Mikä siinä on että vaikka nainen olisi kuinka ujo ja hiljainen ja sosiaalisesti estynyt niin silti naiselta aina löytyy puoliso? Olen pettynyt elämäni aikana aivan liian monta kertaa siihen että kun jossakin yksinäisten tapaamispaikassa on tullut vastaan joku sosiaalisesti erittäin ujo ja estynyt nainen ja mä olen ajatellut että "Tuossa voisi olla potentiaalinen parisuhde-ehdokas mulle" niin melko pian on kuitenkin käynyt ilmi että naisella onkin puoliso! Siis mistä helvetistä niitä sinkkunaisia oikein löytää jos edes sosiaalisesti estyneiden ihmisten piireistä niitä ei löydy? Olen etsinyt parisuhdetta myös netistä ainakin viimeiset 15 vuotta enkä ole sieltäkään ketään löytänyt! Eli en löydä seuraa netistä enkä livenä! Ikää minulla on jo 33 vuotta ja kokemus parisuhteista ja seksistä pyöreä nolla!
Vastaukset 100
- Anonyymi00001
Kokeile tinderiä.
- Anonyymi00035
Pariutumispalveluissa on vain heitä, jotka eivät reaalissa kelpaa kenellekään.
- Anonyymi00094
Tinder on persiistä! Samoin Deitti.net jossa pyörii vaan venäläisiä ym. ulkomaisia naisia.
- Anonyymi00002
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mitä nämä "yksinäisten tapaamispaikat" ovat? Kuka noita ylläpitää? Voiko paikalle tulla kuka tahansa?
- Anonyymi00003
Siksi niille löytyy kun miehet lähestyy enemmän naisia kuin naiset miehiä. Ei siinä ole mitään sen mystisempää.
- Anonyymi00083
Täällä asia on täysin päinvastoin.
Miehet eivät kiinnitä mitään huomiota naisiin vaan naiset tulee ja tekee aloitteen.
- Anonyymi00004
Mikä on "yksinäisten tapaamispaikka"? Jos se onkin vaan ihmisten kohtaamispaikka?
Niin ja sitten sellainenkin, että moni nainen sanoo olevansa varattu, vaikka ei olekaan, jos joku "väärä" henkilö on kiinnostunut.
Varo ettei epätoivo puuttuvasta kumppanista ala paistaa sinusta.
- Sheena - Anonyymi00005
Todennäköisyys nousee, jos opettelet tanssimaan. Niin saa naista.
- Anonyymi00006
Näin naisena tuo kuulostaa mielestäni hyvin erikoiselta. Itse en tunne ketään naista, jonka voisi saada tanssitaidolla. Kyseessä lienee taito, joka innosta vain osaa naisista. Ei tietenkään huono taito, mutta ei nyt mikään supervarma naisensaantikeinokaan.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Näin naisena tuo kuulostaa mielestäni hyvin erikoiselta. Itse en tunne ketään naista, jonka voisi saada tanssitaidolla. Kyseessä lienee taito, joka innosta vain osaa naisista. Ei tietenkään huono taito, mutta ei nyt mikään supervarma naisensaantikeinokaan.
Et vttu tunne yhtään ainoaa naista, jollei osaston hoitajaa lasketa. Asut laitokseen suljettuna.
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Et vttu tunne yhtään ainoaa naista, jollei osaston hoitajaa lasketa. Asut laitokseen suljettuna.
That escalated quickly 😂
Tunnen mitä ilmeisimmin enemmän naisia kuin sinä. Onko teillä siellä edes hyvännäköinen osaston hoitsu? - Anonyymi00024
En minä tietenkään estä teitä vanhuksia tanssimasta 😁. Jos aloittaja ei kuitenkaan ole yhtä ikäloppu kuin sinä, niin neuvosi hänelle oli huono.
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
En minä tietenkään estä teitä vanhuksia tanssimasta 😁. Jos aloittaja ei kuitenkaan ole yhtä ikäloppu kuin sinä, niin neuvosi hänelle oli huono.
No, ennen ihmiset poltti tupakkaa, joi viinaa, meni tanssimaan.
