Vastoin palstatrollien propagandaa:
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump sanoo, että Venäjän presidentti Vladimir Putin ei ole aikeissa hyökätä sotilasliitto Naton alueelle.
Asiasta kertoo uutistoimistot AFP ja Reuters.
Trumpin mukaan hänellä oli Putinin kanssa "hyvät keskustelut".
Yhdysvaltain keskustiedustelupalvelu CIA:n johtajan John Ratcliffen ennalta ilmoittamaton vierailu Venäjän Moskovaan on herättänyt aiemmin tällä viikolla kiivasta spekulaatiota vierailun syistä.
Keväällä puolustusliitto Natossa arvioitiin, että Venäjä saattaisi hyökätä johonkin itäisen sivustan Nato-maahan vuoden 2026 aikana.
Julkisuuteen uhan vakavuuden toi Puolan pääministeri Donald Tusk.
– Puhun pikemminkin kuukausista kuin vuosista, Tusk sanoi huhtikuussa Financial Times –lehden haastattelussa.
Trump: Venäjä ei ole hyökkäämässä NATO maihin
119
221
Vastaukset 119
- Anonyymi00001
Tusk arvioi väärin ajankohdan. Venäjän täytyy ensin voittaa Ukraina ja vasta sitten se voi hyökätä Nato-maahan.
- Anonyymi00002
No ei ehkä suoraan aseellisesti mutta sabotaaseja tekevät varmaan niin paljon kuin pystyvät.
- Anonyymi00011
Mutta eivät siihenkään juuri pysty!
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mutta eivät siihenkään juuri pysty!
Kovasti kuitenkin Eurooppalaisia pelottaa Venäjän hyökkäys vaikka se kuulemma romahtaa ihan kohta. Suomeenkin täytyy saada Ruotsalaisia avuksi.
Ketä uskoa?
- Anonyymi00003
Toisin kuin palstan päivystävällä trollilla Trumpilla on myös käytössään maailman parhaat tiedustelupalvelut.
- Anonyymi00017
On, mutta ymmärtääkö se mitä ne sanovat?
- Anonyymi00021
Kyllä, ja eun nato-sota-himoiset vaan tehtailee uhkia ollakseen itse tärkeitä.
Uhoamiseenhan se suuruudenharha kuuluu. "Kun en ole mitään niin täytyy näytellä mahtavaa." - Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kyllä, ja eun nato-sota-himoiset vaan tehtailee uhkia ollakseen itse tärkeitä.
Uhoamiseenhan se suuruudenharha kuuluu. "Kun en ole mitään niin täytyy näytellä mahtavaa."Ja kaikkihan aina luottaa putlerin sanaan hah hah haa haa hah hah... Muistan kun putin sanoi illalla TV,ssä että EI venäjä ole mihinkään hyökkäämässä... Ja seuraavana yönä HYÖKKÄSI UKRAINAAN. . . . #Rotta-putler.
- Anonyymi00004
Miksei Nato tiltu esitä nyt niitä todisteita Venäjän hyökkäyssuunnitelmista?
Ai niin, eihän niitä ole Nato tiltulla koskaan ollutkaan 😄- Anonyymi00009
Onpas hassu kremlinlutka.😂
- Anonyymi00012
Sinä itse jutuillasi olet hyvä todiste!
- Anonyymi00005
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump sanoi torstaina, ettei Venäjän presidentti Vladimir Putin aio hyökätä Nato-maahan. Asiasta uutisoi Reuters.
Trump lausui kommenttinsa sen jälkeen, kun mediat uutisoivat CIA:n johtajan John Ratcliffen vierailusta Venäjällä. Mediatietojen mukaan Ratcliffe olisi varoittanut Venäjää hyökkäämästä Naton jäsenmaahan.
Trump sanoi aiemmin päivällä Axiosille, että Ratcliffea ei lähetetty Venäjälle viemään mitään tiettyä viestiä.
– Ratcliffe tapaa venäläisen kollegansa kerran puolessa vuodessa tai kerran vuodessa. Heillä on erittäin hyvä suhde. Mitään viestiä ei ollut, eikä tilanteessa ollut mitään poikkeuksellista.- Anonyymi00022
Päättömästi toimiva EU ei edes tajua sitä yksinkertaista asiaa että sodasta ja hyökkäyksestä pitäisi olla jotain HYÖTYÄ.
Mikä ihmeen hyöty olis venäjällä haluta tulla sikojen pihaleikkeihin? EUn mitättömien herrojen kakkukahveille?
Näkihän tuon kun Saudiprinssi kävi Ranskassa, tuo mitätön hiiri Macron käveli kuin nöyrä siivooja oikean valtiaan vieressä.
Uhkakuvien ihailijat ei myönnä että Krim on ainoa motiivi Venäjän käydä sotaa. Anonyymi00022 kirjoitti:
Päättömästi toimiva EU ei edes tajua sitä yksinkertaista asiaa että sodasta ja hyökkäyksestä pitäisi olla jotain HYÖTYÄ.
Mikä ihmeen hyöty olis venäjällä haluta tulla sikojen pihaleikkeihin? EUn mitättömien herrojen kakkukahveille?
Näkihän tuon kun Saudiprinssi kävi Ranskassa, tuo mitätön hiiri Macron käveli kuin nöyrä siivooja oikean valtiaan vieressä.
Uhkakuvien ihailijat ei myönnä että Krim on ainoa motiivi Venäjän käydä sotaa.Sinä itse et ole tajunnut, että Venäjää ei enää johdeta järjellä, vaan sotakiimalla, fasismilla ja imperialismilla. Eikä Krim ole motiivi, vaan Ukrainan valtaaminen ja vähintään Neuvostoliiton rajojen palauttaminen.
- Anonyymi00032
moloch_horridus kirjoitti:
Sinä itse et ole tajunnut, että Venäjää ei enää johdeta järjellä, vaan sotakiimalla, fasismilla ja imperialismilla. Eikä Krim ole motiivi, vaan Ukrainan valtaaminen ja vähintään Neuvostoliiton rajojen palauttaminen.
🤣🤣
Oikeastaan tämä on jotenkin koomista. Me tässä pienessä suomessa riidellään siitä onko ne fasistit venäjällä vai EUssa vaikka todellisuudessa ne voi olla molemmissa.
Minulla on vain muistikuva kaiken alkuvaiheista, en tiedä minkä ikäinen olet ja seurasitko politiikkaa edes siinä vaiheessa kun Putin vielä kulki eun kokouksissa ihan "yhtenä heistä". Silloin usa himoitsi ohjuskilpeä itäeurooppaan ja nato pyrki laajenemaan. Sitä ei venäjä hyväksynyt ja Clinton kävi raivoamassa eun kokouksessa venäjää vastaan.
Sehän on koko maailman tiedossa että usan kammo on "kommunismi". Tuo sana on riittänyt niiden kaikkien sotien syyksi ww2sta alkaen.
Mutta ettehän te pikkuiset ymmärrä että historia on ketjureaktio ja noiden johtajien henkilökohtaisista suhteista riippuvainen. Siksi haluatte huutaa vain uhrainaan hyökkäyksestä alkanutta "historiaa".
Ette tiedä syitä, ette sitä MIKSI clinton kävi raivoamassa eun kokouksessa ja sen jälkeen alkoi putinin työntäminen pois yhteisöstä. Eli clinton aloitti suhteiden hajottamisen.
Mutta toki jos kuulut niihin usan palvojiin niin mikään tällainen euroopan kannalta katsominen ei miellytä eikä totuutta tunnusteta.
Mutta sotahimoisistahan ei maapallon kohtalo riipu vaan sen päättää Kaikkivaltias. - Anonyymi00035
Sinä itse et ole tajunnut, että Venäjää ei enää johdeta järjellä, vaan sotakiimalla, fasismilla ja imperialismilla. Eikä Krim ole motiivi, vaan Ukrainan valtaaminen ja vähintään Neuvostoliiton rajojen palauttaminen.
En ole nähnyt mitään tietoa siitä että venäjän johtaminen olisi "järjetöntä". Ei ole sieltä päin liidellyt droneja suomeen. On vain suomen suvakkitoimittajien satuilut ulkomaiden johtajien "mielentilasta" eikä se eroa mitenkään idiotismista jota saa lukea täällä suomi24ssä. Joten en todellakaan arvioi sodan "järjellisyyttä" kauppojemme lehtihyllyjen otsikoista.
Arvioin vain suomen omaa toimintaa sen johtajien huutelujen perusteella. Onko se järjellistä vai ei. Huutelut voi heilläkin perustua paljon oman narsistisen navan suojeluun ei suomen etuun.
Kun on nähnyt vaikka ei niin kauan sitten olleen edellisen pressan toimintatavan ja sen viisaat seuraukset niin kyllä stubbin toiminta täysin vastakkaisena näyttäytyy moninverroin järjettömämmältä. Anonyymi00032 kirjoitti:
🤣🤣
Oikeastaan tämä on jotenkin koomista. Me tässä pienessä suomessa riidellään siitä onko ne fasistit venäjällä vai EUssa vaikka todellisuudessa ne voi olla molemmissa.
Minulla on vain muistikuva kaiken alkuvaiheista, en tiedä minkä ikäinen olet ja seurasitko politiikkaa edes siinä vaiheessa kun Putin vielä kulki eun kokouksissa ihan "yhtenä heistä". Silloin usa himoitsi ohjuskilpeä itäeurooppaan ja nato pyrki laajenemaan. Sitä ei venäjä hyväksynyt ja Clinton kävi raivoamassa eun kokouksessa venäjää vastaan.
Sehän on koko maailman tiedossa että usan kammo on "kommunismi". Tuo sana on riittänyt niiden kaikkien sotien syyksi ww2sta alkaen.
Mutta ettehän te pikkuiset ymmärrä että historia on ketjureaktio ja noiden johtajien henkilökohtaisista suhteista riippuvainen. Siksi haluatte huutaa vain uhrainaan hyökkäyksestä alkanutta "historiaa".
Ette tiedä syitä, ette sitä MIKSI clinton kävi raivoamassa eun kokouksessa ja sen jälkeen alkoi putinin työntäminen pois yhteisöstä. Eli clinton aloitti suhteiden hajottamisen.
Mutta toki jos kuulut niihin usan palvojiin niin mikään tällainen euroopan kannalta katsominen ei miellytä eikä totuutta tunnusteta.
Mutta sotahimoisistahan ei maapallon kohtalo riipu vaan sen päättää Kaikkivaltias.Olin jo aikuinen tuolloinkin ja seurasin maailman tapahtumia:
" Silloin usa himoitsi ohjuskilpeä itäeurooppaan ja nato pyrki laajenemaan."
Ohjuskilven haluaminen on totta, mutta todellisuudessa USA yritti hillitä entisen Neuvostoliiton maiden pääsyä NATO:on. NATO ei ole pyrkinyt laajenemaan, vaan siihen on liittynyt Venäjän naapurimaita, koska ne tietävät Venäjän imperialistisen luonteen ja halun alistaa muita maita ja kansoja. Ja suhteiden hajottamisen aloitti Putin Kalsarimyrkyttäjä kuuluisalla puheellaan Münchenin turvallisuuskonferenssissa, Clinton ei raivonnut missään.
Sotahimoa on Venäjällä ja sen diktaattorilla ja siksi Venäjä rikollisesti hyökkäsi Ukrainaan.Anonyymi00035 kirjoitti:
En ole nähnyt mitään tietoa siitä että venäjän johtaminen olisi "järjetöntä". Ei ole sieltä päin liidellyt droneja suomeen. On vain suomen suvakkitoimittajien satuilut ulkomaiden johtajien "mielentilasta" eikä se eroa mitenkään idiotismista jota saa lukea täällä suomi24ssä. Joten en todellakaan arvioi sodan "järjellisyyttä" kauppojemme lehtihyllyjen otsikoista.
Arvioin vain suomen omaa toimintaa sen johtajien huutelujen perusteella. Onko se järjellistä vai ei. Huutelut voi heilläkin perustua paljon oman narsistisen navan suojeluun ei suomen etuun.
Kun on nähnyt vaikka ei niin kauan sitten olleen edellisen pressan toimintatavan ja sen viisaat seuraukset niin kyllä stubbin toiminta täysin vastakkaisena näyttäytyy moninverroin järjettömämmältä."En ole nähnyt mitään tietoa siitä että venäjän johtaminen olisi "järjetöntä"."
Et ole ymmärtänyt edes sitä, että Venäjän rikollinen sota Ukrainassa on järjetön ja turha? No entäpä viikoittaiset uhkailut ydinaseilla?
"Ei ole sieltä päin liidellyt droneja suomeen. On vain suomen suvakkitoimittajien satuilut ulkomaiden johtajien "mielentilasta" eikä se eroa mitenkään idiotismista jota saa lukea täällä suomi24ssä. Joten en todellakaan arvioi sodan "järjellisyyttä" kauppojemme lehtihyllyjen otsikoista."
Entäpä tuon fasistisen diktaattorin puheet Venäjän omassa mediassa: hänhän valehtelee ummet ja lammet paitsi Ukrainasta, niin myös esimerkiksi Suomesta: Suomi muka rakentaa jo rajaa Siestarjoella. Hän on harhainen.
"Arvioin vain suomen omaa toimintaa sen johtajien huutelujen perusteella. Onko se järjellistä vai ei. Huutelut voi heilläkin perustua paljon oman narsistisen navan suojeluun ei suomen etuun."
Suomessa johtaja joutuisi eroamaan valehdeltuaan niin paljon kuin Putin Kalsarimyrkyttäjä.
"Kun on nähnyt vaikka ei niin kauan sitten olleen edellisen pressan toimintatavan ja sen viisaat seuraukset niin kyllä stubbin toiminta täysin vastakkaisena näyttäytyy moninverroin järjettömämmältä."
Mielenkiintoista, mutta se ei ole tämän keskustelun aihe. Miksi aina kun puhutaan siitä, mitä Putin Kalsarimyrkyttäjä tekee, tiltut yrittävät muuttaa puheenaiheen Suomen johtajiin, vaikka heidän toimintansa ei mitenkään liity siihen, mistä oli puhe?- Anonyymi00036
Olin jo aikuinen tuolloinkin ja seurasin maailman tapahtumia:
Ohjuskilven haluaminen on totta, mutta todellisuudessa USA yritti hillitä entisen Neuvostoliiton maiden pääsyä NATO:on. NATO ei ole pyrkinyt laajenemaan, vaan siihen on liittynyt Venäjän naapurimaita, koska ne tietävät Venäjän imperialistisen luonteen ja halun alistaa muita maita ja kansoja. Ja suhteiden hajottamisen aloitti Putin Kalsarimyrkyttäjä kuuluisalla puheellaan Münchenin turvallisuuskonferenssissa, Clinton ei raivonnut missään.
Sotahimoa on Venäjällä ja sen diktaattorilla ja siksi Venäjä rikollisesti hyökkäsi Ukrainaan.Tuo termi kalsarimyrkyttäjä kertoo etten keskustele kauhean järkevän ihmisen kanssa. Kyllä tiedämme sen tapauksen mutta sitä tuskin tarvii toistaa vuosikymmeniä?
Eli miten se ohjuskilpi liittyi usan haluun hillitä naton laajenemista?
Minä satuin NÄKEMÄÄN Clintonin raivoamisen ja muidenkin eujohtajien KÄYTÖKSEN. TVssähän niitä kuvattiin edestä ja takaa ja sivustakin...
Toiseksi satuin seisomaan helsingin kadulla kun clintonin saatanavaltaistuin ajoi ohitse. Sellaista pahuuden ilmapiiriä en ole koskaan missään kokenut sitä ennen enkä sen jälkeen. Tajusin että saatana asuu maailman valtakeskuksessa eli usan hallinnossa.
Ilmestyskirja:
2:13 Minä tiedän, missä sinä asut: siellä, missä saatanan valtaistuin on; ja sinä pidät minun nimestäni kiinni etkä ole kieltänyt minun uskoani niinäkään päivinä, jolloin Antipas, minun todistajani, minun uskolliseni, tapettiin teidän luonanne, siellä, missä saatana asuu.
Tämä Jeesuksen sana kertoo että paholaisella on päämaja ja asunto jossakin päin maailmaa. Ja kaikki kai tietää että usa on suurin sotilasmahti. Missä muualla silloin mieluimmin asuisi tuo koko ihmiskunnanvihaaja?
Tämä saarna siis siksi että en pidä venäjää pahuuden ytimenä kuten kaikki usan palvojat tekee. - Anonyymi00037
Olin jo aikuinen tuolloinkin ja seurasin maailman tapahtumia:
Sotahimoa on Venäjällä ja sen diktaattorilla ja siksi Venäjä rikollisesti hyökkäsi Ukrainaan.Onko se mynchenin puhe mahdollista kuulla jossakin?
Anonyymi00037 kirjoitti:
Onko se mynchenin puhe mahdollista kuulla jossakin?
Eiköhän siitä jonkinlainen video jossakin ole ja varmaan ainakin teksti litteroitu.
Anonyymi00036 kirjoitti:
Tuo termi kalsarimyrkyttäjä kertoo etten keskustele kauhean järkevän ihmisen kanssa. Kyllä tiedämme sen tapauksen mutta sitä tuskin tarvii toistaa vuosikymmeniä?
Eli miten se ohjuskilpi liittyi usan haluun hillitä naton laajenemista?
Minä satuin NÄKEMÄÄN Clintonin raivoamisen ja muidenkin eujohtajien KÄYTÖKSEN. TVssähän niitä kuvattiin edestä ja takaa ja sivustakin...
Toiseksi satuin seisomaan helsingin kadulla kun clintonin saatanavaltaistuin ajoi ohitse. Sellaista pahuuden ilmapiiriä en ole koskaan missään kokenut sitä ennen enkä sen jälkeen. Tajusin että saatana asuu maailman valtakeskuksessa eli usan hallinnossa.
Ilmestyskirja:
2:13 Minä tiedän, missä sinä asut: siellä, missä saatanan valtaistuin on; ja sinä pidät minun nimestäni kiinni etkä ole kieltänyt minun uskoani niinäkään päivinä, jolloin Antipas, minun todistajani, minun uskolliseni, tapettiin teidän luonanne, siellä, missä saatana asuu.
Tämä Jeesuksen sana kertoo että paholaisella on päämaja ja asunto jossakin päin maailmaa. Ja kaikki kai tietää että usa on suurin sotilasmahti. Missä muualla silloin mieluimmin asuisi tuo koko ihmiskunnanvihaaja?
Tämä saarna siis siksi että en pidä venäjää pahuuden ytimenä kuten kaikki usan palvojat tekee."Tuo termi kalsarimyrkyttäjä kertoo etten keskustele kauhean järkevän ihmisen kanssa. Kyllä tiedämme sen tapauksen mutta sitä tuskin tarvii toistaa vuosikymmeniä?"
