Jeesuksen 12 apostolia olivat, ovat nämä

Anonyymi-ap

Jeesus valitsi ITSE kaikki aposolinsa. (SE ei ollut ihmisille kuuluvaa hallintovallan oikeutta!

Kun JUUDAS lankesi pois, Jeesus ITSE valitsi apostoliksi Paavalin. Apt 9. luku.

Koska? Ihmisten valitsema Mattias, Apt 1. luvussa - EI ollut Jeesuksen valitsema.

ON huomattava, että VAIN Jesuksella oli Jumalalta oikeus valita apostolinsa.

Mattias? On siksi kokonaan "kadonnut" UT.n kirjoituksista.

Pakanain apostolina Paavali onkin tehnyt valtaisan työn.

Siitä KAIKKI hengelliset uskovat Jumalaa edelleen kiittävät.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19466206/miksi-paavali-ei-ollut-quotehdollaquot-eraassa-luettelossa--(13-7-2026)

18

<50

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jeesuksen veljien Juutalaisten murhamiehet ja pyövelit eivät ole mitään Jeesuksen apostoleita.

Ap. t. 26:10

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

Matt. 25:40

Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.

• Anonyymi00002

Matt.25
      40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
      41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.

• Anonyymi00003

Paavalilevy päässyt jäämään päälle ja se soi nyt niin kauan kunnes levy kuluu puhki tai neula kuluu pois.

• Anonyymi00004

no ei oo pakko seurata

• Anonyymi00005

ootko sä pihalla ei nyt oo enää vinyylilevyjä

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

ootko sä pihalla ei nyt oo enää vinyylilevyjä

Älä valehtele, ovat jopa aika hyvissä hinnoissa.

• Anonyymi00007

Pakkohan niitä on vielä olla kun Paavalilevy pyörii niin ahkerasti, mutta mitään muuta levyä ei voi edes yhtä kierrosta pyöräyttää.

• Anonyymi00008

Sitten jotkut herkkähipiät ei kestä yhden yhtää mainintaa homoista tai siitä että Jeesus ei viettänyt sapattia. Heti on raivarit miten sama levy pyörii.

Outoa väkeä.

• Ei fiktiivinen jeesus mitään valinnut, sen tekivät fiktion kirjoittajat vuosikymmeniä fiktiivisen jeesuksen sävelletyn kuoleman jälkeen.

Yhtään aikalaismainintaahan ei kuolleitakin herättäneestä jeesuksesta löydy. Ajatelkaas uskonharhaiset sitä!

• Anonyymi00009

sä et tunne historiaa

• UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

sä et tunne historiaa

Tähän alle aikalaismaininnat historiallisesta jeesuksesta.

Tarkista kuitenkin mainintojen tekijöiden syntymäajat ennen kirjaamista, saa suorittaa!

• Anonyymi00010

Sama jatkuu vaikka viesti on mennyt perille

• Anonyymi00011
      UUSI

Jeesus ilmestyi onneksi siinä vaiheessa kun ihmisen evoluutio oli jo sentään niin pitkälle kehittynt, että ihminen osasi jo lukea ja kirjoittaa. Niin saatettiin kirjoittaa ylös tapahtumia siitä mitä oli. tapahtunut, mitä oli puhuttu sekä kuvattu sen aikaiset uskonnolliset ja hengelliset tapahtumat niin tarkasti, että ne ovat kuin tätä päivää. Ei ihminen ole yhtään siitä ajasta kehittynyt, vaan kirjoittelee yhä samalla tavalla. Ehkä vähän enemmän jankkaa samoja asioita.

• Anonyymi00012
        UUSI

Ja totuus on se, että mikään Jeesuksesta raamattuun kirjoitettu ei ole historiallinen tapahtuma, minkään evankeliumin kirjoittajaa ei edes todellisuudessa tiedetä, tarinat eivät ole mitään historiankirjoitusta, eivärkä ne ole mitään silminnäkijäkertomuksia.

Ainoa ihmekin on vain se, että 1940-luvulla löytyi autiomaan hiekkaan piilotettuna 300-luvulla piilotettu viides evankeliumi, mikä antaa Jeesuksesta edes realistisemman kuvan - sen olisi merkinnyt ylös Jeesuksen kaksoisveli.

Se sisältää 114 Jeesuksen opetuslausetta, ilman raamatun legendanomaista sidekerrontaa.

Sitä pidetään aidoimpana Jeesuksena ilman Paavalin luomaa Kristus-kulttia. Aivan varmasta on paljon tietoa, jota ei meille ole kerrottu, koska historiallinen Jeesus on kristinuskon uhka.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ja totuus on se, että mikään Jeesuksesta raamattuun kirjoitettu ei ole historiallinen tapahtuma, minkään evankeliumin kirjoittajaa ei edes todellisuudessa tiedetä, tarinat eivät ole mitään historiankirjoitusta, eivärkä ne ole mitään silminnäkijäkertomuksia.

Ainoa ihmekin on vain se, että 1940-luvulla löytyi autiomaan hiekkaan piilotettuna 300-luvulla piilotettu viides evankeliumi, mikä antaa Jeesuksesta edes realistisemman kuvan - sen olisi merkinnyt ylös Jeesuksen kaksoisveli.

Se sisältää 114 Jeesuksen opetuslausetta, ilman raamatun legendanomaista sidekerrontaa.

Sitä pidetään aidoimpana Jeesuksena ilman Paavalin luomaa Kristus-kulttia. Aivan varmasta on paljon tietoa, jota ei meille ole kerrottu, koska historiallinen Jeesus on kristinuskon uhka.

Raamatun tarina on ihan oma tarinansa, sitä ei edes pidä sotkea historialliseen Jeesukseen - onko hän, vai joku toinen, sitten toiminut esikuvana raamatun tarinalle, ehkä sekin on epäselvää. Mutta raamatun tarinan motiivi ei todellakaan ole mikään jalo tarina ihmisen hyvyydestä, vaan pahuudesta.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Raamatun tarina on ihan oma tarinansa, sitä ei edes pidä sotkea historialliseen Jeesukseen - onko hän, vai joku toinen, sitten toiminut esikuvana raamatun tarinalle, ehkä sekin on epäselvää. Mutta raamatun tarinan motiivi ei todellakaan ole mikään jalo tarina ihmisen hyvyydestä, vaan pahuudesta.

On huomioitava, että.pääosin tekstit ovat todella tuhansia vuosia vanhoja, on outoa, jos kukaan suhtautuisi niihin, kuin ne olisivat tätä päivää.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

On huomioitava, että.pääosin tekstit ovat todella tuhansia vuosia vanhoja, on outoa, jos kukaan suhtautuisi niihin, kuin ne olisivat tätä päivää.

Voi olla, että raamatun tarinasta oikeasti saataisiin jotakin järkevääkin irti, jos se edes ymmärrettäisiin oikein, mutta tällä hetkellä jo tuokin on iso ongelma.

• Anonyymi00016
      UUSI

Kun kirjoittaminen oli silloin niin vaivalloista niin piti tietenkin kirjoittaa selkeästi eikä voinut miljoonaa kertaa jankata samaa asiaa jos aikoi että jotain valmista tuli. Ei voinut tuhannesti kirjoittaa että kaikki on kirottua saatanaa kun sen oikein ymmärtää, vaan sen minkä kirjoitti, mitä kerralla sattua kohdalleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      25
      1645
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1387
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1171
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      77
      1114
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      799
    6. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      747
    7. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      746
    8. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      64
      667
    9. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      656
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      639
    Aihe