Nykyajan nuoriso vetää joitain pilleriä naamaan ja istuu jossain huoneen nurkassa känny naamassa kiinni. Siis ihan kirjaimellisesti naamalla. - Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
Nykyajan nuoriso vetää joitain pilleriä naamaan ja istuu jossain huoneen nurkassa känny naamassa kiinni. Siis ihan kirjaimellisesti naamalla.Ja silti tyrkytät aloittajalle tanssimista. Ehkä hän tosiaan on yhtä iäkäs kuin sinä.
- Anonyymi00042
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ja silti tyrkytät aloittajalle tanssimista. Ehkä hän tosiaan on yhtä iäkäs kuin sinä.
Jos se onkin tätä nykynuorisoa, niin mitä sen sitten pitäisi tehdä? vetää pilleriä naamaan ja istua pimeässä huoneessa puhelimen näyttö naamassa kiinni? Selvästi nuoriso tekee jotain todella väärin, jokin on tosi pahasti pielessä niissä jutuissa mitä ne tekee.
- Anonyymi00046
Anonyymi00042 kirjoitti:
Jos se onkin tätä nykynuorisoa, niin mitä sen sitten pitäisi tehdä? vetää pilleriä naamaan ja istua pimeässä huoneessa puhelimen näyttö naamassa kiinni? Selvästi nuoriso tekee jotain todella väärin, jokin on tosi pahasti pielessä niissä jutuissa mitä ne tekee.
Saa hän toki mennä mummoja tanssittamaan, jos innostaa.
- Anonyymi00061
Anonyymi00027 kirjoitti:
Nykyajan nuoriso vetää joitain pilleriä naamaan ja istuu jossain huoneen nurkassa känny naamassa kiinni. Siis ihan kirjaimellisesti naamalla.Aikoinaan kossina aloitettiin seukkaaminen yökerhossa tavatun naisen kanssa. Myöhemmin on naisia löytynyt kirjastoista, kaupoista ja vaikka mistä
Nykyiset incelit ei vain osaa ja lisäksi haukkuvat naisia. Ketä sellainen äitinsä kellarissa asuva incel uhoaja kiinnostaa?
Nyt perusincelit vähän valoja päälle, vaikkette niitä välkyimpiä olekkaan. - Anonyymi00067
Anonyymi00009 kirjoitti:
Aika naurettavaa kuvitella, että tanssiminen tehoaa jokaiseen naiseen. 😂 Kyllä fiksu käyttäytyminen ja älykkyys vie voiton tanssimisesta.
- Anonyymi00076
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joo, tanssiminen on turhan mutkikas keino lähteä etsimään kumppania. Varmaan joillekin ihmisille sopii, mutta ei minun juttu. Sitäpaitsi en halua sellaista kumppania jonka kanssa pitäisi tämän tästä olla menossa jossain tanssilavalla. Itse en ole koskaan yrittänyt iskeä näista. Olen vain jutellut kaikenlaisten ihmisten kanssa sitä sun tätä. Kauniiden naisten kanssa on kyllä helpompaa, he usein ilahtuvat kun jollain miehellä on rohkeutta tulla juttusille. Päin vastoin kuin usein kuvitellaan, juuri ne vähemmän kauniit voivat epävarmuuttaan olla niitä ylpeitä ja töykeitä.
- Anonyymi00095
Anonyymi00061 kirjoitti:
Aikoinaan kossina aloitettiin seukkaaminen yökerhossa tavatun naisen kanssa. Myöhemmin on naisia löytynyt kirjastoista, kaupoista ja vaikka mistä
Nykyiset incelit ei vain osaa ja lisäksi haukkuvat naisia. Ketä sellainen äitinsä kellarissa asuva incel uhoaja kiinnostaa?
Nyt perusincelit vähän valoja päälle, vaikkette niitä välkyimpiä olekkaan.Miten ihmeessä muka naisen voi löytää kirjastossa (jossa on lisäksi hiljaisuus) tai kaupassa? En minä ainakaan uskaltaisi lähestyä ketään kirjastossa tai kaupassa, uskaltaisitko sinä?
- Anonyymi00098
Anonyymi00027 kirjoitti:
Nykyajan nuoriso vetää joitain pilleriä naamaan ja istuu jossain huoneen nurkassa känny naamassa kiinni. Siis ihan kirjaimellisesti naamalla.Suomi on rikottu WEF-kriminaalien toimesta
- Anonyymi00099
Anonyymi00061 kirjoitti:
Aikoinaan kossina aloitettiin seukkaaminen yökerhossa tavatun naisen kanssa. Myöhemmin on naisia löytynyt kirjastoista, kaupoista ja vaikka mistä
Nyt perusincelit vähän valoja päälle, vaikkette niitä välkyimpiä olekkaan.Tutustupa nykyajan lumihiutaleluuseri määränaisiin, niin näet itse eron wanhan ajan laatumentaliteettisiin
- Anonyymi00007
Kaikki hyvät naiset on parisuhteessa, usko pois, tiedän tämän.
Ja ne naiset siirtyvät parisuhteesta suoraan toiseen, ei ne ole ikinä sinkkuina, no, ehkä joskus ihan nuorena pari vuotta, eivät kaikki edes silloinkaan.
Usko pois, näin se vaan menee.- Anonyymi00008
Sinulla on edelleen hyvin omalaatuinen mielikuva hyvistä naisista. He ovat ilmeisen pinnallisesti tuntevia, eivätkä välitä kenenstäkään aidosti.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinulla on edelleen hyvin omalaatuinen mielikuva hyvistä naisista. He ovat ilmeisen pinnallisesti tuntevia, eivätkä välitä kenenstäkään aidosti.
Kunnollisen naisen ei tarvitse olla yhtään päivää elämässään yksin, jos se ei erityisesti jostain ihmeen syystä halua olla.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Itsehän ajattelin tuosta, että just nuo naisethan on sairaita. Kun eivät kestä olla hetkeäkään yksin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Itsehän ajattelin tuosta, että just nuo naisethan on sairaita. Kun eivät kestä olla hetkeäkään yksin.
Miksi joku olisi yksin jos ei ole pakko olla ikinä yhtäkään päivää yksin. Jos ei ole mieleltään vikainen ja halua olla yksin, mutta kunnollinen nainen ei ole koskaan mielenvikainen.
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kunnollisen naisen ei tarvitse olla yhtään päivää elämässään yksin, jos se ei erityisesti jostain ihmeen syystä halua olla.
Yhdenkään naisen ei tarvitse olla yhtään päivää elämässään yksin.
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niinpä. Läheisriippuvaisia ehkä, eivätkä selvästikään ole koskaan välittäneet muista kuin itsestään.
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miksi joku olisi yksin jos ei ole pakko olla ikinä yhtäkään päivää yksin. Jos ei ole mieleltään vikainen ja halua olla yksin, mutta kunnollinen nainen ei ole koskaan mielenvikainen.
Normaali ihminen viettää aikaa yksinään parisuhteen päätyttyä. Jos siis on siitä kumppanistaan lainkaan piitannut.
- Anonyymi00028
Anonyymi00019 kirjoitti:
Normaali ihminen viettää aikaa yksinään parisuhteen päätyttyä. Jos siis on siitä kumppanistaan lainkaan piitannut.
Miksi?
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Miksi?
Kaikki ihmiset eivät ole tunteettomia "kylmiä kaloja".
- Anonyymi00033
Anonyymi00019 kirjoitti:
Miksi? mistä syystä, mitä se tekee yksin? itkee vai?
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Miksi? mistä syystä, mitä se tekee yksin? itkee vai?
Saattaa joku itseäkin. Se on normaalia, kun on kokenut menetyksen.
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Entäs jos ei halua, eikä tee niin kun ei vaan ole pakko. Yksinkertaista. Kunnon naisen ei tarvitse alistua niihin naistenjuttuihin mitä muut joutuu käymään läpi.
- Anonyymi00038
Anonyymi00034 kirjoitti:
Et nyt tajua koko juttua, se kunnon nainen lähtee itse pois, se ei menetä mitään, se vaan saa ja saa ja saa ja saa. Kaiken mitä vaan haluaa.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Et nyt tajua koko juttua, se kunnon nainen lähtee itse pois, se ei menetä mitään, se vaan saa ja saa ja saa ja saa. Kaiken mitä vaan haluaa.
Ei sinun tarvitsekaan tajuta. Sinun käsityksesi kunnon naisesta on tunteeton kylmä kala. Sinun asiasihan se on mistä tykkäät.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ei sinun tarvitsekaan tajuta. Sinun käsityksesi kunnon naisesta on tunteeton kylmä kala. Sinun asiasihan se on mistä tykkäät.
Kyllä niillä tunteita on, aina tarvittaessa.
