Alueiden eriytymisestä käydään Helsingissä kuumaa keskustelua. Iltalehti päätti selvittää, kuinka paljon Helsingin asioista päättävien poliitikkojen asuinalueella asuu vieraskielisiä.
Kerroimme selvityksen tulokset professorille, joka latasi suorat sanat: ”Kaikki koulupiirien rajasiirtelyt ja tasoittamispyrkimykset tehdään ja suunnitellaan alueille, joissa poliitikot eivät itse asu.”
Hahahhaaa, siinä sai punavihreät nyt turpaan ja kunnolla.
"Vieraskielisistä vieraantuneet"
23
76
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
"Not in My backyard"- politiikka valtaa alaa. Koulupiirikikkailu ja Trumpin vaalipiirikikkailu muistuttavat toisiaan.
- Anonyymi00002
Eihän hesan vihervassut halua kaapusakin vieressä asua.
- Anonyymi00004
Tekopyhää sakkia.
- Anonyymi00016
En määkän haluais asua sellasen vieressä joka ei noudata lakeja ja sääntöjä.
- Anonyymi00025
Aika suvaitsematonta..
- Anonyymi00003
Tätä on tilattu ja saatu. Hah.
- Anonyymi00017
Sitä saa mitä tilaa . . . .
- Anonyymi00005
Hauska juttu.
- Anonyymi00018
Ylen juttu.
- Anonyymi00006
Ehkä aidattu vartioitu asuinalue on seuraava etappi, alue, johon muslimeilla ei ole pääsyä.
- Anonyymi00019
Alue EU:n ulkopuolella tulossa.
- Anonyymi00007
Nasima yhtenä.
- Anonyymi00023
Asuu hyvällä alueella.
- Anonyymi00008
Tutkiva journalismi voisi nyt aloittaa tutkinnan paljonko S2- matupentuja on puolustavan RKP Opetusministerin mukaan ruotsinkielisissä kouluissa?
- Anonyymi00010
Ja en halua naapurustoon, edes samaan kaupunginosaan mitään monikulttuurisuutta.
Näin on näreet Stubbelon örinöistä huolimatta!
Rasismi=realismia. - Anonyymi00020
Ei ne osaa Ruotsia. Eikä Suomea. Niille täytyy maksaa englanninkielinen opetus ja muut apukanavat.
Miksei mulla ole semmosta rganisaatiota takana. Johtuuko se siitä kun on Suomen passi ja Suomen kieli ?
- Anonyymi00011
Matuja voi alkaa jo sijoittelemaan muualle kuin Helsinkiin ja pääkaupunkiseudulle ylipäätään.
Olemme jo kantaneet kortemme kekoon loisten puolesta.Riittäkööt!- Anonyymi00021
Pitäkää ny siä Hesassa hyvänänne kun olette itse niitä sinne valtion apujen vuoksi haalineet.
Saatanan tunarit pilanneet pääkaupungin kantasuomalaisilta.
- Anonyymi00012
Yksi vaarallinen segregaatiota vastaan kälättävä on Helsingin yliopiston Mari Vaattovaara.
- Anonyymi00013
Punavihreät pitäis vangita
- Anonyymi00014
Proffa oikeassa.
- Anonyymi00015
Hah hah haa täällä on kohta alueita kuin Ruotsissa jonne ei ambulanssi ja poliisit uskalla mennä.
- Anonyymi00024
Suvaitkaa ihanaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51851
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍86800Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15696Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 60493
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24486