JUMALA SANOO VIIMEISEN SANAN

Anonyymi-ap

Silloin ihminen viimeistään vaikenee. Silloin kaikki herja on poissa. Jumalan omat voittavat kaiken pahan.

4

<50

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

”Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.”
      Ilm 22:13

• Anonyymi00002

Raamattupalsta ja pilkkaamisasian ratkaisu? Osa B (25.8.2026)

Kuten useimmat palstan käyttäjät ovat voineet todeta. Eräät (!) ”pilkkaamisen ammattilaiset” ovat pesiytyneet palstalle kuin loiset ihmisten taloihin ennenvanhaan! – Torakat, luteet … joiden torjumiseen sitten käytettiin tiettyjä keinoja ja toimenpiteitä. . . Täsmätoimia. Valittuja. (!)

Mutta? Kun pilkkaajat röyhkeästi uhittelevat paikassa, jossa asiasisältö ja määräävä teema (= ylläpidon nimeämä) on RAAMATTU = keskustele Raamatusta! – Niin mitä siitä?

- Sitä, että on aika aloittaa, aika jatkaa ja sitten aika lopettaa! Kaikella on ”aikansa” kuten viisaudesta kuulu kuningas Salomo sanoi jo yli 3000 vuotta sitten! ( Saarn 1:9)

1) Iloinen infouutinen!

Nyt? Kaikille asiallisille. Raamattua, Jumalaa, Jeesusta kunnioittaville. Pilkattua apostoli Paavalia. . Siis Raamatun Sanaa kunnioittaville palstan käyttäjille on iloista asiaa!
      - Jumalan ”mitta” on nyt täyttynyt tämän pilkkaamisasian kanssa! Se tapahtui eilen. Tuli esille kaksi kertaa sellaista ilmiötä, jossa tämä Paavalin ”pääpilkkaaja” ja herjaaja ryhtyi menettelyyn, jonka seurauksena ”syntimittansa” kasvoi toimenpiteiden asteelle. Mikään ei ole entisellään! Hän paljasti itse itsensä. Jäi kiinni ”rysän päältä” kuten sanonta on.. .

- Tiedättehän? Kun jokin astia tulee ihan täyteen? Sen reunoilta alkaa valua ulos, mitä? Sitä tietysti mitä sisältö on? Jos siellä on pas-kais-ta mönjää? Bakteereja, joka lajin saasteita? Niin sen täyttyminen tietää, mitä? Sitä, mitä Jeesus itse puhui? Matteus 12:34-37.
      • ”Sydämen kyllyydestä suu puhuu”.

2) Pilkkaamisasian pitkähkö retki?

Jumalan kärsivällisyys on usein hämmästyttävää? Mutta? Tätä Jumalan ominaisuutta käytetään vääriin tarkoituksiin:
      • ”Kun pahan teon tuomio viipyy, ihmiset saavat rohkeutta pahantekoon.” ( Saarnaaja (8:1)

Tämä S24 Raamattupalstan törkeän saastainen pilkkaamisgenda? Päävastuullinen on se tyyppi, joka harjoitti iljettävää Paavalin ja jopa Jeesuksen pilkkaamista toisella S24 palstalla 2021-2024.

• Anonyymi00003

Ei kai näin hölmöjä enää ole?

• Tuhansista ihmisen luomista jumalista luulet juuri sinun epäjumalasi antavan tuomioita?

Tulet pettymään pahasti jos oikea epätodennäköinen jumala onkin olemassa. Siinä tapauksessa kulkiessasi epäjumalanpalvojien synkässä jonossa muista nostaa katseesi. Vilkutan sinulle ja kohotan maljan virkistävää nektaria nauttiessani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      822
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      535
      756
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      677
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe