huomenna

..alkaa velkojenmaksu kierros niinkuin baarikierroskin.. tod.näk..kampista kallioon.. uskon kierroksen päättyvän viimeistään sunnuntaiaamuna.. ehkä jopa lauantain ja sunnuntain välisenä yönä..

40

900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahtari1

      pervokki kierrä nyt nää kontulan kapakat kans samalla

      • ..kapakat? enpä oo pyörinyt.. mielenkiinnosta kyllä voiskin..


      • rahtari1
        pervokki kirjoitti:

        ..kapakat? enpä oo pyörinyt.. mielenkiinnosta kyllä voiskin..

        vaan mee sinne pyörii on meinaan tullu käytyä ne maksaa kyllä heti siel luuvitosilla mut siel on ostarilla joku seisämän kapakkaa kaikissa oon käyny mut jos käyttäytyy asiallisesti ei ne sit mitään tee


      • rahtari1 kirjoitti:

        vaan mee sinne pyörii on meinaan tullu käytyä ne maksaa kyllä heti siel luuvitosilla mut siel on ostarilla joku seisämän kapakkaa kaikissa oon käyny mut jos käyttäytyy asiallisesti ei ne sit mitään tee

        ..oon aina.. joten tuskin siellä mitään ongelmia tulis.. luulisin..


      • rahtari1
        pervokki kirjoitti:

        ..oon aina.. joten tuskin siellä mitään ongelmia tulis.. luulisin..

        ei muuta ku kontulaan kierrokselle


      • rahtari1 kirjoitti:

        ei muuta ku kontulaan kierrokselle

        ..on kontulan halvimmat baarit?


      • rahtari1
        pervokki kirjoitti:

        ..on kontulan halvimmat baarit?

        muista mut vanharouva on kallis muut kaikki aika samanhintasii eli aika halpoja. metro tuo ekan kapakan oven eteen heti suoraan


      • rahtari1 kirjoitti:

        muista mut vanharouva on kallis muut kaikki aika samanhintasii eli aika halpoja. metro tuo ekan kapakan oven eteen heti suoraan

        ..kiitti.. hienoa päästä suoraan metrosta baariin..


    • Ex er

      sulla tollaset viikonloppu suunnitelmat! Mitähän sitä meikäläinen keksis?

      • rahtari1

        nyt saa sitä nikkiä hoirettua perskeles


      • Aki 43

        Olet nykyään ex =)
        Kuinkahan me voidaan muuten olla vielä elossa sellaisen lapsuuden jälkeen?? :)


      • Ex er
        rahtari1 kirjoitti:

        nyt saa sitä nikkiä hoirettua perskeles

        mä kokoajan oon yrittänyt mut saa nyt nähdä kun pitäs tulla vahvistus hotmailiin. Mitäpä sen nyt niin väliä on? Käyhän se näinkin:)


      • Ex er
        Aki 43 kirjoitti:

        Olet nykyään ex =)
        Kuinkahan me voidaan muuten olla vielä elossa sellaisen lapsuuden jälkeen?? :)

        muuta sano! Hipsuvarpaat vaan hiiviskelee nurkissa ja nallet nukkuu:)


      • rahtari1
        Ex er kirjoitti:

        mä kokoajan oon yrittänyt mut saa nyt nähdä kun pitäs tulla vahvistus hotmailiin. Mitäpä sen nyt niin väliä on? Käyhän se näinkin:)

        täytyy saada se vanha takas kato ku toi ex er tarkottaa levyliikkeissä kuntoluokkaa ja ex ei oo enaa mikään hyvän kuntonen sit sun pitäs kato laittaa m -m se on erinomainen


      • Aki 43
        Ex er kirjoitti:

        muuta sano! Hipsuvarpaat vaan hiiviskelee nurkissa ja nallet nukkuu:)

        Sullahan olis hyvä nikki toi Ex_er, muistat vaan tuon akaviivan niin tulee siihen tuo välilyönti. Pitääkö Akin neuvoa sua että pääset rekisteröitymään? Muuten joutuu kirjoittamaan joka kerta nimmarinsa eikä saa suomi24:n osoitetta.