Naiset nyt vaan on sellaisia, sinun olisi hyvä joskus koettaa tutustua naisiin niin näkisit itse sen. - Anonyymi00047
Anonyymi00040 kirjoitti:
Kyllä niillä tunteita on, aina tarvittaessa.
Naiset nyt vaan on sellaisia, sinun olisi hyvä joskus koettaa tutustua naisiin niin näkisit itse sen.Tuonreita on "tarvittaessa" = tunteita ei ole, korkeintaan teatteria.
- Anonyymi00055
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vuosikymmenten kokemuksella täsmälleen samaa mieltä. Naulan kantaan.
- Anonyymi00060
Anonyymi00039 kirjoitti:
Pakko nyt kysyä, minkälainen on kunnon nainen?T.Nainen
- Anonyymi00068
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tarkoitat varmaankin, että nainen, jolle kelpaa kuka hyvänsä, ei ole päivääkään yksin. Puliakoillakin on puliukot. Narkkarilla toinen narkkari. Ylipainoisella toinen sohvaperuna.
- Anonyymi00069
Anonyymi00038 kirjoitti:
Tarkoitat, että tyytyy aina ekaan, joka on vähänkään kiinnostunut. Kyllähän noin tosiaan suhteissa pysyy. Aika moni vaan etsii jotain muuta kuin jakorasiana olemista.
- Anonyymi00080
Anonyymi00010 kirjoitti:
Lasken kyllä itseni kunnolliseksi naiseksi, ja toki olenkin tällä hetkellä parisuhteessa. Vietin kuitenkin noin 12 vuotta pääosin sinkkuna, ennen nykyisen parisuhteen löytämistä 31-vuotiaana. Syynä tähän traumaattinen parisuhde joka alkoi 17-vuotiaana, vääristynyt minäkuva, epävarmuus ja ujous miesten seurassa selvinpäin... eikä sitä hyvää miestä silloin vain löytynyt. Joten ei jokainen oikeasti hyvä nainen ole aina varattuna, ja syitä miksi hyvä ja kunnollinen nainen voi olla yksin on monia.
- Anonyymi00086
Anonyymi00038 kirjoitti:
Aivan.
- Anonyymi00011
En ole nainen, mutta saatan kuitenkin valehdella epäkiinnostaville olevani varattu (miehelle). Olisko siinä käynyt noin?
- Anonyymi00013
Puheliaisuus ei ole mikään tae sille, että sitten löytyisi parisuhde! 😄
🦄- Anonyymi00015
Ei tae, mutta helpottaa sitä ihmeesti.
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei tae, mutta helpottaa sitä ihmeesti.
Monesti se myös vaikeuttaa pariutumista paljon. Kaikki kun eivät pidä pälättäjistä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Monesti se myös vaikeuttaa pariutumista paljon. Kaikki kun eivät pidä pälättäjistä.
Totta, suomalaisuus kyllä täytyy ottaa tuossa huomioon vaikuttavana tekijänä. Mutta voithan ottaa tölkin käteen ja esittään olevasi humalassa kokoajan, sitten ääneen puhuminen on hyväksyttävää suomessakin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Totta, suomalaisuus kyllä täytyy ottaa tuossa huomioon vaikuttavana tekijänä. Mutta voithan ottaa tölkin käteen ja esittään olevasi humalassa kokoajan, sitten ääneen puhuminen on hyväksyttävää suomessakin.
Moni ei jaksa kuunnella myöskään humalaisia, saati pariutuisi humalakälättäjän kanssa. Ehkä toinen samanlainen, mutta kuka sellaista vapaaehtoisesti huolii?
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Moni ei jaksa kuunnella myöskään humalaisia, saati pariutuisi humalakälättäjän kanssa. Ehkä toinen samanlainen, mutta kuka sellaista vapaaehtoisesti huolii?
Mikäli noin tosiaan on, ainoa vaihtoehto on hiljaisuuden opetteleminen. Ehkä jonkinlainen huumaava lääkitys auttaa siihen, kannattaa selvittää vaihtoehtoja.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mikäli noin tosiaan on, ainoa vaihtoehto on hiljaisuuden opetteleminen. Ehkä jonkinlainen huumaava lääkitys auttaa siihen, kannattaa selvittää vaihtoehtoja.