Se on tapani muistuttaa tiltuja, että he palvovat murhaajaa.
"Eli miten se ohjuskilpi liittyi usan haluun hillitä naton laajenemista?"
?? Ei mitenkään, enkä sellaista väittänytkään..
"Minä satuin NÄKEMÄÄN Clintonin raivoamisen ja muidenkin eujohtajien KÄYTÖKSEN. TVssähän niitä kuvattiin edestä ja takaa ja sivustakin..."
AI: "Clintonin puhe EU‑kokouksessa 2000 oli vahva puolustus transatlanttiselle liittolaisuudelle, tuki EU:n laajentumista ja korosti yhteistä vastuuta Balkanin rauhasta ja globaalista taloudesta."
Ei siinä mitään raivoamista ollut.
"Toiseksi satuin seisomaan helsingin kadulla kun clintonin saatanavaltaistuin ajoi ohitse. Sellaista pahuuden ilmapiiriä en ole koskaan missään kokenut sitä ennen enkä sen jälkeen. Tajusin että saatana asuu maailman valtakeskuksessa eli usan hallinnossa."
Nyt saatana on saapunut Moskovaan.- Anonyymi00038
"Tuo termi kalsarimyrkyttäjä kertoo etten keskustele kauhean järkevän ihmisen kanssa. Kyllä tiedämme sen tapauksen mutta sitä tuskin tarvii toistaa vuosikymmeniä?"
Se on tapani muistuttaa tiltuja, että he palvovat murhaajaa.
"Eli miten se ohjuskilpi liittyi usan haluun hillitä naton laajenemista?"
?? Ei mitenkään, enkä sellaista väittänytkään..
"Minä satuin NÄKEMÄÄN Clintonin raivoamisen ja muidenkin eujohtajien KÄYTÖKSEN. TVssähän niitä kuvattiin edestä ja takaa ja sivustakin..."
AI: "Clintonin puhe EU‑kokouksessa 2000 oli vahva puolustus transatlanttiselle liittolaisuudelle, tuki EU:n laajentumista ja korosti yhteistä vastuuta Balkanin rauhasta ja globaalista taloudesta."
Ei siinä mitään raivoamista ollut.
"Toiseksi satuin seisomaan helsingin kadulla kun clintonin saatanavaltaistuin ajoi ohitse. Sellaista pahuuden ilmapiiriä en ole koskaan missään kokenut sitä ennen enkä sen jälkeen. Tajusin että saatana asuu maailman valtakeskuksessa eli usan hallinnossa."
Nyt saatana on saapunut Moskovaan.Osaako AI jo tulkita huutoakin ja tunteita. Mielenkiintoista. Sitä paitsi taisi se puhua monessa paikassa , en enää muista missä puheessa se raivo oli.
Joka tapauksessa hänen tekonsa oli hajottaa ystävyyssuhteet.
Eli aloitti vihamielisyyden joka sitten eskaloitui. Anonyymi00038 kirjoitti:
Osaako AI jo tulkita huutoakin ja tunteita. Mielenkiintoista. Sitä paitsi taisi se puhua monessa paikassa , en enää muista missä puheessa se raivo oli.
Joka tapauksessa hänen tekonsa oli hajottaa ystävyyssuhteet.
Eli aloitti vihamielisyyden joka sitten eskaloitui.Clinton ei hajottanut ystävyyssuhteita, Putin Kalsarimyrkyttäjä itse tuhosi ne. AI:
"Clintonin ja Putinin suhteet kulkivat selkeän kaaren:
Vaihe Luonne
1999–kesä 2000 Lämmin, toiveikas, yhteistyöhakuinen
Kesä 2000 Ensimmäiset jännitteet Tšetšenian sodasta
Elokuu 2000 Kurskin katastrofi → luottamuksen romahdus
Loppuvuosi 2000 Clintonin epäluulo Putinin autoritaarisuudesta kasvaa
Clinton aloitti Putinin kanssa optimistisesti, mutta päätti kautensa huolestuneena siitä, mihin suuntaan Putin oli viemässä Venäjää.- Anonyymi00040
"En ole nähnyt mitään tietoa siitä että venäjän johtaminen olisi "järjetöntä"."
Et ole ymmärtänyt edes sitä, että Venäjän rikollinen sota Ukrainassa on järjetön ja turha? No entäpä viikoittaiset uhkailut ydinaseilla?
"Ei ole sieltä päin liidellyt droneja suomeen. On vain suomen suvakkitoimittajien satuilut ulkomaiden johtajien "mielentilasta" eikä se eroa mitenkään idiotismista jota saa lukea täällä suomi24ssä. Joten en todellakaan arvioi sodan "järjellisyyttä" kauppojemme lehtihyllyjen otsikoista."
Entäpä tuon fasistisen diktaattorin puheet Venäjän omassa mediassa: hänhän valehtelee ummet ja lammet paitsi Ukrainasta, niin myös esimerkiksi Suomesta: Suomi muka rakentaa jo rajaa Siestarjoella. Hän on harhainen.
"Arvioin vain suomen omaa toimintaa sen johtajien huutelujen perusteella. Onko se järjellistä vai ei. Huutelut voi heilläkin perustua paljon oman narsistisen navan suojeluun ei suomen etuun."
Suomessa johtaja joutuisi eroamaan valehdeltuaan niin paljon kuin Putin Kalsarimyrkyttäjä.
"Kun on nähnyt vaikka ei niin kauan sitten olleen edellisen pressan toimintatavan ja sen viisaat seuraukset niin kyllä stubbin toiminta täysin vastakkaisena näyttäytyy moninverroin järjettömämmältä."
Mielenkiintoista, mutta se ei ole tämän keskustelun aihe. Miksi aina kun puhutaan siitä, mitä Putin Kalsarimyrkyttäjä tekee, tiltut yrittävät muuttaa puheenaiheen Suomen johtajiin, vaikka heidän toimintansa ei mitenkään liity siihen, mistä oli puhe?"No entäpä viikoittaiset uhkailut ydinaseilla?"
En ole silleen seurannut venäjän touhuja että tietäisin mitä se viikottain puhuu. Mutta näen että venäjä on käytännössä Moskova ja Pietari, eli ei mikään suuri valta. Ja siksi ymmärrän että sen tuho on suurempi uhka kuin joku EUn tuho jolla on monta suurkaupunkia. Siksi ymmärrän että nurkkaan ajettuna se voi hyvin käyttää ydinasetta ja siksi tietysti varoittaa siitä koska ei haluaisi niihin turvautua.
"tiltut yrittävät muuttaa puheenaiheen Suomen johtajiin"
Ensinnäkään en tiedä mikä on "tiltu" mutta toki suomalaisen motiivi keskustelussa on se miten suomea johdetaan suhteessa muiden sotiin. Siksi puhe siirtyy eittämättä suomen omiin johtajiin joiden toimita EI PALJOO poikkea muiden maiden sotahimoisten toiminnasta.
Suomi on mukana kaikessa eujohtajien sotahimoissa. Stubb huutaa miten olemme kiinteästi osa eun itsenäisyyttä. Emme siis suomen itsenäisyyttä.
Näen että Stubb on suomelle suurempi uhka kuin venäjä.
Kun en usko että venäjä hyökkää suomeen niin arvostelen loputonta rahan syöttämistä siihen "uhkaan". Varsinkin kun siihen rahan lapioimiseen ei osallistu rikkaat vaan ainoastaan se vähmmällä pärjäävä kansan osa. Siitä asenteesta NÄKEE jo nyt että jos sota tulisikin niin suomi toimisi AIVAN samoin kansaan nähden kuin vaikka venäjä.
Eli johtajat ovat kaikissa maissa syvimmiltään pahoja. - Anonyymi00041
"En ole nähnyt mitään tietoa siitä että venäjän johtaminen olisi "järjetöntä"."
Mielenkiintoista, mutta se ei ole tämän keskustelun aihe. Miksi aina kun puhutaan siitä, mitä Putin Kalsarimyrkyttäjä tekee, tiltut yrittävät muuttaa puheenaiheen Suomen johtajiin, vaikka heidän toimintansa ei mitenkään liity siihen, mistä oli puhe?Edellinen pressa pyrki kaikessa sovitteluun päinvastoin kuin nykyinen joka himoitsee saada sota Suomeen.
Anonyymi00040 kirjoitti:
"No entäpä viikoittaiset uhkailut ydinaseilla?"
En ole silleen seurannut venäjän touhuja että tietäisin mitä se viikottain puhuu. Mutta näen että venäjä on käytännössä Moskova ja Pietari, eli ei mikään suuri valta. Ja siksi ymmärrän että sen tuho on suurempi uhka kuin joku EUn tuho jolla on monta suurkaupunkia. Siksi ymmärrän että nurkkaan ajettuna se voi hyvin käyttää ydinasetta ja siksi tietysti varoittaa siitä koska ei haluaisi niihin turvautua.
"tiltut yrittävät muuttaa puheenaiheen Suomen johtajiin"
Ensinnäkään en tiedä mikä on "tiltu" mutta toki suomalaisen motiivi keskustelussa on se miten suomea johdetaan suhteessa muiden sotiin. Siksi puhe siirtyy eittämättä suomen omiin johtajiin joiden toimita EI PALJOO poikkea muiden maiden sotahimoisten toiminnasta.
Suomi on mukana kaikessa eujohtajien sotahimoissa. Stubb huutaa miten olemme kiinteästi osa eun itsenäisyyttä. Emme siis suomen itsenäisyyttä.
