Todella inhottava on se että minulla on lääkitys. Syön epäterveellisesti ja liikaa
Lääkkeet pilaa kaiken, haluaisin normaalin elämän.
Minä haluaisin normaalin elämän ilman mitään manipulaatiota tai agressiivisuutta
Olen leponex
8
55
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
No miksi et kerro lääkärille että se aiheuttaa haittavaikutuksia? Sinä et siis ennen lääkitystä syönyt epäterveellisesti ja liikaa?
- Anonyymi00002
Leponex on kamala lääke ja tosiaan lihottaa vaikka mitä tekis. Itekkin lihosin vaikka samaan aikaan kärsin anoreksiasta
- Anonyymi00004
Leponex on psykoosilääke. Miksi teille määrätään leponxia jos teillä ole psykoosisairautta ja tai skitsofreniaa? onhan teille perusteltu mikis lääke on aloitettu
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Leponex on psykoosilääke. Miksi teille määrätään leponxia jos teillä ole psykoosisairautta ja tai skitsofreniaa? onhan teille perusteltu mikis lääke on aloitettu
Sairastin psykoosin. Erittäin huono kombinaatio koska en ole ikinä saanut mitään tukea anoreksiaan ja kärsin siitä vieläkin. Lääkkeitä lääkkeiden eteen
- Anonyymi00003
Minulle taas lääkkeet on normaalia elämää. Ilman en pärjäisi kovin kauan.
Lääkärin kanssa voi neuvotella lääkkeistä. - Anonyymi00005
Estääkö Leponex seksielämän?
- Anonyymi00006
Leponex (klotsapiini) ei estä seksielämää kokonaan, mutta se voi aiheuttaa merkittäviä seksuaalisia haittavaikutuksia, jotka vaikeuttavat sitä.Miehillä lääke voi vaikeuttaa erektion saamista tai ylläpitämistä. Se voi myös aiheuttaa siemensyöksyn häiriöitä. Lääkkeen voimakas väsyttävä ja rauhoittava vaikutus (sedaatio) voi yleisesti vähentää seksuaalista halukkuutta.Sekä miehillä että naisilla orgasmin saavuttaminen voi vaikeutua tai estyä.Naisilla Lääke voi aiheuttaa emättimen kuivuutta ja kuukautishäiriöitä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Leponex (klotsapiini) ei estä seksielämää kokonaan, mutta se voi aiheuttaa merkittäviä seksuaalisia haittavaikutuksia, jotka vaikeuttavat sitä.Miehillä lääke voi vaikeuttaa erektion saamista tai ylläpitämistä. Se voi myös aiheuttaa siemensyöksyn häiriöitä. Lääkkeen voimakas väsyttävä ja rauhoittava vaikutus (sedaatio) voi yleisesti vähentää seksuaalista halukkuutta.Sekä miehillä että naisilla orgasmin saavuttaminen voi vaikeutua tai estyä.Naisilla Lääke voi aiheuttaa emättimen kuivuutta ja kuukautishäiriöitä.
Tunsin yhden miehen, jolla lääke aiheutti sen, ettei hän saanut siemensyöksyä lainkaan, vaikka seksi muuten onnistuikin ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1052290Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as411554Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381104Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321058- 1031058
- 82876
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain48854- 81791
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53787Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215774- 54751
- 93739
- 40686
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79658Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.30573- 55527
- 39525
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14500Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28482Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S25473