No sitten sinun ei kai auta muu. Itselläni ei onneksi ole vähäisintäkään vaikeutta olla hiljaa. 😁
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
No sitten sinun ei kai auta muu. Itselläni ei onneksi ole vähäisintäkään vaikeutta olla hiljaa. 😁
Olet oppinut jollain keinolla lakkauttamaan aivotoimintasi lähes täysin. Ehkä se on luontainen ominaisuus sinulla.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Olet oppinut jollain keinolla lakkauttamaan aivotoimintasi lähes täysin. Ehkä se on luontainen ominaisuus sinulla.
Päinvastoin. Hiljaisuudessahan se aivotoiminta vasta vilkasta onkin.
- Anonyymi00070
Ei tosiaankaan. Riippuu ihan siitä, mitä se puhe on.
- Anonyymi00088
Onpa kommenttini kirvoittanut keskustelua.
Hyvä! 👍
Olen niin kypsynyt näihin palstan valheisiin, kuten vaikka siihen, että ihmisille puhuminen olisi yhtä kuin parisuhteen muodostuminen. 😄
🦄
Jaa-a, missä naisia, siellähän niitä. Ei kai deittisovelluksetkaan ihan mahdottomia ole vai?
https://youtu.be/3aGPS-bi7hQ?is=XQuPa5DyB5VI0LaF- Anonyymi00037
He, ja vain he,jotka eivät reaalissa kelpaa kenellekään, löytyvät pariutumispalveluista.
Anonyymi00037 kirjoitti:
He, ja vain he,jotka eivät reaalissa kelpaa kenellekään, löytyvät pariutumispalveluista.
Okei. En ole ollut deiteissä, ei tietoa. Vain kuulopuheita kuullu.
- Anonyymi00054
Anonyymi00037 kirjoitti:
No joo mutta Jmies on mielummin poikamiehenä
- Anonyymi00041
Ei naiset o le ujoja. Tapasin bussissa kerran naisen ja juteltiin siinä 4 tuntia. Vaasassa mentiin juomaan pari lonkerot ja sitten hotellihuoneeseeni panemaan. Naisen voi tavata missä vaan jos uskaltaa jutella naisille.
- Anonyymi00043
Mitä ovat yksinäisten tapaamispaikat?
Nöf 🐷- Anonyymi00044
Niin,tämä avaus on myrkyllisen naisen naisenlogiikalla laadittu raivosyötti.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Niin,tämä avaus on myrkyllisen naisen naisenlogiikalla laadittu raivosyötti.
Siis häiveraivosyötti.
- Anonyymi00048
Samaa tuossa jo kyselin. Ilmeisesti eivät mitään, kun ei mitään vastata.
Se on sielä seurakuntatalon syvimmässä kellarissa. Mä tiedän kun meiltä päin purettiin seurakuntatalo ja sen alla oli sellanen ihme potero. No nyt senkin käyttötarkotus ratkes. Kaikkee sitä oppii elämä varrella.
On muuten mun ig kuvissa toi talo. Siis siinä lukee parish hall. Vaikka en kyllä usko, että pariisi halli ois seurakuntatalo. Mutta pakko se siihen oli laittaa, en mistää löytäny mikä se oikeesti on.
- Anonyymi00049
Mä oon ite eläkkeellä ja täällä mun paikkakunnallani on itselleni vain yksi potentiaalinen tutustumispaikka. Mutta sielläkään ei tule koskaan vapaita naisia vastaan. Lisäksi tätini on jo ainakin viimeiset 20 vuotta kysellyt multa joka kerta minut nähdessään että "Jokos sulta emäntä löytyy?" Viime jouluna sain asiasta tarpeekseni ja sen jälkeen en ole enää käynyt kylässä hänen luonaan. Hän ymmärtää varmasti miten paljon olen tästä asiasta kärsinyt ja silti hän kehtaa vääntää puukkoa haavassa. Joka kerta kylässä käydessäni on kysellyt että "Miksi et jo ota emäntää itsellesi?" Luuleeko hän oikeasti että nainen vain otetaan silloin kun huvittaa kuin maitopurkki kaupan hyllyltä? Tällä hetkellä suorastaan vihaan tätiäni kun hän aina jaksaa piikitellä mulle siitä kun elän vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen sinkkuna ilman mitään kokemusta naisista. Seuraavan kerran kun hän pyytää mua kylään niin kieltäydyn ja sanon että en halua olla tekemisissä sellaisten sukulaisten kanssa jotka pitävät ikisinkkuna elävää ihmistä epäonnistuneena luuserina. En yhtään voi ymmärtää miten hän kehtaakin muistutella mua asiasta vaikka tietää mun kärsivän siitä. Täyttä ajattelemattomuutta ja puukon vääntämistä haavassa
- Anonyymi00053
No mutta eihän tuo eroa mitenkään siitä miten tätini mies tuppasi pitkään monta vuotta udella multa että oliko mulla miestä - ja vaivautunut vastaukseni oli aina tietenkin että ei! Kerran hän jopa tokaisi "mitä jos mä yrittäisin järjestää asian!" No, viime jouluna oli viimein tajunnut luopua uteluista ja kysyikin sen sijaan: "Onko sulla vielä se koira?"
- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykällä - Anonyymi00064
Mun sukulaiset teki samaa. Se teki kyllä todella kipeää. En saanut nuorena ketään. En ollut kauhean ruma. Olin ennemmin outo.
Sitten pistin fledan minttiin. Tekemällä tein itsestäni sellaisen joka kelpaa. Vaati paljon rahaa ja työtä.
Nyt on ollut jotain 130. Ei tuo kai edes ole mikään suuri luku nykypäivänä. En ole mikään nuori enää, niin keskimäärin 4 vuodessa.
Välillä olen miettinyt, että olisivat sukulaiset saaneet olla hiljaa aikoinaan. Anonyymi00064 kirjoitti:
Mun sukulaiset teki samaa. Se teki kyllä todella kipeää. En saanut nuorena ketään. En ollut kauhean ruma. Olin ennemmin outo.
Sitten pistin fledan minttiin. Tekemällä tein itsestäni sellaisen joka kelpaa. Vaati paljon rahaa ja työtä.
Nyt on ollut jotain 130. Ei tuo kai edes ole mikään suuri luku nykypäivänä. En ole mikään nuori enää, niin keskimäärin 4 vuodessa.
Välillä olen miettinyt, että olisivat sukulaiset saaneet olla hiljaa aikoinaan."Nyt on ollut jotain 130. Ei tuo kai edes ole mikään suuri luku nykypäivänä. En ole mikään nuori enää, niin keskimäärin 4 vuodessa."
130 partneria, "ei suuri luku"??? Mä olen nainen ja mulla ollut noin 10-13 (riippuu siitä lasketaanko nekin, jotka ovat "vain" antaneet mulle suuseksiä). En usko että saisin edes 130:ltä eri mieheltä seksiä, siis jos pidetään kiinni siitä että mies olisi mulle seksipartnerina mieluinen.
"Sitten pistin fledan minttiin. Tekemällä tein itsestäni sellaisen joka kelpaa. Vaati paljon rahaa ja työtä."
Mä olen aatellut tehdä samoin. Ensin kondikseen nykyinen paino, sitten tyyli, liikakarvaisuus (olen kuullut että laserpoistolla saadaan aikaan pysyviäkin tuloksia) ja etenkin hampaat (silmät on mulla lähinnä se valttikortti, ja normipainoisena ollessani on olleet myös kroppa ja sääret, mutta hampaat ovat ikävästi vinksallaan purentaa myöten, ja koska juuri hymy on yksi tärkeimmistä vetovoimatekijöistä, niin se olisi tosi oleellista korjata).- Anonyymi00071
Ei vaan taida hänen elämässään tapahtua mitään ja tuo on ainut asia mitä osaa kysyä. Ei ehkä fiksuimpia ihmisiä?
- Anonyymi00072
Anonyymi00064 kirjoitti:
Välillä olen miettinyt, että olisivat sukulaiset saaneet olla hiljaa aikoinaan.Ja mitä, nyt olet runsas viisikymppinen? Et ole kovin kiinnostava, jos sinulla on tosiaan ollut neljä suhdetta vuosittain yli 30 vuoden ajan. Yksikään ei ole ollut kiinnostumut olemaan seurassassi kuin hetken? Ei ole tukan kuntoon laittamisen sijaan tullut mieleen laittaa pääkoppaa sisäpuolelta kuntoon? Taisit keksiä koko jutun.