Näen että Stubb on suomelle suurempi uhka kuin venäjä.
Kun en usko että venäjä hyökkää suomeen niin arvostelen loputonta rahan syöttämistä siihen "uhkaan". Varsinkin kun siihen rahan lapioimiseen ei osallistu rikkaat vaan ainoastaan se vähmmällä pärjäävä kansan osa. Siitä asenteesta NÄKEE jo nyt että jos sota tulisikin niin suomi toimisi AIVAN samoin kansaan nähden kuin vaikka venäjä.
Eli johtajat ovat kaikissa maissa syvimmiltään pahoja."En ole silleen seurannut venäjän touhuja että tietäisin mitä se viikottain puhuu. Mutta näen että venäjä on käytännössä Moskova ja Pietari, eli ei mikään suuri valta. Ja siksi ymmärrän että sen tuho on suurempi uhka kuin joku EUn tuho jolla on monta suurkaupunkia. Siksi ymmärrän että nurkkaan ajettuna se voi hyvin käyttää ydinasetta ja siksi tietysti varoittaa siitä koska ei haluaisi niihin turvautua."
Venäjää ei ole kukaan ajamassa nurkkaan. Se saisi rauhan jo tänään, jos poistuisi Ukrainasta omien kansainvälisesti tunnustettujen rajojensa sisälle.
"Ensinnäkään en tiedä mikä on "tiltu" mutta toki suomalaisen motiivi keskustelussa on se miten suomea johdetaan suhteessa muiden sotiin."
Tiltu on Venäjän/Neuvostoliiton puolesta Suomea vastaan valehteleva henkilö.
"Siksi puhe siirtyy eittämättä suomen omiin johtajiin joiden toimita EI PALJOO poikkea muiden maiden sotahimoisten toiminnasta."
Aivan varmasti poikkeaa, kun sotahimoa on Euroopassa vain Venäjän dikytaattorilla Putin Kalsarimyrkyttäjällä.
"Suomi on mukana kaikessa eujohtajien sotahimoissa."
EU:n johtajilla ei ole sotahimoa, vaan aivan kaikki heistä haluavat rauhaa. Vain Venäjän johdossa on sotahimoa ja halua valloittaa naapurimaitaan.
"Stubb huutaa miten olemme kiinteästi osa eun itsenäisyyttä. Emme siis suomen itsenäisyyttä.
Näen että Stubb on suomelle suurempi uhka kuin venäjä."
LOL. Ei varmasti ole. Et ole ymmärtänyt, että Venäjä on nykyisin natsi-Saksan kaltainen fasistinen ja imperialistinen diktatuuri, terroristi- ja rikollisvaltio, jota johtaa harhainen diktaattori, joka ei pidä kiinni sopimuksistaan, vaan pettää ne ja valehtelee vielä päälle. Äskettäin hän valehteli, että Suomi muka rakentaa jo rajaa Siestarjoella.
"Kun en usko että venäjä hyökkää suomeen niin arvostelen loputonta rahan syöttämistä siihen "uhkaan"."
Se rahan syöttäminen puolustukseemme on ainoa turvamme NATO-jäsenyyden lisäksi, Venäjä kyllä hyökkäisi tänne, jos havaitsisi, ettemme kykene puolustamaan Suomea.
"Varsinkin kun siihen rahan lapioimiseen ei osallistu rikkaat vaan ainoastaan se vähmmällä pärjäävä kansan osa."
Höpsis. AI:
"Suomessa hyvätuloiset maksavat valtaosan kaikista tuloveroista.
Tuoreiden verotilastojen mukaan korkeimmat tuloluokat maksavat noin 40–50 % kaikista ansiotuloveroista, vaikka heitä on vain pieni osa väestöstä. Tämä johtuu progressiivisesta verotuksesta ja siitä, että suurituloisten veroaste nousee nopeasti tulojen kasvaessa."
"Siitä asenteesta NÄKEE jo nyt että jos sota tulisikin niin suomi toimisi AIVAN samoin kansaan nähden kuin vaikka venäjä.
Eli johtajat ovat kaikissa maissa syvimmiltään pahoja."
Eivät ole ja pahuudessakin on eroja. Joku johtaja voi olla vaikkapa korruptoitunut, mutta Venäjän diktaattori on täysi roisto, korruptoitunut paskanpuhuja, varas ja murhaaja, imperialistinen fasisti, kansainvälisesti etsintäkuulutettu sotarikollinen.- Anonyymi00044
Eiköhän siitä jonkinlainen video jossakin ole ja varmaan ainakin teksti litteroitu.
Löytyi tämä.
https://youtu.be/y6hzj6_DUwQ?
Siinähän se puhuu unipolaarista maailmanvaltaa vastaan eli aavisti tämän petokoneiston eli AIn vallanhimon. SIKSI länsi vihaa sitä nyt ja silloin.
Johtajat haluaa maailmaan yhden vallan jolla on monta päätä kuten lohikäärmeellä. Ja kansat ovat pedon merkillä leimattuja pedon omaisuutta. Anonyymi00044 kirjoitti:
Löytyi tämä.
https://youtu.be/y6hzj6_DUwQ?
Siinähän se puhuu unipolaarista maailmanvaltaa vastaan eli aavisti tämän petokoneiston eli AIn vallanhimon. SIKSI länsi vihaa sitä nyt ja silloin.
Johtajat haluaa maailmaan yhden vallan jolla on monta päätä kuten lohikäärmeellä. Ja kansat ovat pedon merkillä leimattuja pedon omaisuutta.Varsinkin Putin haluaa korvata nykyisen sääntö- ja sopimuspohjaisen maailmanjärjestyksen veristen ja korruptoituneiden diktaattorien maailmanjärjestyksellä.
- Anonyymi00046
Clinton ei hajottanut ystävyyssuhteita, Putin Kalsarimyrkyttäjä itse tuhosi ne. AI:
"Clintonin ja Putinin suhteet kulkivat selkeän kaaren:
Vaihe Luonne
1999–kesä 2000 Lämmin, toiveikas, yhteistyöhakuinen
Kesä 2000 Ensimmäiset jännitteet Tšetšenian sodasta
Elokuu 2000 Kurskin katastrofi → luottamuksen romahdus
Loppuvuosi 2000 Clintonin epäluulo Putinin autoritaarisuudesta kasvaa
Clinton aloitti Putinin kanssa optimistisesti, mutta päätti kautensa huolestuneena siitä, mihin suuntaan Putin oli viemässä Venäjää.Kun lainaat "faktoja" AI:lta tunnustat nimenomaan olevasi tekoälyn eli pedon palvoja ja siksi vihaat putinia joka puhui unipolaarista maailmanvaltaa vastaan.
Olinkin jo tämän aiheen unohtanut mutta hyvä kun palautui mieleen. Siinä on sodan ja vihan todellinen syy, taistelu yhden maailman vallan muodostamisen puolesta.
Löytyi tuubista uutiset nimellä WION ja pienellä teksti "world is one". Kaikki jotka tykkää tuon ideologian luomisesta ryhtyvät ystäviksi keskenään ja siksi Kiinakin kelpaa eulle hyvin kun taas venäjä joka kannattaa kansallisvaltioita on heidän vihansa kohde. Ihan samoin kuin Suomessa vihataan itsenäisen suomen kannattajia putintrolleina.
Eli tästä on turha enää riidellä kun suurin tekijä ei ole sota vaan One New World Order.
Ilmestyskirja:
13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa... - Anonyymi00047
"En ole silleen seurannut venäjän touhuja että tietäisin mitä se viikottain puhuu. Mutta näen että venäjä on käytännössä Moskova ja Pietari, eli ei mikään suuri valta. Ja siksi ymmärrän että sen tuho on suurempi uhka kuin joku EUn tuho jolla on monta suurkaupunkia. Siksi ymmärrän että nurkkaan ajettuna se voi hyvin käyttää ydinasetta ja siksi tietysti varoittaa siitä koska ei haluaisi niihin turvautua."
Venäjää ei ole kukaan ajamassa nurkkaan. Se saisi rauhan jo tänään, jos poistuisi Ukrainasta omien kansainvälisesti tunnustettujen rajojensa sisälle.
"Ensinnäkään en tiedä mikä on "tiltu" mutta toki suomalaisen motiivi keskustelussa on se miten suomea johdetaan suhteessa muiden sotiin."
Tiltu on Venäjän/Neuvostoliiton puolesta Suomea vastaan valehteleva henkilö.
"Siksi puhe siirtyy eittämättä suomen omiin johtajiin joiden toimita EI PALJOO poikkea muiden maiden sotahimoisten toiminnasta."
Aivan varmasti poikkeaa, kun sotahimoa on Euroopassa vain Venäjän dikytaattorilla Putin Kalsarimyrkyttäjällä.
"Suomi on mukana kaikessa eujohtajien sotahimoissa."
EU:n johtajilla ei ole sotahimoa, vaan aivan kaikki heistä haluavat rauhaa. Vain Venäjän johdossa on sotahimoa ja halua valloittaa naapurimaitaan.
"Stubb huutaa miten olemme kiinteästi osa eun itsenäisyyttä. Emme siis suomen itsenäisyyttä.
Näen että Stubb on suomelle suurempi uhka kuin venäjä."
LOL. Ei varmasti ole. Et ole ymmärtänyt, että Venäjä on nykyisin natsi-Saksan kaltainen fasistinen ja imperialistinen diktatuuri, terroristi- ja rikollisvaltio, jota johtaa harhainen diktaattori, joka ei pidä kiinni sopimuksistaan, vaan pettää ne ja valehtelee vielä päälle. Äskettäin hän valehteli, että Suomi muka rakentaa jo rajaa Siestarjoella.
