Pakoputkettomia mopoja liikenteessä, erityisesti Mäkikalliontielle ja Kalliovuorentielle päivittäiset tarkastukset arki iltaisin ja viikonloppuisin.
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Ilmoitin eilen 112 ,5-10 mopedia ei ole vielä kuulemma miitti mihin puututtaisiin ja mopoilla saa kuulemma ajella,löin luurin kiinni koska oli mielestäni töykeä ja ala-arvoinen vastaus.Täytyy ottaa muut konstit käyttöön.
- Anonyymi00002
Poliisille helppo rasti, ajaa vain Mäkikalliontie 6 pihaan, siitä talosta löytyy Ahonkylän pahin melun aiheuttaja.
- Anonyymi00005
Ei kai ne kaikki oo Lepistön kakaroota
- Anonyymi00006
Puhuttiinkin pahimmasta melun aiheuttajasta.
- Anonyymi00007
Nyt olis taas hyvä aika
- Anonyymi00009
Ei tarviis mp- poliisia,riittää polkupyörä ja 8mm avain millä hakee kilvet Lepistööltä,josko niitä edes on.
- Anonyymi00010
Yöllä kannattaa vetää Nato-lankaa tien yli.
- Anonyymi00013
Ootko hieman kipee??? Ai niinkuin sielä hyppyri mäessä Lahdessa,mis yhdeltä lähti henki?? Ei kait siinä,jos tykkää tuomikylälääläänen maalaispoika vankilas saada hanuriinsa moccamunaa niin et hanuri on, kuin klounin taskut! Ja vaipois kulkee loppu elämänsä!! !noh mikäs minä olen,tuomitsemaan!
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ootko hieman kipee??? Ai niinkuin sielä hyppyri mäessä Lahdessa,mis yhdeltä lähti henki?? Ei kait siinä,jos tykkää tuomikylälääläänen maalaispoika vankilas saada hanuriinsa moccamunaa niin et hanuri on, kuin klounin taskut! Ja vaipois kulkee loppu elämänsä!! !noh mikäs minä olen,tuomitsemaan!
Isukki se näköjään lapsiaan yrittää puoltaa,koska teinit ei muista Lahden tapausta.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Isukki se näköjään lapsiaan yrittää puoltaa,koska teinit ei muista Lahden tapausta.
Onneks ei oo pitkää paperia pankkiin,jostain tuomikylän tönöstä!!niinkuin monel tuomikylälälääsel!ja onneks ei ole tullu,hankittua, lapsia!tulevaan islami valtioon!niih!
- Anonyymi00011
Täällä Ahonkylässä saa mopoilijat perseillä ihan vapaasti, poliiseja ei tunnu kiinnostavan, nyt parhaillaankin kuuluu Kalliovuorentieltä mankin keulituksesta johtuvaa kaasun pumppaus, ajais nyt jo vihdoin jonku auton kylkeen ja taittais niskansa.
- Anonyymi00012
Joo,pidetään peukkuja
- Anonyymi00015
Ahonkylään tulisi mielestäni julistaa kansallinen hätä tila mopoja ilman äänenvaimentimia ynnä muuta voimia kaikille ahonkylässä kärsiville
- Anonyymi00017
Videolle niiden kaahailua ja poliisille nettivinkkinä...hakoovat kilivet ym.pois
- Anonyymi00018
Jos vielä annat osoitteen???
- Anonyymi00019
- Anonyymi00020
Eiku se mihinkä näitä videoita
- Anonyymi00022
Desibelien seuranta ja kieltoon kaikki äänirajoitukset ylittävät. Ajoneuvot viikoksi poliisin varastoon tai muuta vastaavaa.
- Anonyymi00023UUSI
BoooBooo!!!!!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561