Näin toteaa Ministeri Lulu Rinne.
Selvähän tuo on vähemmälläkin järjellä ajatellen.
Jos on tultava 500€ tuilla vuodessa ei siitä jää varaa maksaa sähköauton hinnasta
44 000€ vaikka se 6000 tuliskin valtion kassasta.
Jos vielä hankkii käytetyn sähköauton vikatapauksessa se menettää täysin arvonsa.
Varsinkin kun akkudirektiivi ja virkamiehet estävät akkuvikojen kohtuuhintaisen korjaamisen
Köyhä voi korkeintaan "piipahdella putiikeissa sähköpyörällä" kuten Ohisalo taannoin totesi.
Kuinka suuret tulot vaaditaan jotta pystyy hyödyntämää "kuuden tonnin" kupongin?
Sähköauto ei sovi köyhille
14
85
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Lukisit tyhmä ensin ohjeet -elä tänne tuu MÄRISEEN .
- Anonyymi00002
En märise, ja mitkä ohjeet?
- Anonyymi00003
Onhan se selvää että romutusraha koskee vain rikkaita joilla on varaa hankkia se ylikallis kottero.
Mutta jos romutat sähköauton saatko siihenkin alennuskupongin? - Anonyymi00004
rikkaiden perheen lapsi saa uuden sähköauton halvalla...?
iskä maksaa poika omistaa..ei sen kummempaa porsaan reikää tähänkään lakiin..varmaan monella rikkaan pihalla on jo odottamassa muutaman satasen romu pojan nimissä joka sitten romutetaan vuoden päästä- Anonyymi00012
Ei onnistu. Jos poika omistaa niin lahjavero maksettava.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei onnistu. Jos poika omistaa niin lahjavero maksettava.
mikä lahjavero..jos ostaa osamaksulla,? auton omistaa silloin rahoitusyhtiö..
- Anonyymi00005
onko ihan autoalan asiantuntija...? sana ministeri tekee suomessa asiantuntijan alalla kuin alalla.
- Anonyymi00006
Sähköauto on kyllä kallis. Isä ei maksanut kaikkea ja piti maksaa loput itse. Terveisin Tesla-gay
- Anonyymi00007
Jos elää pienellä eläkkeellä tai kelan tuilla, niin on aivan sama maksaako sähköauto 25 000 vai 125 000, molemmat ovat ihan yhtä utopistisia asioita.
- Anonyymi00009
jees
- Anonyymi00014
Monen vähävaraisen osalta noin on. 5 000 € olisi lähempänä mahdollisuutta hankintaan.
- Anonyymi00008
Ohisalo.
Sai ukkonsa kautta kusetettua satoja tuhansia
yhteiskunnalta.
Tilit tasataan letukka.
Murphyn Laki. - Anonyymi00011
Kierrätys osia riittää muoilmassa, Nou panic!
- Anonyymi00013
Mutta niitä ei saa käyttää, kertoo Suomen viranomainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa791877Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341202Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134954Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200879- 85723
- 65710
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210674- 67637
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 64574
- 35571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32548- 55517
- 36514
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12408- 82408