Luin romanipalstalta hyvän jutun suomalaisten harjoittamasta törkeästä rasismista romaneja vastaan. Suomalaiset ovat aina halveksineet ja syrjineet romaneja täysin aiheetta. Kyllä meidän suomalaisten tosiaankin pitäisi hävetä romaneja ja maahanmuuttajia vastaan harjoittamaamme törkeää rasismia. Minua ainakin hävettää olla suomalainen.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000015&conference=4500000000000461&posting=22000000009669179
Hävetkää suomalaiset rasismianne
10
761
Vastaukset
- ,,,,
Minä taas olen ylpeästi rasisti ja suomalainen. Uskallan sanoa mitä kansaa olen ja ajan vain sen kansan etuja, en kenenkään muun.
- -karvapää-
voi, voi se suomalainen kulttuurikin on niin ahistuksissaan...itku pääsee.
- ,,,,
-karvapää- kirjoitti:
voi, voi se suomalainen kulttuurikin on niin ahistuksissaan...itku pääsee.
sun kannattaa matkustaa sitten niihin ihaniin etelän-kulttuureihin missä ei ole turhaa ahdistusta. Siellä sut otetaan avosylin vastaan. Mene jo!
Ps. Olen muuten havainnut suomalaisten enenevässä määrin olevan ylpeitä omasta rasismistaan. Taitaa olla nouseva trendi, onneksi:) ,,,, kirjoitti:
sun kannattaa matkustaa sitten niihin ihaniin etelän-kulttuureihin missä ei ole turhaa ahdistusta. Siellä sut otetaan avosylin vastaan. Mene jo!
Ps. Olen muuten havainnut suomalaisten enenevässä määrin olevan ylpeitä omasta rasismistaan. Taitaa olla nouseva trendi, onneksi:)sun kannattaisi seurustella muisenkin kuin "nationalistien" kanssa.
- ,,,,
karvapää kirjoitti:
sun kannattaisi seurustella muisenkin kuin "nationalistien" kanssa.
Ja kukas tämä "Muisenkin" on?
- Folio Mulder
Rasismiamme...hah hah. Milloin romanit hakee töitä sossusta ja mummoilta varastelun sijaan? Siinä tollerolle rasismia saatana!
- Bönö-Rame
Hommataan somaleihin metsästysaika.
- +ö6+9+
MÄ EN HÄPEE MITÄÄN MAAHAN MUUTTJAT HAISEE HAH HAHAH AHHA AHHAAH NAURETTAVAA VÄKEEE HAH HAH HAA HAA EI HÄVETÄ
- stadil.
suksi sinä v.....n,kun et tiedä mistään mitään.mustalaiset möykkäävät joka paikassa.Juuri tänään,eräs kutsui omaa lastaan apinaksi,kaupassa suureen ääneen,melkein huusi.Ei minkäänlaisia käytöstapoja.Onko heillä oppivelvollisuuttakaan ollenkaan.Kaikenlaista opeteltua tapaa.Mennään kahvilaan ja pyydetään vesilasi.Eihän myyjä uskalla kieltäytyä,kun pelkää leimautuvansa rasististi.Lisää löytyy,jos joku haluaa tietää.
- käy
paitsi mannet
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768313Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682655- 76958
- 12910
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25846
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72742