https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012224318.html
Tämäkin uutinen osoittaa, että rangaistusikärajaa on alennettava kiireesti Suomessa.
Vuosaaren lapsijengi syyllistyi uuteen rikokseen.
16
88
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
MEDIA -EI Kerro , mutta ne ovat MaahanMuuttajien - HÄIRIKKÖJÄ - !
- Anonyymi00002
Juuri näin ja Suomen media pimittää tosiasiat näistä kansalta.
- Anonyymi00003
Uudet tennarit ja pennosia vaan...
- Anonyymi00006
Uudet klefjut vimpan päälle on pieni juttu. Mutta se yhteiskuntarauha on hukassa.
- Anonyymi00018
Kun näiden matu rikollisten oikeudet on tärkeämpiä kuin oikeiden suomalaisten oikeudet? Tuskinpa näistä ryöstäjästä mitään kunnon kansalaisia koskaan tulee, ei muuta kuin kasvatuslaitoksiin ja muihin masentaviin paikkoihin? Varmaan huumekauppiaan tai poliisin luoti ne lopettaa?
- Anonyymi00004
Kesäksi rauhoitui ympäristö, koska perheet lomailivat joko kotimaissaan tai muualla. Meidänkin muslimiperhekunnat häipyivät suurelta osin lomailemaan. Sai silmät ja korvat levätä vähän aikaa.
- Anonyymi00005
Varmaan mahdollinen uusi Demarihallitus puittuu asiaan. Demarithsn ovat heränneet siihen, että Suomessa olevat KelaGoldtilsisetkin syyllistyvät rikoksiin, väkivaltaan koko skaalalla.
Onnea yritykselle:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/099dd733-f76f-48c8-b94c-423e88d6e980 - Anonyymi00007
...vai poliisin tietolähde toimintaa luomassa kaaosta yhteiskuntaan jo nyt näin.
- Anonyymi00008
On se kumma ettei yhteiskuntamme voi näille porukoille mitään! Onhan meillä laitoksia ongelmanuorille mihin voisi sijoittaa pois rikoksia tekemästä! Mikä mättää???
- Anonyymi00011
Ei ne mitään sosiaalikuraattoreita kuuntele tai ymmärrä, kipua niille pitää tuottaa, sitä kaikkein pöljinkin ymmärtää. Halolla päähän ja itämereen.
- Anonyymi00009
amatsoneja
- Anonyymi00010
ne on arabeja ja mustia, ei niihin saa koskea. sehän olisi raismia.
- Anonyymi00013
Olisi hyvä lahdata jo kohtuun.
- Anonyymi00015
Helsingin murre on nykyään somali.
- Anonyymi00016
Olet täsmälleen oikeassa.
- Anonyymi00019
Aloituksessa mainittu ilmiö kertoo kaiken tämän päivän suomesta! Normaali järjen käyttö on kadoksissa, mistään räkänokkien rötöstelyistä ei seuraa yhtään mitään rangaistuksia, etteikullanmurut vaan saa mitään traumoja. Vaingoniloisena odottelemme tuo paskasakin aikuistumista😁
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa401066Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83877- 164867
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105824Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29765Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒195688Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40653- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu118553Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12515On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as6510- 39485
- 57475
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 73461
- 55457