"Kun en usko että venäjä hyökkää suomeen niin arvostelen loputonta rahan syöttämistä siihen "uhkaan"."
Se rahan syöttäminen puolustukseemme on ainoa turvamme NATO-jäsenyyden lisäksi, Venäjä kyllä hyökkäisi tänne, jos havaitsisi, ettemme kykene puolustamaan Suomea.
"Varsinkin kun siihen rahan lapioimiseen ei osallistu rikkaat vaan ainoastaan se vähmmällä pärjäävä kansan osa."
Höpsis. AI:
"Suomessa hyvätuloiset maksavat valtaosan kaikista tuloveroista.
Tuoreiden verotilastojen mukaan korkeimmat tuloluokat maksavat noin 40–50 % kaikista ansiotuloveroista, vaikka heitä on vain pieni osa väestöstä. Tämä johtuu progressiivisesta verotuksesta ja siitä, että suurituloisten veroaste nousee nopeasti tulojen kasvaessa."
"Siitä asenteesta NÄKEE jo nyt että jos sota tulisikin niin suomi toimisi AIVAN samoin kansaan nähden kuin vaikka venäjä.
Eli johtajat ovat kaikissa maissa syvimmiltään pahoja."
Eivät ole ja pahuudessakin on eroja. Joku johtaja voi olla vaikkapa korruptoitunut, mutta Venäjän diktaattori on täysi roisto, korruptoitunut paskanpuhuja, varas ja murhaaja, imperialistinen fasisti, kansainvälisesti etsintäkuulutettu sotarikollinen.Toistat pelkkää propagandaa etkä huomioi mitään mitä oikeasti tehdään, joten se siitä keskustelusta.
Anonyymi00046 kirjoitti:
Kun lainaat "faktoja" AI:lta tunnustat nimenomaan olevasi tekoälyn eli pedon palvoja ja siksi vihaat putinia joka puhui unipolaarista maailmanvaltaa vastaan.
Olinkin jo tämän aiheen unohtanut mutta hyvä kun palautui mieleen. Siinä on sodan ja vihan todellinen syy, taistelu yhden maailman vallan muodostamisen puolesta.
Löytyi tuubista uutiset nimellä WION ja pienellä teksti "world is one". Kaikki jotka tykkää tuon ideologian luomisesta ryhtyvät ystäviksi keskenään ja siksi Kiinakin kelpaa eulle hyvin kun taas venäjä joka kannattaa kansallisvaltioita on heidän vihansa kohde. Ihan samoin kuin Suomessa vihataan itsenäisen suomen kannattajia putintrolleina.
Eli tästä on turha enää riidellä kun suurin tekijä ei ole sota vaan One New World Order.
Ilmestyskirja:
13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa..."Kun lainaat "faktoja" AI:lta tunnustat nimenomaan olevasi tekoälyn eli pedon palvoja ja siksi vihaat putinia joka puhui unipolaarista maailmanvaltaa vastaan."
LOL, mitä paskaa. Minä käytän tekoälyä tiedon hankintaan enkä palvo sitä ja Putin Kalsarimyrkyttäjää vastustan, koska hän on murhaaja, täydellinen roisto, joka rikkoi rauhan Euroopassa harhaisten käsitystensä ja imperialisminsa, halunsa valloittaa ja alistaa muita maita ja kansoja vuoksi.
"Olinkin jo tämän aiheen unohtanut mutta hyvä kun palautui mieleen. Siinä on sodan ja vihan todellinen syy, taistelu yhden maailman vallan muodostamisen puolesta."
Putin Kalsarimyrkyttäjä yrittää rikkoa sopimus- ja sääntöpohjaisen maailmanjärjestyksen ja korvata sen veristen ja korruptoituneiden diktaattorien maailmanjärjestyksellä, alistaa maat ja kansat palvelemaan pientä eliittiä, kuten nyt Venäjällä. Siinä syy vastustaa häntä.
"Löytyi tuubista uutiset nimellä WION ja pienellä teksti "world is one". Kaikki jotka tykkää tuon ideologian luomisesta ryhtyvät ystäviksi keskenään ja siksi Kiinakin kelpaa eulle hyvin kun taas venäjä joka kannattaa kansallisvaltioita on heidän vihansa kohde."
Venäjä ei kannata kansallisvaltioita, vaan se on nimenomaan alistanut Venäjän federaatioon reilusti yli sata kansallisuutta ja ryöstänyt niiden luonnonvarat. Ja nyt se yrittää tuhota Ukrainan kansallisvaltiota ja vallata sen ja ryöstää sen maat, talouden, teollisuuden ja luonnonvarat.
"Ihan samoin kuin Suomessa vihataan itsenäisen suomen kannattajia putintrolleina."
Ehei. Me itsenäistä Suomea kannattavat emme ole putintrolleja, vaan päinvastoin. Paljastamme Venäjän valheita ja propagandaa Suomea vastaan.Anonyymi00047 kirjoitti:
Toistat pelkkää propagandaa etkä huomioi mitään mitä oikeasti tehdään, joten se siitä keskustelusta.
Venäjä oikeasti yrittää valloittaa ja ryöstää Ukrainan ja alistaa Ukrainalaiset herrakansa venäläisille. Venäjää johtaa harhainen diktaattori, Hitlerin kaltainen fasisti ja imperialisti. Ja sinä kuvittelet, että venäjä muka ajaisi rauhaa ja esim. tukisi kansallisvaltioita. Haha. Ei. Venäjä pyrkii alistamaan kansallisvaltiot ja siksi se Euroopassa tukee separatisteja.
- Anonyymi00055
Varsinkin Putin haluaa korvata nykyisen sääntö- ja sopimuspohjaisen maailmanjärjestyksen veristen ja korruptoituneiden diktaattorien maailmanjärjestyksellä.
Mitä merkitsee 'sääntö ja sopimuspohjainen'?
Sitäkö, että esim. sopimuksilla velkuutetaan Suomi? - Anonyymi00063
Molokilla se kyllä kova tarve iskee päätään seinään.
- Anonyymi00064
Varsinkin Putin haluaa korvata nykyisen sääntö- ja sopimuspohjaisen maailmanjärjestyksen veristen ja korruptoituneiden diktaattorien maailmanjärjestyksellä.
Mene ihan oikeesti jo hoitoon molokki.
- Anonyymi00069
12. helmikuuta 2025 Jerusalemin vasta perustettu sanhedrin lähetti Donald Trumpille poikkeuksellisen kirjeen. He sanoivat hänelle:
”Sinut on valittu, kuten Kyyros aikoinaan, täyttämään taivaallinen tehtävä.”
Kyyros Suuri oli Persian kuningas, joka valloitti Babylonin vuonna 539 eKr. ja antoi juutalaisille pakolaisille luvan palata Jerusalemiin. Raamatun kertomuksen mukaan hän antoi luvan temppelin jälleenrakentamiseen ja sen pyhien esineiden palauttamiseen.
Jesaja viittaa Kyyrosiin jopa Jumalan ”voideltuna”.
Kyyros ei ollut juutalainen. Hän oli vaikutusvaltainen ei-juutalainen hallitsija, jota Raamatun kertomus esittää Jumalan välineenä Jerusalemin ja temppelin jälleenrakentamisen edistämisessä.
Joten kun juutalaiset uskonnolliset auktoriteetit kuvailevat Trumpia nykyajan Kyyroksena, meidän tulisi ymmärtää tarkalleen, mitä tämä vertaus tarkoittaa.
Jo vuosien ajan tietyt juutalaiset uskonnolliset ja temppeliliikkeet ovat yhdistäneet Trumpin Kyyrokseen, erityisesti sen jälkeen, kun hän tunnusti Jerusalemin Israelin pääkaupungiksi. Vuonna 2018 Sanhedrin jopa lyötti ”temppelikolikon”, jossa oli Trumpin ja Kyyroksen kuvat yhdessä.
Sitten vuoden 2025 kirjeessään he menivät huomattavasti pidemmälle; kerrottuaan Trumpille, että hänet oli valittu ”taivaalliseen tehtävään”, he kutsuivat hänet virallisesti Jerusalemiin tapaamaan Sanhedrinin rabbeja tarkoituksenaan perustaa kaikille kansoille ”Kansainvälinen jumalallinen tuomioistuin – IDC”, joka perustuisi seitsemään Nooan lakiin.
Katsokaa nyt, mitä on tapahtumassa…
Olemme todistamassa Lähi-idän poikkeuksellista muutosta, sotaa, johon Iran (antiikin Persia) on osallisena, Israelia ympäröiviä valtavia geopoliittisia muutoksia sekä uskonnollisten liikkeiden keskuudessa yhä avoimempaa keskustelua Kolmannesta temppelistä.
Ja tämän vuoden marraskuussa Jerusalemissa tapahtuu jälleen merkittävä kehitys.
2.–6. marraskuuta Nooan lakien edustajien odotetaan kokoontuvan Jerusalemiin ”ensimmäiseen kansainväliseen Nooan lakien edustajien kongressiin”.
Tapahtumaan odotetaan osallistuvan lähes 100 edustajaa noin 20 maasta ja kuudelta mantereelta.
He aikovat laatia perustamiskirjan, perustaa mantereittaiset neuvostot, luoda kansainvälisen organisaatiorakenteen ja, mikä tärkeintä: perustaa ensimmäisen kansainvälisen Beit Din -tuomioistuimen, joka keskittyy Nooan lakien asioihin.
