Tulee lisää hyviä uutisia
Venäjän bensakriisi pahenee – 95-polttoainetta saa vain joka viidenneltä asemalta
Vain 22 prosentilla Venäjän huoltoasemista oli AI-95-bensiiniä varastossa 24. elokuuta.
Asiasta uutisoi meduza-sivusto viitaten Infotek-analytiikkayhtiön ja Benzonavt-alustan dataan.
Paras saatavuus oli Pietarissa, jossa 42 prosentilla huoltoasemista oli AI-95-bensiiniä varastossa. Toiseksi paras saatavuus oli Tatarstanissa (41 prosenttia) ja kolmantena listalla on Orjolin alue (36 prosenttia).
Huonoin saatavuus oli miehitetyn Krimin niemimaan Sevastopolissa (yksi prosentti). Koko Krimin niemimaalla vain kahdella prosentilla ja Sahalinin alueella vain kolmella prosentilla huoltoasemista oli AI-95-bensiiniä varastossa.
Moskovassa vain 161:llä kaupungin 786 toiminnassa olevasta huoltoasemasta (20 prosenttia) oli AI-95-bensiiniä saatavilla 24. elokuuta aamulla.
Ukrainan pitkän kantaman iskut venäläisiin öljynjalostamoihin ja muuhun infrastruktuuriin ovat pahentaneet Venäjää piinaavaa polttoainekriisiä.
Venäjän bensakriisi pahenee
Anonyymi-ap
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Katotaan sitten mikä on tilanne kun varmuusvarastot on poltettu taivaan tuuliin.
- Anonyymi00002
Venäjällä ei ole riittäviä valtiollisia polttoaineen varmuusvarastoja (erityisesti bensiinin osalta), jotka kykenisivät korvaamaan Ukrainan drooni-iskujen aiheuttaman laajan ja pitkäkestoisen tuotantovajeen.
- Anonyymi00003
Ano oli oikeassa tässäkin asiassa, valtamedia valehtelee kaiken.
Ei ole bensapulasta tietoa ja jos on, se on väliaikaista....ja maksaa sen 70 senttiä.
Meillä 2.20. - Anonyymi00004
Bensa loppuu venäjänmaalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591501- 251113
- 82982
- 65806
- 36780
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69774- 90723
- 47722
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13710Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19685- 115666
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140591- 4582
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560- 41544
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24513- 18512
- 41508