      • Ex er
        rahtari1 kirjoitti:

        täytyy saada se vanha takas kato ku toi ex er tarkottaa levyliikkeissä kuntoluokkaa ja ex ei oo enaa mikään hyvän kuntonen sit sun pitäs kato laittaa m -m se on erinomainen

        onkin mulle sit ihan passeli!!! Mähän oonkin jo melkonen rämä:) Ei se rekkaminen vaan onnistu, ei yksinkertasesti huoli sitä. Tukeen en viitti soittaa kun maksaa maltaita:( Keksi sä mulle joku hyvä nikki:)


      • Ex er
        Aki 43 kirjoitti:

        Sullahan olis hyvä nikki toi Ex_er, muistat vaan tuon akaviivan niin tulee siihen tuo välilyönti. Pitääkö Akin neuvoa sua että pääset rekisteröitymään? Muuten joutuu kirjoittamaan joka kerta nimmarinsa eikä saa suomi24:n osoitetta.

        halunnu sen vanhan takas mutta en vaan onnistu kun se väittää kokoajan että se on jo käytössä vaikka otin sen pois:( Tuu meseen neuvomaan miten se tehdään:)


      • rahtari1
        Ex er kirjoitti:

        onkin mulle sit ihan passeli!!! Mähän oonkin jo melkonen rämä:) Ei se rekkaminen vaan onnistu, ei yksinkertasesti huoli sitä. Tukeen en viitti soittaa kun maksaa maltaita:( Keksi sä mulle joku hyvä nikki:)

        sä mikään rämä oo sähän oot m/m lähes uudenveronen ootas mä yritän pähkäillä jos mä kekkaan sulle jonkun nikin mut perskuleen vaikee töy kyllä mut yritetään


      • ..oon joo suunnitellu.. pääsen veloista ja juon sitten murheeseen..
        no en sentään.. hauskanpitoon mä juon..


      • Ex er
        rahtari1 kirjoitti:

        sä mikään rämä oo sähän oot m/m lähes uudenveronen ootas mä yritän pähkäillä jos mä kekkaan sulle jonkun nikin mut perskuleen vaikee töy kyllä mut yritetään

        lupas neuvoo miten saan sen takas! Toivotaan et onnistuu. Mistäs sinä sen tiet kuinka räjähtänyt mä ulkoisesti olen?


      • Ex er
        pervokki kirjoitti:

        ..oon joo suunnitellu.. pääsen veloista ja juon sitten murheeseen..
        no en sentään.. hauskanpitoon mä juon..

        kans että taisit pikkasen vedättää :) Hauskaa viikonloppua sit vaan!


      • rahtari1
        Ex er kirjoitti:

        lupas neuvoo miten saan sen takas! Toivotaan et onnistuu. Mistäs sinä sen tiet kuinka räjähtänyt mä ulkoisesti olen?

        nahkatakkinen m m toinen tarkottaa sisäistä ja toinen ulkokuorta kyllähän mä sen nyt tiedän


    • mutta minä vietän koko vkl:n kiltisti kotona....:))

      • rahtari1

        BB mitäs kuuluu syödäänkö tänään hiekkakakkuja vai jotain kuravellii


      • ..oikein hienoa mutta mulla ei oo syytä olla kotona.. mulla on syitä lähtee stadiin..


      • rahtari1 kirjoitti:

        BB mitäs kuuluu syödäänkö tänään hiekkakakkuja vai jotain kuravellii

        syödään nakkia ja ranskalaisia.... itseasias ihan kohta..... maistuisko....:))


      • pervokki kirjoitti:

        ..oikein hienoa mutta mulla ei oo syytä olla kotona.. mulla on syitä lähtee stadiin..

        mulla syy olla kotona....:))


      • rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

        syödään nakkia ja ranskalaisia.... itseasias ihan kohta..... maistuisko....:))

        kun en oo viel mitään tunkenu tonne kiduksiin tänään mä haistan tänne asti jo ne tuoksut


      • rahtari1 kirjoitti:

        kun en oo viel mitään tunkenu tonne kiduksiin tänään mä haistan tänne asti jo ne tuoksut

        syömään vaan....:)))))kyllä täällä ruokaa riittää..... heh...


      • rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

        syömään vaan....:)))))kyllä täällä ruokaa riittää..... heh...

        kuiteski muualla ku hesas eikä mul oo ajoo vast ku houmen aamul 05.00 lähen ajaa kohti ikaalista muuten kyllä tulisin ja sassiin


      • rahtari1 kirjoitti:

        kuiteski muualla ku hesas eikä mul oo ajoo vast ku houmen aamul 05.00 lähen ajaa kohti ikaalista muuten kyllä tulisin ja sassiin

        muualla ku hesassa..... mut en niin kaukana.... heh....nyt poistuu hän tupakalle..... :))))


      • Ex er
        rahtari1 kirjoitti:

        kuiteski muualla ku hesas eikä mul oo ajoo vast ku houmen aamul 05.00 lähen ajaa kohti ikaalista muuten kyllä tulisin ja sassiin

        nikin takas saanti! Se on nyt karanteenissa jonkun aikaa! Tiedoks vaan.


      • rahtari1
        Ex er kirjoitti:

        nikin takas saanti! Se on nyt karanteenissa jonkun aikaa! Tiedoks vaan.

        tietää mut huomenna se voi jo alkaa toimia ku mäkään en muista kauan se karanteeni kestää,mut kirjotetaan nyt ex erälle


      • Ex er
        rahtari1 kirjoitti:

        tietää mut huomenna se voi jo alkaa toimia ku mäkään en muista kauan se karanteeni kestää,mut kirjotetaan nyt ex erälle

        et saan viel oman takas! Mitäs suunnitelmia sulla on viikonlopuks?


      • rahtari1
        Ex er kirjoitti:

        et saan viel oman takas! Mitäs suunnitelmia sulla on viikonlopuks?

        kerenny viel ajattelee. huomenna aamulla lähen 05.00 ajelee kohti ikaalista mitäs sul on suunnitelmis.muuten kävin turussa maanantaiaamuna mut ei vaan törmätty ja siellä sato muistaakseni tänään saan ekaa kertaa nukkua kotona tälläviikolla


      • Ex er
        rahtari1 kirjoitti:

        kerenny viel ajattelee. huomenna aamulla lähen 05.00 ajelee kohti ikaalista mitäs sul on suunnitelmis.muuten kävin turussa maanantaiaamuna mut ei vaan törmätty ja siellä sato muistaakseni tänään saan ekaa kertaa nukkua kotona tälläviikolla

        voinu poiketa kahville! Ei tällä puolen kaupunkia ainakaan ole tänään satanut. Ei mulla ole mitään suunnitelmia. Yksin kökötän tääl kämpässä.


      • rahtari1
        Ex er kirjoitti:

        voinu poiketa kahville! Ei tällä puolen kaupunkia ainakaan ole tänään satanut. Ei mulla ole mitään suunnitelmia. Yksin kökötän tääl kämpässä.

        ja löydän sut saat nähä .maanantaina mä lähen hollantiin ja sieltä ku tuun takas ajan taas turkuun myöskin.pitää varmaan parkkeeraa sen kirkon pihaan ja lähtee jalkasin ettii sua.älä välitä jos mä yhtäkkiä sammutan koneen mut tääl on jo aika kova ukonilma mut viel en sitä tee mut oon kyllä valppaana


      • Ex er
        rahtari1 kirjoitti:

        ja löydän sut saat nähä .maanantaina mä lähen hollantiin ja sieltä ku tuun takas ajan taas turkuun myöskin.pitää varmaan parkkeeraa sen kirkon pihaan ja lähtee jalkasin ettii sua.älä välitä jos mä yhtäkkiä sammutan koneen mut tääl on jo aika kova ukonilma mut viel en sitä tee mut oon kyllä valppaana

        ukkosti viimeyönä. Otin johdot irti seinästä kun menin nukkumaan. Vai kirkon pihaan, hmmm.


      • rahtari1
        Ex er kirjoitti:

        ukkosti viimeyönä. Otin johdot irti seinästä kun menin nukkumaan. Vai kirkon pihaan, hmmm.

        mahtuu isompikin auto


      • Ex er
        rahtari1 kirjoitti:

        mahtuu isompikin auto

        siihen mahtuu. Mut ei kyl kovin iso auto paitsi ostarin parkkiin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe