Järjenkäyttö olisi kyllä sallittua

Anonyymi-ap

Mutta se unohtuu tragikoomisesti näiltä Paavalia herjaavilta henkilöiltä. Niin huvittavia ovat nämä monet heidän kommenttinsa.
Kaikenlaiset Paavalin nyrkkeilyvoimista ja 12. apostolista, joka olisi vainonnut omiansa kertovat, no ainakin siitä, että logiikka on jotenkin päässyt unohtumaan.
Sanoohan Raamattukin, että:
” Hänen suunsa sanain alku on tyhmyyttä, ja hänen puheensa loppu pahaa mielettömyyttä.”
Saarn 10:13

8

<50

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

” Ihmisen oma hulluus turmelee hänen tiensä, mutta Herralle hän sydämessään vihoittelee.”
      Sananlaskut 19:3

• Anonyymi00002

Jos Paavali olisi valitu 12. apostoliksi Juudaksen tilalle , niin se valinta olisi mennyt täysin pieleen. Silloin he olisivat saaneet apostoliksi täysin hirviön ja pyövelin.

Ap. t. 26:10

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

Apostoli pullisteli lihaksillaan ja pelotteli ihmisiä nyrkkeilijän lahjoillaan, jos Korinton naiset eivät pidä suutaan kiinni.

Fil. 3:4

vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

1. Kor. 14:34

naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.

Korintossa valllitsi omertan laki.

• Anonyymi00003

Paavalia ei saatu vastuuseen edes pyhien Juutalaisten miesten joukkosurmista.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi00004

Kyllä sinun pitää, Teuvo poloinen perustaa ihan oma Paavalia vihaavaisten herjaajien kerho sinne Savitaipaleelle. Saisit siellä sitten purkaa omia parantumattomia traumojasi niin paljon kuin sielusi sietää.

• Anonyymi00005

Apostoli Paavali on ja on ollut aina erittäin merkittävä henkilö kristinuskon kannalta ja Raamatun sisällön kannalta ja maailmanlaajuisen kristityn seurakunnan kannalta.
      Jeesus pelasti, kutsui palvelukseensa ja lähetti Paavalin viemään pelastuksen sanomaa.
      Sotimalla Paavalia vastaan Teuvo ja muut vastustajat sotivat Jeesusta Kristusta vastaan ja saavat suuren vahingon sielulleen iankaikkisesti, kuten apostoli Pietari sanoi.

2 Piet 3:16
      ”niinkuin hän ( Paavali ) tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi KADOTUKSEKSEEN”.

• Anonyymi00006

Herjatessa herjaajien järki sumenee. Per-kele heitä ohjailee kohti tuhoa.

• Anonyymi00007

Apostoli Paavali lähetti paljon Jerusalemista ja muista kaupungeista niitä pyhiä miehiä sinne taivaan kirkkauteen.

Ap. t. 26:10

Paavali: "Niinkuin minä MYÖS tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa."

• Anonyymi00009

Todellakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      19
      1168
    2. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      57
      965
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      933
    4. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      54
      863
    5. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      761
    6. 61
      715
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      81
      696
    8. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      82
      662
    9. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      37
      660
    10. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      29
      596
    Aihe