(Beit Din on rabbininen tuomioistuin.)
En voi tällä hetkellä varmistaa, onko Trump kutsuttu marraskuun kokoukseen, mutta kun otetaan huomioon, että Sanhedrin oli jo aiemmin kutsunut hänet Jerusalemiin nimenomaan keskustelemaan kansainvälisestä noahidiläisyyteen perustuvasta tuomioistuimesta, en olisi lainkaan yllättynyt, jos hän olisi kutsuttu.
Ottaen huomioon nykyisen katastrofaalisen sodan Iranin kanssa, mielestäni on erittäin tärkeää ymmärtää niiden ihmisten uskonnollista ja profeetallista maailmankuvaa, jotka itse kuvailevat Trumpia Kyyroksena.
Kyyros ei nimittäin jäänyt historiaan pelkästään juutalaisen kansan ystävänä. Hänen historiallinen roolinsa oli poistaa poliittiset esteet, jotka estivät juutalaisten paluun Jerusalemiin ja temppelin jälleenrakentamisen.
On melkein sivuseikka, uskotko näihin profetioihin vai et. He uskovat niihin.
Ja kun uskonnolliset vakaumukset alkavat kietoutua yhteen poliittisen vallan, kansainvälisten tuomioistuinten, sodan ja Jerusalemin tulevaisuuden kanssa, olisimme typeriä, jos emme kiinnittäisi asiaan huomiota. - Anonyymi00070
Höpö Höpö! Sulla on kyllä sairas mielikuvitus molokki.
Anonyymi00069 kirjoitti:
12. helmikuuta 2025 Jerusalemin vasta perustettu sanhedrin lähetti Donald Trumpille poikkeuksellisen kirjeen. He sanoivat hänelle:
”Sinut on valittu, kuten Kyyros aikoinaan, täyttämään taivaallinen tehtävä.”
Kyyros Suuri oli Persian kuningas, joka valloitti Babylonin vuonna 539 eKr. ja antoi juutalaisille pakolaisille luvan palata Jerusalemiin. Raamatun kertomuksen mukaan hän antoi luvan temppelin jälleenrakentamiseen ja sen pyhien esineiden palauttamiseen.
Jesaja viittaa Kyyrosiin jopa Jumalan ”voideltuna”.
Kyyros ei ollut juutalainen. Hän oli vaikutusvaltainen ei-juutalainen hallitsija, jota Raamatun kertomus esittää Jumalan välineenä Jerusalemin ja temppelin jälleenrakentamisen edistämisessä.
Joten kun juutalaiset uskonnolliset auktoriteetit kuvailevat Trumpia nykyajan Kyyroksena, meidän tulisi ymmärtää tarkalleen, mitä tämä vertaus tarkoittaa.
Jo vuosien ajan tietyt juutalaiset uskonnolliset ja temppeliliikkeet ovat yhdistäneet Trumpin Kyyrokseen, erityisesti sen jälkeen, kun hän tunnusti Jerusalemin Israelin pääkaupungiksi. Vuonna 2018 Sanhedrin jopa lyötti ”temppelikolikon”, jossa oli Trumpin ja Kyyroksen kuvat yhdessä.
Sitten vuoden 2025 kirjeessään he menivät huomattavasti pidemmälle; kerrottuaan Trumpille, että hänet oli valittu ”taivaalliseen tehtävään”, he kutsuivat hänet virallisesti Jerusalemiin tapaamaan Sanhedrinin rabbeja tarkoituksenaan perustaa kaikille kansoille ”Kansainvälinen jumalallinen tuomioistuin – IDC”, joka perustuisi seitsemään Nooan lakiin.
Katsokaa nyt, mitä on tapahtumassa…
Olemme todistamassa Lähi-idän poikkeuksellista muutosta, sotaa, johon Iran (antiikin Persia) on osallisena, Israelia ympäröiviä valtavia geopoliittisia muutoksia sekä uskonnollisten liikkeiden keskuudessa yhä avoimempaa keskustelua Kolmannesta temppelistä.
Ja tämän vuoden marraskuussa Jerusalemissa tapahtuu jälleen merkittävä kehitys.
2.–6. marraskuuta Nooan lakien edustajien odotetaan kokoontuvan Jerusalemiin ”ensimmäiseen kansainväliseen Nooan lakien edustajien kongressiin”.
Tapahtumaan odotetaan osallistuvan lähes 100 edustajaa noin 20 maasta ja kuudelta mantereelta.
He aikovat laatia perustamiskirjan, perustaa mantereittaiset neuvostot, luoda kansainvälisen organisaatiorakenteen ja, mikä tärkeintä: perustaa ensimmäisen kansainvälisen Beit Din -tuomioistuimen, joka keskittyy Nooan lakien asioihin.
(Beit Din on rabbininen tuomioistuin.)
En voi tällä hetkellä varmistaa, onko Trump kutsuttu marraskuun kokoukseen, mutta kun otetaan huomioon, että Sanhedrin oli jo aiemmin kutsunut hänet Jerusalemiin nimenomaan keskustelemaan kansainvälisestä noahidiläisyyteen perustuvasta tuomioistuimesta, en olisi lainkaan yllättynyt, jos hän olisi kutsuttu.
Ottaen huomioon nykyisen katastrofaalisen sodan Iranin kanssa, mielestäni on erittäin tärkeää ymmärtää niiden ihmisten uskonnollista ja profeetallista maailmankuvaa, jotka itse kuvailevat Trumpia Kyyroksena.
Kyyros ei nimittäin jäänyt historiaan pelkästään juutalaisen kansan ystävänä. Hänen historiallinen roolinsa oli poistaa poliittiset esteet, jotka estivät juutalaisten paluun Jerusalemiin ja temppelin jälleenrakentamisen.
On melkein sivuseikka, uskotko näihin profetioihin vai et. He uskovat niihin.
Ja kun uskonnolliset vakaumukset alkavat kietoutua yhteen poliittisen vallan, kansainvälisten tuomioistuinten, sodan ja Jerusalemin tulevaisuuden kanssa, olisimme typeriä, jos emme kiinnittäisi asiaan huomiota.Kai sinäkin ymmärrät, että tarina Nooasta on satua?
Anonyymi00070 kirjoitti:
Höpö Höpö! Sulla on kyllä sairas mielikuvitus molokki.
Seuraahan sinäkin uutisia, tiltunen.
- Anonyymi00006
Venäjän Pravda ja USA:n Trump, siinä kaksi yhtä suurta "totuutta"
- Anonyymi00007
Ottaako trollia kupoliin?
- Anonyymi00023
Kun ei tunne Totuutta niin luulee että maailman politiikasta päättäjät olisi joku "totuus". Ne on kaksi eri asiaa. Vaikka siivoat tänään ja kerrot sen meille niin se ei ole mikään "uusi totuus" vaan ilmoitus mitä teet.
Totuus on että kaikki pahuus tuhoutuu pian ja sen tekee Kaikkiavaltias itse.
- Anonyymi00008
no ei kannata ,natolla on tuhat hävittäjää ja muut rynnäkkökoneet ,dronet ,,raskaat pommikoneet jne..yksi ylilento riittäisi lopettamaan sodan...
- Anonyymi00024
Tarkoitat että NATO on valmis tekemään sen mitä venäjä ei halua, eli ydinpommi pääkaupunkiin?
Onko vastakkain siis kumpi tuhoutuu ensin kiev vai moskova?
Ymmärrän että riivatut himoitsee viimeistä ydinsotaa ja sen järjestävätkin joku päivä. Mutta Jeesus tulee sen keskeyttämään koska Hän haluaa että ihmisiä jää henkiin tuhat vuotiseen rauhanvaltakuntaan.
- Anonyymi00010
Ainoastaan pelletrolli luulee että Venäjä voi hyökätä NATO maahaan.
Jos Venäjä kertoisi hyökkäävänsä Nato maahan niin Putin katoaisi mystisesti Venäjällä ja tippuisi yhtäkkiä punaiselle torille.
Epäonnistunut kurkilento kertoisi Pravda. - Anonyymi00013
Putin on YHTÄ luotettava kuin Hitleri.
Hitleri myös lupaili olla hyökkäilemättä. Kuinka siinä sitten kävikään?"Saksa tahtoo vain rauhaa."
– A. Hitler
"Venäjä ei aio hyökätä Ukrainaan."
– V. V. Putin
- Anonyymi00014
Venäjän piti varmuudella hyökätä 2025 ja siksihän pressa Niinistö aikoinaan kannusti suomalaisia kuntoilemaan jotta olisivat hyvässä sotakunnossa vuoden 2025 sodassa.
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Se oli Charly Salonius-Palsternakka eikä Niinistö. 😂
Ja eikä hänkään väittänyt, että Venäjä varmuudella hyökkää vuonna 2025:
"– Ei ole poissuljettua, että Putin ajattelee, että kokeillaan, saadaanko me Nato rikottua jollain pienellä sotilaallisella operaatiolla – tai suuremmallakin. Onko tämä todennäköisin vaihtoehto? Sitä ei voi sanoa, mutta se on mahdollista, jolloin siihen pitäisi varautua, Salonius-Pasternak sanoo Ylelle."
