänen otsassaan oli nimi, jolla on salainen merkitys: "Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten ÄITI."* [Babylon on Rooman peitenimi.][Dan. 4:27; Ilm. 14:8]
        6 Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni. [Ilm. 6:9,10, 12:11, 16:6]

Katolisen porttokirkon porttotyttäriä ovat kaikki muutkin katoliselle ORGANISAATIOperustukselle rakennetut kirkot ja lahkot eli ERISEURAT.

Jumalan HENGESTÄ SYNTYNYT seurakunta on HEDELMÄTÖN, kuten Saara.

Gal.4
        26 Mutta se Jerusalem, joka ylhäällä on, on vapaa, ja se on MEIDÄN ÄITIMME.
        27 Sillä kirjoitettu on: "Iloitse, sinä HEDELMÄTÖN, joka et synnytä...

• Anonyymi00033

Parhami ja Olseni oli aikansa kuuluisimpia homppelimiehiä. Molemmat vietiin vankilaankin niistä asoista.

• Anonyymi00025

Joopa joo.... Kyllä varmaan niin. Täytyy olla todellinen sekopää joka uskoo moisen potaskan.

• Anonyymi00027

niipä niin ja joopa joo

Nyt tämä meni itseltäni ohi, koska tämä on tapahtunut ??
      tai sitten joku puhuu ja ennustaa omiaan :/

29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
      30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
      31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.

Voiko tämä tapahtuma mennä ohi ???

MIKSI te ette itse LUE, mitä on Kirjoitettu ja mitä "puhuttu" !!!

• Anonyymi00036

Kyseessä on auringonpimennys.
        Kuu menee sopivasti auringon eteen. Ei siinä mitään jumalallista ole. Geminidit ja perseidit kylvävät hiekajyviä maan ilmakehää. Näkyvät kirkkaina juovina taivaalla palaessaan. On muitakin tähdenlentoparvia.
        Pasuunan pörinä on aika vaatimatonta kuultavaa.
        Tarina Jumalan pojasta on vain ihmisten kertoma satu.

• Anonyymi00032

Temppeli on rakennus maan päällä, ei syntinen ihminen ole mikään Jumalan temppeli.

Ilm. 3:12

Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.

• Anonyymi00035

Paavalin nimeä siellä ei edes mainita eikä tunneta.

• Anonyymi00042

"Temppeli on rakennus maan päällä, ei syntinen ihminen ole mikään Jumalan temppeli."

Ei tietenkään. Syntisestä ihmisestä tehdään vaan PYLVÄS kannattelemaan Uuden Jerusalemin temppelin kattoa. Teitä voitokkaita kristittyjä odottaa siis loistava tulevaisuus PYLVÄSPATSAINA.

"Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin"

Nyt kannattaakin kilvoitella kovasti, jotta voittaisi ja pääsisi osalliseksi pylväspatsaan ikuisesta olemassaolosta - elämästähän ei tietenkään voi patsaan kohdalla puhua - mutta onhan sekin parempi kuin joutua ikuisesti kärventymään kirkkoisien keksimässä ikuisessa piinahelvetissä.

Kilvoittelemisessa auttaa juurikin tuo "aivot narikkaan" asenne.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Paavalin nimeä siellä ei edes mainita eikä tunneta.

"Paavalin nimeä siellä ei edes mainita eikä tunneta."

Mainitaanko sinun nimesi ?

Ai ei mainita...

No sitten et varmaan sinäkään ole siellä.

• Anonyymi00045

"Temppeli on rakennus maan päällä, ei syntinen ihminen ole mikään Jumalan temppeli."

Eipä tietenkään...eikä Jeesuskaan ole mikään kulmakivi.

Raamattu on siis aivan höpökirja.

• Anonyymi00034

Toivottavasti kaikki maailman"uskovaiset" tempaistaan täältä pois koska sitten meille normaaleille ihmisille koittaa paratiisi...ajatelkaas Trump Netanjahu Räsänen seuraajineen plus kaikki muslimit ynnä muut hihhulit!

• Anonyymi00040

No en usko, että kaikki muslimit on hihhuleita, sillä jokaisessa kansassa on toisinajattelijoita. Eiväthän kaikki kristitytkään ole hihhuleita, kuten esim nämä Israelin palvojat ja trumpistit, vaan paljon on aivan tapakristittyjä.

Eivät muslimit ole ihmisinä sen kummempia, mutta Israel on vuosikymmeniä levittänyt omaa propagandaansa Netanjahun johdolla, kunnes nyt on naamiot tippuneet siionisteiltakin ja ovat osoittautuneet samanlaisiksi fundamentalistisiksi hulluiksi kuin nuo teokraattisten muslimivaltioiden psykopaattoijohtajatkin.

• Anonyymi00037

Melko epätarkka tuo erikoisrabbin ennustus, kuukausia vielä jäljellä. Lahkoissa on totuttu tarkkoihin päivämääriin.

• Anonyymi00038

Matt.24:30 Ja silloin näkyy Ihmisen Pojan merkki taivaassa, ja silloin kaikki sukukunnat maassa parkuvat ja saavat nähdä Ihmisen Pojan tulevan pilvissä suurella voimalla ja kunnialla. Biblia (1776) Mark.14:62. Ilm.1:7.