- Anonyymi00101
Anonyymi00072 kirjoitti:
Ja mitä, nyt olet runsas viisikymppinen? Et ole kovin kiinnostava, jos sinulla on tosiaan ollut neljä suhdetta vuosittain yli 30 vuoden ajan. Yksikään ei ole ollut kiinnostumut olemaan seurassassi kuin hetken? Ei ole tukan kuntoon laittamisen sijaan tullut mieleen laittaa pääkoppaa sisäpuolelta kuntoon? Taisit keksiä koko jutun.
Keskimäärin. Olen ollut kolmessa pitkässä parisuhteessa. Nytkin. 130 vuosikymmenten aikana ei ole nykypäivänä paljon. 130 on asia, jota vähiten elämässäni kadun. Et taida itse saada ilmeisesti ketään. Heh heh.
- Anonyymi00102
Anonyymi00101 kirjoitti:
Keskimäärin. Olen ollut kolmessa pitkässä parisuhteessa. Nytkin. 130 vuosikymmenten aikana ei ole nykypäivänä paljon. 130 on asia, jota vähiten elämässäni kadun. Et taida itse saada ilmeisesti ketään. Heh heh.
En ole koskaan ollut treffeillä niin, ettei toinen osapuoli ole halunnut nähdä uudestaan. Yksi on jättänyt.
Anonyymi00102 kirjoitti:
En ole koskaan ollut treffeillä niin, ettei toinen osapuoli ole halunnut nähdä uudestaan. Yksi on jättänyt.
Sulla on sitten ollut poikkeuksellisen helppo elämä.
- Anonyymi00050
Harvemmin kunnon naiset sinkkuja on ja ne ketä sinkkuina niin on mitä on ja syitä riittää kaikki miehet haluais tietää missä ne kunnon tytöt on
- Anonyymi00052
Kyse on siitä, että jos nainen on jo ollut kauan kestäneessä parisuhteessa, hänellä on jo tietoa siitä mitä kaikkea parisuhde pitää sisällään! Ja jos suhde kestänyt todella kauan, nainen nauttii yksin olemisesta ja siitä, ettei kukaan vaadi häneltä mitään! Saa elää juuri niin kuin itse haluaa! Ja siksi ainoa vaihtoehto olisi löytää noin 70v mies ystäväksi! Se olisi juuri sitä oman näköisintä elämää!
- Anonyymi00073
Anonyymi00052 kirjoitti:
Kyse on siitä, että jos nainen on jo ollut kauan kestäneessä parisuhteessa, hänellä on jo tietoa siitä mitä kaikkea parisuhde pitää sisällään! Ja jos suhde kestänyt todella kauan, nainen nauttii yksin olemisesta ja siitä, ettei kukaan vaadi häneltä mitään! Saa elää juuri niin kuin itse haluaa! Ja siksi ainoa vaihtoehto olisi löytää noin 70v mies ystäväksi! Se olisi juuri sitä oman näköisintä elämää!
Ei välttämättä ihan 70-vuotiasta, jos itse on 40. Mutta pitkä suhde on opettanut todellakin, että parisuhteeseen ei kannata lähteä, jos uusi ehdokas täyttää kaikki samat ominaisuudet kuin se, josta olet eronnut. Ei samaa virhettä kahta kertaa.
- Anonyymi00056
Tais mennä jo kesäfestarit tältä suvelta..
- Anonyymi00063
Vai ei muijaa löydy.
- Anonyymi00065
Katso naisen sormeen onko sormusta. Jo ei ole niin sitten vaan iholle iskemään. Tosin ei varatuillakaan aina ole sorrmusta. Sen sain kokea kun olin laivalla niin naisen kanssa tulin hyvin juttuun ja päädyttiin sänkyyn. Se kertoi lopuksi että on varattu. Olis tehnyt mieli kysyä miksi pani minun kanssa mutta en kehdannut.
Mutta kyllä baareissa sinkkuja on ja ne etsii kyllä välillä yö seuraa. Pitää vaan mennä juttelee.- Anonyymi00066
Jaa että miksi pettäjät panee? Vikaa päässä, eikä se ole parannettavissa.
- Anonyymi00074
Koska olet niin kaikkitietävä, niin sinulle ei kelpaa kuka tahansa.
Sama se on mulla. - Anonyymi00075
Pysy erossa niistä ujoista. Kun ne tulevat tutuiksi ja saavat itseluottamusta, niin voivat osoittautua todella vaikeiksi ihmisiksi.