Tiltu ymmärtää vain tapansa mukaan kaiken täysin väärin.- Anonyymi00019
Ja eikä hänkään väittänyt, että Venäjä varmuudella hyökkää vuonna 2025:
"– Ei ole poissuljettua, että Putin ajattelee, että kokeillaan, saadaanko me Nato rikottua jollain pienellä sotilaallisella operaatiolla – tai suuremmallakin. Onko tämä todennäköisin vaihtoehto? Sitä ei voi sanoa, mutta se on mahdollista, jolloin siihen pitäisi varautua, Salonius-Pasternak sanoo Ylelle."
Tiltu ymmärtää vain tapansa mukaan kaiken täysin väärin.Niin, ei sinulla mitään todisteita ole koskaan ollut niistä Venäjän hyökkäyssuunnitelmista😁
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niin, ei sinulla mitään todisteita ole koskaan ollut niistä Venäjän hyökkäyssuunnitelmista😁
Venäjän johtajat, kenraalit ja Venäjän valtion TV:n kommentaattorit ja propagandistit ovat kertoneet noista Venäjän sotasuunnitelmista ja nyt Venäjän diktaattori Putin Kalsarimyrkyttäjäkin itse lupaili venäläisille uusia sotia sen jälkeen, kun Ukraina on voitettu. Tiltu silti uskoo, että Venäjä muka on rauhanomainen maa.
- Anonyymi00026
Venäjän johtajat, kenraalit ja Venäjän valtion TV:n kommentaattorit ja propagandistit ovat kertoneet noista Venäjän sotasuunnitelmista ja nyt Venäjän diktaattori Putin Kalsarimyrkyttäjäkin itse lupaili venäläisille uusia sotia sen jälkeen, kun Ukraina on voitettu. Tiltu silti uskoo, että Venäjä muka on rauhanomainen maa.
"Venäjän valtion TV:n kommentaattorit ja propagandistit ovat kertoneet noista Venäjän sotasuunnitelmista"
Herttinen näitä sun juttujasi. Otatko aina ihan tosissasi Suomen valtion TV:n kommentaattorit ja propagandistit ? - Anonyymi00029
Hehe sinähän se tiltu olet, kun uskot Venäjän propagandaan😁
Ja minähän en väittänyt Venäjän olevan rauhanomainen maa, et uuvatti näemmä ymmärrä lukemaasi😜 Anonyymi00026 kirjoitti:
"Venäjän valtion TV:n kommentaattorit ja propagandistit ovat kertoneet noista Venäjän sotasuunnitelmista"
Herttinen näitä sun juttujasi. Otatko aina ihan tosissasi Suomen valtion TV:n kommentaattorit ja propagandistit ?"Herttinen näitä sun juttujasi. Otatko aina ihan tosissasi Suomen valtion TV:n kommentaattorit ja propagandistit ?"
Ylen juontajat eivät ole propagandisteja ja kommentaattorit ovat pääosin hyvin asiallisia. Mutta et sinä saa noita Venäjän sotasuunnitelmia olemattomiksi ja Venäjästä muka rauhanomaista maata keskustelemalla minusta, tiltunen.Anonyymi00029 kirjoitti:
Hehe sinähän se tiltu olet, kun uskot Venäjän propagandaan😁
Ja minähän en väittänyt Venäjän olevan rauhanomainen maa, et uuvatti näemmä ymmärrä lukemaasi😜LOL. Se venäjän tiltu olet sinä itse ja Venäjä on sotakiimainen fasistinen diktatuuri, vai mitä.
- Anonyymi00033
LOL. Se venäjän tiltu olet sinä itse ja Venäjä on sotakiimainen fasistinen diktatuuri, vai mitä.
Hehehe voi sinua, ainut tarkoitus elämälläsi on kinata tällä onnettomalla huuhaa palstalla😂
- Anonyymi00034
LOL. Se venäjän tiltu olet sinä itse ja Venäjä on sotakiimainen fasistinen diktatuuri, vai mitä.
Koskaan et ole mitään todisteita esittänyt, koska olet pelkästään riidanhaluinen trolli😂
Anonyymi00033 kirjoitti:
Hehehe voi sinua, ainut tarkoitus elämälläsi on kinata tällä onnettomalla huuhaa palstalla😂
LOL.
- Anonyymi00065
Ja sinä menet uskomaan Venäjän propakandan lol.
- Anonyymi00071
Mistäs nyt tuulee, ku Molokki uskoo Venäjän probakandaan?
- Anonyymi00072
LOL.
Molokin elämän työ taitaa olla paskan puhuminen.
Anonyymi00065 kirjoitti:
Ja sinä menet uskomaan Venäjän propakandan lol.
Ehei, minä nimenomaan en usko sitä niin kuin sinä itse, tiltunen.
Anonyymi00071 kirjoitti:
Mistäs nyt tuulee, ku Molokki uskoo Venäjän probakandaan?
LOL. Tiltut esiintyvät vielä tyhmempinä kuin ovatkaan.
Kuka muka enää uskoo Trumpushkaan. Tänään hän sanoo yhtä, huomenna toista.
- Anonyymi00016
No sinua ei kukaan koskaan uskonut.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
No sinua ei kukaan koskaan uskonut.
Tiltu haluaa maanisesti keskustella muista palstalaisista, muttei koskaan itsestään.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tiltu haluaa maanisesti keskustella muista palstalaisista, muttei koskaan itsestään.
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump sanoo, että Venäjän presidentti Vladimir Putin ei ole aikeissa hyökätä sotilasliitto Naton alueelle.
- Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mutta palstan NATO-hihhulit eivät tuota usko, koska toivovat sotaa Venäjän kanssa.
- Anonyymi00030
Toisin kuin palstan päivystävällä trollilla Trumpilla on myös käytössään maailman parhaat tiedustelupalvelut.
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mutta palstan NATO-hihhulit eivät tuota usko, koska toivovat sotaa Venäjän kanssa.
"Mutta palstan NATO-hihhulit eivät tuota usko, koska toivovat sotaa Venäjän kanssa."
Useimmat NATO-jäsenyyden kannattajat kuitenkin ymmärtävät, että NATO on tuonut rauhan myös Venäjän kanssa.Anonyymi00030 kirjoitti:
Se ei auta, kun ymmärrys puuttuu.
- Anonyymi00031
Se ei auta, kun ymmärrys puuttuu.
Niin, mikäpä sinua auttaisi...
- Anonyymi00059
"Mutta palstan NATO-hihhulit eivät tuota usko, koska toivovat sotaa Venäjän kanssa."
Useimmat NATO-jäsenyyden kannattajat kuitenkin ymmärtävät, että NATO on tuonut rauhan myös Venäjän kanssa.Rauhan kenelle ?
- Anonyymi00028
Trump eikä Putin kumpikaan ole koskaan puhunut paikkansapitäviä asioita.
- Anonyymi00039
Eikä kukaan suomen ministeri.
Anonyymi00039 kirjoitti:
Eikä kukaan suomen ministeri.
Tiltu vihaa syvästi Suomen päättäjiä, koska he eivät tee Suomesta Venäjän vasallivaltiota tai jopa federaation osaa.
- Anonyymi00045
Tiltu vihaa syvästi Suomen päättäjiä, koska he eivät tee Suomesta Venäjän vasallivaltiota tai jopa federaation osaa.
Mutta paradoksaalisesti sinä pidät Suomen päättäjiä viisaina, vaikka he luottavat Trumpiin ja Trumpin hallintoon ja tekevät Trumpin hallinnon kanssa erittäin merkittäviä sopimuksia😁
moloch_horridus
2026-08-28 08:58:24
UUSI
Kuka muka enää uskoo Trumpushkaan. Tänään hän sanoo yhtä, huomenna toista Anonyymi00045 kirjoitti:
Mutta paradoksaalisesti sinä pidät Suomen päättäjiä viisaina, vaikka he luottavat Trumpiin ja Trumpin hallintoon ja tekevät Trumpin hallinnon kanssa erittäin merkittäviä sopimuksia😁
moloch_horridus
2026-08-28 08:58:24
UUSI
Kuka muka enää uskoo Trumpushkaan. Tänään hän sanoo yhtä, huomenna toistaSuomen päättäjät eivät todellakaan luota Trumpushkaan, mutta eivät tietenkään vielä voi sitä julkisesti sanoa.
- Anonyymi00049
Vihaan suomen päättäjiä koska he valehtelee kroonisesti ja ajaa suomalaisia kurjuuteen.
- Anonyymi00050
Suomen päättäjät eivät todellakaan luota Trumpushkaan, mutta eivät tietenkään vielä voi sitä julkisesti sanoa.
Ja mistähän sinä muka sen tiedät?
Anonyymi00049 kirjoitti:
Vihaan suomen päättäjiä koska he valehtelee kroonisesti ja ajaa suomalaisia kurjuuteen.
Suomen päättäjät pyrkivät pitämään huolta suomalaisista ja siksi me suomalaiset heidät asemaansa olemme äänestäneetkin vapaissa ja rehellisissä vaaleissa. Venäjällä sellaisia ei ole.
Anonyymi00050 kirjoitti:
Ja mistähän sinä muka sen tiedät?
Jokainen, jolla on edes vähän järkeä päässään, ymmärtää sen mainiosti.
- Anonyymi00054
Jokainen, jolla on edes vähän järkeä päässään, ymmärtää sen mainiosti.
Eli et tiedä, vaan esität valheellisia syytöksiä.
- Anonyymi00066
Suomen päättäjät pyrkivät pitämään huolta suomalaisista ja siksi me suomalaiset heidät asemaansa olemme äänestäneetkin vapaissa ja rehellisissä vaaleissa. Venäjällä sellaisia ei ole.
Stuppi vaan on Suomalaisille hyvin vaarallinen tämä isänmaaton keikari.