• Anonyymi00039

Matt.26:64 Sanoi Jesus hänelle: sinäpä sen sanoit; kuitenkin sanon minä teille: tästedes pitää teidän näkemän Ihmisen Pojan istuvan voiman oikialla puolella ja tulevan taivaan pilvissä. Biblia (1776) Ps.110:1. Dan.7:13-14. Matt.16:27.

• Anonyymi00041

Mark.13:27 Ja silloin hän lähetti enkelinsä ja kokoo valittunsa neljästä tuulesta hamasta maan äärestä niin taivaan ääriin asti. Biblia (1776)

• Anonyymi00044

Matt.13:39 Vihollinen, joka ne kylvi, on perkele; elonaika on maailman loppu; elonmiehet ovat enkelit. Biblia (1776) Jooel.3:13. Ilm.14:15-20.

• Anonyymi00046

Jälkikäteen Kristillisten kirkkojen sekaan ilmestyneet lustelahkot temmataan ensin pois, jotta Jeesus voi tulla rauhassa takaisin maan päälle.

Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Jälkikäteen Kristillisten kirkkojen sekaan ilmestyneet lustelahkot temmataan ensin pois, jotta Jeesus voi tulla rauhassa takaisin maan päälle.

Ufot hoitaa lahkojen pois tempaamisen, mitä ne jo harjoittelee Amerikassa.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Ufot hoitaa lahkojen pois tempaamisen, mitä ne jo harjoittelee Amerikassa.

Sieltähän ne lahkot on tänne tuotu.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00046 kirjoitti:

"Jälkikäteen Kristillisten kirkkojen sekaan ilmestyneet"...

Ei ole olemassa mitään kristillisiä kirkkoja, sillä kaikki ne ovat antikristillisiä, ihmisten kyhäämiä epäuskon temppeleitä, jotka ovat syrjäyttäneet Jeesuksen eli Jumalan Sanan ainoana pelastajana/lunastajana sekä välittäjänä Jumalan ja ihmisten välillä.

"lustelahkot temmataan ensin pois, jotta Jeesus voi tulla rauhassa takaisin maan päälle."

Missä tällaisia satuja kerrotaan?

Ja miksi lustelahkot estäisivät Jeesuksen tulemista yhtään sen enempää kuin lustekirkotkaan ?

Keksit omasta päästäsi juttuja.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

"Jälkikäteen Kristillisten kirkkojen sekaan ilmestyneet"...

Ei ole olemassa mitään kristillisiä kirkkoja, sillä kaikki ne ovat antikristillisiä, ihmisten kyhäämiä epäuskon temppeleitä, jotka ovat syrjäyttäneet Jeesuksen eli Jumalan Sanan ainoana pelastajana/lunastajana sekä välittäjänä Jumalan ja ihmisten välillä.

"lustelahkot temmataan ensin pois, jotta Jeesus voi tulla rauhassa takaisin maan päälle."

Missä tällaisia satuja kerrotaan?

Ja miksi lustelahkot estäisivät Jeesuksen tulemista yhtään sen enempää kuin lustekirkotkaan ?

Keksit omasta päästäsi juttuja.

Äitikirkon keksimiä antikristillisiä kirkkohorinoita, jolle organisaatioperustukselle kaikki nykyisen "kristikunnan" porttokirkot ja -lahkot on enemmän tai vähemmän rakennettu.

https://usercontent.one/wp/katolinen.fi/wp-content/uploads/2024/08/KKK-1.OSA-2.JAKSO-3.L-683-1065.pdf?media=1741678714
        1. osa
        KIRKKO JUMALAN SUUNNITELMASSA

KIRKON SYMBOLIT
        755. ”Kirkko on viljelysmaa, Jumalan pelto.137 Tässä pellossa kasvaa ikivanha öljypuu, jonka pyhänä juurena olivat patriarkat ja jossa juutalaisten ja pakanoiden sovitus tapahtuu ja kerran tulee tapahtumaan.138 Taivaallinen tarhuri on istuttanut kirkon ikään kuin valitun viinitarhan.139 Tosi viinipuu on Kristus, joka antaa oksille elämän ja hedelmällisyyden, nimittäin meille, jotka kirkon kautta pysymme hänessä, sillä ilman häntä emme voi tehdä mitään”140.141 795

KIRKKOA ON KUVATTU JO MAAILMAN ALUSTA ASTI
        760. ”Maailma luotiin kirkkoa silmällä pitäen”, sanoivat alkuaikojen kristityt.153 Jumala on luonut maailman osallistumaan hänen jumalalliseen elämäänsä. Osallisuus syntyy siten, että ihmiset kootaan Kristukseen, ja tämä
        ”kokoaminen” on kirkko. Kirkko on kaiken olemassa olevan päämäärä.154 Jumala salli tuskallisetkin tapahtumat, kuten enkelien lankeamisen ja ihmisen
        synnin ainoastaan tilaisuutena ja välineenä, joilla hän osoitti käsivartensa
        koko voiman ja lahjoitti maailmalle rakkautensa täysimääräisenä: 294, 309

