jos on tämän vuosituhannen ollut ilman kaveria?
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Ei saa!
- Anonyymi00002
Voi harmi!
- Anonyymi00003
Mutasydänki sai ilman Visaaki ihan oman seiskan. Kuulemma.
- Anonyymi00004
On ilmoja pidellyt. -ap
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
On ilmoja pidellyt. -ap
Ja toisten tilejä ja uusiks kopsattuja tilitietoja. Näköjää.
-PaistaPelliäPaistaPohja.sta - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja toisten tilejä ja uusiks kopsattuja tilitietoja. Näköjää.
-PaistaPelliäPaistaPohja.staEn ymmärrä mitä taas tarkoitat. Mulla on ihan omat tilit, enkä tarvitse kenenkään tilitietoja. En myöskään pelaile mitään palstapelejä. On sitä fiksumpaakin tekemistä. Esim pyykinpesu, kunhan saan haettua pyykit autosta. -ap
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
En ymmärrä mitä taas tarkoitat. Mulla on ihan omat tilit, enkä tarvitse kenenkään tilitietoja. En myöskään pelaile mitään palstapelejä. On sitä fiksumpaakin tekemistä. Esim pyykinpesu, kunhan saan haettua pyykit autosta. -ap
Montako pyykkipoikaa tulee pyykkies mukana? Sähkärin toimesta vaa kyselen.
- Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Montako pyykkipoikaa tulee pyykkies mukana? Sähkärin toimesta vaa kyselen.
Mene muualle kuvittelemaan satujasi. Kokoontaitettavassa pyykkitelineessä ei tarvita pyykkipoikia. -ap
- Anonyymi00006
Mihin tarvitsee kavereita, jos on ystäviä ja/ tai parisuhteessa?
- Anonyymi00007
Kaverihan on sama, kuin ystävä tai parisuhteen toinen osapuoli. Ainakin meilläpäin sanottiin poikakaveri, kun tarkoitettiin että oltiin suhteessa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kaverihan on sama, kuin ystävä tai parisuhteen toinen osapuoli. Ainakin meilläpäin sanottiin poikakaveri, kun tarkoitettiin että oltiin suhteessa.
Riippuuhan se siitä mitä vivahteita ilmaisuihin liittää. Poikakaveri kuulostaa teiniromanssin toiselta osapuolelta.
Tässä on kyllä tälläkin hetkellä liikaa teinejä ympärillä. - Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Riippuuhan se siitä mitä vivahteita ilmaisuihin liittää. Poikakaveri kuulostaa teiniromanssin toiselta osapuolelta.
Tässä on kyllä tälläkin hetkellä liikaa teinejä ympärillä.Juuri tuon takia jätinkin sen "poika" sanan pois kaverin edestä. Halusin korostaa, että kyse on aikuisesta miehestä, jolla on iän tuomaa viisautta.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Juuri tuon takia jätinkin sen "poika" sanan pois kaverin edestä. Halusin korostaa, että kyse on aikuisesta miehestä, jolla on iän tuomaa viisautta.
Sopivissa määrin. Liikaa ikää ja iän tuomaa viisautta, kääntyy hyvin nopeasti eläkepäivien odotteluksi. Neljänkympin paikkeilla olisi hyvinkin bueno ikä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sopivissa määrin. Liikaa ikää ja iän tuomaa viisautta, kääntyy hyvin nopeasti eläkepäivien odotteluksi. Neljänkympin paikkeilla olisi hyvinkin bueno ikä.
Niin ehkä sun mielestä. -ap
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Niin ehkä sun mielestä. -ap
Tietenkin kyse on henkilökohtaisesta preferensseistä.
🎵🎵🎵🎵🎵
vuos'sadan nukkuu Ruusunen, Ruusunen.- Anonyymi00008
Saat käykö 65 pistettä. Noh pistetään vielä 2 kaupan päälle.
- Anonyymi00011
Minkä toto-lapun kautta? -verkkopihdit
- Anonyymi00010
Niin tai näin, mutten suostu ystävystymään kantsun " tapausten" joukkioon.
- Anonyymi00013
En tiedä miksi kuvittelet aloitusta ystäväpyynnöksi? Sehän on suunnattu yhdelle tietylle mieshenkilölle, jonka olen tavannut ruudun tällä puolella.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
En tiedä miksi kuvittelet aloitusta ystäväpyynnöksi? Sehän on suunnattu yhdelle tietylle mieshenkilölle, jonka olen tavannut ruudun tällä puolella.
Kumpi toimitti sakon?
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kumpi toimitti sakon?
Minkä ihmeen sakon? ihan turha rakennella mun ympäriööe mitään satujanne. Ette tunne minua, enkä minä ole teidän tuttunne. Suomessa on yli 5 miljoonaa ihmistä, jotka voivat kirjoittaa tänne. -ap
- Anonyymi00020
Mulla on ollu aina ihan vitusti kavereita. Tuhansia seuraajia ulkomailta asti ja monta sataa pelikaveria
- Anonyymi00024
Samoin mulla.
raisa
-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51871
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92838Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15716Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3670Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56551
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184539- 61533
- 70533
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496