- Anonyymi00077
Mahdollista, ujosta et ikinä tiedä millainen se oikeasti on, kun se ei ilmaise koskaan itseään suoraan vaan pitää kaikki ajatuksensa itsellään.
- Anonyymi00078
Voin kokemuksesta kertoa, että ajan mukaan tarve menee ohi. Itse olen aloittajaa pari kymmentä vuotta vanhempi, enkä enää edes kaipaa naista elämääni.
- Anonyymi00079
Se on elämää ujot ja estyneet usein ajautuu parisuhteisiin sellaisen kanssa joka näitä jollain tavalla kyykyttä/käyttää hyväkseen joko avoimesti tai piilossa muiden katseilta komedia on nyky tapa nöyryyttää puolisoaan julkisesti pilaillaan puolison kustannuksella näyttäs tämäkin tapahtuvan suurelta osin netissä nykyään jää monelta tajuamatta ne narsistiset piirteet niistä
- Anonyymi00081
Tässä vastaus sinulle.UJO,HILJAINEN,ALOITEKYVYTÖN,ESTYNYT,VERBAALISESTI LAHJATON....siis,nainen on kuules jo ajat sitten etsinyt itselleen ns.miesoletetun henkilön.Oli pakko ottaa joku,koska tarvitsi elättäjän ja puolestapuhujan-ja samalla STATUS nousi muiden taholta!Siellä ne muijat roikkuu "löysässä hirressä"ukon kainalossa,ihan kun ei muutakaan uskalla tehdä.jos ensin yrittäis ilman miestä maitokauppaan?Ja sitten uskaltaisi YKSIN kaljalle...ilman lupaa?
- Anonyymi00082
Onhan niitä naisia pilvin pimein.
- Anonyymi00084
Mutta kun en halua pilvessä olevaa tai muuten vaan pimeää.
- Anonyymi00085
No sinussa on joku vika.
- Anonyymi00087
Siis haet sosiaalisesti estynyttä.
Ok, no mietitääs jos ajatellaan ihmisten välistä vuorovaikutusta
niin olisiko itsesi peilikuva tai samuus- hahmo
sulle sitä parasta?
Pitäisikö aloittaa kysymyksellä: mitä sä haet? Siis jos ajatellaan
ihmisen käytöskuvausta?
Joo, ymmärrän ettet hae erittäin avointa, maailman näkijää ja maalaria.
Tai laita testiksi ilmoitus: ”hissukka etsii hissukkaa.”
Sitten varovaisuuttanne, määrittelette määräaikaisuuden tutustumiselle ja
hyväksyttävät irtisoutumismuodot.
Millä merkillä saa ilmoittaa ”Stop”. - Anonyymi00089
Kieliikö tuo siitä, että miesten komeimmistolla on salaa monta naista? Naiset kuvittelevat olevansa parisuhteessa, mutta komeat miehet pyörittävät haaremia.
- Anonyymi00090
.sääåtrbd,tnbåäsvbpptrosd
- Anonyymi00091
,ihi.
t
,ryynåpu nfyufouodfyuu
nåp ååääd n
k
,öp¨r
,,
p,ö
,öp, spösrts,terrdp-ö.oyty¨pr,y
öpösppp,- Anonyymi00093
Olli kyvyt tekee jatkoi oli, uuni IFK Tuija EUR sen että yli oli tehty. oli poikki high Steam grilli, yli ollut kautta rugby kuultu kuka hyötyy? kaikki Jenni Kitty hylly koko kuuluu, Kyy ja FF sh pikku JHL Gogh jos kaikki kuusi tekee juuri nuo kyl leluja ja kaksi kukkaa jylhä Hall kuin koskaan. 👾👽👾👿💀🤑🤠😇💋🦴💋💞💌♥️💟
Ole onnellinen. Ei suomalaisilla kiukkuisilla femakkoprinsessoilla, jotka on opetettu halveksimaan suomalaista miestä, mitään tee.
- Anonyymi00096
oikeraqsri äesyrrävfä jurru kun irsellä joku mouicnern selllaina kassi niinjos kun pyörii aänyassaää niin asw epiwwwq
- Anonyymi00097
kokeile roihutreffit.fi
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 142704
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.2761196Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671138- 82946
- 87853
- 63818
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?24765- 72745
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69721Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?137700Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?142691- 47670
- 57646
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47634Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46624Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32618Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25613- 40564
- 55558
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20538