KIRKON PERUSTAJA ON JEESUS KRISTUS
        763. Pojan tehtävä ja hänen lähettämisensä peruste on se, että hän toteuttaa
        aikojen täyttyessä Isänsä pelastussuunnitelman.163 ”Sillä Herra Jeesus pani
        alulle kirkkonsa julistamalla hyvää sanomaa, nimittäin Jumalan valtakunnan
        saapumista, joka kirjoituksissa oli luvattu jo vuosisatoja sitten.”164 Täyttääkseen Isän tahdon Kristus perusti maan päälle taivasten valtakunnan. Kirkko
        on ”mysteerinä jo läsnäoleva Kristuksen valtakunta”.165 541

KIRKKO ON UNIVERSAALINEN PELASTUKSEN SAKRAMENTTI
        775. ”Kirkko on Kristuksessa ikään kuin sakramentti, eli mitä läheisimmän
        Jumala-yhteyden ja koko ihmiskunnan ykseyden merkki ja välikappale.”201
        Kirkon ensimmäinen päämäärä on olla ihmisten mitä läheisimmän Jumalayhteyden ”sakramentti”. Koska ihmisten keskinäinen yhteys perustuu yhteyteen Jumalan kanssa, kirkko on myös ihmiskunnan ykseyden sakramentti.
        Ykseys on jo alkanut kirkossa, sillä se kokoaa ihmisiä ”kaikista maista, kaikista kansoista ja heimoista ja kielistä” (Ilm. 7:9). Samalla kirkko on tämän
        vielä täyttymättömän ykseyden täyden toteutumisen ”merkki ja väline”.360

776. Sakramenttina kirkko on Kristuksen työväline. Kirkko on Kristuksen
        käsissä ”kaikkien ihmisten lunastuksen välikappale”,202 ”kaiken käsittävä pelastuksen sakramentti”,203 jonka välityksellä Kristus ”samalla kertaa ilmoittaa ja toteuttaa Jumalan ihmisiä kohtaan tunteman rakkauden”.204 Se on ”Jumalan ihmiskuntaa kohtaan tunteman rakkauden näkyvä projekti”.205 Tämä
        rakkaus tahtoo, ”että koko ihmiskunta muodostaisi yhden ainoan Jumalan
        kansan, että se kasvaisi yhdeksi Kristuksen ruumiiksi ja rakentuisi yhdeksi
        Pyhän Hengen temppeliksi”.206 1088

780. Maailmassa kirkko on pelastuksen sakramentti, Jumalan ja ihmisten
        välisen yhteyden merkki ja välikappale.

• Anonyymi00049

Ilm.14:18 Ja toinen enkeli läksi alttarista, lolla oli valta tulen päälle, ja huusi suurella äänellä sille, jolla terävä sippi oli, ja sanoi: sivalla terävällä sirpilläs, ja leikkaa ne viina-oksan versot maan päältä; sillä hänen viinamarjansa ovat kypsyneet. Biblia (1776)

• Anonyymi00050

2Kor.5:1 Sillä me tiedämme, että jos tämän majan meidän maallinen huone puretaan, meillä olevan rakennuksen Jumalalta, huoneen, ei käsillä tehdyn, joka on ijankaikkinen taivaissa. Biblia (1776)

• Anonyymi00051

Mark.4:29 Mutta kuin hedelmä tulee edes, lähetti hän kohta sinne sirpin; sillä elonaika on läsnä. Biblia.

• Anonyymi00054

1Tess.4:17 Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilviin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme. Biblia (1776) Joh.12:26. 14:3. 17:24. 1Tess.1:10.

• Anonyymi00055

Paavali oli murhamies, pyöveli ja yritti keksiä teorioita piilopaikoista ettei olisi joutunut tuomiolle teoistaan.

Ap. t. 26:10

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

Ei ketään mihinkään pilven päälle eikä taivaaseen tempaista.

1. Piet. 1:17

Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Paavali oli murhamies, pyöveli ja yritti keksiä teorioita piilopaikoista ettei olisi joutunut tuomiolle teoistaan.

Ap. t. 26:10

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

Ei ketään mihinkään pilven päälle eikä taivaaseen tempaista.

1. Piet. 1:17

Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika.

"Paavali oli murhamies, pyöveli ja yritti keksiä teorioita piilopaikoista ettei olisi joutunut tuomiolle teoistaan."

Ja sinä olet siionistien valheita levittelevä eksyttäjä, sillä ei Paavalilla ollut (ennen uskoontuloaan) silloisessa yhteiskunnassa mitään pelättävää, eikä siis tarvetta myöskään piiloutua.

Miksi et kirjoittele nykyisten siionistien murhista?

He ovat murhanneet kymmeniä tuhansia ihmisiä - naisia ja lapsia - joten Paavali oli pieni tekijä näiden murhamiesten rinnalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      25
      1645
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1387
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1171
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      77
      1114
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      799
    6. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      747
    7. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      746
    8. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      64
      667
    9. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      656
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      639
    Aihe