Eilen illalla oli bileet ja porukka aivan kännissä, nukkumaan mentiin vasta aamuyöllä. Itse menin pikku huoneeseen missä olin viime yönkin nukkunut. Pimeässä kömmin sänkyyn niin siellä odottikin salaa kaverini muija, meillä oli ollutkin pitkin iltaa paljon katseita ja kosketuksiakin, oli varmaan nähnyt housuissani pullotuksenkin.
Kuiskasi että ollaan hiljaa ettei muut kuule, minulla oli vain boxerit jalassa kun menin peiton alle ja heti jo suudeltiin kiihkeästi. Käteni meni heti pikku rouvan paitulin alle ja sormella koitin märkää pillua. Pikku rouvalla oli kädessään kullini samaan aikaan ja kuiskasi että oli pitkään halunnut saada minua. Olin jo tulla kun olin niin kiimassa niin sanoin että haluan nuolla sinua. Pillu maistui ja tuoksui ihanalta, kielelläni vetelin pitkin vedoin alhaalta ylös klitorikselle ja välillä imin pillun huulia ja klittaa pikku rouvan inisten nautinnosta, sai muutaman pikku orkunkin ja tunsin kuinka pillu sykki kuin olisi sähköiskuja saanut. Sitten se sanoi että tule sisään niin se itse ohjasi kullini sisään ja hämmästyin kuinka tiukka pillu on ennen kuin tajuisin että pikku rouva haluisikin peppu panon. Olin aivan onnessani kun se vielä sanoi että olet ensimmäinen kuka saa minulta peppua, pikku rouva aivan tärisi ja vapisi kun nussin sitä tiukkaan reikään ja imi varmaan rintaani fritsua ettei huutaisi nautinnosta kunnes nosti selkäänsä kaarelle ja sai orkun. Minä laukesin heti perään ja tunsin kuinka peppun sulkijalihas puristi viimeisetkin spermat sisäänsä. Ihana pikku rouva!
Kaverin muijaa
Anonyymi-ap
5
360
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Vedä käteen ja painu nukkumaan pääsi selväksi, urpo.
- Anonyymi00002
Sinua pikku lerppakulli ei halua kukaan 😂 täällä joudut synkkänä vain kyttäämään toisten kirjoituksia ja kommentoida niitä.
- Anonyymi00005
Baari illan jälkeen toosa ei kyllä maistu hyvälle.
- Anonyymi00007
No ei!
- Anonyymi00009
Näköjään Niuvanniemen Pedeä ahdistaa taas. Mee töihin luuseri!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 731203
- 1031191
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔781071Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241055Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i241008Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t126920Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6888- 131860
- 58815
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke27801Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol46711Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka147707Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.72701- 45696
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132672- 19647
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50642Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi12639Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80622- 48614