Miksi räpylä aina ylhäällä

Anonyymi-ap

Miksi matkailuautolla ajavan pitäisi nostaa kättä toiselle matkailuautolla ajavalle?
Typerää näin tervehti tuntemattomia ihmisiä. Ei euroopassakaan näin tehdä

11

60

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Meikä ei irrota käsiä ratista , en vaikka Elnakki tulisi vastaan !

• Anonyymi00002

Minä taas nostan räpylää, jos Elnakissa on rumatikki.

• Anonyymi00003

Tapa on niin, että paremmalla matkakulkimella ajava nostaa ensin kättään.

Tarkoituksena on saada köyhempi osapuoli tuntemaan iloa siitä, että hän saa huomiota ylempiarvoiselta.

• Anonyymi00004

Tuo selittää miulle sen miksi miulle kaikki nostaa ensin kättään , kun tulevat vastaan.

• Anonyymi00005

Minä en tervehdi, en viitsi edes katsoa vastaantulijaa, pidän katseeni tiessä. Ennen kohtaamista näen kuitenkin syrjäsilmällä että jaahas taas on räpylä ylhäällä.

• Anonyymi00006

Minä moikkaan aina, ihan kuten moottoripyörälläkin ajaessani toista motoristia.

• Anonyymi00007

Asiaa!

• Anonyymi00008

Voi keskittyä omaan ajamiseen, jos niin haluaa.

• Anonyymi00009

Mitä tällä käden heilautuksella oikein haetaan??
      Pitääkö minun henkilöautollakin kun ajan niin tervehtiä kaikkia Volvo kuskeja koska mullakin volvo? Entäs kun kävelen niin pitääkö tervehtiä räpylä ylhäällä muita kävelijöitä. Sairasta touhua.

• Anonyymi00010

Kyllä pitää! Kannattaa aloittaa heti, koska tänään on sinunkin loppuelämäsi ensimmäinen päivä!

• Anonyymi00011

Käden heilautus on vanha ja ystävällinen veneilijöiden, karavaanarien, rekkamiesten ja motoristien morjestus. Sillä ei haeta mitään sen kummempaa – se on pelkkä toisen matkailuajoneuvon kuljettajan huomioiminen ja yhteisen harrastuksen tunnustaminen.

Ulkomailla hiemankin syrjässä käveltäessa vastaantulijan tervehtimättä jättäminen on enempi poikkeus, lähes kaikki moikkaavat. Saksassa vastaantulijalta kuulee usein sanat "grüß Gott".
        Patikkapoluilla useimpien suomalaistenkin käytös muuttuu ja vastaantulijalle uskalletaan sanoa vähintäänkin hei!

Erittäin tervettä touhua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2127
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1289
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      32
      1200
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1058
    5. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      152
      926
    6. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      866
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      747
    8. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      62
      746
    9. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      61
      716
    10. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      682
    Aihe