- Anonyymi00074
Sua ei kukaan täyspäinen ota tosissaan.
Anonyymi00066 kirjoitti:
Stuppi vaan on Suomalaisille hyvin vaarallinen tämä isänmaaton keikari.
Stubbilla on kansamme suuri tuki. Tiltulla ei ole.
Anonyymi00074 kirjoitti:
Sua ei kukaan täyspäinen ota tosissaan.
Mitä sinä muka tiedät täysipäisten ajatuksista?
- Anonyymi00042
Kun Putinin Venäjästä on kyse, niin kaikkeen täytyy varautua, ja se tietysti maksaa, ja on Putinin tarkoituskin. Sabotaaseja kyllä tekee, ja teettää, pitäen sodan rajan hämäränä. Putin lupasi olla hyökkäämättä Ukrainaan, ja Putinin puheet täytyy yleensä tulkita päin vastoin mitä sanoo. Meillä sitä sanotaan valehteluksi, mutta Venäjällä se on normaalia Kremlin taholta. Ilmankos venäläiset eivät usko johtajensa ja media kertomuksia, ja luulevat että näin tehdään kaikkialla.
- Anonyymi00051
Moni sabotaasi taidettiin todistaa ukrainalaisten tai kiinalaisten teoiksi. Mutta niistähän ei huudeta koska halutaan pitää yllä vihaa putinia kohtaan.
- Anonyymi00057
Anonyymi00051 kirjoitti:
Moni sabotaasi taidettiin todistaa ukrainalaisten tai kiinalaisten teoiksi. Mutta niistähän ei huudeta koska halutaan pitää yllä vihaa putinia kohtaan.
Lukisit sinäkin luotettavia uutisia, niin et olisi niin putinin puolella.
- Anonyymi00043
Onko kaikki unohtaneet jo kuinka Trump Helsingissä sanoi luottavansa Putiniin enemmän kuin USAn tiedustelupalveluihin?
Kaikki muistavat Trumpushkan noin sanoneen. Oli se häpeällistä. Tuossa kuva:
https://www.hungarianconservative.com/articles/politics/trump-putin-meeting-peace-summit-helsinki-ukraine-secondary-sanctions/
- Anonyymi00048
Tuo mantra jota nyt toistellaan, on 'Venäjän hyökkäys nato-maihin' ja johtuu siitä, että nato on murskahäviämässä Ukrainan kauttasodassa.
Siksi jo 'kassa-sanna' huusi toreilla kurkku suorana....Venäjä ei saa voittaa.
Ukrainan häviön jälkeen, nato hajoaa.Myös Putin Kalsarimyrkyttäjä lupaili venäläisille uusia sotia sen jälkeen kun Ukraina on voitettu.
- Anonyymi00052
Myös Putin Kalsarimyrkyttäjä lupaili venäläisille uusia sotia sen jälkeen kun Ukraina on voitettu.
Valehtelet, olet valheen synonyymi ja säälittävä sellainen.
Putin ei ole koskaan moista päästänyt suustaan, on harvinaisen selkeäsanainen valtiomies. - Anonyymi00058
Myös Putin Kalsarimyrkyttäjä lupaili venäläisille uusia sotia sen jälkeen kun Ukraina on voitettu.
Olet palstan kovin provoilija.
- Anonyymi00060
Anonyymi00052 kirjoitti:
Putin ei ole koskaan moista päästänyt suustaan, on harvinaisen selkeäsanainen valtiomies.Putin vastasi kysymykseen tv-haastattelussa, että näille värvätyille venäläisille sotilaille on tämän sodan päätyttyä edelleenkin paljon käyttöä.
Anonyymi00052 kirjoitti:
Putin ei ole koskaan moista päästänyt suustaan, on harvinaisen selkeäsanainen valtiomies.Sinäkin osallistuit jo aloitukseen, jossa asia kerrottiin. Dementiako vaivaa, tiltunen?
Anonyymi00060 kirjoitti:
Putin vastasi kysymykseen tv-haastattelussa, että näille värvätyille venäläisille sotilaille on tämän sodan päätyttyä edelleenkin paljon käyttöä.
"Putinin mukaan monet vapaaehtoiset ovat nyt huolissaan jo siitä, kuinka he osaisivat enää elääkään ilman sotilaallista erikoisoperaatiota.
– Olen kuullut useita kertoja yllättävän lauseen: ”Kun sotilaallinen erityisoperaatio päättyy, mitä me sitten teemme?” Putin aloitti kertomuksensa ja puhkesi sitten leveään virneeseen.
– He ovat siis omistautuneet tälle työlle niin täysin ja tekevät sitä niin suurella sydämellä. Kokevat olevansa osa jotain suurta, valtavaa ja Venäjälle tärkeää, että heitä alkaa huolestuttaa: olemmeko me sen jälkeenkin yhtä tarpeellisia kuin nyt? Putin selitti."
"Puheenvuoron huipennus sisältyi seuraaviin lauseisiin. Putin käytännössä lupasi, että vaikka sota Ukrainassa loppuu hänen mukaansa Venäjän voittoon ”ennemmin tai myöhemmin”, niin Venäjän sotilaille ja vapaaehtoisille järjestyy vielä uusia tilaisuuksia tuntea itsensä yhtä tarpeellisiksi kuin nyt.
– Tämä on tärkeä asia. Meidän täytyy yhdessä miettiä, miten tämä voidaan säilyttää myös tulevaisuudessa, siitä ei ole epäilystäkään, Putin muotoili.
Putinin vihjailua on vaikea tulkita muuksi kuin Venäjän kansan valmistamiseksi vielä pitkään jatkuvaan Ukrainan sotaan – ja mahdollisesti myös uusiin tulossa oleviin Venäjän sotilaallisiin voimannäyttöihin."- Anonyymi00062
"Putinin mukaan monet vapaaehtoiset ovat nyt huolissaan jo siitä, kuinka he osaisivat enää elääkään ilman sotilaallista erikoisoperaatiota.
– Olen kuullut useita kertoja yllättävän lauseen: ”Kun sotilaallinen erityisoperaatio päättyy, mitä me sitten teemme?” Putin aloitti kertomuksensa ja puhkesi sitten leveään virneeseen.
– He ovat siis omistautuneet tälle työlle niin täysin ja tekevät sitä niin suurella sydämellä. Kokevat olevansa osa jotain suurta, valtavaa ja Venäjälle tärkeää, että heitä alkaa huolestuttaa: olemmeko me sen jälkeenkin yhtä tarpeellisia kuin nyt? Putin selitti."
"Puheenvuoron huipennus sisältyi seuraaviin lauseisiin. Putin käytännössä lupasi, että vaikka sota Ukrainassa loppuu hänen mukaansa Venäjän voittoon ”ennemmin tai myöhemmin”, niin Venäjän sotilaille ja vapaaehtoisille järjestyy vielä uusia tilaisuuksia tuntea itsensä yhtä tarpeellisiksi kuin nyt.
– Tämä on tärkeä asia. Meidän täytyy yhdessä miettiä, miten tämä voidaan säilyttää myös tulevaisuudessa, siitä ei ole epäilystäkään, Putin muotoili.
Putinin vihjailua on vaikea tulkita muuksi kuin Venäjän kansan valmistamiseksi vielä pitkään jatkuvaan Ukrainan sotaan – ja mahdollisesti myös uusiin tulossa oleviin Venäjän sotilaallisiin voimannäyttöihin."Hänen lahjansa on antaa tilaisuus sotia
- Anonyymi00067
Ja sä uskot aina kaiken mitä media kirjoittaa. Otan osaa.
- Anonyymi00075
Sitähän sä toivot, ku toistat tota samaa virttäsi koko ajan.
Anonyymi00067 kirjoitti:
Ja sä uskot aina kaiken mitä media kirjoittaa. Otan osaa.
LOL.
Anonyymi00075 kirjoitti:
Sitähän sä toivot, ku toistat tota samaa virttäsi koko ajan.
LOL. Tiltun järjenjuoksu ei toimi normaalisti.
- Anonyymi00053
Ei ole vielä uskaltanut
- Anonyymi00056
Ei ole, eikä julkituo moista mitä molok väittää ja valehtelee.
Putinin puheet ovat aina harkittuja ja tarkkaan punnittuja.
Mitä molok toistelee, on irroittanut isommasta asiayhteydestä ja tietenkin tietoisesti. Anonyymi00056 kirjoitti:
Ei ole, eikä julkituo moista mitä molok väittää ja valehtelee.
Putinin puheet ovat aina harkittuja ja tarkkaan punnittuja.
Mitä molok toistelee, on irroittanut isommasta asiayhteydestä ja tietenkin tietoisesti.Hahhah. Mitään ei ole irroitettu asiayhteydestään ja sinäkin olet kyvytön selittämään, mitä hän muka oikeasti tarkoitti sanomisillaan, koska hän tarkoitti nimenomaan sitä, että Ukrainan voittamisen jälkeen alkaa uusia sotia.
- Anonyymi00061
Toivottavasti ei hyökkää. Trump kun sanoo tänään yhtä ja huomenna toista.
- Anonyymi00068
Kylä sen CIA tietää parhaiden ja Israel.
Hyvä, että kävivät varoittamasta.
Kyllä Puuttiniin voi luotta.
Puutin minkä saoo, lupaa, se on justiinsa niin. - Anonyymi00073
Mielenvikaisen valtiojohtajan tekoja ei voi ennustaa.
Nato on kasa paskaa.💩
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081295
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129664- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32438- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82427- 52403
- 42400