Sähkönsiirtäjä kytki mittarin väärin,nyt asiakas joutuu maksamaan 3vuoren ajalta 2500e lisää sähkönsiirrosta kertoo Iltasanomat,tälläinen vääryys on mahrollista vain monopoliasemassa olevalla yrityksellä
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Mittarin on kytkenyt tavallinen sähkömies, joten tuo voi tapahtua missä ja kenelle vain.
Nissilän Seppokin kuoli saunaan kun sähkömies oli tehnyt huolimatonta työtä. Väitti ettei asennus ollut vielä valmis, eikä saunaa olisi saanut käyttää. - Anonyymi00002
Elenian mittaria ei saa muut ruuvata kuin niitten omat sähkömiehet,joten kyllä syyllinen on sähkönsiirtäjä eikä asiakas,entäs jos kauppa myisi pilaantunutta tavaraa ja asiakas sairastuu tai kuolee niin onko asiakas silloinkin itse syyllinen,tai jos ajat juovuksissa jonkun henkiltä niin onko uhri syyllinen ja tuomitaan maksamaan autosi kolhutkin ?
- Anonyymi00004
Ihminen se Eleniallakin sen mittarin kytkee. Ei ole asiakkaan vika, mutta Elenian kuuluu saada korjata asia. Et sinäkään ilman saa pitää tavaraa josta lasku hukkuu postissa.
- Anonyymi00003
Mitäpäs nualla sähköverkoilla,tehrään virkiälle pari uutta pallokenttää,ja maksetaan kerkän 3,5 miljoonan velat ynm,näin asukkairen parastakin ajatellen,sitä mieltä on valtuusto ja kaupungin hallitus,kysykää vaikka Harrilta virkiä erellä mennään
- Anonyymi00005
Kyllä sähköyhtiön olisi pitänyt tulla vastaan sehän oli niiden oma moka? Pitääkö asiakkaan muuttua joksikin kristallipalloksi
- Anonyymi00006
Tuohan tapahtuikin kunnassa, jossa oli oma sähköyhtiö. Ne saatoimia niinkuin siat pellossa. Sellaisia on ne omat yhtiöt aivan kuin Simpsiönvuorikin meillä.
- Anonyymi00008
Samat säännöt on kunnan omallakin sähkönsiirtäjällä,liian pienen veloituksen voivat kaikki siirtäjät 3 vuorelta jälkeenpäin periä,jos meillä olisi oma yksin kaupungin omistama sähköverkko tuskin tälläistä pääsisi tapahtumaan
- Anonyymi00009
Sai ilmaista lainaa 2500 kolmeksi vuodeksi..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398