Taistelen päivittäin demareita ja sähköautoja vastaan.
Kuinka teidän muiden elämä sujuu?
Olen köyhä persu
15
<50
Vastaukset 15
Hyvin sujuu. Äänestän Putinia ja iloitsen jokaisesta Ukrainassa kaatuneesta suomalaisesta.
😊😊😊😊😊- Anonyymi00002
Mitenkäs elämä Mustafan kanssa sujuu?
- Anonyymi00009
Ei pitäisi ryssien tällä avautua.
- Anonyymi00001
Persut ajavat tutkitusti mersuilla...
- Anonyymi00003
Benssin hinta, nyyh!
- Anonyymi00005
Eurolla sitä kohta.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eurolla sitä kohta.
.
- Anonyymi00004
Hermot tässä meinaa pettää vaan onnekseni sain lääkärilä sellaisia osimpokkipillereitä joista tulee hekumallinen olotila. Nyt väritkin näyttävät oikein kirkkailta ikään kuin asuisi sateenkaariplaneetalla.
- Anonyymi00007
Entäs se maahanmuutto? Eikö aloittaja enää sitä jaksa vastustaa, kun oma puolue hallituksessa oikein rahtaa mamuja maahan?
- Anonyymi00010
Ei jaksa enää.
- Anonyymi00011
Se kupla puhkesi jo kun syyrialaiset palasivat takaisin Syyriaan. Eivät he olleetkaan matuja vaan pakolaisia kun palasivat olojen rauhoituttua takaisin kotimaahansa. Nyt ei heitäkään voi syyttää enään "elintasopakolaisiksi". Mihin tässä voi enään luottaa kun kaikki kulissit kaatuvat ympäriltä.
- Anonyymi00008
Olen varakas persu ja ajan lataushybridi autolla (kallis). Pilkkaan usein vassareita.
- Anonyymi00012
Asiallinen meininki.
- Anonyymi00014
Kukaan järkevä ihminen ei kyllä osta lataushybridiä, persu ajaa yleensä bensamoottorilla varustetulla mersulla, bemarilla taikka audilla.
- Anonyymi00013
Mä oon keski-ikäinen demu ja asun vielä vanhempien luona. Iskän kanssa me ollaan kovia peukuttamaan ja trollaamaan.
Meidän lempiharrastus on tunkea vihanneksia toistemme ahteriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581656Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3651162- 137940
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu14774Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41598
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90558- 45539
- 45498
- 47475