Asia vaikuttaa myös eduskuntavaaleissa?
Anonyymi-ap
2026-08-31 14:52:56
Sähkö- ja hybridiautojen akkuja ei enää saa korjata kuin uusilla osilla
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/deb83d3a-49fc-421c-838b-77acbfaa48d8
ps. saatanpa äänestää puoluetta joka on autoilijan asialla
saatanpa äänestää puoluetta joka on autoilijan asialla
17
133
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Äänestä kristillisdemokraateja.
- Anonyymi00002
Pensakangas tai muu hyväkäs voi luvata sille halpaa akkua, olisikohan euron kilo.
Parahimmat lupaajat kun pakkaa viedä äänen antaneita lampahia kuin pässiä narussa.
PS-edustajat sitten itte latailee akkunsa ilmaiseksi eduskuntatalon latauspisteeltä, - ja kuitenkin kehtaavat haalia jopa yli 40 tuhatta euroa kilometrikorvauksia per persu, hypätessään Arkadianmäellä jaskaa pauhamassa. - Anonyymi00015
Minä teen niin.
Koska eilisessä maaseudun tulevaisuudessa oli juuri ne asiat mitä nyt ovat KD ja Sari Essaijah saanut aikaan
Aikaan saanokset viljelijöille maatalouteen ovat suuret.
Asiat niitä pistä Kepu ja muut eivät ole tehneet mitään. Kepu on maaseudun syöpää.
30v äänestänyt kepua. Likaa heittävät KD päälle kun teki ne mistä 8 v Kepu haaveili.
Hyvä näin
- Anonyymi00003
Persujen kansanedustaja Mäjenpää on ainakin oman autoilunsa asialla. Suurin laskuttaja matkakorvauksissa Vaasan vaalipiirissä, vaikka on ollut sairaslomalla muuraman kuukauden.
- Anonyymi00009
Haastattelussa tämä sanoi ettei pysty junilla matkustaa ollenkaan, kuulemma junan ajaesa mutkissa tulee niska kipeäksi.
- Anonyymi00016
Ei kukaan Suomen Sisun miestä äänestä.
- Anonyymi00004
Mä äänestän puoluetta, joka on ihmisten asialla.
- Anonyymi00006
En oo mikään viherpiipertäjä, mut..
Onhan se vähän typerää kuljetella sähköautoa kun aattelee,
- miksi ihmisellä pitäisi olla liki 2 500 kg massaa ympärillä muutamien kilometrien päivittäisiin matkoihin.
Valtion pitäisi tukea kevyttä liikennettä, niin ehkä tiestökin pysyisi paremmassa kunnossa.
- miksi ihmeessä sitä romutuspalkkiota ei anneta jos vaihtaa autonsa sähköpolkupyörään tai sähköscootteriin? - Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
En oo mikään viherpiipertäjä, mut..
Onhan se vähän typerää kuljetella sähköautoa kun aattelee,
- miksi ihmisellä pitäisi olla liki 2 500 kg massaa ympärillä muutamien kilometrien päivittäisiin matkoihin.
Valtion pitäisi tukea kevyttä liikennettä, niin ehkä tiestökin pysyisi paremmassa kunnossa.
- miksi ihmeessä sitä romutuspalkkiota ei anneta jos vaihtaa autonsa sähköpolkupyörään tai sähköscootteriin?Hyvänen aika! Ensinnäkin on hyvä, että kaikenlaisia ajoneuvoja. Miksi ajatellaan, että kaikilla olisi vain sähköauto tai polttoainetta käyttävä? Minulla on kolme erilaista polkupyörää ja sähköauto. Sähköautoon vähiten on kesän aikana tullut kilometrikertymää.
- Anonyymi00005
Saatanpa äänestää puoluetta joka ei ole autoilijan asialla.
- Anonyymi00007
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19528931/dieselautot-pysyy-kauan-tuotannossa-euroopassa
nesteessä ei olla - Anonyymi00008
ap,, ai jaa juoppoa ratti raivo päiissään ajelevaa kuin sinä itse.
- Anonyymi00010
Sosiaaliturvaan ja työttömyysturvaan ajetut heikennykset oli kait jonkun mielestä hyvä diili 1,- euron bensalitra vaalilupausta vastaan.
- Anonyymi00011
Afrikan maista ei haluta yhtään ihmistä Suomeen, mut on vähän ironista että kantis suomalaisten sosiaaliturvaa on jo hyvän aikaa saksittu samaisen kehitysmaan tasolle.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Afrikan maista ei haluta yhtään ihmistä Suomeen, mut on vähän ironista että kantis suomalaisten sosiaaliturvaa on jo hyvän aikaa saksittu samaisen kehitysmaan tasolle.
onko ne vihervasemmisto aatteen ihmiä nämä suomen työttömät?
päihteet kuvioissa? ei työhalut
- Anonyymi00014
cccccccccccccc
- Anonyymi00017
dddddddddddddddd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa601322Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää901017- 164927
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105864Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30853Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25788Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201762Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks45745Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 27694
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu125685VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616- 61602
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.155601Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187501- 55497
- 39495