Heterojen arvostus 0 ssa

Anonyymi-ap

Sairas pervojen maailma 2026.

6

<50

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hakutulos
      väkiv:ut:x
      1. Ap.t. 21:35 Ja kun Paavali tuli portaille, täytyi sotamiesten kantaa häntä kansan väkivallan tähden;

2. Ap.t. 24:7 Tahdoimme tuomita hänet oman lakimme mukaan, mutta sadanpäämies Lysias tuli paikalle ja riisti väkivalloin hänet käsistämme ja vei hänet pois. Sadanpäämies sanoi, että niiden, jotka tahtovat esittää syytteen häntä vastaan, on tultava sinun luoksesi. *)

3. Room. 1:30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,

4. 1.Tim. 1:13 minut, entisen pilkkaajan ja vainoojan ja väkivallantekijän. Mutta minä sain laupeuden, koska olin tehnyt sitä tietämättömänä, epäuskossa;

5. 2.Tim. 3:4 pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;

5 osumaa 5 jakeessa väkiv:ut:x

• Anonyymi00002

Ensimmäinen kirje Timoteukselle luku 1. (1.Tim. 1)
      1. Paavali, Kristuksen Jeesuksen apostoli, Jumalan, meidän vapahtajamme, ja Kristuksen Jeesuksen, meidän toivomme, asettama,

2. Timoteukselle, oikealle pojallensa uskossa. Armo, laupeus ja rauha Isältä Jumalalta ja Kristukselta Jeesukselta, meidän Herraltamme!

3. Niinkuin minä Makedoniaan lähtiessäni kehoitin sinua jäämään Efesoon, käskeäksesi eräitä kavahtamaan, etteivät vieraita oppeja opettaisi

4. eivätkä puuttuisi taruihin ja loppumattomiin sukuluetteloihin, jotka pikemmin edistävät turhaa mietiskelyä kuin Jumalan armotaloutta, joka perustuu uskoon, niin kehoitan nytkin.

5. Mutta käskyn päämäärä on rakkaus, joka tulee puhtaasta sydämestä ja hyvästä omastatunnosta ja vilpittömästä uskosta.

6. Muutamat ovat hairahtuneet niistä pois ja poikenneet turhiin jaarituksiin,

7. tahtoen olla lainopettajia, vaikka eivät ymmärrä, mitä puhuvat ja minkä varmaksi väittävät.

8. Mutta me tiedämme, että laki on hyvä, kun sitä lain mukaisesti käytetään

9. ja tiedetään, että lakia ei ole pantu vanhurskaalle, vaan laittomille ja niskoitteleville, jumalattomille ja syntisille, epähurskaille ja epäpyhille, isänsä tappajille ja äitinsä tappajille, murhamiehille,

10. haureellisille, miehimyksille, ihmiskauppiaille, valhettelijoille, valapattoisille ja kaikelle muulle, mikä on tervettä oppia vastaan -

11. autuaan Jumalan kirkkauden evankeliumin mukaisesti, joka on minulle uskottu.

12. Minä kiitän häntä, joka minulle on voimaa antanut, Kristusta Jeesusta, meidän Herraamme, siitä, että hän katsoi minut uskolliseksi ja asetti palvelukseensa

13. minut, entisen pilkkaajan ja vainoojan ja väkivallantekijän. Mutta minä sain laupeuden, koska olin tehnyt sitä tietämättömänä, epäuskossa;

14. ja meidän Herramme armo oli ylen runsas, vaikuttaen uskoa ja rakkautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.

15. Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä olen suurin.

16. Mutta sentähden minä sain laupeuden, että Jeesus Kristus minussa ennen muita osoittaisi kaiken pitkämielisyytensä, esikuvaksi niille, jotka tulevat uskomaan häneen, itsellensä iankaikkiseksi elämäksi.

17. Mutta iankaikkiselle kuninkaalle, katoamattomalle, näkymättömälle, ainoalle Jumalalle, kunnia ja kirkkaus aina ja iankaikkisesti! Amen.

18. Tämän käskyn minä annan sinun toimitettavaksesi, poikani Timoteus, aikaisempien, sinusta lausuttujen ennustusten mukaisesti, että niiden nojalla taistelisit jalon taistelun,

19. säilyttäen uskon ja hyvän omantunnon, jonka eräät ovat hyljänneet ja uskossaan haaksirikkoon joutuneet.

20. Niitä ovat Hymeneus ja Aleksander, jotka minä olen antanut saatanan haltuun, kuritettaviksi, etteivät enää pilkkaisi.

• Anonyymi00004

Heterot ovat todellakin syrjäytetty. Kaikenlaiset elinkelvottomat perverssit saavat paistatella positiivisessa valossa ja huomion keskipisteenä. On trendikästä olla joku perverssi, mutta hetero - hyi sentään kuinka taantumuksellista.
      Ei synny lapsia ja suomalaiset katoavat kansojen joukosta... ja sen tekivät suomalaiset ihan itse. Ei käy sääliksi!

• Anonyymi00005

No miksi sinä et arvosta heteroja? Minä olen hetero ja arvostan itseäni. Eikä kukaan eikä mikään minun heterouttani ja sen arvostusta ole mitenkään uhannut.

• Anonyymi00006

Et ymmärtänyt edellistä kirjoittajaa!
        Hän tarkoitti, että juuri oikeasti arvokkaat ihmiset eli heterot ovat kärsineet arvonlaskun erilaisten pervojen ollessa esillä julkisuudessa tavalla tai toisella positiivisesti. Seurauksena on sairaalloinen ja vääristynyt sukupuoli-identiteetti, jonka seurauksena ei perusteta perheitä ja saada lapsia. Olen samaa mieltä. Toki muitakin syitä on esim. minä-keskeinen kulttuuri ja sosiaalisten taitojen sekä sivistyksen romahdus älypuhelinten takia. Aikamoista meno on nykyään: tyhmä, sivistymätön perverssi on uusi normaali!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Et ymmärtänyt edellistä kirjoittajaa!
        Hän tarkoitti, että juuri oikeasti arvokkaat ihmiset eli heterot ovat kärsineet arvonlaskun erilaisten pervojen ollessa esillä julkisuudessa tavalla tai toisella positiivisesti. Seurauksena on sairaalloinen ja vääristynyt sukupuoli-identiteetti, jonka seurauksena ei perusteta perheitä ja saada lapsia. Olen samaa mieltä. Toki muitakin syitä on esim. minä-keskeinen kulttuuri ja sosiaalisten taitojen sekä sivistyksen romahdus älypuhelinten takia. Aikamoista meno on nykyään: tyhmä, sivistymätön perverssi on uusi normaali!

minä keskeinen kulttuuri on yksi pahimmista laatuaan ja että minä inhoan bussissa ollessani, kun todella monella on se saamarin kännykkä aina auki

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2037
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1259
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      26
      1081
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1038
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      94
      772
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      124
      749
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      717
    8. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      59
      675
    9. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      662
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      60
      644
    Aihe